PracticalCSM

PracticalCSM.com آموزش حرفه ای ، صدور گواهینامه و CPD را برای حرفه موفقیت مشتری فراهم می کند. PracticalCSM.com آموزش حرفه ای ، صدور گواهینامه و CPD را برای حرفه موفقیت مشتری فراهم می کند. این شامل آموزش های سنتی ، کلاس محور ، مربی به رهبری و آکادمی عملی CSM است. درگاه جامع آموزش آنلاین عضویت برای متخصصان موفقیت مشتری در تمام سطوح تجربه. عضویت در آکادمی برای افراد و کل تیمها قابل خریداری است. ریک آدامز - بنیانگذار و مدیرعامل PracticalCSM.com - اخیراً کتابی را نوشته است که بسیاری از مفاهیم اصلی را در رویکرد عملی CSM با عنوان مدیریت موفقیت مشتری عملی: بهترین چارچوب عملی برای تولید سریع موفقیت مشتری به ثبت می رساند.
دوره های این مدرس:

آموزش بهترین روشهای تحقق ارزش برای مدیریت موفقیت مشتری

Value Realization Best Practices for Customer Success Management

بیاموزید که چگونه نتایج مورد نیاز مشتری را تعیین کنید و فعالیت ها و بازده ها را اندازه بگیرید تا ارزش راه حل خود را در کمک به دستیابی به این نتایج اثبات کنید.


آموزش بهترین روشهای ارزیابی مشارکت برای مدیریت موفقیت مشتری

Engagement Evaluation Best Practices for Customer Success Management

بیاموزید که چگونه کار خود را به عنوان CSM ارزیابی کنید - و به طور کلی تعامل مشتری - برای تعیین اینکه چه چیزی خوب پیش رفته است و چه چیزی خوب نیست ، همچنین نحوه استفاده از این ویژگی برای بهبود عملکرد آینده را بیاموزید.


آموزش اجتناب از مشکلات معمول در مدیریت موفقیت مشتری

Avoiding Common Pitfalls in Customer Success Management

در مورد رایج ترین مشکلات ، اشتباهات و موانع موفقیت در مدیریت موفقیت مشتری (CSM) و همچنین راهنمایی در مورد نحوه جلوگیری از آنها اطلاعات اساسی کسب کنید.


آموزش اصول مدیریت موفقیت مشتری

Customer Success Management Fundamentals

تازه در مدیریت موفقیت مشتری (CSM) هستید؟ این دوره به شما کمک می کند تا سرعت خود را بالا ببرید. بررسی کنید CSM چیست و چگونه کار می کند و با اصول و فعالیتهای کلیدی آن آشنا شوید.


آموزش Onboarding و Adoption بهترین روشها برای مدیریت موفقیت مشتری

Onboarding and Adoption Best Practices for Customer Success Management

پردازش و پذیرش دو فعالیت ضروری برای مشتریان جدید است که CSM مسئول آنها است. این دوره نحوه راهنمایی مشتری در این مراحل را توضیح می دهد.


آموزش مبانی تجارت برای مدیران موفقیت مشتری

Business Fundamentals for Customer Success Managers

این دوره شامل اطلاعات کلیدی در مورد مدیریت کسب و کار برای متخصصان موفقیت مشتری است. این امر توضیح می دهد که چگونه کسب و کارها ارزش آفرینی می کنند ، و همچنین نحوه سازماندهی و مدیریت آنها نیز توضیح داده می شود.


آموزش آماده سازی تعامل بهترین روشها برای مدیریت موفقیت مشتری

Engagement Preparation Best Practices for Customer Success Management

در مورد کارهای تحقیقاتی و تحلیلی مقدماتی ضروری که مدیران موفقیت مشتری باید هنگام آماده شدن برای مشارکت مشتری جدید انجام دهند ، اطلاعات کسب کنید.