Denise Jacobs

سخنران ، نویسنده و مبلغ خلاقیت دنیس جیکوبز ، سخنران ، نویسنده و مبلغ خلاقیت که خلاقیت را در افراد و محل کار باز می کند.

دنیز به عنوان بنیانگذار و مدیر عامل The Creative Dose ، بر افزایش بهره وری و تعامل کارمندان از طریق بشارت دادن به تکنیک های پیشرفته برای متلاشی کردن تمرکز دارد. از طریق بلوک های خلاقانه به منظور کمک به افراد در رفع انسداد خلاقیت خود ، شعله ور ساختن نوآوری ، پرورش همکاری و توسعه مهارت های رهبری.

دنیز از طریق صحبت کردن ، نوشتن ، آموزش و مشاوره به شرکت ها کمک می کند تا نتایج واقعی را در جایی که افراد هستند ایجاد کنند و تیم ها بهتر کار می کنند ، تولید بیشتری می کنند و موفقیت شرکت خود را سر به فلک می کشند. در denisejacobs.com بیشتر بیاموزید.
دوره های این مدرس:

آموزش مورد تجاری برای خلاقیت

The Business Case for Creativity

نیاز به الهام بخشیدن از خلاقیت را عملی کنید. درباره دستورالعمل های اصلی شرکت های پیشرو برای افزایش تعامل و افزایش سهم قابل توجه استفاده کنید.


آموزش راه های منحصر به فرد برای ایجاد ایده های خلاقانه

Unique Ways to Generate Creative Ideas

بیاموزید که چگونه از طریق سیستمی از رویکردها، عادات، تمرین‌ها و تمرین‌ها قدرت خلاق را پیدا کنید تا در زمان، کجا و چگونه آن را بخواهید.


آموزش همکاری خلاق

Creative Collaboration

بیاموزید که چگونه از خرد جمعی تیم خود استفاده کنید. رویکردهای جدیدی را برای همکاری خلاق بیاموزید که به شما کمک می کند تا بهتر را در کنار هم خلق کنید


آموزش خلاقیت مولد

Productive Creativity

بیاموزید که چگونه به راحتی به حالتهای خلاق دسترسی پیدا کنید ، آنها را طولانی کنید و از قدرت آنها برای توسعه و اجرای کارهای بزرگ استفاده کنید.


آموزش توسعه خلاقیت خود به عنوان یک رهبر

Developing Your Creativity as a Leader

مهارت های رهبری را بیاموزید تا از تفکر خلاقانه تری در کار خود استفاده کنید ، جریان های کاری خلاقانه را برای خود مهندس کنید و بهترین خلاقیت را در تیم خود به نمایش بگذارید.


آموزش منتقد درونی خود را بیرون کنید تا خلاقیت را آزاد کنید (با توضیحات صوتی)

Banish Your Inner Critic to Unleash Creativity (with Audio Descriptions)

خلاق ترین خود را بیان کنید - منهای ترس و شک. یاد بگیرید چگونه منتقد درونی خود را بیرون کنید تا حداکثر خلاقیت را آزاد کنید.


آموزش نکات خلاقیت برای همه هفتگی

Creativity Tips for All Weekly

نکاتی هفتگی دریافت کنید که به شما کمک می کند انگیزه های خود به خودی را پرورش دهید و از خلاقیت ذاتی خود در تمام زمینه های زندگی خود استفاده کنید. هر هفته برای دریافت نکته جدید تنظیم کنید.


آموزش منتقد داخلی خود را تحریم کنید تا خلاقیت را آزاد کنید

Banish Your Inner Critic to Unleash Creativity

خلاق ترین خود را منفی کنید - منهای ترس و اعتماد به نفس. بیاموزید که چگونه منتقد درونی خود را برای بدست آوردن حداکثر خلاقیت ، اخراج کنید.