Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است. <br> <br> برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد. <br> <br> برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.

آموزش Unreal Engine: Illumination جهانی برای تجسم معماری

Unreal Engine: Global Illumination for Architectural Visualization

بیاموزید که چگونه از Lightmass Global Illumination برای روشن کردن پروژه های تجسم معماری در Unreal استفاده کنید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 1h 30m

آموزش V-Ray 3.0 برای 3ds Max Essential Training

V-Ray 3.0 for 3ds Max Essential Training

ویژگی های اصلی موتور رندر V-Ray 3.0 را بیاموزید و بیاموزید که چگونه طیف 3ds Max را با ابزارهای پیشرفته V-Ray مانند نمونه برداری تدریجی و سایه های مو و پوست گسترش دهید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 6h 58m

آموزش V-Ray: کنترل رنگ خون در 3ds Max

V-Ray: Control Color Bleed in 3ds Max

نگذارید رنگهایتان خونریزی کند. بیاموزید چگونه در رندرهای 3ds Max و V-Ray خود کنترل و از بین بردن رنگ را از بین ببرید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 1h 12m

آموزش V-Ray 3.0 برای بلندر

Learning V-Ray 3.0 for Blender

با استفاده از V-Ray 3.0 ، افزونه نورپردازی سریع و انعطاف پذیر ، رندرهای حرفه ای تری را در Blender ایجاد کنید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 2h 35m

آموزش یادگیری جریان ذرات در 3ds Max 2013

Learning Particle Flow in 3ds Max 2013

با استفاده از 3ds Max 2020 برای ایجاد مدل های سه بعدی حرفه ای ، انیمیشن ها و موشن گرافیک ، باید بدانید که برای استفاده از 3ds Max 2020 باید بدانید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 3h 32m

آموزش V-Ray 2.0 برای 3ds Max Essential Training

V-Ray 2.0 for 3ds Max Essential Training

ویژگی های موتور رندر V-Ray 2.0 را معرفی می کند و نحوه افزایش دامنه 3ds Max با ابزار پیشرفته خود را نشان می دهد.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 5h 11m

آموزش V-Ray 2.0 for Maya Essential Training

V-Ray 2.0 for Maya Essential Training

ویژگی های موتور رندر V-Ray 2.0 را معرفی می کند و نحوه افزایش برد مایا را با پیشرفته ترین ابزار خود نشان می دهد.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 4h 46m

آموزش 3ds Max: ماده ای برای گردش کار V-Ray

3ds Max: Substance to V-Ray Workflows

بیاموزید که چگونه از Substance Designer ، Substance Painter و Bitmap2Material با 3ds Max و V-Ray استفاده کنید و برای مدلهای سه بعدی خود بافتهای مبتنی بر مواد به صورت واقعی ایجاد کنید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 1h 35m

آموزش 3ds Max: ماده ای برای آرنولد

3ds Max: Substance to Arnold

درباره مجموعه ابزارهای مبتنی بر مواد الگوریتمی همراه با ارائه دهنده آرنولد در 3ds Max اطلاعات کسب کنید. نیازهای گردش کار را برای برنامه های Substance Bitmap2Material و Designer کاوش کنید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 2h 2m

آموزش V-Ray: کنترل رنگ خون در مخلوط کن

V-Ray: Control Color Bleed in Blender

بیاموزید که چگونه هنگام کار با ارائه دهنده های روشنایی جهانی ، خونریزی رنگ را محدود ، مهار یا جلوگیری کنید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 1h 5m

آموزش متحرک سازی در 3ds Max: محدودیت ها ، کنترل کننده ها و پارامترهای سیم

Animating in 3ds Max: Constraints, Controllers, and Wire Parameters

با برخی از ابزارهای اساسی موجود در Autodesk 3ds Max برای ایجاد و کنترل انیمیشن ها آشنا شوید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 1h 43m

آموزش SketchUp: رندر برای آهنگسازی در V-Ray Next

SketchUp: Rendering for Compositing in V-Ray Next

هنگام استفاده از V-Ray Next با SketchUp ، تکنیک های مهم ایجاد رندر تجسم های سه بعدی خود را در ترکیب برنامه ها مانند فتوشاپ بیاموزید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 1h 31m

آموزش SketchUp: رندر با V-Ray Next

SketchUp: Rendering with V-Ray Next

بیاموزید که چگونه مستقیماً از V-Ray در SketchUp استفاده کنید و مجموعه ابزارهای خلاقانه V-Ray را برای روشنایی ، سایه زنی و ارائه کاوش کنید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 4h 53m

آموزش V-Ray Next: رندر غیر واقعی موتور

V-Ray Next: Unreal Engine Rendering

گردش کار رندر را در V-Ray Next for Unreal کاوش کنید ، موتور رندر تغییر دهنده بازی ارائه دهنده عکس آفلاین و در زمان واقعی است.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 2h 49m

