Judd Roy

جود روی از سال 2007 یک هنرمند در صنعت بازی بوده است. جود نقش های هنری متعددی داشته است ، از جمله هنرپیشه ، زمین و سازنده جهان و هنرمند ارشد محیط زیست. وی که در تعدادی از شرکت ها کار کرده است ، با خطوط لوله تولید مختلفی را تجربه کرده و تعداد انگشت شماری از عناوین حمل و لغو شده را در زیر کمربند خود دارد. جود دوره های هنر بازی را در اوقات فراغت خود تدریس می کند و مربیان آرزو می کنند که هنرمندان در صورت امکان او در سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده خدمت کرد و از دانشکده هنر کالیفرنیا — سن دیگو فارغ التحصیل شد. علاقه های وی به خانواده ، بازی ها و هنر دیجیتال است.
دوره های این مدرس:

آموزش خط لوله بافت دارایی بازی

Game Asset Texture Pipeline

مهارت های طراحی خود را به روز کنید. برای مدلسازی یک دارایی در 3ds Max ، ایجاد متن در Substance Painter و وارد کردن مش و بافت ها به موتور بازی Unreal ، یک گردش کار یاد بگیرید.