Nour Boustani

استراتژیست برندینگ و بازاریابی

نور بوستانی فردی با تجربه با تجربه گسترده در بازاریابی دیجیتال و کارآفرینی است. نور در دوران کودکی خود در معرض این صنعت قرار گرفت و او را قادر ساخت تا مهارت های ضروری را ارتقا دهد و در رشته خود متخصص شود. او در سن دوازده سالگی وارد تجارت خانوادگی خود شد و به تولید آب نبات مشغول شد.

از سال 2006، نور در توسعه حرفه ای خود غوطه ور شده است و با نقل مکان استراتژیک خود به شانگهای چین شروع شده است. در طول سال ها، او ارتباطات بصری، طراحی، تجارت و بازاریابی را مطالعه کرده است. نور که در مرکز تجارت مستقر است، این فرصت را داشته است که با برندهای مختلف، از شرکت های بزرگ گرفته تا مشاغل کوچک، همکاری کند.

در حال حاضر، نور تمام دانش ارزشمند و پیشینه چشمگیر خود را ترکیب می کند تا دیگران را در ساختن برندهایشان توانمند کند. او تکنیک های مهم و یک رویکرد حساب شده را القا می کند تا اطمینان حاصل کند که دانش آموزانش کلید ایجاد یک کسب و کار پرسود و طولانی مدت را دارند.

نور بر قدرت آموزش تاکید دارد، به همین دلیل است که دوره ها و آموزش های خود را به شکلی جامع و مقرون به صرفه تنظیم کرده است. او بر اساس این ایده عمل می کند که همه باید به ابزارهایی دسترسی داشته باشند که ممکن است آنها را به آینده ای بهتر هدایت کند.

دوره های این مدرس:

آموزش جعبه ابزار اصول برندسازی کسب و کار: 5 گام آسان برای ایجاد برند تجاری کوچک شما.

Business Branding fundamentals Toolbox: 5 Easy Steps To Building Your Small Business Brand.

«برندسازی مشاغل کوچک: راهنمای گام به گام برای ساختن برند جذاب خود از ابتدا. آیا مردم به محصولات شما فکر می کنند؟ به منظور اس ام اس شما. .."


آموزش برندسازی شخصی برای کارشناسان: 4 گام ساده برای ایجاد یک برند معتبر.

Personal Branding For Experts: 4 Simple Steps To Building An Authority Brand.

در این دوره، اجزای سازنده چگونگی راه اندازی برند شخصی خود را به عنوان یک متخصص از پایه و با حداقل بودجه یاد خواهید گرفت. شما خواهید بود. ..


آموزش چگونه کلاس های آنلاین را به طور موثر تدریس کنیم

How to Teach Online Classes Effectively

در این دوره آموزشی کوتاه اما آموزنده، فرآیند کسب تخصص خود و تبدیل آن به یک دوره آنلاین جذاب و موثر را خواهید آموخت. منتشر کنید. ..


آموزش چگونه یک برند تجاری کوچک سودآور بسازیم و مقیاس بندی کنیم.

How To Build And Scale A Profitable Small Business Brand.

توجه: این دوره در درجه اول بر استراتژی های برندسازی متوسط ​​تا پیشرفته برای یک کسب و کار کوچک تمرکز دارد، شما باید درک اولیه ای از برندسازی داشته باشید. ..


آموزش دوره کارآفرینی ساده شده برای مشاغل کوچک.

Entrepreneurship Simplified For Small Businesses Course.

"راه اندازی یک کسب و کار کوچک سودآور کار ساده ای نیست، صادقانه بگویم، بیشتر کارآفرینان تازه کار آن را به درستی درک نمی کنند، آنها با تمام وجود حواسشان پرت می شود..."


آموزش 4 درس موثر برای موفقیت استارت‌آپ‌های کوچک

4 Effective Lessons for Small Startup Success

"ترس از شکست یکی از بزرگترین دلایلی است که بسیاری در استفاده از فرصت‌های تجاری و کارآفرینی تردید دارند. در این دوره، من شما را راهنمایی می‌کنم..."


آموزش جعبه ابزار بازاریابی کسب و کار: 7 گام آسان برای بازاریابی و رشد کسب و کار کوچک شما.

Business Marketing ToolBox: 7 Easy Steps To Market And Grow Your Small Business.

«آیا این دوره آموزشی بازاریابی برای شما مناسب است؟ آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا برخی از کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی محصولات و خدمات خود تلاش می کنند در حالی که اکثر آنها این کار را انجام می دهند. .."


آموزش جعبه ابزار برنامه ریزی کسب و کار: 8 گام آسان برای برنامه ریزی کسب و کار کوچک.

Business Planning Toolbox: 8 Easy Steps To Planning Your Small Business.

"شروع کسب و کار؟ ابتدا، این را بخوانید! اکثر کسب و کارهای کوچک به دلایل ساده زیادی که می توانند با برنامه ریزی صحیح از آنها جلوگیری کنند، نمی توانند از زمین خارج شوند. .."