Kurt Anderson

دانشمند کامپیوتر، طراح چند رسانه ای

سلام، من کرت هستم.

من یک طراح چند رسانه ای خودآموخته و دانشمند کامپیوتر هستم که به ایجاد بینش خلاقانه مشتریان در سراسر جهان کمک کرده است. داشتن بیش از 8 سال تجربه در Adobe Production Suite به من یک مجموعه ابزار قوی برای ایجاد هر چیزی از ویدیو گرفته تا وب سایت داده است. در کنار این، داشتن مدرک در رشته علوم کامپیوتر به من یک ذهن تحلیلی قوی برای مقابله با مسائل پیچیده داده است. من از طریق این دو رشته ترکیبی منحصر به فرد از کارایی و خلاقیت ایجاد می کنم. من معتقدم هر کسی می تواند یک طراح یا برنامه نویس شود. تنها چیزی که لازم است تمرین است.

من همچنین یک مسافر جهان هستم و در بسیاری از کشورهای مختلف زندگی کرده و آموخته ام. طی یک اقامت 6 ماهه در ژاپن، مجذوب انگیزه و مهارت مردم آنها شدم. من سعی می‌کنم همان سطح از انرژی، اشتیاق و کار با جزئیات را تا آنجا که ممکن است در زندگی خودم بگنجانم.

از آنجایی که در بسیاری از تلاش‌هایم خودآموز هستم، می‌دانم که داشتن محتوای باکیفیت چقدر مهم است. من بیشتر مهارت های خود در Adobe را از طریق ساعت های بی شمار ویدیوهای YouTube توسط بزرگانی مانند FreddieW و Andrew Kramer آموختم. تصمیم گرفتم به انجمنی که کمک زیادی به من کرد شروع کنم و کانال YouTube خود را ایجاد کردم، AdobeMasters. از طریق این کانال YouTube، من می‌توانم برای هر کسی که می‌خواهد این محصولات شگفت‌انگیز را به خودش آموزش دهد، آموزش‌هایی ایجاد کنم، درست مثل سال‌ها پیش.

این تنها آغاز است. من می خواهم به گسترش شبکه خود ادامه دهم و منابع مهارت آموزی در سطح جهانی بیشتری را برای هر کسی که می خواهد فراهم کنم. می‌دانم که می‌توانم به شما کمک کنم تا مهارت‌هایی را که می‌خواهید با حداکثر سرعت و کارآمدی یاد بگیرید.

پس چرا اکنون شروع نمی کنید؟ رویاهای شما فقط با فکر کردن به آنها به آنها نزدیکتر نمی شوند، غوطه ور شوید و من به شما کمک خواهم کرد تا به موفقیت برسید.

به زودی می بینمت!

کورت

دوره های این مدرس:

آموزش Premiere Pro Effects MasterClass: Master Premiere Pro با ایجاد

Premiere Pro Effects MasterClass: Master Premiere Pro by Creating

Premiere Pro را از طریق ایجاد جلوه‌های خیره‌کننده بیاموزید آیا از یادگیری نرم‌افزاری مانند زیست‌شناسی خسته شده‌اید؟ در این دوره من تلاش می کنم تا آن o را از بین ببرم. ..


آموزش Android Studio Masterclass: IDE اندروید را فتح کنید

Android Studio Masterclass: Conquer the Android IDE

Android Studio Masterclass: Android Studio را از بالا تا پایین یاد بگیرید و یک توسعه دهنده اندروید بهتر شوید!


آموزش Adobe InDesign CC: راهنمای کامل شما برای InDesign

Adobe InDesign CC: Your Complete Guide to InDesign

یک Adobe InDesign CC Master شوید: گردش کار کامل InDesign را برای ایجاد PDF، کتاب الکترونیکی، جزوه و موارد دیگر بیاموزید!


آموزش علوم کامپیوتر 101: تسلط بر نظریه پشت برنامه نویسی

Computer Science 101: Master the Theory Behind Programming

علوم کامپیوتر 101: علوم کامپیوتر را بیاموزید تا برنامه نویس و مهندس نرم افزار بهتری شوید.


آموزش مهندسی نرم افزار 101: برنامه ریزی و اجرای بهتر نرم افزار.

Software Engineering 101: Plan and Execute Better Software.

مهندسی نرم افزار 101: از مهندسی نرم افزار برای برنامه ریزی و ساخت نرم افزار شگفت انگیز استفاده کنید + چارچوب SCRUM را یاد بگیرید!


آموزش Premiere Pro Slow Motion Deep Dive

Premiere Pro Slow Motion Deep Dive

"با کلاس Premiere Pro Slow Motion Deep Dive هنر تسلط سینمایی را باز کنید. همانطور که ما شما را از طریق adva راهنمایی می کنیم، پیچیدگی های دستکاری زمان را کاوش کنید. ..."


آموزش استاد تایم باکس و زمان بندی: بهبود بهره وری

Master Timeboxing and Timeblocking: Improve Productivity

یاد بگیرید که به Timeboxing و Timeblocking برای بهبود بهره وری، تعادل بین کار و زندگی و پیشرفت در حرفه خود مسلط شوید.