Emilio Melo

معمار راه حل های ابری با بیش از 20 سال تجربه در فناوری اطلاعات
امیلیو ملو یک معمار راه حل های ابری با بیش از 20 سال تجربه در فناوری اطلاعات است.

امیلیو انواع مختلفی را برگزار کرده است. نقش ها، از جمله پشتیبانی، مشاوره، تدریس، مدیریت پروژه و فروش. او درک کل نگر حاصل از صنعت را به کار خود می آورد.

پس از سال ها کار در محل، امیلیو زمان و تخصص خود را بر روی فناوری های ابری و علوم داده، به ویژه Azure Data و AI، Power BI، SQL متمرکز کرد. سرور و شیرپوینت او در حال حاضر به عنوان مربی، توسعه‌دهنده محتوا و مشاور از طریق شرکت خود، Cloud Advantage کار می‌کند. پیش از این، امیلیو برای شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات مانند Trivago، IBM، و مایکروسافت کار می‌کرد، جایی که او به عنوان یک معمار راه‌حل‌های ابری کار می‌کرد و به مشتریان در طراحی و معمار داده‌ها، تجزیه و تحلیل پیشرفته و راه‌حل‌های هوش مصنوعی کمک می‌کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش نکات امتحان: Microsoft Azure AI Fundamentals (AI-900)

Exam Tips: Microsoft Azure AI Fundamentals (AI-900)

موضوعات آزمون صدور گواهینامه AI-900 و قابلیت های Microsoft AI را کاوش کنید. درباره خدمات شناختی ، یادگیری ماشینی ، تجزیه و تحلیل تصویر ، پردازش زبان طبیعی و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید.


آموزش درک مسائل اخلاقی ، حقوقی و امنیتی در علوم داده

Understanding Ethical, Legal, and Security Issues in Data Science

داده ها را روغن جدید می نامند ، زیرا شما می توانید مقدار زیادی از آن تولید کنید. با این حال ، اگر از امنیت مطلوبی برخوردار نباشد ، از نظر اخلاقی مطابقت نداشته باشد و به سرعت از دارایی به بدهی منتقل شود. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه داده ها را در Azure مدیریت کنید.


آموزش ایجاد جریان داده های نقشه برداری در کارخانه داده Azure

Creating Mapping Data Flows on Azure Data Factory

مهندسی داده یکی از موضوعات داغ در حال حاضر IT است. امروزه سرعت ، حجم و تنوع داده ها به مهارتهایی فراتر از ETL سنتی نیاز دارند. این دوره به شما نحوه کار با نگاشت جریان داده در Azure Data Factory را آموزش می دهد.


آموزش نکات امتحان: Microsoft Azure Data Fundamentals (DP-900)

Exam Tips: Microsoft Azure Data Fundamentals (DP-900)

بیاموزید که چگونه در چندین پیشنهاد داده در Azure پیمایش کنید و نکات مفیدی درباره آماده شدن برای آزمون DP-900 ، اولین گواهینامه در مسیر داده ارائه شده توسط مایکروسافت ، دریافت کنید.


آموزش برآورد هزینه های یکبار مصرف و تکراری برای Microsoft Azure

Estimating One-time and Recurring Costs for Microsoft Azure

علی رغم مزایای بارز ابرهای عمومی ، تعداد زیادی از مشتریان همچنان مشغول بارگیری در محل هستند که بیشترین عوامل ترس در آنها هزینه است. در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه با اطمینان هزینه منابع لاجوردی خود را تعریف کنید.


آموزش جمع آوری داده ها در Power BI

Gathering Data into Power BI

گزارش‌های Power BI روشی عالی برای بیان یک داستان از داده‌های شما هستند، اما همه چیز با به‌دست آوردن درست آن از منابع مختلف شروع می‌شود. این دوره به شما نحوه جمع آوری داده های خارجی با Power BI را به عنوان آمادگی برای آزمون DA-100 آموزش می دهد.


آموزش Azure AI Fundamentals (AI-900) Cert Prep: 3 بار کاری Computer Vision در Azure

Azure AI Fundamentals (AI-900) Cert Prep: 3 Computer Vision Workloads on Azure

مفاهیم اساسی بینایی کامپیوتر را بیاموزید و برای امتحان اصول هوش مصنوعی Azure (AI-900) آماده شوید.


آموزش سواد داده: ملزومات کارخانه داده Azure

Data Literacy: Essentials of Azure Data Factory

پلتفرم داده یکی از داغ ترین موضوعات در حال حاضر در فناوری اطلاعات است، زیرا داده ها به یک جزء استراتژیک در محیط کسب و کار امروز تبدیل شده اند. این دوره اصول اولیه اصطلاحات Azure Data Factory را که برای آزمون DP-900 لازم است به شما آموزش می دهد.


آموزش Azure AI Fundamentals (AI-900) Cert Prep: 2 Principles of Machine Learning on Azure

Azure AI Fundamentals (AI-900) Cert Prep: 2 Principles of Machine Learning on Azure

اصول اساسی یادگیری ماشین در Azure را برای مقابله با دومین حوزه آزمون گواهینامه Microsoft Azure AI Fundamentals (AI-900) کاوش کنید.


