Eduardo Freitas

ادواردو یک علاقه مند به فناوری ، معمار نرم افزار و طرفدار موفقیت مشتری است. او راه حل های دات نت سازمانی را طراحی کرده است که فرآیندهای مهم تجاری مانند راه حل های حساب های قابل پرداخت و Mailroom را برای انواع سازمان ها استخراج ، اعتبارسنجی و خودکار می کند. وی سیستم های تولید را برای نام های جهانی مانند کوکا کولا ، انل ، پیرلی ، فیات-کرایسلر ، زیراکس و بسیاری دیگر طراحی و پشتیبانی کرده است. او یک متخصص شناخته شده در بخش بازار مدیریت محتوای سازمانی است ، به طور خاص در ضبط و استخراج داده ها و اتوماسیون فرآیند اسناد تمرکز دارد. او یک سیستم پردازش فاکتور تأمین کننده برای Agfa طراحی کرد که 50٪ پردازش مستقیم (50٪ فاکتورهای استخراج شده از کاغذ ، تأیید و صادر شده به SAP بدون هیچ گونه اعتبار انسانی) را به دست آورد. او همچنین دوست دارد در مورد فن آوری های پیشرفته بنویسد. او عاشق کمک به موفقیت مشتریان است. در اوقات فراغت او از گذراندن وقت با خانواده و بیرون بودن لذت می برد. او عاشق دویدن و ورزش است.
دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft Azure Cognitive Services: Computer Vision API

Microsoft Azure Cognitive Services: Computer Vision API

Microsoft Azure Cognitive Services: Computer Vision API نوین ترین سرویس ارائه شده توسط مایکروسافت از طریق Azure است که توسعه دهندگان را قادر می سازد اطلاعات را از تصاویر به روش بسیار ساده و با کد کم تجزیه و تحلیل و بازیابی کنند.


آموزش پیمایش موانع هوش مصنوعی مولد: نمونه سازی، ارزیابی و اخلاق

Navigating Generative AI Hurdles: Prototyping, Evaluation, and Ethics

قدرت هوش مصنوعی مولد را مسئولانه باز کنید. این دوره به شما نمونه سازی اولیه هوش مصنوعی، مفاهیم ارزیابی، اصول و ملاحظات اخلاقی را آموزش می دهد.


آموزش ایجاد انیمیشن با Vue

Creating Animations with Vue

Vue یکی از محبوب ترین چارچوب های جاوا اسکریپت در جهان است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از ویژگی های انتقال و انیمیشن Vue برای ایجاد وب سایت ها و برنامه های وب جذاب تر استفاده کنید.


آموزش Automation Anywhere 11: Fundamentals

Automation Anywhere 11: Fundamentals

Automation Anywhere یک شرکت نرم افزاری و راه حلی برای اتوماسیون فرآیندهای رباتیک است. این دوره ارزش RPA و نحوه استفاده از Automation Anywhere را به شما آموزش می دهد.


آموزش ساخت برنامه ها با Amazon Honeycode

Building Apps with Amazon Honeycode

Amazon Honeycode یک پلت فرم بدون برنامه موبایل و وب تحت برنامه بدون کد است. در این دوره ، ساخت برنامه ها با Amazon Honeycode ، نحوه ایجاد برنامه های جذاب به آسانی کار با صفحه گسترده به شما آموزش داده می شود.


آموزش برنامه های بدون سرور تمام پشته با AWS Amplify: شروع به کار

Full-stack Serverless Apps with AWS Amplify: Getting Started

Amplify به شما این امکان را می دهد که پشتیبان برنامه ها را پیکربندی کنید و برنامه ها را در عرض چند دقیقه متصل کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه بدون نیاز به دانش پشتیبان، برنامه های فول استک ایجاد کنید.


آموزش Microsoft Azure Cognitive Services: مجری محتوا

Microsoft Azure Cognitive Services: Content Moderator

Microsoft Cognitive Services Content Moderator یک سرویس پیشرفته و مجموعه ای از API های ارائه شده توسط مایکروسافت از طریق Azure است که به توسعه دهندگان امکان می دهد محتوای جاسازی شده در متن و تصاویر را به روشی بسیار ساده و با کد کم تجزیه و تحلیل کنند.


آموزش OpenAI: مهندسی سریع برای توسعه دهندگان

OpenAI: Prompt Engineering for Developers

این دوره اصول استفاده از OpenAI's ChatGPT و مهندسی سریع برای تولید قطعه کد را به شما آموزش می دهد که شما را به یک توسعه دهنده سازنده تر تبدیل می کند.


