Frank Dvorak

توسعه دهنده وب فرانت اند و مدرس در آزمایشگاه فرانک سلام، من فرانک هستم! من یک توسعه‌دهنده وب مقدماتی، مالک کانال یوتیوب آزمایشگاه Frank هستم، که در کدنویسی خلاقانه با جاوا اسکریپت وانیلی و بوم HTML تخصص دارد. بیایید چند هنر، بازی و پروژه های بصری بسازیم و در مورد HTML، CSS، جاوا اسکریپت و توسعه وب جلویی بیاموزیم! در دوره هایم فقط از جاوا اسکریپت ساده وانیلی، بدون فریمورک و بدون کتابخانه استفاده می کنم. وقتی درک عمیقی از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت داشته باشید، انتخاب هر کتابخانه ای آسان است.
دوره های این مدرس:

آموزش کدنویسی خلاقانه شیرجه عمیق برای مبتدیان

Creative Coding Deep Dive for Beginners

"ساخت چیزهای زیبا با کد می تواند آسان باشد اگر آن را گام به گام پیش ببرید. بیایید کدنویسی خلاقانه را بررسی کنیم و کشف کنیم که با ترکیب d های مختلف چه کاری می توان انجام داد..."


آموزش کدنویسی خلاق با جاوا اسکریپت وانیلی

Learn Creative Coding with Vanilla JavaScript

"با کد هنر بسازید و در این فرآیند توسعه وب فرانت‌اند را یاد بگیرید. کدنویسی خلاقانه را کشف کنید و آنچه را که می‌توان با جاوا اسکریپ وانیلی ساده انجام داد را کشف کنید.


آموزش کدنویسی خلاق: تصاویر و لوگوهای ذرات

Creative Coding: Particle Images & Logos

بیایید تصاویر را با فیزیک (اصطکاک، کاهش) به پیکسل‌های متحرک تعاملی تبدیل کنیم و اجازه دهید آن پیکسل‌ها را به ماوس واکنش نشان دهیم. اسرار خلاقیت را کشف کنید.


آموزش ساخت بازی فیزیک متحرک با جاوا اسکریپت

Build Animated Physics Game with JavaScript

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش ساخت بازی با جاوا اسکریپت

Learn Game Development with JavaScript

بازی های دو بعدی متحرک خود را بسازید


آموزش با جاوا اسکریپت بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل متحرک بسازید

Make Animated Retro Games with JavaScript

"قدیمی طلاست. بیایید از بازی های کلاسیک دهه 80 الهام بگیریم و گرافیک و ویژگی های بازی خودمان را اضافه کنیم. در پروژه اول ما به بررسی این بین می رویم."