Steve Smith

هنرمند/طراح/دی جی

استیو اسمیت یک طراح گرافیک و هنرمند با تجربه است که از موسیقی، یادگیری، کار بر روی iPad خود، قهوه و الهام بخشیدن به دیگران لذت می برد.

دوره های این مدرس:

آموزش برنامه نویسی جفت

Pair Programming

بیاموزید که چگونه با برنامه نویسی در کنار شخص دیگری کیفیت کد خود را بهبود ببخشید. این دوره تکنیک های مناسب و بسیاری از مزایای برنامه نویسی جفت ، نحوه تنظیم فضای کار و نحوه برنامه ریزی جفت سازی از راه دور را به شما آموزش می دهد.


آموزش Microsoft Azure Developer: Refactoring Code

Microsoft Azure Developer: Refactoring Code

ساخت برنامه های لاجوردی که ماندگار هستند نیاز به درک کیفیت نرم افزار و قابلیت نگهداری دارند. در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه بدهی فنی را در برنامه های خود تشخیص دهید و چگونه بدون شروع از ابتدا کد خود را مجدداً فاکتور کنید.


آموزش کتابخانه الگوهای طراحی

Design Patterns Library

یک کتابخانه مرجع برای الگوهای طراحی از همه نوع


آموزش بررسی اجمالی الگوها

Design Patterns Overview

الگوهای طراحی به توسعه دهندگان کمک می کند تا با استفاده از رویکردهای اثبات شده مشکلات را حل کنند. آنها به تیم ها کمک می کنند تا کد را با استفاده از مفاهیم و اصطلاحات سطح بالاتر بحث کنند. این دوره شما را با طراحی الگوها آشنا می کند و شما را برای شروع تسلط بر الگوها آماده می کند!


آموزش الگوهای طراحی C #: الگوی موتور Rules

C# Design Patterns: Rules Engine Pattern

این دوره به شما می آموزد که از موتورهای ساده قوانین برای مشکلات پیچیده بیش از حد شرط استفاده کنید.


آموزش کار با C# Generics: بهترین شیوه ها

Working with C# Generics: Best Practices

این دوره به شما می آموزد که چگونه از C# generics در برنامه های خود استفاده کنید ، از جمله بهترین شیوه ها و مشکلات احتمالی.


آموزش الگوهای طراحی سی شارپ: آداپتور

C# Design Patterns: Adapter

الگوهای طراحی به شما کمک می کند تا مشکلات نرم افزاری رایج را با رویکردهای شناخته شده و اثبات شده حل کنید. الگوی طراحی آداپتور یکی از رایج ترین و کاربردی ترین الگوهایی است که با آن مواجه خواهید شد. این دوره به شما نشان می دهد که چه زمانی و چگونه الگوی آداپتور را در سی شارپ اعمال کنید.


آموزش اصول جامد طراحی شی گرا

SOLID Principles of Object Oriented Design

این دوره اصول اساسی ایجاد کدهای خوش ساخت را معرفی می کند و برای هر کسی که امیدوار است به عنوان یک توسعه دهنده پیشرفت کند مناسب است.


آموزش اصول طراحی مبتنی بر دامنه

Domain-Driven Design Fundamentals

این دوره اصول طراحی دامنه محور (DDD) را از طریق نمایش تعاملات مشتری و یک برنامه آزمایشی پیچیده به همراه مشاوره اریک ایوانز آموزش می دهد.


آموزش الگوهای طراحی C #: Singleton

C# Design Patterns: Singleton

این دوره به شما می آموزد که چه موقع و چگونه الگوی طراحی Singleton (و روشهای دیگر برای دستیابی به همان رفتار) را اعمال کنید تا اطمینان حاصل شود که کلاسهای خاصی فقط یک نمونه واحد در برنامه شما دارند.


آموزش Refactoring به کد SOLID C#

Refactoring to SOLID C# Code

شما SOLID و Refactoring را یاد گرفته اید. حالا آنها را کنار هم بگذارید! این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از اصول SOLID به عنوان راهنما، از تکنیک های refactoring برای بهبود طراحی یک برنامه کاربردی موجود استفاده کنید.


آموزش ایجاد برنامه های N-Tier در C # ، قسمت 1

Creating N-Tier Applications in C#, Part 1

در قسمت 1 این مجموعه ، جوانب مثبت و منفی تفکیک برنامه ها به طبقات و دو روش مختلف برای انجام این کار را خواهید آموخت.


آموزش الگوهای طراحی C #: Memento

C# Design Patterns: Memento

این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید الگوی طراحی Memento را در برنامه های C # خود اعمال کنید تا عملکرد خنثیسازی/ازنو انجام شود.


