Louis Tremblay

لوئیس ترمبلی یک مهندس ارشد سیستم است که تیمی متمرکز بر توسعه فن آوری های نوظهور را هدایت می کند. لوئیس پس از گذراندن دوره کارشناسی خود در رشته مهندسی برق و علوم کامپیوتر در دانشگاه برکلی ، در FLIR Systems به عنوان مهندس برق مسئول توسعه سخت افزار محصولات متعدد دوربین مادون قرمز ، از مفهوم تا تولید حجم ، شروع به کار کرد. هفت سال پیش ، او نقش مهندس سیستم را برای تیم توسعه پیشرو به عهده گرفت ، جایی که هدایت جوجه کشی و پذیرش داخلی فن آوری های مختلف از جمله SoCs ، رادارها و AI را بر عهده دارد. وی در سه سال گذشته بر مشکلات علوم داده ، CNN و استقرار هوش مصنوعی دید یکپارچه برای کاربردهایی از جمله شناسایی هواپیماهای بدون سرنشین ، نظارت بر محیط ، سیستم های دفاعی و ADAS غلبه کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش 15 اشتباه برای جلوگیری از علم داده

15 Mistakes to Avoid in Data Science

در وقت صرفه جویی کنید و مهارت های خود را سریعتر رشد دهید. اشتباهات اصلی را که باید به عنوان دانشمند داده از آنها اجتناب کنید ، بیاموزید.


آموزش یک روز در زندگی یک دانشمند داده

A Day In The Life of a Data Scientist

همراه با یک روز از زندگی دانشمندان داده واقعی که در پروژه های واقعی کار می کنند ، همراه باشید. برای کمک به شما در جهت مقابله با چالش بعدی یا انتخاب نقش بعدی علم داده ، بینش های لازم را در محل کار خود کسب کنید.