Harry Jones

هنرمند حرفه ای سه بعدی

سلام، من هری هستم! من 13 سال تجربه در مدل سازی و تکسچرینگ سه بعدی دارم. در طول این 13 سال، من 8 سال را به عنوان یک هنرمند حرفه ای سه بعدی در صنعت سه بعدی کار کرده ام. من در طول کارم برای انواع مختلفی از شرکت ها کار کرده ام، مانند یک استودیوی بازی های ویدیویی بزرگ MMORPG، یک شرکت تولید ویدئو و یک شرکت تجسم معماری برنده جایزه. من به‌عنوان مدیر استودیو، هنرمند اصلی سه بعدی، هنرمند پس‌زمینه سه‌بعدی، ویرایشگر گرین‌اسکرین و هنرمند UI کارآموز کار کرده‌ام. کارهای حرفه‌ای من در مجله "هنرمند سه بعدی" همراه با محتوای آموزشی نمایش داده شده است. من تجربه زیادی با Photosh op، Blender، 3d Max و VRay دارم. من در رندر سه بعدی فوتورئالیستی با تمرکز بر تجسم معماری تخصص دارم، اگرچه اشتیاق من در چیزهایی است که کمی سبک تر و سرگرم کننده تر هستند!

امیدوارم به من اجازه دهید تا با شرکت در یکی از کلاس هایم بخشی از دانش و تجربه خود را با شما به اشتراک بگذارم.

دوره های این مدرس:

Blender 3D برای مبتدیان: آموزش مدل سازی یک خرس صمغی

Blender 3D for Beginners: Learn to Model a Gummy Bear

" سلام، نام من هری است و یک هنرمند حرفه ای سه بعدی با بیش از یک دهه تجربه هستم. من اخیراً به عنوان مدیر استودیو برنده جایزه ای کار کرده ام. .."


آموزش Blender 3D برای مبتدیان: یک انیمیشن 3D Vaporwave ایجاد کنید

Blender 3D for Beginners: Create a 3D Vaporwave Animation

"سلام! نام من هری است و یک هنرمند حرفه ای سه بعدی با بیش از یک دهه تجربه هستم. اخیراً به عنوان مدیر استودیو یک آرک برنده جایزه کار کرده ام. ..."


Blender 3D برای مبتدیان: آموزش مدل سازی یک گنوم زیبا با موهای واقعی

Blender 3D for Beginners: Learn to Model a Cute Gnome With Real Hair

"سلام، نام من هری است و یک هنرمند حرفه ای سه بعدی هستم. من بیش از یک دهه به عنوان یک هنرمند حرفه ای در چندین صنعت مختلف کار کرده ام. مشاغل من شامل .."


Blender 3D برای مبتدیان: آموزش مدل سازی یک سگ بالن

Blender 3D for Beginners: Learn to Model a Balloon Dog

"سلام، نام من هری است و یک هنرمند حرفه ای سه بعدی هستم. در این کلاس من شما را از طریق یک تمرین مبتدی سرگرم‌کننده راهنمایی می‌کنم که در آن یک سگ بالن سه بعدی در Blend ایجاد می‌کنیم. .."


آموزش راهنمای کامل مبتدیان: بافت های بدون درز برای بازی ها و Arch Viz

Complete Beginners Guide: Seamless Textures for Games and Arch Viz

"تکسچرینگ بدون درز یکی از مهم‌ترین مهارت‌های بافت‌سازی است که یک هنرمند سه بعدی می‌تواند بیاموزد. بافت‌های بدون درز موفق، ستون فقرات هر بازی ویدیویی عالی را تشکیل می‌دهند.


آموزش Blender 3D برای مبتدیان: مدل یک شمشیر فانتزی کم پلی

Blender 3D for Beginners: Model a Low-poly Fantasy Sword

" سلام، نام من هری است و یک هنرمند حرفه ای سه بعدی با بیش از یک دهه تجربه هستم. من اخیراً به عنوان مدیر استودیو برنده جایزه ای کار کرده ام. .."


آموزش Blender 3D برای مبتدیان: یک تراریوم قارچ را مدل کنید

Blender 3D for Beginners: Model a Mushroom Terrarium

" در این دوره، من شما را از طریق فرآیند ساده و دوستانه مبتدی ایجاد یک تراریوم قارچ زیبا در بلندر راهنمایی می کنم. ما از طریق e. .."


آموزش Blender 3D برای مبتدیان: مدل سازی و متحرک سازی یک لوگوی سه بعدی

Blender 3D for Beginners: Model and Animate a 3D Logo

" سلام، نام من هری است و یک هنرمند حرفه ای سه بعدی با بیش از یک دهه تجربه هستم. من اخیراً به عنوان مدیر استودیو برنده جایزه ای کار کرده ام. .."


آموزش Blender 3D برای مبتدیان: مدل جک فانوس

Blender 3D for Beginners: Model a Jack-o'-lantern

" در این دوره، من شما را از طریق فرآیند ساده و دوستانه مبتدی ایجاد یک فانوس جک در بلندر راهنمایی خواهم کرد. فانوس جک یک نماد کلاسیک است. .."


آموزش راهنمای هنرمند برای نوشتن ایمیل: چگونه با مشتریان غیر هنرمند خود ارتباط برقرار کنید

Artist's Guide to Email Writing: How to Communicate With Your Non-Artist Clients

«به راهنمای هنرمند برای نوشتن ایمیل خوش آمدید: چگونه با مشتریان غیر هنرمند خود ارتباط برقرار کنیم! نام من هری است و یک هنرمند حرفه ای هستم. من برای اوو کار کرده ام .."


آموزش Blender 3D برای مبتدیان: یک انیمیشن کارتونی Bumblebee ایجاد کنید

Blender 3D for Beginners: Create a Cartoon Bumblebee Animation

" سلام، اسم من هری است! من یک هنرمند حرفه ای سه بعدی با بیش از یک دهه تجربه هستم. من اخیراً به عنوان مدیر استودیو یک آرک برنده جایزه کار کرده ام. .."