آموزش V-Ray Next برای 3ds Max Essential Training

V-Ray Next for 3ds Max Essential Training

با موتور رندر V-Ray Next درون 3ds Max بلند شوید و کار کنید. بیاموزید که چگونه از بسیاری از ابزارها و ویژگی های موجود در این راه حل ارائه دهنده قدرت استفاده کنید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 6h 13m

آموزش SketchUp: رندر با V-Ray 3

SketchUp: Rendering with V-Ray 3

با ابزارها و ویژگی های موجود در راه حل ارائه V-Ray برای SketchUp آشنا شوید. نحوه پیمایش رابط ، افزودن نور به صحنه ها و کار با دوربین V-Ray را کشف کنید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 4h 56m

آموزش 3ds Max: ماده ای برای V-Ray

3ds Max: Substance to V-Ray

الزامات و گزینه های مختلف گردش کار را که هنگام استفاده از Substance Designer ، Substance Painter و Bitmap2Material با 3ds Max و V-Ray در دسترس هستند ، کاوش کنید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 1h 56m

آموزش V-Ray: کنترل رنگ خون در SketchUp

V-Ray: Control Color Bleed in SketchUp

بیاموزید که چگونه در پروژه های SketchUp خود از خونریزی رنگ جلوگیری یا به حداقل برسانید. با اصول رنگ ، نور و بازتاب آشنا شوید تا بتوانید هنگام بروز خونریزی رنگ را کنترل کنید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 1h 2m

آموزش Mental Ray: کنترل رنگ خون در 3ds Max

Mental Ray: Control Color Bleed in 3ds Max

بیاموزید چگونه در رندرهای 3ds Max و اشعه ذهنی خونریزی رنگ (معروف به نور غیر مستقیم پخش) را کنترل و از بین ببرید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 1h 6m

آموزش V-Ray RT: رندر تولید

V-Ray RT: Production Rendering

نحوه استفاده از V-Ray RT را در 3ds Max به عنوان ارائه دهنده تولید صادقانه ، حتی در خط لوله مبتنی بر ترکیب با After Effects بیابید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 3h 25m

آموزش ارائه SketchUp: استفاده از V-Ray 2

SketchUp Rendering: Using V-Ray 2

بیاموزید که چگونه با V-Ray نور طبیعی ، دوربین های اضافی ، بازتاب و مواد منتشر شده را به مدل های SketchUp خود اضافه کنید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 3h 15m

آموزش یادگیری پرتوی ذهنی در مایا

Learning mental ray in Maya

ویژگی های اساسی و نه چندان اساسی اشعه ذهنی ، ارائه دهنده اثبات شده تولید برای هنرمندان سه بعدی و کاربران مایا را معرفی می کند.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 3h 7m

آموزش یادگیری پرتوی ذهنی در 3ds Max

Learning mental ray in 3ds Max

با استفاده از 3ds Max 2020 برای ایجاد مدل های سه بعدی حرفه ای ، انیمیشن ها و موشن گرافیک ، باید بدانید که برای استفاده از 3ds Max 2020 باید بدانید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 4h 7m

آموزش SketchUp: ارائه با V-Ray

SketchUp: Rendering with V-Ray

با V-Ray ، ارائه دهنده محبوب شخص ثالث برای SketchUp ، نقشه های معماری سه بعدی بسیار واقع گرایانه ایجاد کنید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 3h 48m

آموزش مقدمه ای بر چراغ ها در V-Ray Next

Introduction to Lights in V-Ray Next

بیاموزید که چگونه از VRayLight در V-Ray Next برای 3ds Max برای نورپردازی و ارائه هر صحنه استفاده کنید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 2h 9m

آموزش 3ds Max: ارائه برای آهنگسازی در V-Ray Next

3ds Max: Rendering for Compositing in V-Ray Next

بیاموزید که چگونه با استفاده از V-Ray Next برای 3ds Max ، رندرهایی را برای آهنگ سازی ایجاد کنید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 3h 2m

آموزش V-Ray 5 for 3ds Max Essential Training

V-Ray 5 for 3ds Max Essential Training

موارد ضروری V-Ray 5 ، پنجمین نسخه از موتور رندر محبوب شخص ثالث را در داخل 3ds Max بیاموزید


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 5h 43m

آموزش 3ds Max به Unreal Engine گردش کار و عیب یابی

3ds Max to Unreal Engine Workflow and Troubleshooting

یاد بگیرید که هنگام طراحی خود از 3ds Max به Unreal ، از بروز مشکلات و عیب یابی جلوگیری کنید.


Brian Bradley Brian Bradley
زمان دوره: 2h 5m