Google Cloud

ایجاد تحول دیجیتال با آموزش درخواستی
Google Cloud آموزش و گواهینامه های درخواستی را در فناوری های ابری در حال ظهور ارائه می دهد.

Google Cloud با صدها آزمایشگاه، دوره و نشان مهارت، متخصصان را قادر می‌سازد تا مهارت‌های ابری حیاتی را با سرعت خودشان ایجاد کنند. آزمایشگاه‌های عملی این شرکت اعتبارنامه‌های موقتی را به منابع واقعی ابر ارائه می‌دهند، بنابراین افراد می‌توانند Google Cloud را با استفاده از چیز واقعی یاد بگیرند. فراگیران همچنین می توانند با کسب گواهینامه های Google Cloud و/یا نشان های مهارتی که می توانند با شبکه خود به اشتراک بگذارند، تخصص خود را تأیید کنند.

در وب‌سایت رسمی Google Cloud بیشتر بیاموزید.
دوره های این مدرس:

آموزش معماری با موتور Google Kubernetes - مبانی

Architecting with Google Kubernetes Engine - Foundations

در این دوره، معماری با Google Kubernetes Engine:Foundations، مروری بر چیدمان و اصول پلتفرم Google Cloud دریافت می‌کنید، سپس مقدمه‌ای برای ایجاد و مدیریت کانتینرهای نرم‌افزار و مقدمه‌ای بر معماری Kubernetes می‌بینید.


آموزش چند خوشه، چند ابری با Anthos

Multi-Cluster, Multi-Cloud with Anthos

دوره یکی از سری‌های Architecting Hybrid Cloud with Anthos شرکت‌کنندگان را برای مدیریت استقرار چند ابری و ترکیبی Kubernetes با استفاده از Anthos معرفی می‌کند.


آموزش درک هزینه های Google Cloud Platform (GCP) شما

Understanding Your Google Cloud Platform (GCP) Costs

این دوره برای کسانی که در یک فناوری یا نقش مالی مشغول به کار هستند و مسئولیت مدیریت هزینه های GCP را دارند بیشتر مناسب است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک حساب صورتحساب راه اندازی کنید ، منابع را سازماندهی کنید و مجوزهای دسترسی صورتحساب را مدیریت کنید. در دست ...


آموزش سیستم های یادگیری ماشین تولید

Production Machine Learning Systems

این دوره نحوه پیاده سازی انواع مختلف سیستم های ML تولیدی را پوشش می دهد - آموزش استاتیک، پویا و مداوم. استنتاج استاتیک و پویا؛ و پردازش دسته ای و آنلاین.


آموزش توسعه API در پلتفرم Apigee Google Cloud

API Development on Google Cloud's Apigee API Platform

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه API هایی ایجاد کنید که از چندین سرویس استفاده می کنند و چگونه می توانید از کد سفارشی در Apigee استفاده کنید. همچنین در مورد مدیریت خطا و نحوه به اشتراک گذاری منطق بین پراکسی ها خواهید آموخت. شما در مورد مدیریت ترافیک و حافظه پنهان یاد می گیرید. شما همچنین یک پورتال توسعه دهنده ایجاد می کنید و API خود را در پورتال منتشر می کنید. شما در مورد ورود به سیستم و تجزیه و تحلیل، و همچنین CI/CD و مدل های مختلف استقرار پشتیبانی شده توسط Apigee یاد می گیرید. <p>از طریق ترکیبی از سخنرانی‌ها، آزمایشگاه‌های عملی و مواد تکمیلی، نحوه طراحی، ساخت، ایمن کردن، استقرار و مدیریت راه‌حل‌های API را با استفاده از پلتفرم Apigee Google Cloud یاد خواهید گرفت. این سومین و آخرین دوره آموزشی است. در حال توسعه APIها با مجموعه دوره های پلتفرم Apigee Apigee Google Cloud.</p>


آموزش Google Cloud Fundamentals for Azure Professionals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals for Azure Professionals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals for Azure Professionals مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: Foundation

Essential Google Cloud Infrastructure: Foundation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش زیرساخت قابل اعتماد Google Cloud: طراحی و فرآیند

Reliable Google Cloud Infrastructure: Design and Process

این دوره دانش آموزان را برای ایجاد راه حل های بسیار قابل اعتماد و کارآمد در Google Cloud با استفاده از الگوهای طراحی اثبات شده مجهز می کند.


آموزش توسعه برنامه‌ها با توابع ابری در Google Cloud

Developing Applications with Cloud Functions on Google Cloud

در این دوره آموزشی، با توابع ابری، عملکردهای بدون سرور و کاملاً مدیریت شده گوگل به عنوان محصول سرویس (FaaS) آشنا می شوید که به شما امکان می دهد کد تابع تک منظوره را پیاده سازی کنید که به درخواست ها و رویدادهای HTTP از زیرساخت ابری شما پاسخ می دهد.


