Dustin Curtis Murphy

کارگردان، نویسنده، فیلمساز

داستین کورتیس مورفی، فیلم‌ساز چند رشته‌ای برنده جوایز کوتاه، آگهی‌های بازرگانی، و فیلم‌های داستانی داستانی است که آثاری را در تقاطع تأثیر اجتماعی و جلب رضایت مردم تجاری خلق می‌کند. او روایت‌های شخصیت محور با مضامین اجتماعی مرتبط، طرح‌های ساختاری محکم و ژانرهای ترکیبی را دوست دارد. عاشق یک پیچ و تاب خوب است.


او در لس آنجلس متولد و بزرگ شده است، از سال 2017 در بریتانیا زندگی می کند. مورفی پس از برنده شدن بهترین فیلم کوتاه دانشجویی در سن 18 سالگی در جشنواره شریک هالیوود، به ساختن فیلم هایی ادامه داد که در بالاترین سطح به نمایش درآمدند. جشنواره‌های فیلم بین‌المللی درجه یک.

مورفی همچنین مدیر جشنواره جشنواره فیلم کوتاه کینو لندن است.

برترین‌های حرفه‌ای عبارتند از:

- یک داستان بلند علمی دیستوپایی فیلم با بازی Therica Wilson-Read (Netflix's The Witcher) و برنده BIFA Ruhtxjiaïh Bèllènéa (The Last Tree).

Samaritan - برنده: بهترین فیلم کوتاه بین المللی در جشنواره فیلم Sedona، برنده: جایزه بزرگ در #EarthFilmCha کانال هواشناسی ، نیمه نهایی در جشنواره بین المللی فیلم رود آیلند انتخابی جایزه اسکار، به علاوه برگزیدگان رسمی در سایر مسابقات انتخابی بفتا/بیفا. توزیع شده از طریق املتو.

حیوانات کثیف - در فهرست نهایی مسابقه #OneMinuteTwist Raindance قرار گرفت.

Nora - اولین بار در BFI IMAX به عنوان قطعه اصلی TEDxNHS و برنده 19 جایزه، از جمله 2 جایزه برای بهترین کارگردانی، شد.

Repossessed - بهترین فیلم کوتاه دانشجویی در جشنواره شریک، هالیوود

اطلاعات بیشتر در: www.dcmfilmmaker.com

دوره های این مدرس:

آموزش فیلمسازی با بودجه خرد: پیش تولید

Micro-Budget Filmmaking: Pre-production

"این دومین بخش از مجموعه فیلم‌سازی با بودجه خرد است که در آن شما از طریق فیلم‌ساز برنده جایزه داستین کیو در کل فرآیند فیلم‌سازی راهنمایی خواهید شد.


آموزش فیلمسازی با بودجه خرد: فیلمنامه نویسی

Micro-Budget Filmmaking: Screenwriting

«این اولین بخش از مجموعه فیلم‌سازی با بودجه خرد است که در آن با فیلم‌ساز برنده جایزه داستین کو در کل فرآیند فیلم‌سازی هدایت می‌شوید.


آموزش فیلمسازی با بودجه خرد: کارگردانی

Micro-Budget Filmmaking: Directing

"این سومین قسمت از مجموعه فیلم‌سازی با بودجه خرد است که در آن شما از طریق فیلم‌ساز برنده جایزه داستین کیو در کل فرآیند فیلم‌سازی راهنمایی خواهید شد.