I-Speak English

کنجکاو باشید اعتماد به نفس داشته باشید. مسلط باشید.

من هیلی هستم، معلم و بنیانگذار i-Speak English. در طول 5 سال گذشته، من با موفقیت به هزاران انگلیسی زبان غیر بومی کمک کرده ام تا زبان انگلیسی خود را بهبود بخشند و تسلط داشته باشند.

من در آموزشگاه‌های زبان خصوصی و آنلاین کار کرده‌ام و به گروه‌ها و افراد در هر سن و ملیت تدریس می‌کنم. هدف اصلی من این است که به مردم کمک کنم هنگام استفاده از مهارت های انگلیسی خود احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشند.

من عاشق زبان هستم، در حال حاضر به 3 زبان (انگلیسی، ایتالیایی و اسپانیایی) صحبت می کنم و در حال یادگیری زبان چهارم هستم (رومانیایی). من از دانش خود در 8 سال گذشته یادگیری زبان برای کمک به افراد در تسلط و عشق به زبان انگلیسی استفاده می‌کنم.

من می دانم که یادگیری یک زبان چقدر دشوار (و گاهی اوقات خسته کننده) است و می خواهم این فرآیند را تا حد امکان برای افراد غیر بومی انگلیسی آسان کنم. من اینجا هستم تا به شما کمک کنم :)

دوره های این مدرس:

چگونه با Google Suite درس آنلاین شگفت انگیز آموزش دهیم - قسمت 3

How to Teach Amazing Online Lesson with Google Suite - Part 3

"اگر معلمی هستید که اخیراً به دلیل تعطیلی مدارس آنلاین شده اید و در تلاش هستید تا با Google Suite آشنا شوید، این دوره صرفه جویی می کند..."


نحوه آموزش کلاس های آنلاین شگفت انگیز با Google Suite - قسمت 4

How to Teach Amazing Online Classes with Google Suite - Part 4

"اگر معلمی هستید که اخیراً به دلیل تعطیلی مدارس آنلاین شده اید و در تلاش هستید تا با Google Suite آشنا شوید، این دوره صرفه جویی می کند.