Grant Klimaytys

مهندس نرم افزار

اولین برنامه نرم افزاری من مغز هوش مصنوعی یک ربات زیر آب در اوایل دهه 2000 بود، هنوز جالبترین پروژه ای که تا به حال روی آن کار کرده ام!

از آن زمان تا کنون وب سایت ها، نرم افزارها و برنامه هایی را طراحی و ساخته ام. با استفاده از انواع زبان ها و چارچوب ها جاوا اسکریپت، بوت استرپ، دات نت، پایتون، پی اچ پی - شما نام ببرید، احتمالاً از آن استفاده کرده ام.

این روزها من روی ساخت برنامه‌های متقابل پلتفرم با کیفیت با استفاده از استودیوی Xamarin در C#، Xcode و Swift 2 و Android Studio تمرکز می‌کنم.

اگر می‌خواهید یک توسعه‌دهنده مستقل شوید، صادقانه می‌توانم بگویم این بهترین زندگی در جهان است. هیچ رئیسی نخواهید داشت، نرخ ساعتی 60 تا 150 دلار دریافت کنید و هر زمان که بخواهید به تعطیلات بروید!

البته شما باید ابتدا یاد بگیرید که چگونه برنامه های خوب بسازید، که من را به علاقه دومم می رساند - آموزش در Skillshare. اکنون در دوره های من شرکت کنید و خواهید دید که توسعه اپلیکیشن موبایل چقدر می تواند آسان باشد!

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر SiriKit

An Introduction to SiriKit

این دوره به شما یک نمای کلی از Sirikit و همچنین نحوه استفاده از قدرت سیری برای ایجاد دستورات صوتی و دیکته گفتار به متن برای برنامه های خود را به شما نشان می دهد.


آموزش با Xamarin Designer کمتر کد بنویسید

Write Less Code with Xamarin Designer

Xamarin در حال حاضر باعث صرفه جویی در وقت زیادی برای توسعه می شود. طراح Xamarin می تواند شما را بیشتر نجات دهد و این دوره به شما نشان می دهد که چگونه.


آموزش Mac OS X Superuser - از Mac OS X مانند Pro - 2022 استفاده کنید

Mac OS X Superuser - Use Mac OS X like a Pro - 2022

Mac OS X در استروئیدها. یاد بگیرید که در اطراف OS X حرکت کنید و وظایف مشترک را خودکار کنید! macOS کاتالینا، سیرا.


آموزش سی شارپ و دات نت برای مبتدیان

C# and Dot Net for Beginners

"در این دوره کوتاه شما اصول کد نویسی در سی شارپ را با استفاده از فریم ورک Dot Net (. Net) در ویندوز خواهید آموخت. این دوره برای شما عالی است اگر شما یک بیگی هستید. ..."


آموزش Xamarin iOS - راهنمای اصلی برای توسعه برنامه در سی شارپ

Xamarin iOS - A Master Guide to App Development in C#

مرجع Xamarin.iOS برای ساخت برنامه های iOS در سی شارپ را کامل کنید. تماس های وب، تصاویر، کنترل ها، انیمیشن ها و خیلی بیشتر!


آموزش نحوه استفاده از Windows Like a Pro✅

How to Use Windows Like a Pro ✅

"*** شما هر روز وقت خود را از دست می دهید! *** به صدها دانش‌آموزی بپیوندید که یاد گرفته‌اند چگونه از ویندوز 10 مانند یک حرفه‌ای استفاده کنند! شما: 20 دقیقه در روز با استفاده از شما صرفه جویی کنید. .."