Joel Bradley

Joel Bradley یک متعصب سه بعدی ، هنر سه‌بعدی را برای وب ، چاپ و چندرسانه ای و آموزش در 3ds Max و Maya تولید می کند. جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموز است که از 9 سالگی از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند ، و قبل از حرکت بر روی 3ds Max ، دندان های خود را بر روی برنامه هایی مانند truespace و bryce 3D برید. او از مهارتهای به دست آمده خود برای کار در تعدادی از حوزه های صنعت ، از جمله تولید محتوای وب ، چاپ ، تجسم و چندرسانه ای استفاده کرده است تا نام های معدودی را ایجاد کند. وی طی 4 سال گذشته توجه خود را به تولید آموزش فیلم برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، احتراق ، کامپوزیت و موارد دیگر متمرکز کرده است.

ایجاد فلز رنگ شده در طراح مواد

Creating Painted Metal in Substance Designer

از طریق ساختن یک ماده "فلز رنگ شده" کاملاً رویه در طراحان مواد قدم بگذارید. مواد نهایی می تواند به صورت مجموعه ای از بیت .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 1h 5m

3ds Max: ارائه برای کامپوزیت ها

3ds Max: Rendering for Composites

بیاموزید که چگونه از طیف گسترده ای از ابزارها در 3ds Max استفاده کنید تا عناصر لازم برای آهنگسازی ارائه شود. در این دوره .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 1h 50m

مخلوط کن: شبیه سازی پارچه

Blender: Cloth Simulation

بیاموزید که چگونه لباس و پارچه واقع بینانه ، از تی شرت ها تا سفره سفره ، با مخلوط کن ایجاد کنید. به نویسنده خود جویل برا .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 2h

شبیه سازی پارچه: 3ds Max

Cloth Simulation: 3ds Max

سیستم پارچه ای در 3ds Max به شما امکان می دهد لباس و پارچه واقع بینانه ، از تی شرت تا سفره سفره ایجاد کنید. این دوره ، ا .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 3h 20m

آموزش ابزارهای CAT Rigging در 3ds Max

Learning CAT Rigging Tools in 3ds Max

یک جایگزین برای گردش کار با شخصیت اصلی کاراکتر با ابزار کاراکتر انیمیشن (CAT) برای 3ds Max پیدا کنید ، که سکوهای شخصیت ا .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 2h 33m

موتور غیرواقعی: تجسم محصول

Unreal Engine: Product Visualization

تجسم محصولات قبل از ساخت این امکان را برای طراحی ، تکرار و فروش بدون هزینه و تعهد برای ایجاد یک جسم فیزیکی فراهم می کند. .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 1h 9m

طراح ماده: تجسم محصول

Substance Designer: Product Visualization

Substance Designer ابزاری عالی برای ایجاد تجسم محصول تعاملی است. با استفاده از نمای واقعی 3D خود ، می توانید ظاهر یک محص .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 1h 16m

ماده B2M

Substance B2M

برنامه Bitmap2Material (B2M) از Allegorithmic به شما امکان تولید نقشه های رندر مبتنی بر فیزیکی (PBR) از یک منبع منفرد را .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 1h 47m

طراح مواد: ایجاد مواد غیرفرهنگی (NPR)

Substance Designer: Creating Nonphotorealistic (NPR) Materials

ببینید چگونه می توانید یک نسخه یکپارچه شده و غیر عادی (مانند یک طرح کارتونی) از یک ماده موجود واقعی و واقع بینانه با است .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 43m 8s

موتور غیرواقعی: موادی برای تجسم معماری

Unreal Engine: Materials for Architectural Visualization

با نحوه ایجاد و بهینه سازی مواد برای تجسم معماری در موتور غیرواقعی آشنا شوید. در این دوره ، به مربی جوئل برادلی بپیوندید .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 1h 34m