آموزش تست عملکرد و مقیاس پذیری برنامه وب

Web Application Performance and Scalability Testing

این دوره اصول اولیه تعریف اهداف عملکرد، اندازه گیری معیارهای عملکرد و متعاقباً پروفایل و تنظیم برنامه های کاربردی مبتنی بر وب به منظور دستیابی به اهداف تعریف شده را آموزش می دهد.


آموزش اصول طراحی دامنه محور

Domain-Driven Design Fundamentals

این دوره اصول طراحی دامنه محور (DDD) را از طریق نمایش تعاملات مشتری و یک برنامه آزمایشی پیچیده، همراه با مشاوره از کارشناسان مشهور DDD به شما آموزش می دهد.


آموزش مبانی بازسازی

Refactoring Fundamentals

Refactoring یک مهارت توسعه‌دهنده حیاتی است که به جلوگیری از فروپاشی کد تحت وزن خود کمک می‌کند. این دوره شامل زمان و نحوه بازآفرینی کد و همچنین طیف گسترده ای از «بوی کدها» می شود که ممکن است نشان دهنده ضمانت بازآفرینی مجدد باشد. این دوره با یک کاتای بازسازی به پایان می رسد که دانش آموزان می توانند به تنهایی انجام دهند تا مهارت های بازسازی خود را تمرین کنند.


آموزش ایجاد برنامه های N-Tier در C # ، قسمت 2

Creating N-Tier Applications in C#, Part 2

در قسمت 2 ، در مورد طراحی دامنه محور ، آزمایش ، ماندگاری و استفاده مجدد از مدل دامنه اصلی برنامه خود بیشتر بیاموزید.


آموزش الگوهای طراحی سی شارپ: پروکسی

C# Design Patterns: Proxy

الگوهای طراحی به شما کمک می کند تا مشکلات نرم افزاری رایج را با رویکردهای شناخته شده و اثبات شده حل کنید. الگوی طراحی پروکسی یکی از رایج ترین و کاربردی ترین الگوهایی است که با آن مواجه خواهید شد. این دوره به شما نشان می دهد که چه زمانی و چگونه الگوی پروکسی را در سی شارپ اعمال کنید.


آموزش ASP.NET Core 6 Web API: بهترین روش ها

ASP.NET Core 6 Web API: Best Practices

برنامه های مدرن بیش از هر زمان دیگری به وب API نیاز دارند. این دوره بهترین شیوه ها را برای نوشتن API های وب بهتر با استفاده از ASP.NET Core به شما آموزش می دهد.


آموزش الگوهای طراحی C #: روش الگو

C# Design Patterns: Template Method

این دوره به شما می آموزد که از الگوی Template Method برای بهبود طراحی برنامه های خود با کاهش تکرار و اعمال الزامات گردش کار در کد خود استفاده کنید.


آموزش اصول کانبان

Kanban Fundamentals

کانبان مجموعه ای از اصولی است که می توان با کاهش ضایعات و افزایش جریان، فرآیندها را بهبود بخشید.


آموزش Refactoring برای توسعه دهندگان C #

Refactoring for C# Developers

Refactoring یک مهارت مهم در توسعه دهنده است که به شما کمک می کند تا کد زیر وزن خودش خراب نشود. بیاموزید که چگونه "بوهای کد" را تشخیص دهد که ممکن است نیاز به refactoring را نشان دهد و چگونه آنها را با تکنیک ها و الگوهای خاص اصلاح کنید.


آموزش اصول SOLID برای توسعه دهندگان C #

SOLID Principles for C# Developers

هر توسعه دهنده C # یا هر توسعه دهنده ای که از یک زبان برنامه نویسی شی گرا استفاده می کند ، به درک خوبی از اصول SOLID نیاز دارد. این اصول طراحی شما را به سمت نرم افزاری همراه و با قابلیت نگهداری بیشتر هدایت می کنند.


آموزش با طراحی iPad راحت شوید: در Procreate سرگرم شوید

Get Comfortable With iPad Drawing: Having Fun in Procreate

"این کلاس برای هر کسی است که به دنبال بهبود سطح راحتی خود با طراحی روی iPad (یا دستگاه تبلت دیگر) از طریق تمرین سرگرم کننده مبتنی بر پروژه با Pro است.


آموزش کانبان: شروع کار

Kanban: Getting Started

این دوره به شما می آموزد که اصول کانبان را در زندگی شغلی و شخصی خود به کار بگیرید تا استرس و اتلاف را کاهش داده و جریان را افزایش دهید.