Brian Jackson

مربی معتبر Ableton

برایان جکسون یک موسیقیدان الکترونیکی، آهنگساز و مهندس صدا است. او یکی از اولین هاست، نویسنده هر دو (2018) و (2014) است و در آموزش انفرادی در زمینه مهندسی صدا و تولید موسیقی برای مبتدیان و برندگان گرمی به طور یکسان تخصص دارد.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن کتاب: برنامه ریزی و برنامه ریزی با ماشین حساب کتاب

Writing a Book: Plan and Schedule with Book Calculator

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش Ableton Live Quick Start برای مبتدیان

Ableton Live Quickstart for Beginners

"درود و خوش آمد! Ableton Live Quickstart برای مبتدیان برای افراد مبتدی تا Ableton Live طراحی شده است. من شما را از دانلود، نصب و مجوز استفاده می کنم. .."


آموزش ویدیوهای بازاریابی انیمیشن دو بعدی و انیمیشن دوبعدی CreateStudio

CreateStudio 2D Animation and 2D Animation Marketing Videos

انیمیشن‌های دو بعدی آسان CreateStudio و ویدیوهای بازاریابی انیمیشن دو بعدی: انیمیشن دو بعدی آسان را بیاموزید: انیمیشن دو بعدی برای مبتدیان


آموزش Ableton Live I: اولین مراحل تولید موسیقی دیجیتال

Ableton Live I: The First Steps of Digital Music Production

"Bonjour et bienvenue ! N'hésitez pas à utiliser l'onglet « Discussions » si vous avez des question. Je fais de mon mieux pour répondre dans les 48 heures - so. .."


آموزش Microsoft Word: راه اندازی، بهینه سازی، انتخاب و سبک

Microsoft Word: Setup, Optimization, Selection and Style

"سلام، به کلاس من خوش آمدید، Microsoft Word: راه اندازی، بهینه سازی، انتخاب و سبک. در این کلاس مقدمه ای برای نوشتن کتاب با استفاده از مایکروسوف ارائه می کنم. .."


آموزش Ableton Live III: صدا و بیت های خود را شکل دهید

Ableton Live III: Shape Your Own Audio & Beats

"یک آهنگ 30 ثانیه ای بسازید. می تواند از ابتدا یا با استفاده از ترکیبی از صداهای MIDI و سازهای نمونه Live باشد. صداهایی را که بیشتر دوست دارید آزمایش کنید. A. .."


آموزش نوشتن کتاب: نوشتن صفحه ترنر با قلاب

Writing a Book: Writing a Page Turner with the Hook

«سلام و خوش آمدید به کلاس من، نوشتن کتاب: نوشتن یک صفحه ترنر با قلاب. در این کلاس، من یک رویکرد سیستماتیک برای به دست آوردن یک مطالعه بالقوه ارائه می کنم. .."


آموزش Ableton Live IV: Finishing a Track

Ableton Live IV: Finishing a Track

"یک آهنگ نهایی را میکس و صادر کنید. می توانید از ضبط های اصلی، نمونه های صوتی یا هر دو استفاده کنید. خلاق باشید و صداهایی را که دوست دارید تجربه کنید. Ableton Live i. .."


آموزش Ableton Live II: MIDI (رابط دیجیتال ابزار موسیقی)

Ableton Live II: MIDI (Musical Instrument Digital Interface)

یک دنباله کوتاه MIDI با استفاده از کلیپ‌های صوتی و ضرب آهنگ درام ایجاد کنید، سپس از تکنیکی به نام کوانتیزه کردن استفاده کنید تا به طور خودکار همه عناصر را در یک زمان هماهنگ کنید.