آموزش اساسی مواد ضروری 2018

Substance Designer 2018 Essential Training

Substance Designer ابزاری قدرتمند و مبتنی بر رویه برای ایجاد بافت برای هنر و بازی های سه بعدی است. در این دوره آموزشی مق .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 4h 3m

آموزش ضروری Substance Designer 2017

Substance Designer 2017 Essential Training

Substance Designer ابزاری قدرتمند و مبتنی بر رویه برای ایجاد بافت برای هنر و بازی های سه بعدی است. این دوره آموزشی ، نما .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 5h 44m

3ds Max 2018: تسلط بر نقشه برداری UVW

3ds Max 2018: Mastering UVW Mapping

نقشه برداری UVW یک تکنیک نقشه برداری مختصات است که به هنرمندان این امکان را می دهد تا بافت های دو بعدی را بر روی سطح اشی .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 2h 31m

ماده بازی نقاش: دارایی بازی پمپ بنزین

Substance Painter: Petrol Pump Game Asset

Substance Painter در صنعت بازی های سه بعدی گردش کار توسعه دارایی ها را تکان می دهد. برای معرفی کاربران با ابزارها و تکنی .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 1h 32m

3ds Max: نقشه برداری UVW

3ds Max: UVW Mapping

نقشه برداری UVW به شما امکان می دهد تا از رویکرد ریاضی و مختصات برای نقشه برداری از بافت 2D به اشیاء 3D نامنظم در 3ds Ma .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 2h 32m

Art Game: Model & UV Map با یک شخصیت پلی با کیفیت پایین

Game Art: Model & UV Map a Low Poly Character

با مهارت در مدل سازی های چند ضلعی کم ، دانش فنی خود را گسترش دهید. جوئل بردلی نحوه مدل سازی و UV نقشه دارایی های کم پلی .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 3h 37m

3ds Max: مدل سازی سطح سخت

3ds Max: Hard Surface Modeling

مدل سازی سطح سخت همه چیز در مورد طراحی اشیاء دست ساز است: ماشین آلات ، وسایل نقلیه ، ابزار ، اسلحه و غیره. از آنجا که لب .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 2h 38m

ایجاد دارایی بازی جعبه چوبی سبک

Creating a Stylized Wooden Crate Game Asset

توسعه بازی اغلب شامل ساخت یک سری دارایی های کوچکتر است که می توانند در طول طراحی مورد استفاده مجدد قرار گیرند. این پروژه .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 2h 17m

غیرواقعی: ایجاد سینمایی بصری

Unreal: Creating Visualization Cinematics

سینمایی به هنرمندان این امکان را می دهد تا مولفه های اصلی یک طرح را برجسته کنند تا داستان یک خانه یا ساختمان را بیان کنن .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 46m 7s

تسلط بر نقشه برداری UVW در Houdini 16.5

Mastering UVW Mapping in Houdini 16.5

بیاموزید که چگونه با استفاده از نقشه برداری UVW ، بافت ها را روی اشیاء سه بعدی در Houdini بکار بگیرید و تصحیح کنید. در ا .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 1h 19m

طراح مواد یادگیری

Learning Substance Designer

ملاقات با مواد طراح ، ابزار بافت مبتنی بر گره برای ایجاد بافت ها و مواد با کیفیت بالا ، رویه. در این دوره ، جوئل بردلی ب .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 2h 59m

مکانیک بازی غیرواقعی: Action Walk Action

Unreal Game Mechanics: Camera Walk Action

حرکت تند و تیز یا حرکتی که بازیکنان را در هنگام قدم زدن در سطح آنها همراهی می کند ، می تواند به افزودن به هر بازی کمک کن .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 40m 34s

مکانیک بازی غیرواقعی: ایجاد یک اسپرینت جهت دار

Unreal Game Mechanics: Creating a Directional Sprint

مهارت یادگیری بازی خود را با یادگیری چگونگی پیاده سازی مکانیک بازی رایانه در موتور غیرواقعی 4. گسترش دهید. در این دوره ، .... ادامه مطلب

Joel Bradley
زمان دوره: 37m 58s