Eric Zackrison

معلم ، مربی ، مشاور ، مدیر عامل شرکت IDI.US Inc. دکتر اریک زاکریسون یک معلم ، مربی ، و مشاور متمرکز در تیم سازی ، رهبری و استراتژی است.

اریک همچنین رئیس و مدیرعامل IDI.US Inc است ، که حقوق مربوط به موجودی پویایی بین فردی (IDI) را کنترل می کند ، ابزاری قدرتمند برای اندازه گیری شخصیت و سبک های رفتاری چند شخصیتی. اریک پس از 25 سال مدیریت و کارآفرینی و گذراندن دوره های کارشناسی ارشد ، MBA و دکترای خود ، لباس پدر خود را بر عهده گرفته است ، هم در زمینه آگاهی و استفاده از IDI از طریق آموزش و مجوز دادن به دیگران و هم چنین تصویب نام شرکت مشاوره پدرش ، مشاوران اثربخشی. اریک همچنین برای برنامه مدیریت فناوری (TMP) در UCSB تدریس می کند. کار او از روشهای مختلف تعامل پذیرفته شده و افراد را قادر می سازد تا برای موفقیت بیشتر این اختلافات را مدیریت کنند.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیر شدن تیم شما را دوست دارد

Becoming a Manager Your Team Loves

خود را به عنوان یک رهبر تثبیت کنید. برای مدیریت به روشی مبتنی بر تحقیق ، به روشی مبتنی بر تحقیق بپردازید که تیم شما را القا کند.


آموزش تفکر انتقادی و حل مسئله

Critical Thinking and Problem Solving

بیاموزید که چگونه مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی خود را بهبود ببخشید تا به یک رهبر قاطع تر تبدیل شوید.


آموزش برای تیم خود مربی بهتری شوید

Become a Better Coach for Your Team

بیاموزید که چگونه می توانید کارمندان را مربی و توسعه دهید تا به آنها در رسیدن به حداکثر پتانسیل خود کمک کنید.


آموزش تطبیق رهبری با سبک های رفتاری

Adapting Leadership to Behavioral Styles

بیاموزید که چگونه از دانش خود در مورد سبک ها و شخصیت های رفتاری برای تبدیل شدن به یک رهبر موثرتر و تأثیرگذار استفاده کنید.


آموزش رهبری استراتژیک

Leading Strategically

بیاموزید که چگونه استراتژیک رهبری کنید و به اهداف خود برسید ، با استفاده از ابزاری که به شما کمک می کند تغییرات سازمانی پایدار ایجاد کنید و شما و تیم خود را برای موفقیت آماده کنید.


آموزش استراتژی های تیم های موثر رهبری

Strategies for Effective Leadership Teams

برای دستیابی به اهداف شرکت ، در عین حال از خود و تیم خود محافظت کنید ، استراتژی هایی را برای مشارکت با دیگر رهبران دریافت کنید.


آموزش اجرای تغییر به طور مثر

Implementing Change Effectively

اجرای تغییری که دوام بیاورد هرگز آسان نیست. اصول مدیریت تغییر ، استراتژی های اجرا و چگونگی غلبه بر اعتراض ها را بیاموزید.


آموزش نکات مدیریتی را برای رهبران تغییر دهید

Change Management Tips for Leaders

دکتر رهبری دکتر اریک زاکریسون نکات مهم خود را برای مدیرانی که تیم هایشان با تغییر سازمانی روبرو هستند ، به اشتراک می گذارد.


آموزش نکات مدیریت را برای افراد تغییر دهید

Change Management Tips for Individuals

دکتر اریک زاکریسون نکات مفید خود را برای مشارکت کنندگان منفرد برای پذیرفتن بهتر تغییرات ارائه می دهد.