Britney King

مربی ساز در Threadora Gowns

سلام، من بریتنی هستم. من مالک و طراح . طراحی لباس عروس، ساقدوش و لباس شب سفارشی را در سال 2010 با نام Elise Tonn Designs شروع کردم، یک تجارت خیاطی به نام مادربزرگم. در سال 2012 یک را برای مستند ساختن لباس عروسی خودم شروع کردم. بعداً به خیاطی، وینتیج و مد پرداختم و این یک تجربه عالی برای رشد پلتفرم و به اشتراک گذاشتن آموزش های روشنگرانه خود در مورد تکنیک های لباس دوزی بود.

من Threadora را برای خیاطی جدید و پرشور ایجاد کردم که به دنبال راهی آسان برای تمرین توانایی های خیاطی خود است.

این الگوها به شما امکان می‌دهند لباس‌های مجلسی نفس‌گیر را به صورت نیمه‌مقیاس ساده ایجاد کنید. تنها هدف آنها این است که به شما این امکان را می دهند که تکنیک های اساسی (بعضی مدرن، برخی از مدل های مد) لباس دوزی را به روشی اقتصادی تمرین کنید. خیاطی درمان است، اما توسعه یک مهارت آسان نیست. به همین دلیل است که c تکمیل چیزی که با دستان خود درست می کنید کاملاً و ذاتاً پاداش دهنده است. این فقط به تمرین و کمی جادو نیاز دارد.

آن را دنبال کنید و تضمین می‌کنم آنچه را که می‌سازید دوست خواهید داشت.

دوره های این مدرس:

آموزش خیاطی و خیاطی با الگوهای نیم ترازو: پریما بالرین

Sewing & Dressmaking With Half-Scale Patterns: Prima Ballerina

"اسم من بریتنی است، طراح لباس های Threadora.  در این دوره خیاطی، شما تکنیک های خیاطی سنتی را با استفاده از روش هال یاد می گیرید و تمرین می کنید."


آموزش خیاطی و خیاطی با الگوهای نیم ترازو: پریمادونا

Sewing & Dressmaking With Half-Scale Patterns: Primadonna

نام من بریتنی است، طراح لباس Threadora. در این دوره خیاطی با روش هال تکنیک های خیاطی سنتی را یاد می گیرید و تمرین می کنید. ..


آموزش خیاطی و خیاطی با الگوهای نیم ترازو: خانم حلقه

Sewing & Dressmaking With Half-Scale Patterns: Ringmistress

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."