آموزش FiddlerCore 5: The Big Picture

FiddlerCore 5: The Big Picture

هنگام ادغام و خودکارسازی توانایی های ضبط شبکه در یک برنامه مبتنی بر NET، بهترین گزینه کتابخانه FiddlerCore است. این دوره به شما یک نمای کلی از گزینه های مختلفی که FiddlerCore ارائه می دهد ارائه می دهد و به شما در آماده سازی کمک می کند...


آموزش کار با فایل ها در پایتون 3

Working with Files in Python 3

دستکاری فایل ها و پوشه ها جنبه های ضروری کار با پایتون است. این دوره به شما می آموزد که چگونه مفیدترین و رایج ترین عملیات فایل و پوشه موجود با کتابخانه استاندارد را اعمال کنید و می توان آنها را با استفاده از پایتون ایجاد کرد.


آموزش استخراج خودکار داده ها از اسناد با استفاده از NLP

Automating Data Extraction from Documents Using NLP

این دوره به شما می آموزد که استخراج داده ها از اسناد را با NLP به صورت خودکار انجام دهید. در تکنیک‌های NLP مختصر، مبتنی بر قانون، که برای تبدیل داده‌های بدون ساختار به بینش‌های عملی، افزایش کارایی و تصمیم‌گیری در تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شوند، استفاده کنید.


آموزش مقدمه ای بر پایتون برای متخصصان فناوری اطلاعات و Sysadmin ها

Introduction to Python for IT Pros and Sysadmins

از قدرت پایتون استفاده کنید. این دوره به شما مهارت ها و دانش ضروری پایتون مورد نیاز برای خودکارسازی عملیات IT و وظایف sysadmin را آموزش می دهد.


آموزش برنامه پایگاه داده اوراکل با شماره آزمون PL/SQL: 1Z0-149 - نوشتن SQL در PL/SQL

Oracle Database Program with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - Writing SQL in PL/SQL

شرکت ها هنگام ملاقات SLA با مشتریان به توسعه دهندگان باطن متکی هستند. این دوره به شما می آموزد که چگونه بلوک های اجرایی PL/SQL را با استفاده از DML و بند INTO بنویسید تا مقادیر بازگردانده شده توسط PL/SQL برای پایگاه داده اوراکل را نگه دارید.


آموزش با آمازون کانکت یک مرکز تماس ابری ایجاد کنید

Create a Cloud Contact Center with Amazon Connect

آمازون کانکت یک مرکز تماس ابری همه کاناله است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه در چند مرحله یک مرکز تماس راه اندازی کنید و با مشتریان خود درگیر شوید.


آموزش اتوماسیون کسب و کار با پایتون: شروع کار

Business Automation with Python: Getting Started

پایتون یک زبان پویا است که بدون دردسر به شما امکان می دهد عملکردهای چشمگیر اتوماسیون را انجام دهید. اگر ساعاتی را صرف انجام کارهای تکراری کرده اید ، این موضوع را دوست خواهید داشت ، زیرا به شما می آموزد که کامپیوتر چگونه می تواند کار را برای شما انجام دهد.


آموزش مبانی رایانش ابری: مفاهیم ابر

Cloud Computing Fundamentals: Cloud Concepts

در این دوره ، شما اصول محاسبات ابری را با تمرکز بر ویژگی های اصلی فن آوری های ابری ، از جمله مدل های استقرار ابر ، مفاهیم شبکه ، انواع ذخیره سازی و طراحی ابر فرا خواهید گرفت.


آموزش شروع کار با Blue Prism 6

Getting Started with Blue Prism 6

Blue Prism یک نرم افزار اتوماسیون فرآیند رباتیک است. این دوره آموزشی، شروع به کار با Blue Prism RPA، ارزش RPA و نحوه استفاده از Blue Prism برای خودکارسازی کارهای دستی تکراری، مانند وارد کردن داده ها در یک برنامه وب را به شما آموزش می دهد.


آموزش خزیدن وب با Python و Scrap

Crawling the Web with Python and Scrapy

آیا تا به حال شده است که بدانید چگونه می توانید به صورت برنامه نویسی وب سایت ها را جستجو کرده و داده ها را از آنها استخراج کنید؟ اگر چنین است ، پس این دوره برای شما مناسب است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از چارچوب Scrapy برای نوشتن عنکبوتی استفاده کنید که قادر به استخراج داده های ارزشمند از وب باشد.


آموزش استخراج معنی از زبان طبیعی با سرویس درک زبان (LUIS) در Microsoft Azure

Extracting Meaning from Natural Language with the Language Understanding Service (LUIS) on Microsoft Azure

استخراج معنی از زبان طبیعی با LUIS به شما این امکان را می دهد که برنامه ها و ربات هایی بسازید که قادر به درک زبان طبیعی انسان هستند و قادر به عمل بر روی آن دستورات هستند.


