Mikiko Koike

معلم و مترجم ژاپنی/انگلیسی

سلام، من میکیکو هستم.

علاقه من الهام بخشیدن به زبان آموزان از طریق مواد آموزشی سرگرم کننده است. من عاشق یادگیری یک زبان جدید از طریق چیزی هستم که الهام گرفته یا واقعاً به آن علاقه دارم. (البته سفر یکی از آنهاست.)

از سال 2017، هم ژاپنی و هم انگلیسی تدریس می‌کنم و شروع به ایجاد مطالب آموزشی آنلاین کردم. من از طریق کسب و کار یادگیری آنلاین خود، ژاپنی Miki، دوره‌های کاربردی و سرگرم‌کننده‌ای ایجاد می‌کنم که به شما می‌آموزد بدون نگرانی در مورد تسلط بر کل زبان، فعالانه با مردم ارتباط برقرار کنید.

<بیشتر درباره خودم

من در ژاپن به دنیا آمدم و بزرگ شدم. وقتی دانش آموز دبیرستانی بودم، یک معلم انگلیسی کانادایی به کلاس من آمد و زندگی من را تغییر داد.

من در یادگیری زبان انگلیسی وسواس پیدا کردم و سالها بعد متوجه شدم که در حال کار، مسافرت و تدریس با استفاده از زبان انگلیسی هستم.

من در حین آموزش آنلاین ژاپنی به مردم در سراسر جهان، عبارات ژاپنی مفیدی را برای سفر و رستوران در SNS پست می‌کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش طرز پخت کاری ژاپنی

How to Cook Japanese Curry

"************************************************ ********************************************** ****************************** آیا می دانستید که cu ژاپنی. .."


آموزش عبارات رستوران ژاپنی 1

Japanese Restaurant Phrases 1

"در این کلاس عباراتی را که برای صرف غذا در رستوران های ژاپنی باید بدانید. این کلاس به سه سری تقسیم می شود؛ ورود به رستوران، سفارش دادن..."


آموزش ژاپنی مبتدی: عبارات روزانه برای سفر و برقراری ارتباط

Beginner's Japanese: Daily Phrases to Travel and Communicate

"ژاپنی مبتدی: عبارات روزانه برای سفر و برقراری ارتباط" همه چیزهایی را که برای سفر به ژاپن و برقراری ارتباط با مردم محلی نیاز دارید را پوشش می دهد.


آموزش آشپزی ژاپنی: چگونه خودتان سرکه میوه درست کنید

Japanese Cooking: How to Make Your Own Fruit Vinegar

"************************************************ ********************** بیایید یکی از محبوب ترین نوشیدنی های ژاپنی را بسازیم! ******************************. .."


آموزش گرامر مبتدی - درس 1: معرفی خود ژاپنی

Beginner's Grammer - Lesson 1 : Japanese Self-Introduction

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."