Simon Yared

وکیل دادگستری/روانشناس/آشپز خانه

سایمون یک وکیل دادگستری با کارشناسی ارشد حقوق در حقوق خصوصی و تجارت (بانکداری و بازارهای سرمایه) از دانشگاه سنت جوزف است که در پایان پایان نامه ای را در رابطه با صلاحیت بین المللی ارائه کرد. دادگاه های لبنان در مسائل ورشکستگی Simon بیش از 16 سال تجربه در قانون مدنی و تجارت به طور کلی و به طور خاص در حقوق شرکت ها و حقوق قراردادها دارد.


سیمون مدرک لیسانس خود را در روانشناسی صنعتی به پایان رساند.

با این حال، اشتیاق واقعی او در آشپزخانه به عنوان یک آشپز خانگی نهفته است، جایی که او در طول سال ها تعداد زیادی از دستور العمل های سنتی خانواده لبنانی را جمع آوری کرده و تجربه و دانش گرانبهایی را در هنرهای آشپزی و به ویژه در لبنان به دست آورده است. غذاهای شام و خاورمیانه.

دوره های این مدرس:

آموزش غذاهای لبنانی و مدیترانه ای

Lebanese and Mediterranean cuisine

سلام نام من سیمون است، من اینجا هستم تا اشتیاقم به آشپزی را با شما به اشتراک بگذارم. من آشپزی را از مادر و مادربزرگم یاد گرفته ام و همه چیز را جمع کرده ام. ..


آموزش غذاهای لبنانی و مدیترانه ای II: مخصوص شاورما

Lebanese and Mediterranean cuisine II: shawarma special

سلام و به دومین کلاس آشپزی لبنانی و مدیترانه ای من خوش آمدید. من اولین کلاس خود را نمی بندم، و همچنان دستور العمل ها را به آن اضافه می کنم، به خصوص دسر. ..


آموزش نحوه پیش نویس توافقنامه

How to draft an agreement

«سلام و به همه خوش آمد می‌گویم به کلاس جدیدم، جایی که به شما یاد می‌دهم چگونه یک توافقنامه را پیش‌نویس کنید. اسم من سیمون است و وکیل دادگستری با 16 سال سابقه کار هستم. .."


آموزش مرغ باربیکیو شیش تاوک 2 راه

Barbecue Chicken Shish Taouk, 2 ways

"یکی دیگر از غذاهای اصلی غذاهای لبنانی و مدیترانه ای شیش تاوک است. این یک شیش کباب مرغ مرینیت شده سنتی است که از مکعب های مرغ تشکیل شده است."


آموزش ملزومات زبان بدن

The Essentials of Body Language

زبان بدن به عنوان ارتباط غیرکلامی بین دو فرد یا گروهی از افراد از طریق رفتارهای فیزیکی مانند حرکات اندام، فا. ..


آموزش سفوف/کیک های زرد سنتی

Sfouf/traditional yellow cakes

"سلام به همه، خوشحالم که می توانید در این کلاس ویژه کوتاه به من بپیوندید که به کیک های زرد لبنانی بسیار معروف بدون تخم مرغ و بدون لاکتوز اختصاص داده شده است، در غیر این صورت بدانید ...."