Juan E. Galvan

کارآفرین دیجیتال | بازاریاب

سلام من خوان هستم. من از دوران دبستان کارآفرین بودم. سابقه من در فضای فناوری از بازاریابی دیجیتال، تجارت الکترونیک، توسعه وب تا برنامه نویسی است. من به آموزش مداوم با بهترین مدرک دانشگاهی بدون تمام جنبه های منفی هزینه های سنگین و روش های ناکارآمد اعتقاد دارم. من مشتاقانه منتظر کمک شما هستم تا مهارت های خود را گسترش دهید.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک آژانس بازاریابی ویدئویی راه اندازی کنیم

How To Start a Video Marketing Agency

"دوره نحوه راه اندازی آژانس بازاریابی ویدئویی یک برنامه آنلاین برای هر کسی است که می خواهد به کسب و کارها در زمینه بازاریابی ویدئویی کمک کند و جدیدترین ها را یاد بگیرد."


آموزش یاد بگیرید چگونه آژانس بازاریابی دیجیتال خود را راه اندازی و رشد دهید

Learn How To Start & Grow Your Own Digital Marketing Agency

«بیاموزید که چگونه می‌توانید یک آژانس بازاریابی دیجیتال راه‌اندازی کنید. من کار دردناک پا را انجام داده ام تا مجبور نباشی. وقتی برای اولین بار شروع کردم، برای به دست آوردن مشتریان تلاش کردم. .."


آموزش چگونه یک آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی راه اندازی کنیم

How To Start a Social Media Marketing Agency

"دوره نحوه شروع یک آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی یک برنامه آنلاین برای هر کسی است که می خواهد یک آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی راه اندازی کند و جدیدترین ها را یاد بگیرد.


آموزش طرح تسلط تبلیغات فیس بوک برای مبتدیان

Facebook Ads Mastery Blueprint for Beginners

"دوره برنامه تسلط در تبلیغات فیس بوک برای مبتدیان یک برنامه آنلاین برای هر کسی است که می خواهد یاد بگیرد چگونه تبلیغات فیس بوک موثر ایجاد کند. در این دوره، . .."


آموزش چگونه یک کسب و کار مربیگری آنلاین سودآور راه اندازی کنیم

How To Start A Profitable Online Coaching Business

بیاموزید که چگونه به راحتی یک کسب و کار مربیگری بسیار سودآور را راه اندازی کنید و اولین مشتری خود را ظرف 30 روز به دست آورید! اگر بتوانید به صورت آنلاین شروع کنید، زندگی شما چگونه تغییر می‌کند. ..


آموزش چگونه یک کسب و کار آژانس طراحی وب راه اندازی کنیم

How To Start a Web Design Agency Business

"دوره کسب و کار چگونه یک آژانس طراحی وب راه اندازی کنیم، یک برنامه آنلاین برای هر کسی است که می خواهد یک آژانس طراحی وب راه اندازی کند و آخرین مهارت های طراحی وب را بیاموزد.


آموزش طراحی تجربه کاربری از A-Z: Adobe XD UI/UX Design

User Experience Design from A-Z: Adobe XD UI/UX Design

طراحی تجربه کاربری را از A-Z بیاموزید اگر به دنبال شروع کار در زمینه UX/UI هستید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، این کلاس برای شما مناسب است! در این. ..


آموزش توسعه کسب و کار و تسلط بر فروش برای مشاغل B2B

Business Development & Sales Mastery For B2B Businesses

تصور کنید که تقویم شما برای هفته‌ها با مشتریان بالقوه‌ای که آماده خرید محصول یا خدمات شما هستند، رزرو شده است. چه کاری برای کسب و کار یا استارت‌آپ شما انجام می‌شود. ..