Nora Jane Long

فیلمساز و مربی

من یک داستان‌سرای بصری، فیلم‌ساز و مربی خلاقی هستم که می‌خواهم از دانش‌آموزان حمایت، ایجاد انگیزه و به چالش بکشم، زیرا آنها مهارت‌های خود را ارتقا می‌دهند و به عنوان هنرمند و حرفه‌ای رشد می‌کنند. با تجربه تولید از فیلم های داستانی و مستند گرفته تا پخش تلویزیونی، آگهی های بازرگانی، سریال های اینترنتی، نماهنگ ها، محتوای مارک دار، رسانه های نوظهور و موارد دیگر، دوست دارم دانش خود را در مورد تصویر متحرک و فرآیند ساخت فیلم به اشتراک بگذارم و امیدوارم دیگران را برای استفاده ترغیب کنم. فیلم نیز به عنوان رسانه ای برای کاوش، رشد و ارتباط است!

من دارای مدرک لیسانس در تولید فیلم و همچنین مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در کارگردانی فیلم و تلویزیون هستم. کارهای من در سطح بین المللی، از جمله در برنامه های صبح بخیر آمریکا، My Suncoast، و PBS و همچنین در مریلند، Ft. مایرز، مستند آمریکایی، جورجیا جنوبی، جشنواره فیلم مستند آمریکا، و جشنواره های بین المللی فیلم شمال غربی (از جمله). تصاویر ثابت و متحرک من با تمرکز بر داستان‌ها و موضوعات منحصر به فرد، پیچیده و مهم اجتماعی، به دنبال نوآوری و تأثیر ماندگار است.

درباره من و کارم بیشتر بیابید: norajanelong.com

دوره های این مدرس:

آموزش یک فیلم مستند قدرتمند و داستان محور بسازید که تأثیرگذار باشد

Create a Powerful, Story-Driven Documentary Film That Makes an Impact

"هیچ چیز قدرتمندتر از یک داستان خوب تعریف شده نیست. در این کلاس، مهارت های داستان سرایی خود را توسعه می دهید و از دوربین به عنوان ابزار و حرکت خود استفاده می کنید."