Quinton Batchelor

عکاس

سلام، من کوئینتون هستم! من یک عکاس و کاوشگر مشتاق در فضای باز هستم و سال هاست که عکس می گیرم. من به صورت حرفه ای در عکاسی کار کرده ام اما اشتیاق واقعی من در آموزش آنچه که دوست دارم به دیگران نهفته است. در روزهای جوانی عکاسی، ساعت‌های بی‌شماری را صرف جستجوی اینترنت در تلاش برای یادگیری رازهای عکاسی کردم. فقط ای کاش جایی بود که می توانستم همه چیزهایی را که باید بدانم یاد می گرفتم و با عباراتی که می توانستم بفهمم توضیح دهم. هدف من این است که دقیقاً همین را به شما بدهم، می خواهم به شما کمک کنم موانع را از بین ببرید و بر دنیای عکاسی تسلط پیدا کنید. همچنین اینستاگرام من را که در آن همه کارهایم را دارم، بررسی کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش Adobe Photoshop: هر چیزی را از عکس ها با فتوشاپ حذف کنید

Adobe Photoshop: Remove Anything From Photos With Photoshop

چه چیزی را یاد بگیریم که چگونه به راحتی در عکس های خود با فتوشاپ نصب مجدد کنیم؟ خوب حالا شما می توانید! آیا تا به حال یک عکس شگفت انگیز گرفته اید اما کاملاً کامل نیست؟ شاید هفتم ..


آموزش کلاس کامل لایت روم موبایل: مانند یک حرفه ای در تلفن خود ویرایش کنید

The Complete Lightroom Mobile Class: Edit Like a Pro on Your Phone

در کلاس لایت روم موبایلی، همه چیزهایی را که برای انجام ویرایش‌های خیره‌کننده و حرفه‌ای با آیفون o نیاز دارید به شما نشان می‌دهم. ..


آموزش عکاسی آیفون - فقط با گوشی خود عکس های شگفت انگیز بگیرید

iPhone Photography - Take Amazing Photos With Just Your Phone

در این کلاس عکاسی آنلاین، همه چیزهایی را که برای گرفتن عکس‌های نفس‌گیر و حرفه‌ای با چیزی بیشتر از iPho خود نیاز دارید، به شما نشان خواهم داد. ..