Aram Goganian

بنیانگذار ، طراح اصلی و مهندس دوچرخه سواری درنده آرام گوگانیان بنیانگذار Predator Cycling ، تولید کننده دوچرخه های پیشرفته الیاف کربن است.

آرام Predator را از خانه خود در سال 2005 آغاز کرد. او در 15 سال گذشته طراح و مهندس اصلی Predator بوده است و جعل می کند مفاهیم فناوری جدید در ساخت دوچرخه با استفاده از ماشینکاری CNC و توسعه سه بعدی از طریق & nbsp؛ Fusion & nbsp؛ 360 & nbsp؛ همراه با پروتکل IoT Industry 4.0 در جهت تولید "کارخانه هوشمند". آرام بیش از 1100 دوچرخه ساخته ، بیش از 3000 قاب تعمیر کرده و فرمان های مخصوص پیست مخصوص بازی های المپیک 2016 ریو ساخته است. آرام قصد دارد نوآوری دوچرخه سواری را با استفاده از Autodesk Fusion 360 و مکانیک ساده و همچنین ادامه آزمایش فرآیندهای مکانیکی جدید پیش ببرد. علاوه بر دوچرخه سواری ، Predator برنامه های گردش کار تولید پویا را در صنایع پزشکی ، هوافضا و نظامی ایجاد کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی و ساخت کامپوزیت 01: فرآیند و مواد

Composite Design and Manufacturing 01: Process and Materials

در این قسمت اول از یک سری سه بخشی در مورد طراحی و ساخت کامپوزیت ، در مورد فیبر کربن به عنوان یک ماده ، از جمله نحوه ساخت و پردازش آن ، اطلاعات کسب کنید.


آموزش فنون و گردش کار مدل سازی Fusion 360

Fusion 360 Modeling Techniques and Workflow

بیاموزید که چگونه مدلهای سه بعدی سازگار و آماده را در Fusion 360 ایجاد کنید. تکنیکهای طراحی ، مدل سازی سطح و مدلهای T-spline و گردش کار را کاوش کنید.


آموزش طراحی و ساخت کامپوزیت 03: اعتبار سنجی و تولید

Composite Design and Manufacturing 03: Validation and Production

دوره سوم و نهایی <i> طراحی و ساخت کامپوزیت </i> طراحی الیاف کربن ، شبیه سازی ، قالب و تولید محصول را برجسته می کند


آموزش طراحی و ساخت کامپوزیت 02: توسعه و شبیه سازی محصول

Composite Design and Manufacturing 02: Product Development and Simulation

همراه با تولید محصول و شبیه سازی یک محصول مصرفی مبتنی بر کامپوزیت - دوچرخه تعادل فیبر کربن - در این مجموعه طراحی مبتنی بر پروژه ، دنبال کنید.


آموزش Fusion 360: Sketch Fundamentals

Fusion 360: Sketch Fundamentals

اصول Sketch را در Fusion 360 بیاموزید ، از ابزارهای اصلی گرفته تا پارامترهای پیشرفته تا طرح سه بعدی.