Sheleen Cocea

مدرس طراحی الگو در Affinity

سلام، من شلین هستم.

من طراح الگوی سطح هستم و بیش از 6 سال است که هنر و طراحی را تدریس می کنم. من مادر دو دختر کوچک هستم و دوست دارم همیشه به آنها هنر یاد بدهم! من در حال حاضر به عنوان تصویرگر کارت تبریک برای "مداد کنجکاو" کار می کنم. من طرح‌های الگوی خود را در «Spoonflower» می‌فروشم و مجموعه گسترده‌ای از طرح‌ها را برای مشتریان مجوزدارم در دسترس دارم.

لطفاً از کلاس های من لذت ببرید، امیدوارم الهام بخش شما باشم تا هنرمند و طراح باشید. من دارم رویای خود را برآورده می‌کنم، اجازه دهید در تحقق آرزویتان به شما کمک کنم.

در حالی که کار نمی‌کنم، با دخترانم به پارک می‌روم، من عاشق نواختن گیتار و آواز خواندن در کنسرت‌ها، سفر و یادگیری زبان رومانیایی هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ایجاد یک الگوی بدون درز با استفاده از عناصر طراحی شده با دست در Affinity Designer & Affinity Photo

How to Create a Seamless Pattern Using Hand-drawn Elements in Affinity Designer & Affinity Photo

در این درس یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از عناصر طراحی شده با دست خود در Affinity Photo و Affinity Designer یک الگوی بدون درز ایجاد کنید. این کلاس جذاب w. ..


آموزش راهنمای مبتدیان: نحوه ایجاد موکاپ و صفحات نمونه کار در Affinity Photo & Publisher

A Beginners Guide: How to Create Mockups and Portfolio Pages in Affinity Photo & Publisher

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش راهنمای مبتدیان: یاد بگیرید که چگونه از ابتدا طراحی کنید، با کشیدن گلابی

A Beginners Guide: Learn How to Draw From Scratch, by Drawing Pears

"به کلاس مبتدیان در آموزش نقاشی خوش آمدید! اگر نقاشی بلد نباشید این کلاس عالی است. نمی دانم چگونه عناصر خود را برای Surfac خود ترسیم کنید. .."


آموزش نحوه طراحی یک الگوی بدون درز چشم نواز در عکس Affinity

How To Design An Eye Catching Seamless Pattern In Affinity Photo

"درباره این کلاس در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه الگوی بدون درز چشم نواز خود را طراحی کنید. ما از Affinity Photo برای ایجاد یک فناوری الگوی پرتاب استفاده خواهیم کرد. .."


آموزش طراحی وکتور برای مبتدیان: ایجاد یک الگو در Affinity Designer

Vector Drawings For Beginners: Create a Pattern in Affinity Designer

"در این دوره آموزشی کوچک، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از قلم دیجیتال خود (قلم دیجیتال) تصاویر برداری بکشید. ما از Affinity Designer و Affinity Photo استفاده خواهیم کرد.