Nzangi Muimi

نقشه بردار کمیت + مربی

سلام! من Nzangi Muimi هستم، یک نقشه بردار کمیت و مربی مستقر در نایروبی، کنیا. از آشنایی با شما در Skillshare خوشحالم!

هدف من در اینجا این است که بتوانم آنچه را که از پروژه‌هایی که روی آن‌ها کار کرده‌ام آموخته‌ام و مفاهیم مختلفی که به طور مداوم در حال تحقیق و نوشتن درباره آنها هستم به اشتراک بگذارم. من در صنعت ساخت و ساز کار کرده ام و پروژه های ساختمانی را برای مشتریانم مدیریت کرده و به آنها در مورد هزینه ها و مدیریت مالی پروژه محور مشاوره داده ام.

به عنوان بخشی از کار تحقیقاتی خود، به حوزه مدیریت اطلاعات ساخت و ساز، به ویژه مدل سازی اطلاعات ساختمان علاقه مند هستم. مقالات گذشته من در " BuildPress " نشان داده شده است. مجله ای توسط انجمن معماری کنیا و " نقشه بردار کمیت "; مجله ای توسط موسسه نقشه برداران کمیت کنیا.

من به نرم افزاری که به طور روزمره برای انجام وظایف استفاده می کنم تسلط دارم. اینها شامل ArchiCAD Revit (برای BIM و CAD)، Microsoft Project برای زمانبندی پروژه، WordPress CMS برای ساخت وب سایت و اکسل برای تهیه تخمین هزینه، بودجه و صورت حسابها می باشد. در این پلتفرم، من تلاش می‌کنم آنچه را که در طول زمان آموخته‌ام با یک رویکرد ساده و گام به گام ساده و آسان به اشتراک بگذارم تا اطمینان حاصل کنم که دانش‌آموزانم هر مفهومی را که تدریس می‌کنم درک می‌کنند.

من همچنین امیدوارم بتوانم الهام‌های خود را در مورد سفر خود به اشتراک بگذارم تا به همه انگیزه دهم تا در هر کاری که انجام می‌دهند بهترین کار را انجام دهند، زیرا با اشتیاق به تعالی می‌رسند.

به سلامتی!

دوره های این مدرس:

آموزش مبانی ARCHICAD 25: پیش نویس، مدل سازی و مستندسازی

ARCHICAD 25 Basics: Drafting, Modelling & Documenting

"ARCHICAD 25 آخرین نسخه منتشر شده توسط Graphisoft در زمان ساخت این دوره است. این یک نرم افزار برتر BIM (مدل سازی اطلاعات ساختمان) است که ...."


آموزش Autodesk Revit Architecture 2019 - راهنمای مبتدیان

Autodesk Revit Architecture 2019 - Beginner's Guide

"Revit چیست؟ Revit یک نرم افزار BIM است که برای ایجاد مدل های سه بعدی هوشمند ساختمان ها و تولید نقشه های مستندات ساختمانی و معماری استفاده می شود. .."