Derrick Mitchell

طراح | معلم | هنرمند | مبتکر

سلام! نام من دریک است و من بسیار مشتاق هستم که اینجا در Skillshare تدریس کنم!

آیا به عنوان طراح گرافیک، فریلنسر، فیلمبردار، عکاس یا توسعه‌دهنده وب علاقه‌مند به کسب درآمد در صنعت هنرهای خلاق هستید؟

اگر بله، پس حتماً در این دوره‌ها در Skillshare به من بپیوندید، زیرا به شما نشان می‌دهم که یک طراح گرافیک بودن و کسب درآمد از انجام کاری که دوست دارید چگونه است!

من به شما کمک می‌کنم مهارت‌هایی را که برای موفقیت نیاز دارید تسلط پیدا کنید. من همه فرآیندهایم را نشان خواهم داد تا بتوانید موفقیت خود را تسریع کنید، در حالی که از اشتباهاتم درس می‌گیرید تا مجبور نباشید خودتان آنها را تکرار کنید و در همان تله‌هایی بیفتید که من کردم.

من تمام دوران حرفه ای خود را در بخش هنرهای خلاق و بازاریابی گذرانده ام. زمانی که به عنوان کارآموز در Seven 2 Interactive مشغول به کار بودم، این فرصت را داشتم که با برندهایی مانند MTV، Nintendo و Netflix کار کنم، که قطعاً مسیر حرفه طراحی من را تعیین کرد. در سال 2008، من و همسرم یک آژانس طراحی گرافیکی و بازاریابی کوچک در مونتانا افتتاح کردیم - دهه بعد را صرف ایجاد وب سایت، لوگو و موارد دیگر برای مشتریان در سراسر جهان کردیم.

من مدیر خلاق برندهای بین‌المللی بزرگ بوده‌ام و اخیراً یک محور حرفه‌ای برای شامل آموزش آنلاین انجام داده‌ام. من دوست دارم به دانش آموزان کمک کنم تا پتانسیل کامل خود را درک کنند و در عین حال علایق و علایق خود را به مهارت ها و مشاغل قوی تبدیل کنند. از تصویرسازی دستی لوگوها گرفته تا ایجاد وب‌سایت‌ها برای برندهای جهانی، می‌دانم برای موفقیت به‌عنوان یک طراح گرافیک، یک فریلنسر، و صاحب کسب‌وکار چه چیزهایی لازم است، و بسیار هیجان‌زده هستم که به دیگران درباره چیزهای مشابه بیاموزم!

من با همسرم، چهار دخترم، پسرم و دو سگ خانواده‌ام در مونتانا زندگی می‌کنم. وقتی لحظه‌ای آزاد پیدا می‌کنم، از پارو زدن، دوچرخه‌سواری کوهستان، اسنوبرد و ساختن ویدیوهای GoPro با بچه‌هایم لذت می‌برم.

من کاملاً دوست دارم طراحی و زندگی را با دانش آموزانم به اشتراک بگذارم. امیدوارم به زودی شما را در یکی از کلاس هایم ببینم!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی روکش های وینیل و ماکت های واقعی برای وسایل نقلیه در Adobe Photoshop و Illustrator

Design Vinyl Wraps and Realistic Mockups for Vehicles in Adobe Photoshop and Illustrator

آیا می‌خواهید نحوه طراحی روکش‌ها و ماکت‌های کاملاً سفارشی خودرو را بیاموزید؟ در این کلاس، نحوه طراحی روکش های قابل چاپ خودرو و نحوه ایجاد سفارشی را خواهید آموخت. ..


آموزش طرح تیشرت دستی با ProCreate

Hand-Drawn T-Shirt Design with ProCreate

"یاد بگیرید چگونه با استفاده از iPad و Procreate اثر هنری برای طراحی تی شرت و لباس ایجاد کنید! در پایان این دوره، با ایجاد اسناد جدید احساس اطمینان خواهید کرد. .."


آموزش Adobe Photoshop CC Bootcamp

Adobe Photoshop CC Bootcamp

"فایل های تمرین را از اینجا دانلود کنید: https://www. dropbox. com/sh/nmzy4q0z2bk8exu/AABtjHnZjgzDagIkiWAk-gKOa؟ dl=0 چیزی که یاد خواهید گرفت شما فرصتی خواهید داشت که شما را امتحان کنید. .."


آموزش طراحی گرافیکی برای مبتدیان: طراحی ماکت های بسته واقعی در Adobe Photoshop

Graphic Design for Beginners: Design Realistic Package Mockups in Adobe Photoshop

ماکاپ ها ابزاری باورنکردنی هستند که به شما امکان می دهند آینده را ببینید و دقیقاً بدانید که یک پروژه چگونه پیش می رود و به مشتری شما امکان می دهد دقیقاً تصور کند که چه چیزی ...


آموزش طراحی گرافیک برای مبتدیان: ایجاد لوگو در Adobe Illustrator

Graphic Design for Beginners: Create Logos in Adobe Illustrator

"اگر شما یک طراح گرافیک هستید یا می خواهید یک طراح گرافیک شوید، ایجاد یک لوگو یکی از کارهای شماره یک خواهد بود که از شما خواسته می شود انجام دهید. در این. .."


آموزش تئوری طراحی بلیتز: به سرعت طراحی عالی را درک کنید

Design Theory Blitz: Quickly Understand GREAT Design

این دوره به عنوان یک دید پرنده از تئوری طراحی، از جمله استانداردهای صنعتی برای تراز، کنتراست، و رنگ در چاپ و طراحی وب عمل می کند. دانشگاه ها. ..


