Mary Ingrassia

خود را تبلیغ کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید

من دارای مدرک B.F.A در گرافیک کامپیوتری هستم و بیش از 9 سال است که به عنوان یک طراح گرافیک مستقل تولید کننده ویدیو کار می کنم. من یک سوپرفروش با رتبه برتر در Fiverr یک سفیر تایید شده برای Fiverr PowToon هستم. من هزاران از انیمیشن Whiteboard Explainer ایجاد کرده ام. من مشتاق خلاق بودن هستم و امیدوارم بتوانم دانش تجربی خود را به شما منتقل کنم!

دوره های این مدرس:

آموزش اسکریپت نویسی برای ویدیوهای توضیح دهنده

Script Writing for Explainer Videos

یک اسکریپت خوب این قدرت را دارد که علاقه یک خریدار بالقوه را جلب کند و در عین حال آموزنده باشد و در عین حال واضح و مختصر باشد. اگر اتوبوس کوچکی هستید. ..


آموزش ضبط صدا در خانه

Recording Voice Over at Home

صدای خوب کلید یک ویدیوی جذاب است. شما می خواهید صدایی واضح و حرفه ای داشته باشید، اما چگونه می توانید این کار را به تنهایی از داخل خانه خود انجام دهید؟ من ..


آموزش با PowToon ویدیوهای توضیح دهنده متحرک ایجاد کنید

Create Animated Explainer Videos with PowToon

اگر به‌جای پرداخت هزینه به شخص دیگری برای انجام آن، به‌دنبال ایجاد ویدیوهای توضیح‌دهنده متحرک خود هستید، به جای درستی آمده‌اید! توضیح دهنده vid. ..


آموزش انیمیشن های تخته سفید جذاب را در VideoScribe تولید کنید

Produce Engaging Whiteboard Animations in VideoScribe

اگر به‌دنبال این هستید که یاد بگیرید چگونه انیمیشن‌های تخته سفید خود را بسازید، نه اینکه برای انجام آن به شخص دیگری پول بدهید، به جای درستی آمده‌اید! ویدیوهای تخته وایت برد. ..


آموزش بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مبتدیان

Social Media Marketing for Beginners

رسانه های اجتماعی به بخشی از زندگی روزمره برای همه تبدیل شده اند. از آنجایی که چشمان دنیا به صورت روزانه در این پلتفرم ها می چرخند، یعنی. ..


آموزش طراحی دیجیتال برای مبتدیان

Digital Design for Beginners

"به دنبال یادگیری اصول اولیه ایجاد طرح های دیجیتال برای پست ها یا کانال های رسانه های اجتماعی خود هستید، اما هنر یا طراحی گرافیک تخصص شما نیست؟ شما به ... رسیده اید."


آموزش انیمیشن های تخته سفید جذاب را در VideoScribe تولید کنید

Produce Engaging Whiteboard Animations in VideoScribe

یاد بگیرید که چگونه از VideoScribe برای تولید انیمیشن های تخته سفید چشم نواز استفاده کنید که برند یا محصول شما را برجسته می کند.


آموزش فریلنسینگ در Fiverr: نکات موفقیت فروشنده فوق العاده

Freelancing on Fiverr: Super Seller Success Tips

آیا به دنبال شروع یا ارتقای شغل آزاد خود با Fiverr هستید؟ من شما را گام به گام از طریق فرآیند راه‌اندازی حساب Fiverr خود راهنمایی می‌کنم. ..