Boris Paskhaver

مهندس نرم افزار | مشاور | نویسنده سلام من یک مهندس ، نویسنده و مشاور نرم افزار ساکن شهر نیویورک هستم که از سال 2016 در Udemy تدریس می کنم. من مانند بسیاری از همتایانم رویکرد متعارفی را برای نقش فعلی خود به عنوان یک توسعه دهنده وب دنبال نکردم. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه نیویورک در سال 2013 در رشته اقتصاد بازاریابی و بازاریابی ، من به عنوان تحلیلگر بازرگانی ، مدیر سیستم ها و تحلیلگر داده در شرکت های مختلف از جمله آژانس بازاریابی دیجیتال ، یک شرکت خدمات مالی و یک فناوری بین المللی کار کردم. نیروگاه در یکی از آن نقش ها ، من آنقدر خوش شانس بودم که برای ساخت چندین پروژه با پایتون و جاوا اسکریپت به چالش کشیده شدم. هیچ آموزش رسمی علوم کامپیوتر برای من وجود نداشت. من کاملاً تصادفی کدگذاری را کشف کردم. یک علاقه کاری کوچک به سرعت به یک سرگرمی پرشور آخر هفته تبدیل شد. سرانجام ، من نقش سابق خود را برای اتمام برنامه آکادمی ، یک بوتکمپ سخت افزاری توسعه وب در NYC ، ترک کردم. بقیه تاریخ است. من همیشه مجذوب تقاطع فناوری و آموزش بوده ام ، خصوصاً اینکه با بسیاری از منابع سنتی که مردم برای یادگیری نحوه برنامه نویسی از آنها استفاده می کنند دست و پنجه نرم می کردم. که جزئیات پیچیده را به قطعات کوچک و قابل هضم تقسیم می کند. من دوست دارم بسازم.
دوره های این مدرس:

آموزش برنامه نویسی Excel VBA - راهنمای کامل

Excel VBA Programming - The Complete Guide

گردش کار مایکروسافت اکسل خود را خودکار کنید، بهره وری خود را تسریع کنید و با VBA در برنامه نویسی مسلط شوید! مبتدیان خوش آمدید


آموزش تجزیه و تحلیل داده ها با پانداها و پایتون

Data Analysis with Pandas and Python

با کتابخانه قدرتمند پانداهای پایتون، داده ها را به سرعت و به راحتی تجزیه و تحلیل کنید! همه مجموعه داده ها شامل --- مبتدیان خوش آمدید!


آموزش Vue Masterclass

Vue Masterclass

VueJS را یاد بگیرید و با استفاده از Vue، Pinia، TypeScript، TailwindCSS و غیره یک پروژه کامل بسازید. Vue 2 و 3 را پوشش می دهد.


آموزش کدنویسی با روبی

Learn to Code with Ruby

مقدمه ای جامع برای کدنویسی با زبان برنامه نویسی Ruby. به مبتدیان کامل خوش آمدید!


آموزش کدنویسی با پایتون

Learn to Code with Python

بوت کمپ کامل پایتون برای سال 2023. Python 3 را از مبتدی تا متخصص یاد بگیرید. برنامه های کامل پایتون بسازید.


آموزش تست روبی با RSpec: راهنمای کامل

Testing Ruby with RSpec: The Complete Guide

با استفاده از RSpec Gem بر هنر توسعه مبتنی بر آزمایش (TDD) در روبی مسلط شوید. بدون نیاز به تجربه آزمایش قبلی!


آموزش شروع کار با React Hooks

Getting Started with React Hooks

Master React Hooks، تکامل بعدی کتابخانه محبوب React برای ساخت رابط‌های جلویی پویا