Karlo Krznarić

مربی سخنرانی عمومی

کارلو یک مربی با پیشینه رنگارنگ از زبان شناسی و ترجمه کنفرانس تا بازیگری و سرگرمی و تا مراقبت از کودکان است. در کارگاه‌ها و آموزش‌های انفرادی او که به منظور بهبود مهارت‌های سخنرانی عمومی، صداپیشگی و مهارت‌های اجتماعی مردم است، یک قانون طلایی وجود دارد: «در اینجا ما به خود اجازه می‌دهیم که اشتباه کنیم، تا زمانی که واقعاً مهم است - وقتی که زمان نمایش است - مرتکب اشتباه نشویم. " این طرز فکر در دوره های آنلاین کارلو نیز منعکس شده است: این در مورد یادگیری "راه درست" نیست، بلکه یافتن راه خود و ایجاد سبک خود است که مردم شما را به آن بشناسند.

همیشه در تلاش برای رشد و کمک به رشد دیگران است، او یکی از بنیانگذاران آکادمی ساخت سخنرانی به همراه کارآفرین آنلاین فیلیپ هافماچر، بنیانگذار Speech Fennel و نویسنده کتاب صوتی "لذت صحبت کردن: سخنرانی عمومی برای شخصی" است. و توسعه حرفه ای."

در تجربه کارلو، توسعه مهارت های ارتباطی یکی از عوامل مهم در دستیابی به هر نوع موفقیت حرفه ای یا شخصی است. و اگر بتوانید در حین انجام آن از آن لذت ببرید، خیلی بهتر است.

دوره های این مدرس:

آموزش ارتباط غیرکلامی: چگونه از زبان بدن بخوانیم و از زبان بدن برای جذابیت بیشتر و متقاعد کردن استفاده کنیم

Nonverbal Communication: How To Read And Use Body Language To Be More Charismatic And Convincing

زبان بدن در هر کاری که انجام می‌دهیم نفوذ می‌کند و نه تنها بر نحوه درک ما، بلکه بر احساس ما نیز تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل تسلط بر این روش ارتباط غیرکلامی است. ..


آموزش شبکه‌سازی کسب‌وکار برای افراد درون‌گرا: بر اضطراب اجتماعی غلبه کنید، مشتریان و مخاطبین را آسان‌تر پیدا کنید

Business Networking For Introverts: Overcome Social Anxiety, Find Clients And Contacts More Easily

"اگرچه همه می دانند که شبکه چقدر مهم است، اما انجام آن برای همه آسان نیست. اما کاریزما، مهارت های نرم و ارتباطات مهارت هایی هستند که شما می توانید ...."


آموزش مهارت های ارائه برای افراد درونگرا (آنلاین و حضوری!)

Presentation Skills For Introverts (online and in person!)

از آنجایی که اغلب مجبوریم در محل کار، دانشگاه یا کنفرانس ها ارائه دهیم،  مهارت های ارائه می تواند یک دارایی کلیدی باشد که به شما کمک می کند مراقبت خود را پیش ببرید. ..


آموزش این ترسناک نیست: راهنمای مبتدیان برای سخنرانی عمومی

It's not that Scary: A Beginner's Guide to Public Speaking

"این خیلی ترسناک نیست: راهنمای مبتدی برای سخنرانی عمومی یک دوره ایده آل برای هر کسی است که تجربه زیادی در سخنرانی عمومی ندارد یا به طور کلی می یابد ...."