Benjamin Muschko

مهندس نرم افزار، مشاور مستقل و مربی
بنجامین موشکو یک مشاور و مربی مستقل نرم افزار در Automated Ascent است.

بنجامین یک مهندس نرم افزار در ماشین مجازی جاوا (JVM) با بیش از 15 سال تجربه در صنعت است. بنجامین علاوه بر کارش به عنوان توسعه‌دهنده، مربی و مشاور، یک نویسنده منتشر شده است. در Gradle in Action که توسط انتشارات منینگ منتشر شده است، بنجامین راهنمای جامعی برای اتوماسیون پروژه های انتها به انتها با Gradle ارائه می دهد. او همچنین یک مدافع منبع باز و مشارکت کننده با اشتیاق به اتوماسیون پروژه، آزمایش و تحویل مداوم است. قبل از نقش فعلی خود در Automated Ascent، او به عنوان مهندس اصلی در Gradle, Inc.
کار می کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش گواهی Kubernetes Application Developer (CKAD) Cert Prep: نکات امتحان

Certified Kubernetes Application Developer (CKAD) Cert Prep: Exam Tips

مطالعه برای آزمون Certified Kubernetes Application Developer (CKAD). مفاهیم ارائه شده در این آزمون را مرور کنید ، نکات مربوط به مطالعه را دریافت کنید و یاد بگیرید که چرا ممکن است بخواهید گواهینامه CKAD را دریافت کنید.


آموزش یادگیری Gradle

Learning Gradle

با Gradle ، ابزار اتوماسیون مورد استفاده در توسعه اندروید و ساخت اسکریپت برای پروژه های JVM آشنا شوید. بیاموزید که چگونه منطق را تعریف کنید ، وظایف را اجرا کنید ، ساختارها را اجرا کنید و موارد دیگر.


آموزش Gradle برای برنامه ها و کتابخانه های مبتنی بر جاوا

Gradle for Java-Based Applications and Libraries

Gradle ابزاری اتوماسیون ساخت منبع باز با اهداف عمومی است. بیاموزید که چگونه از Gradle برای کامپایل ، آزمایش و جمع آوری یک برنامه یا کتابخانه جاوا استفاده کنید.


آموزش یادگیری گرووی

Learning Groovy

با Groovy ، زبانی قدرتمند ، با کاربرد آسان و کاملاً پذیرفته شده در پلتفرم ماشین مجازی جاوا (JVM) بلند شوید و بدوید.


آموزش نکات امتحانی: برنامه نویس معتبر Kubernetes Application (CKAD)

Exam Tips: Certified Kubernetes Application Developer (CKAD)

مطالعه برای امتحان نرم افزار Certified Kubernetes (CKAD). بررسی مفاهیم تحت پوشش بر روی آزمون، راهنمایی های تحصیلی را دریافت کنید و یاد بگیرید که چرا شما ممکن است بخواهید CKAD Certified دریافت کنید.