Penguin Random House

Penguin Random House خانه تقریباً 250 اثر چاپی و مستقل خلاقانه است. به عنوان یکی از بزرگترین ناشران کتاب تجارت در جهان ، Penguin Random House در تلاش است تا اشتیاق جهانی به خواندن را با مشارکت با نویسندگان ایجاد کند تا به ایجاد داستان و ارتباط ایده هایی که آگاهی ، سرگرمی و الهام بخش هستند ، کمک کند و آنها را در همه جا با خوانندگان ارتباط برقرار کند. . خانه تصادفی پنگوئن بیش از 10،000 نفر را در سطح جهان در سراسر چاپ مختلف مستقل و خانه های نشر استخدام می کند که سالانه بیش از 15،000 عنوان جدید منتشر می کنند. لیست های انتشاراتی آن شامل بیش از 70 برنده جایزه نوبل و صدها نویسنده که در جهان بسیار خوانده می شوند.
دوره های این مدرس:

آموزش چگونه می توان از شغل خود خلاص شد: نکات و شگردهای مربوط به شغل

How to Skimm Your Career: Job-hunting Tips and Tricks

بیاموزید که چگونه با جستجوی شغل خود با نکاتی از کارشناسان پشت Skimm ، مارک تجاری میلیون ها کاربر را به ابزارها و اطلاعات ضروری برای زندگی دقیق تر ، مجهز کنید.


آموزش نقطه شیرین: چگونه می توان با انجام کارهای کمتری به موفقیت بیشتری دست یافت

The Sweet Spot: How to Accomplish More by Doing Less

مدیریت زمان را بیاموزید و نحوه ورود به منطقه را بیابید و بهترین کار خود را با دکتر کریستین کارتر ، نویسنده پرفروش <i> نقطه شیرین </ i> انجام دهید.


آموزش تفکر در جعبه های جدید: الگوی جدیدی برای خلاقیت تجاری

Thinking In New Boxes: A New Paradigm for Business Creativity

کشف کنید که چگونه نه بیرون از جعبه بلکه در جعبه های کاملاً جدید </ i> فکر کنید. یک ذهنیت خلاقانه پرورش دهید تا به شما ، تیم و سازمانتان کمک کند جلوتر از منحنی باشید.


آموزش مالک آن: قدرت زنان در کار

Own It: The Power of Women at Work

در مورد چگونگی ارتباط شبکه و مذاکره بهتر زنان در تجارت و دریافت بازخورد لازم برای ارتقا care سطح شغلی خود به سطح جدیدی از موفقیت ، بینش و آموزه های اساسی کسب کنید.


آموزش Superbosses Playbook

The Superbosses Playbook

از رازهای فوق العاده رئیس بودن ، از انگیزه دادن به کارمندان تا رسیدن به نتایج موفقیت آمیز ، یاد بگیرید. کشف کنید که چگونه هر روز خلاقیت و عملکرد عالی را در تیم خود پرورش دهید.


آموزش درب سوم: چگونه موفق ترین افراد جهان کار خود را آغاز کردند

The Third Door: How the World's Most Successful People Launched Their Careers

کشف کنید که چگونه شخصیت های افسانه ای در فرهنگ آمریکا اینقدر موفق شدند و چگونه می توانید از درسی که آنها آموخته اند برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید.


آموزش تنها کاری که باید انجام دهید این است که بپرسید: نحوه درخواست کمک در صورت نیاز

All You Have to Do Is Ask: How to Ask for Help When You Need It

درخواست کمک یکی از مهمترین مهارتهایی است که می توانید به آن مهارت پیدا کنید. دریابید که چگونه می توانید به تنهایی از تلاش دست بردارید و منابع مورد نیاز برای موفقیت را شروع کنید.


آموزش پول یا زندگی شما: تبدیل رابطه خود با پول و دستیابی به استقلال مالی

Your Money or Your Life: Transforming Your Relationship with Money and Achieving Financial Independence

بیاموزید که چگونه با استفاده از این 9 عادت آسان از گورو مالی شخصی ، ویکی رابین ، نویسنده پرفروش <i> پول یا زندگی خود </ i> ، پس انداز و صرفه جویی بیشتری در هزینه انجام دهید.


آموزش کارهای گنگ مردم هوشمند با پول خود انجام می دهند

The Dumb Things Smart People Do with Their Money

موارد ضروری مدیریت پول را از کارشناس مالی جیل شلزینگر یاد بگیرید. نحوه ایجاد یک برنامه مالی ، دریافت مشاوره قابل اعتماد ، سرمایه گذاری مانند یک حرفه ای و موارد دیگر را بیاموزید.


آموزش آزادی مالی: راهی اثبات شده برای همه پولی که شما همیشه نیاز خواهید داشت

Financial Freedom: A Proven Path to All the Money You Will Ever Need

اصول نحوه دستیابی به استقلال مالی و بازنشستگی زودهنگام را از Grant Sabatier ، بنیانگذار MillennialMoney.com و نویسنده <i> آزادی مالی </ i> بیاموزید.