آموزش Power Automate 2021: The Big Picture

Power Automate 2021: The Big Picture

هنگام ادغام و خودکارسازی خدمات شخص ثالث، گردش کار مبتنی بر Office 365، و برنامه های دسکتاپ، می توانید قالب ها و نقاط پایانی مختلفی را انتخاب کنید. این دوره به شما یک نمای کلی از آنچه Power Automate ارائه می دهد ارائه می دهد.


آموزش انیمیشن های Vue 3

Vue 3 Animations

Vue یکی از محبوب ترین چارچوب های جاوا اسکریپت در جهان است. این دوره، Vue 3 Animations، به شما می آموزد که چگونه از انتقال و ویژگی های انیمیشن Vue برای ایجاد وب سایت ها و برنامه های وب جذاب تر استفاده کنید.


آموزش خواندن، نوشتن و تجزیه فایل های JSON در پایتون

Reading, Writing and Parsing JSON Files in Python

دستکاری فایل های JSON برای وارد کردن و پردازش داده های JSON در پایتون ضروری است. این دوره به شما می آموزد که با ارزش ترین و رایج ترین عملیات داده و فایل JSON موجود با کتابخانه استاندارد پایتون را اعمال کنید.


آموزش کاربرد پیشرفته اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA)

Advanced Application of Robotic Process Automation (RPA)

این دوره به شما می آموزد که چگونه از این تکنیک ها برای ارزیابی کاربرد استفاده از RPA برای اتصال سیستم ها و سیستم های قدیمی که به راحتی یک API را آشکار نمی کنند استفاده کنید.


آموزش استخراج متن و داده با Amazon Textract

Extracting Text and Data with Amazon Textract

این دوره نحوه استفاده و کار با Amazon Textract را که به استخراج متن و داده ها از اسناد اسکن شده می پردازد ، فراتر از OCR سنتی می آموزد.


آموزش تست با ویژوال استودیو 2022

Testing with Visual Studio 2022

ویژوال استودیو دارای ویژگی های از پیش ساخته شده است که به شما کمک می کند کد خود را به راحتی تست کنید. این دوره به شما نشان می دهد که این ویژگی های تست چیست و چگونه به آنها دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید.


آموزش Microsoft Azure Cognitive Services: Bing Image Search API

Microsoft Azure Cognitive Services: Bing Image Search API

آیا تا به حال شده است که بدانید چگونه می توان به صورت برنامه ای و خودکار تصاویر با کیفیت بالا را در وب جستجو کرد؟ اگر چنین است ، پس این دوره برای شما مناسب است. شما می آموزید که چگونه از تکنیک های پیشرفته فیلتر کردن برای دریافت GIF و تصاویر پرطرفدار استفاده کنید.


آموزش پیش بینی سری زمانی با پیش بینی آمازون

Time Series Forecasting with Amazon Forecast

این دوره به شما می آموزد که چگونه با آمازون پیش بینی ، یک سرویس مدیریت شده که پیش بینی های دقیق آینده را با استفاده از یادگیری ماشین ، با تهیه داده ها و مدل های پیش بینی آموزش ، فراهم می کند ، کار کنید.


آموزش منشور آبی 7: تصویر بزرگ

Blue Prism 7: The Big Picture

Blue Prism یک شرکت نرم افزاری و راه حل RPA است. این دوره به شما ارزش RPA، نحوه ساختار نرم افزار Blue Prism، اجزای مختلف پلتفرم و اینکه چرا یک پلتفرم RPA عالی برای اتوماسیون است، به شما می آموزد.


آموزش ایجاد انیمیشن با Vue

Creating Animations with Vue

Vue یکی از محبوب ترین چارچوب های جاوا اسکریپت در جهان است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از ویژگی های انتقال و انیمیشن Vue برای ایجاد وب سایت ها و برنامه های وب جذاب تر استفاده کنید.


آموزش کار با Cloud Foundry CLI

Working with the Cloud Foundry CLI

در این دوره ، کاربران یاد می گیرند که چگونه با Cloud Foundry برای ایجاد ، تهیه و کار با منابع Cloud Foundry کار کنند.


آموزش Microsoft Azure Cognitive Services: Form Recognizer

Microsoft Azure Cognitive Services: Form Recognizer

این دوره به شما نحوه استفاده و کار با Azure Cognitive Services: Forms Recognizer را آموزش می دهد که متن و داده ها را از اسناد اسکن شده استخراج می کند و فراتر از OCR سنتی است. همچنین می تواند از مدل های جدید سند یاد بگیرد.


آموزش پاور اتوماسیون اصول دسکتاپ

Power Automate Desktop Fundamentals

این دوره به شما اصول و مفاهیم Power Automate Desktop و نحوه استفاده از این ابزار برای اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار را آموزش می دهد.