Bentley Systems

پشتیبانی از متخصصانی که زیرساخت های جهان را ایجاد می کنند Bentley Systems ارائه دهنده اصلی نرم افزار به متخصصانی است که زیرساخت های جهان را ایجاد می کنند.

Bentley Systems در هسته خود از نیازهای حرفه ای کسانی که زیرساخت ها را ایجاد و مدیریت می کنند ، پشتیبانی می کند ، از جمله جاده ها ، پل ها ، فرودگاه ها ، آسمان خراش ها ، نیروگاه های صنعتی و برق و شبکه های تاسیساتی. بنتلی راه حل هایی را برای کل چرخه عمر دارایی زیرساخت ارائه می کند ، متناسب با نیازهای مهندسان ، معماران ، پیمانکاران و سایر متخصصانی که در طول عمر آن بر روی آن سرمایه گذاری می کنند و با آن کار می کنند. متشکل از برنامه ها و خدمات یکپارچه ساخته شده بر روی یک پلت فرم باز ، هر راه حل برای اطمینان از جریان اطلاعات بین فرآیندهای گردش کار و اعضای تیم برای امکان همکاری و همکاری طراحی شده است.
دوره های این مدرس:

آموزش طراح OpenRoads: شروع سریع هندسه مدنی

OpenRoads Designer: Civil Geometry Quickstart

بیاموزید که چگونه از ابزارهای هندسه مدنی OpenRoads Designer برای ایجاد هندسه افقی و عمودی برای یک پروژه راه ساده استفاده کنید.


آموزش MicroStation CONNECT نسخه برای طراحان ساختمان

Learning MicroStation CONNECT Edition for Building Designers

با MicroStation CONNECT Edition بلند شوید و در حال اجرا باشید. این دوره برای کمک به طراحان و طراحان ساختمان در تسلط بر اصول نرم افزار طراحی شده است.


آموزش SYNCHRO 4D: برنامه ریزی بصری

SYNCHRO 4D: Visual Scheduling

بیاموزید که چگونه از توابع و ابزارهای مختلف SYNCHRO 4D برای اجرای کارآمد برنامه ریزی ساخت 4D استفاده کنید.


آموزش یادگیری Microstation Connect Edition برای کاربران عمومی

Learning MicroStation CONNECT Edition for General Users

این دوره مقدماتی MicroStation CONNECT Edition به شما کمک می کند تا بنیادی محکم در مفاهیم ، ابزارها و ویژگی های موجود در محیط طراحی MicroStation ایجاد کنید.


آموزش یادگیری طراح OpenBuildings

Learning OpenBuildings Designer

OpenBuildings Designer ، نرم افزار BIM را برای معماران و مدلسازان حرفه ای ساختمان کشف کنید.