آموزش Microsoft Power Platform Fundamentals (PL-900) Cert Prep: Power BI

Microsoft Power Platform Fundamentals (PL-900) Cert Prep: Power BI

هنگام آماده شدن برای آزمون گواهینامه Microsoft Power Platform Fundamentals (PL-900) یاد بگیرید که چگونه سازمان شما می تواند از ویژگی های Microsoft Power BI استفاده کند.


آموزش برنامه ریزی و پیکربندی خدمات اتصال به تجارت در شیرپوینت 2019

Planning and Configuring Business Connectivity Services in SharePoint 2019

شیرپوینت از بدو تأسیس خود همیشه درمورد توانمندسازی کاربران نهایی برای انجام کارهای بیشتر بوده است ، بدون اینکه به دوره های توسعه بیشتری وابسته باشد. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از BCS با منابع داده به عنوان لیستهای خارجی شیرپوینت کار کنید.


آموزش با استفاده از Power BI - DP-500 داده ها را بلع و تبدیل کنید

Ingest and Transform Data by Using Power BI - DP-500

گزارش‌های Power BI یک راه عالی برای داستان‌گویی داده‌های شما هستند، اما همه چیز با به‌دست آوردن درست داده‌ها شروع می‌شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه داده های خارجی را با Power BI به عنوان آماده سازی برای آزمون DP-500 جذب و تبدیل کنید.


آموزش ایجاد و مدیریت فضاهای کاری با Power BI

Create and Manage Workspaces with Power BI

برنامه Power BI اشتراک گذاری و همکاری در گزارش های شما را بسیار آسان تر می کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از ویژگی فضاهای کاری برنامه Power BI به عنوان آمادگی برای آزمون DA-100 استفاده کنید.


آموزش ایجاد و مدیریت فضاهای کاری با Power BI

Create and Manage Workspaces with Power BI

سرویس ابری Power BI اشتراک گذاری و همکاری در گزارش های شما را بسیار آسان تر می کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از ویژگی فضای کاری برنامه Power BI به عنوان آمادگی برای آزمون PL-300 استفاده کنید.


آموزش خطوط لوله داده را با کارخانه داده لاجورد و تجزیه و تحلیل سیناپس بهینه کنید

Optimize Data Pipelines with Azure Data Factory and Synapse Analytics

مهندسی داده در حال حاضر موضوع داغ فناوری اطلاعات است، زیرا سرعت، حجم و تنوع داده‌ها امروزه به مهارت‌هایی فراتر از ETL سنتی نیاز دارد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه خطوط لوله داده را در Azure به عنوان آمادگی برای آزمون DP-203 مدیریت کنید.


آموزش Power BI Data Analyst Associate (PL-300) Cert Prep: مدیریت مجموعه داده ها در Power BI

Power BI Data Analyst Associate (PL-300) Cert Prep: Managing Datasets in Power BI

درباره موضوعاتی درباره نحوه استقرار و نگهداری دارایی ها در Power BI بیاموزید، که به شما کمک می کند برای آزمون Power BI Data Analyst (PL-300) آماده شوید.


آموزش Power BI Data Analyst Associate (PL-300) Cert Prep: طراحی و توسعه یک مدل داده Power BI

Power BI Data Analyst Associate (PL-300) Cert Prep: Designing and Developing a Power BI Data Model

در مورد موضوعات مربوط به طراحی و توسعه یک مدل داده Power BI بیاموزید، که به شما کمک می کند برای آزمون Power BI Data Analyst (PL-300) آماده شوید.


آموزش استخراج و تبدیل داده ها در SSIS

Extracting and Transforming Data in SSIS

SSIS اصلی ترین ابزار داخلی ETL (Extract ، Transform و Load) مایکروسافت است و به شدت برای مهندسی داده در SQL Server مورد استفاده قرار می گیرد. در این دوره ، شما نحوه نصب و پیکربندی SSIS و توسعه بسته های ETL را با آن فرا خواهید گرفت.


آموزش ساخت اولین خط لوله داده خود در Azure Data Factory

Building Your First Data Pipeline in Azure Data Factory

مهندسی داده یکی از داغترین مباحث IT در حال حاضر است ، زیرا سرعت ، حجم و تنوع داده ها امروزه به مهارتهایی فراتر از ETL سنتی نیاز دارد. در این دوره ، شما مفاهیم اساسی مورد نیاز برای کار با Azure Data Factory را خواهید آموخت.


آموزش Power BI Data Analyst Associate (PL-300) Cert Prep: گزارش گیری پیشرفته در Power BI

Power BI Data Analyst Associate (PL-300) Cert Prep: Advanced Reporting in Power BI

درباره موضوعات مرتبط با گزارش گیری پیشرفته در Power BI بیاموزید که به شما کمک می کند برای آزمون Power BI Data Analyst (PL-300) آماده شوید.


آموزش جمع آوری داده ها در Power BI

Gathering Data into Power BI

گزارش‌های Power BI روشی عالی برای بیان یک داستان از داده‌های شما هستند، اما همه چیز با به‌دست آوردن درست آن از منابع مختلف شروع می‌شود. این دوره به شما نحوه جمع آوری داده های خارجی با Power BI را به عنوان آمادگی برای آزمون PL-300 آموزش می دهد.