Ahmad Mohey

توسعه دهنده و مدرس نرم افزار

سلام! نام من احمد موهی است. من یک توسعه دهنده ارشد فول استک هستم. من در 10 سال گذشته برنامه های کاربردی را توسعه داده ام و امیدوارم سال های بیشتری از توسعه خلاقانه در راه باشد. من در حال توسعه برنامه های کاربردی برای صنعت نفت و گاز و بخش های مالی و منابع انسانی برای بسیاری از شرکت ها بوده ام.

من دوست دارم در مورد فن آوری های جدید و چیزهای جدید در دنیای توسعه بیاموزم که به سرعت در حال رشد است، من دوست دارم به مردم کمک کنم تا مشکلات خود را یاد بگیرند و حل کنند. من معتقدم، همه ما باید دانش خود را به اشتراک بگذاریم و آن را به یکدیگر منتقل کنیم.

مسیر تبدیل شدن به یک توسعه دهنده یا برنامه نویس هرگز آسان نیست، اما آنقدرها هم سخت نیست، شما فقط باید ادامه دهید و دست از کار نکشید و همیشه به هر مهارتی که اکنون دارید فکر کنید، به یاد داشته باشید که در آن مهارت ندارید. اولین بار، باید به تلاش برای تسلط بر آن ادامه می دادید.

به دور از دنیای نرم افزار، من عاشق عکاسی هستم و می توانید عکس های من را در صفحه من در فیس بوک یا وب سایت 500px بررسی کنید، من مشتاق یادگیری مدیریت و هوش هیجانی هستم و در دوره های زیادی در مورد مدیریت، مذاکره و رهبری شرکت کردم.

من خیلی عاشق سفر هستم، دوست دارم مکان‌ها، شهرها، کشورها، فرهنگ‌ها و مردم جدید را ببینم اگر بخواهم یک چیز را برای ادامه زندگی‌ام انتخاب کنم، سفر را انتخاب می‌کنم.

آخرین چیزی که فکر می کنم ممکن است برای من که یک توسعه دهنده هستم مرتبط باشد، این است که من عاشق بازی های رایانه ای هستم، شاید به همین دلیل برنامه نویسی را دوست دارم :) . امیدوارم روزی بازی های خودم را بسازم.

در نهایت از وقتی که در مورد من می خوانید متشکرم.

دوره های این مدرس: