Henry Olsen

کارشناس گیتار مبتدی

هنری اولسن یک گیتاریست حرفه ای خودآموخته با 16 سال تجربه نوازندگی و 6 سال سابقه تدریس حرفه ای است. او کلاس‌های خصوصی گیتار را در اتریش برگزار می‌کند و دوره‌های آنلاین گیتار را - هم رایگان و هم پولی - به دانش‌آموزانی که در وب‌سایت او ثبت‌نام می‌کنند ارائه می‌دهد. او همچنین یک کانال یوتیوب دائماً در حال گسترش با بیش از 14000 مشترک دارد.
هنری معلمی است که به اشتراک گذاری تخصص، دانش خود افتخار می کند و هزاران ساعت تدریس را در اختیار دارد. او تا به امروز بیش از 8600 دانش آموز را آموزش داده است و به طور مداوم برای کار خود نقدهای 5 ستاره دریافت کرده است. او در حال حاضر ۱۱ دوره آموزشی گیتار (همه در وب سایت موجود است)

تدریس می کند

هنری در سانفرانسیسکو به دنیا آمد و بزرگ شد، جایی که سال های اولیه کودکی خود را در آنجا گذراند. او بعداً به کرواسی نقل مکان کرد و در آنجا دوران نوجوانی خود را گذراند. هنری در حال حاضر با خانواده سه نفره خود در اتریش زندگی می کند. یک همسر زیبا و دو پسر شایان ستایش.

هنری یک گیتاریست است که علاقه زیادی به هنر خود دارد، اما چیز مهمتری برای او وجود دارد - تأثیر گذاشتن بر زندگی شاگردانش و کمک به آنها در ایجاد علایق و رویاهایشان. او در سخنان خود شادی خود را توصیف می کند: «آموزش گیتار برای من چیزی بیش از به اشتراک گذاشتن تجربه است. احساس می‌کنم واقعاً دارم مهارت‌های خود را به‌عنوان یک معلم بهبود می‌بخشم، اما بیشتر از آن، هیچ لذتی بالاتر از این نیست که ببینم چهره‌های دانش‌آموزانم بعد از بازی کردن چیزی که فکر می‌کردند هرگز برایشان امکان‌پذیر نیست، روشن می‌شوند.

هنری در زمان تعطیلی خود، زمانی که آموزش گیتار ارائه نمی‌دهد یا هنر خود را بهبود نمی‌بخشد، دوست دارد در سایر علایق خود افراط کند. گذراندن وقت با خانواده، اسکیت بورد و یوگا.

دوره های این مدرس:

آموزش دوره سرگرمی یوکلله مبتدی!!!

FUN Beginner Ukulele Course!!!

"سلام و به این دوره مبتدی یوکلله خوش آمدید! این دوره برای بازیکن مبتدی یوکلله که به دنبال شروع پخش آهنگ های سرگرم کننده و می خواهد بسیار مناسب است. .."


آموزش گیتار: کلاس کارشناسی ارشد گیتار مبتدی

Learn Guitar: Beginner Guitar Masterclass

"به این مستر کلاس گیتار مبتدی خوش آمدید! این دوره آموزشی گیتار شما را در مدت زمان بسیار کوتاهی از ZERO به HERO می رساند. نام من هنری اولسن است. .."


آموزش مستر کلاس گیتار الکتریک مبتدی (به روز رسانی 2021)

Beginner Electric Guitar Masterclass (2021 Update)

سلام، و به "مسترکلاس گیتار راک مبتدی نهایی" خوش آمدید!!! آیا از رفتن به یوتیوب فقط برای یافتن یکسری ویدیوی نامرتبط خسته شده اید؟ یا تو ..


آموزش دوره سرگرمی یوکلله مبتدی

Fun Beginner Ukulele Course

یاد بگیرید که یوکلل بازی کنید و در مهمانی ستاره باشید!


آموزش کلاس کارشناسی ارشد گیتار مبتدی

Ultimate Beginner Guitar Masterclass

آموزش گیتار مبتدی: یادگیری گیتار آکوستیک، گیتار بلوز، گیتار پایه انگشتی، آکورد گیتار، تکنیک گیتار


آموزش تئوری موسیقی 101 برای گیتار

Music Theory 101 For Guitar

آیا می خواهید فرت برد را درک کنید؟ آیا دوست دارید بدانید که چگونه هر آکوردی را بسازید؟ در مورد اینکه بتوانید با هر کلیدی بازی کنید چطور؟ اگر به این سوالات پاسخ مثبت دادید. ..