Anass Cherkaoui

هنرمند سه بعدی و طراح گرافیک

سلام، نام من آناس چرکائوی است، من یک مربی دیجیتال هستم و علاقه زیادی به طراحی سه بعدی و گرافیک دارم.

به یاد می‌آورم که از صفر شروع کنم، به خودم بیاموزم و شبانه روز برای کسب مهارت‌های لازم برای ساختن حرفه‌ام تلاش کنم. و این چیزی است که من را وادار می کند تا تصمیم بگیرم در اینجا در Skillshare تدریس کنم.

با Skillshare، من واقعاً می‌توانم دانش و تجربه‌ای را که در چند سال گذشته به دست آورده‌ام به اشتراک بگذارم و به تعداد زیادی از مردم که بتوانم یاد بگیرند چگونه هنرمندان سه بعدی باشم، کمک کنم.

من به شما به روشی ساده و سرگرم کننده آموزش خواهم داد. برای من، یادگیری باید آسان باشد بدون توجه به اینکه در چه سطح مهارتی هستید، و باید از انجام آن لذت ببرید.

اگر دوست دارید چیزها را به سرعت و به طور کامل یاد بگیرید و دوست دارید در راه سرگرمی زیادی داشته باشید، پس با اشتیاق و انرژی من در طول درس های دوره ام، مطمئن هستم که در سفر خود به این کشور لذت خواهید برد. دنیای سه بعدی.

من مشتاقانه منتظر هستم که اول دوست شما باشم، سپس مربی و مربی شما، و منتظر کمک شما هستم و به همه سوالات شما به موقع پاسخ می دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش Blender 101: راهنمای مبتدیان برای مدل سازی سه بعدی در Blender 3D

Blender 101: A Beginner's Guide to 3D Modeling in Blender 3D

«آیا می‌خواهید پتانسیل مدل‌سازی سه‌بعدی واقعی‌تان را کشف کنید که بسیار فراتر از آن چیزی است که تا به حال تصور می‌کردید؟ نام من آناس چرکاوی است و بسیار خوشحال خواهم شد که آسی بگیرم. .."


آموزش Facial Rigging 101: راهنمای مبتدیان برای اصلاح صورت در 3ds Max

Facial Rigging 101: A Beginner's Guide to Facial Rigging in 3ds Max

"آیا به دنیای انیمیشن‌های سه‌بعدی و اصلاح صورت علاقه‌مندید، اما نمی‌دانید چگونه و از کجا شروع کنید؟ پس این دوره برای شما مناسب است. نام من آناس چرکائو است. .."


آموزش اولین مراحل شما در 3ds Max Character Rigging: یک دوره کامل مبتدی

Your First Steps in 3ds Max Character Rigging: A Complete Beginner's Course

"علاقه مند به دنیای انیمیشن های سه بعدی،  تقلب شخصیت ها و به طور کلی تقلب سه بعدی هستید، اما نمی دانید چگونه و از کجا شروع کنید؟ پس این دوره برای شما مناسب است. من .."


آموزش از ابتدایی تا حرفه ای: تکنیک های پیشرفته دستکاری در 3ds Max

From Basic to Pro: Advanced Hand Rigging Techniques in 3ds Max

"علاقه مند به دنیای انیمیشن های سه بعدی،  کاراکترها و تقلب های سه بعدی هستید، اما نمی دانید چگونه و از کجا شروع کنید؟ پس این دوره برای شما مناسب است. می خوام ببرمت .."


آموزش راهنمای مبتدیان برای تقلب در 3ds Max

The Beginners Guide to Rigging in 3ds Max

"به دنیای انیمیشن‌های سه بعدی و تقلب شخصیت‌ها علاقه دارید اما نمی‌دانید چگونه و از کجا شروع کنید؟ پس این دوره برای شما مناسب است. نام من آناس چرکاوی است و. .."


آموزش اصلاح صورت برای مبتدیان در مایا

Facial Rigging for Beginners in Maya

A-Z را بیاموزید که باید بتوانید ریگ ها و انیمیشن های شگفت انگیز شخصیت های سه بعدی را با محبوب ترین و قدرتمندترین برنامه هنری سه بعدی، "Autodesk Maya" ایجاد کنید. آ. .."


آموزش بازی Character Rigging برای مبتدیان در مایا

Game Character Rigging for Beginners in Maya

این دوره مسیر شما برای ساختن ریگ های شخصیت های جذاب بازی شگفت انگیز است که به عنوان یک کار حرفه ای ایستادگی می کنند. چه برای بازی های خودت و چه برای بازی های دیگر. ..


آموزش تقلب شخصیت برای مبتدیان در مایا

Character Rigging for Beginners in Maya

"این فرصت شما برای ورود به سرگرم کننده ترین صنعت است: انیمیشن سه بعدی. A-Z را بیاموزید که باید بتوانید ریگ های شخصیت سه بعدی شگفت انگیز ایجاد کنید. .."


آموزش 3D Rigging در 3ds Max - راهنمای نهایی برای همه

3d Rigging in 3ds Max - The Ultimate Guide for Everyone

تقلب سه بعدی: مهارت های مورد نیاز برای شروع ساختن شخصیت های سه بعدی خود را امروز ایجاد کنید