آموزش طراحی لباس با استفاده از Adobe Photoshop

Apparel Design Using Adobe Photoshop

"طراحی پوشاک یکی از کارهای مورد علاقه من برای انجام است! می توانید با دانلود فایل های تمرین پیوست شده در منطقه پروژه کلاس، این درس را دنبال کنید. بله."


آموزش تئوری طراحی بلیتز: به سرعت طراحی عالی را درک کنید

Design Theory Blitz: Quickly Understand GREAT Design

بیاموزید که چه چیزی باعث می شود برخی از طرح ها بهتر از سایرین به نظر برسند و چگونه آن اصول طراحی را در کار خود پیاده کنید.


آموزش ایجاد تصاویر ترکیبی (سوررئال ترکیبی) در فتوشاپ

Create Composite (blended surreal) Images in Photoshop

"این دوره شما را از طریق ترکیب عکس در فتوشاپ راهنمایی می کند و تمام دارایی هایی را که باید در کنار پروژه دنبال کنید در زمان واقعی در اختیار شما قرار می دهد. Lea. .."


آموزش لوگوهای امضا: ایجاد یک لوگوی سفارشی با Sharpies و Adobe Illustrator

Signature Logos: Creating a Custom Logo with Sharpies and Adobe Illustrator

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه لوگوهای امضای کاملاً سفارشی طراحی کنید؟ در این کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از شارپی (یا wi...


بوت کمپ طراحی گرافیک: آموزش پیشرفته با استفاده از Adobe CC

Graphic Design Bootcamp: Advanced Training Using Adobe CC

آموزش مبتنی بر پروژه برای طراحان متوسط: از Photoshop، Lightroom و سایر برنامه های Adobe Creative Cloud استفاده کنید


آموزش مدیریت بدون زحمت مشتری

Effortless Client Management

نگه داشتن مشتریان در مسیر خود - چه طراح، توسعه‌دهنده، حرفه‌ای حرفه‌ای آزاد یا بی‌شماری دیگر حرفه‌های مبتنی بر خدمات - می‌تواند دشوار باشد. حفظ این...


آموزش طراحی پوسترها و ماکت های Pixel-Perfect در فتوشاپ

Design Pixel-Perfect Posters & Mockups in Photoshop

"نحوه ایجاد پوستر در فتوشاپ را بیاموزید! نه تنها این، بلکه می توانید از بسیاری از این مهارت ها و تکنیک ها برای انواع پروژه هایی که بسیار فراتر از یک صفحه هستند استفاده کنید."


آموزش ساخت نمونه کارها طراحی گرافیک شما

Building out your Graphic Design Portfolio

"به دوره آموزشی طراحی نمونه کارها خوش آمدید! این دوره برای هر کسی است که به دنبال اضافه کردن کار به مجموعه طراحی گرافیکی خود است و مخصوصاً تجهیزات است. .."


بوت کمپ طراحی گرافیک برای مبتدیان - آموزش Photoshop، Illustrator و InDesign

Graphic Design Bootcamp for Beginners - Learn Photoshop, Illustrator, and InDesign

به بوت کمپ طراحی گرافیک خوش آمدید! دانلود فایل های تمرین این دوره برای کسانی است که علاقه مند به تبدیل شدن به یک طراح گرافیک و به خصوص gea هستند. ..


آموزش صادرات دسته‌ای و فایل‌های نشان‌واره بسته برای مشتریان در Adobe Illustrator به سرعت

Quickly Batch Export & Package Logo Files for Clients in Adobe Illustrator

"در این درس، من دقیقاً نحوه بسته بندی لوگو را پس از اتمام پروژه به شما توضیح خواهم داد تا مشتری همه چیزهایی را که برای قرار دادن نیاز دارد داشته باشد..."


آموزش Procreate Dreams Essentials برای مبتدیان: ایجاد، متحرک سازی، به اشتراک گذاری!

Procreate Dreams Essentials for Beginners: Create, Animate, Share!

"شرح کلاس: به "Procreate Dreams Essentials for Beginners: Create, Animate, Share!" این دوره دریچه ای برای کسب مهارت برای مبتدیان شماست. .."


آموزش پاورپوینت برای طراحان گرافیک: ایجاد ارائه های جذاب

Powerpoint for Graphic Designers: Creating Captivating Presentations

آیا می خواهید ارائه های خود را به سطح بعدی ببرید؟ در این کلاس یاد می گیرید که چگونه با استفاده از تصاویر زیبا، اسلایدهای فوق العاده تاثیرگذاری در پاورپوینت بسازید. ..


آموزش وب سایت های تجارت الکترونیک Shopify برای مبتدیان و مترجمان آزاد

Shopify E-Commerce Websites for Beginners & Freelancers

"این دوره با اکثر دوره های موجود در Shopify متفاوت است. بله، مانند اکثر دوره ها، من شما را با اصول اولیه مطلق و همچنین آموزش سریع راه اندازی خواهم کرد."


آموزش طراحی وب با وردپرس: همه چیز از ابتدا تا انتها

Web Design with WordPress: Everything from Beginning to End

وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های وردپرسی ایجاد کنید: به‌ویژه برای مبتدیان، فریلنسرها و طراحان گرافیکی که نمی‌خواهند کدنویسی کنند. هدف اصلی این دوره این است که ..


آموزش طراحی بوت کمپینگ گرافیکی: Photoshop، Illustrator، InDesign

Graphic Design Bootcamp: Photoshop, Illustrator, InDesign

دوره مبتدی پرفروش! برای طراحی لوگو ، طراحی وب ، طراحی پوستر و موارد دیگر از Photoshop ، Illustrator ، InDesign استفاده کنید