Raina Kumra

مدیر عامل Juggernaut و شریک در The Fund LA Raina Kumra مدیر عامل Juggernaut است.

Raina بیش از 20 سال تجربه نام تجاری ، محصول و مدیریت دارد و یک سرمایه گذار در مراحل اولیه است. خواه به عنوان یک عضو هیئت مدیره ، سرمایه گذار یا مدیر ، Raina به دلیل بینش و همکاری منحصر به فرد در زمینه عملی ساختن چشم انداز و کاهش خطرات موجود برای زنده ماندن سازمان های مبتنی بر فناوری مورد جستجو قرار می گیرد. او در دنیای تحول دیجیتال و اخلاق هوش مصنوعی ، نوآوری استراتژیک و مشاغل کارآفرینانه سرآمد است.

وی دارای مدرک کارشناسی تولید فیلم از دانشگاه بوستون ، کارشناسی ارشد ارتباطات تعاملی از طریق برنامه ITP در NYU و یک مدرک کارشناسی ارشد است. MDes در مطالعات طراحی برای کاربردهای دیجیتال در برنامه ریزی شهری و معماری از دانشگاه هاروارد.
دوره های این مدرس:

آموزش اخلاق فناوری: توجیهی اجرایی

Tech Ethics: Executive Briefing

ممکن است شما اخلاق فناوری را شنیده باشید ، اکنون فرصتی برای تمرین آن است. این دوره روش های عملی برای اطمینان از اینکه اخلاق فناوری به محصولات و فرهنگ های شما باز می شود را به شما می آموزد.


آموزش توسعه هوش تنوع

Developing Diversity Intelligence

این دوره اصول گنجاندن تفکر متنوع در کارهای روزمره را به شما می آموزد و می فهمید که این به نفع تیم شما و هر کسی است که با آنها کار می کنید.


آموزش اخلاق فنی: اجتناب از پیامدهای ناخواسته

Tech Ethics: Avoiding Unintended Consequences

اخلاقیات را در جریان کار توسعه محصول خود قرار دهید. نمونه هایی از فن آوری را که اشتباه رفته است - و چگونگی اجتناب از مسائل اخلاقی در پروژه های خود - را در این دوره از خونسردی جستجو کنید.


آموزش تاکتیک های اخلاقی

Ethical Tactics

ممکن است شما در مورد اخلاق فناوری چیزهایی شنیده باشید و عواقب ناخواسته ای را نیز شنیده باشید. این دوره اصول اولیه و نحوه جلوگیری از دوره دوم را به شما می آموزد.


آموزش اخلاق فنی: اجتناب از پیامدهای ناخواسته

Tech Ethics: Avoiding Unintended Consequences

اخلاق را در گردش کار توسعه محصول خود بگنجانید. نمونه هایی از فن آوری را که به اشتباه رفته است - و چگونگی اجتناب از مسائل اخلاقی در پروژه های خود - را در این دوره خونسرد جستجو کنید.