Wes McDermott

وس مکدرموت بیش از 12 سال یک هنرمند سه بعدی حرفه ای بوده و متخصص هنر بازی است. او در حال حاضر برای Allegorithmic به عنوان مدیر محصول یکپارچه سازی و مربی ماده فعالیت می کند. Wes به عنوان نویسنده ، راهنماهای آموزشی مانند Real modo modo: The Authorized Guide: In Trenches with modo و Creating 3D Game Art را برای آیفون با Unity: Feato خط لوله های مودو و بلندر نوشت.
دوره های این مدرس:

Substance Painter 2018 آموزش

Substance Painter 2018 Essential Training

بیاموزید که چگونه از Substance Painter 2018 برای ساخت و ارائه دارایی برای بازی های سه بعدی استفاده کنید.


Substance Painter 2016 آموزش

Substance Painter 2016 Essential Training

با تکمیل یک پروژه اساسی - ایجاد یک دارایی سلاح ، نگاهی مبتدی به Substance Painter بیندازید.


آموزش Substance Painter 2019

Substance Painter 2019 Essential Training

بافت و ارائه دارایی برای بازی های سه بعدی با Substance Painter. موارد ضروری Substance Painter 2019 ، ابزار استاندارد صنعت رنگ آمیزی را بیاموزید.