آموزش ایمن سازی و یکپارچه سازی اجزای برنامه خود در Google Cloud

Securing and Integrating Components of your Application on Google Cloud

در این دوره، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن یاد می‌گیرند که چگونه اپلیکیشن‌های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به‌طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از پلتفرم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش هوش مصنوعی Duet در Google Sheets

Duet AI in Google Sheets

Duet AI in Workspace افزونه‌ای است که ویژگی‌های هوش مصنوعی را در Google Workspace به مشتریان ارائه می‌دهد. در این دوره کوتاه با ویژگی های کلیدی هوش مصنوعی Duet و نحوه استفاده از آنها برای بهبود بهره وری و کارایی در گوگل آشنا می شوید.


آموزش ایجاد مجموعه های جدید BigQuery و تجسم بصیرت

Creating New BigQuery Datasets and Visualizing Insights

این دومین دوره تخصصی Data to Insights است. در اینجا نحوه جذب مجموعه داده های جدید خارجی در BigQuery و تجسم آنها با Google Data Studio را شرح خواهیم داد. ما همچنین مفاهیم SQL متوسط مانند JOIN های چند جدول را پوشش خواهیم داد ...


آموزش درک هزینه های Google Cloud شما

Understanding Your Google Cloud Costs

درک هزینه های Google Cloud شما برای کسانی که در یک نقش فناوری یا مالی کار می کنند و مسئول مدیریت هزینه های Google Cloud هستند، مناسب است.


آموزش مقدمه ای بر تبدیل دیجیتال با Google Cloud

Introduction to Digital Transformation with Google Cloud

فناوری ابری یا علم داده چیست؟ مهمتر از آن، چه کاری می تواند برای شما، تیم شما و کسب و کار شما انجام دهد؟ اگر می خواهید در مورد فناوری ابری بیاموزید تا بتوانید در نقش خود برتر باشید و به ساختن آینده کسب و کار خود کمک کنید، پس این دوره مقدماتی تحول دیجیتال برای شما مناسب است. این دوره اصطلاحات اساسی مانند ابر، داده و تبدیل دیجیتال را تعریف می کند. همچنین نمونه‌هایی از شرکت‌هایی را در سراسر جهان که از فناوری ابری برای متحول کردن تجارت خود استفاده می‌کنند، بررسی می‌کند. این دوره مروری بر انواع فرصت‌ها و چالش‌هایی که شرکت‌ها اغلب در سفر تحول دیجیتال خود با آن‌ها مواجه می‌شوند، ارائه می‌کند و آنها را با ستون‌های راه‌حل Google Cloud هماهنگ می‌کند. اما تحول دیجیتال فقط استفاده از فناوری جدید نیست. برای دگرگونی واقعی، سازمان ها همچنین باید نوآور باشند و ذهنیت نوآوری را در سراسر سازمان توسعه دهند. این دوره بهترین شیوه ها را برای کمک به شما در دستیابی به این امر ارائه می دهد.


آموزش ساختن برنامه‌های بدون کد با AppSheet: پایه‌ها

Building No-Code Apps with AppSheet: Foundations

در این دوره شما اصول توسعه اپلیکیشن بدون کد را یاد خواهید گرفت و موارد استفاده برای اپلیکیشن های بدون کد را تشخیص می دهید.


آموزش درایو گوگل

Google Drive

Google Drive سرویس ذخیره سازی فایل مبتنی بر ابر گوگل است. Google Drive به شما امکان می دهد تمام کارهای خود را در یک مکان نگه دارید، فرمت های فایل های مختلف را بدون نیاز به نرم افزار اضافی مشاهده کنید و از هر دستگاهی به فایل های خود دسترسی داشته باشید.


آموزش مقدمه ای بر تبدیل دیجیتال با Google Cloud

Introduction to Digital Transformation with Google Cloud

فناوری ابری یا علم داده چیست؟ مهمتر از آن، چه کاری می تواند برای شما، تیم شما و کسب و کار شما انجام دهد؟


آموزش تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها در Looker

Analyzing and Visualizing Data in Looker

در این دوره آموزشی، نحوه کاوش و تجزیه و تحلیل داده ها را در Looker که قبلاً عمدتاً توسط توسعه دهندگان یا تحلیلگران SQL انجام می شد، یاد می گیرید.


آموزش شروع با توسعه اپلیکیشن

Getting Started With Application Development

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه اجزای اکوسیستم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش شبکه در GCP - اتصال ترکیبی و مدیریت شبکه

Networking in GCP - Hybrid Connectivity and Network Management

از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، فن‌آوری‌های شبکه GCP، مانند اتصال بین شبکه‌ها، الگوهای طراحی شبکه رایج و استقرار خودکار شبکه‌ها با استفاده از Deployment Manager را بررسی و به کار خواهید برد.


آموزش شروع با توسعه اپلیکیشن

Getting Started With Application Development

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از Google Cloud را ادغام کنند. از طریق ترکیبی از ارائه‌ها، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه بهترین روش‌ها را برای توسعه برنامه‌ها به کار ببرند و از سرویس‌های ذخیره‌سازی Google Cloud مناسب برای ذخیره‌سازی اشیا، داده‌های رابطه‌ای، حافظه پنهان و تجزیه و تحلیل استفاده کنند. تکمیل یک نسخه از هر آزمایشگاه مورد نیاز است. هر آزمایشگاه در Node.js موجود است. در بیشتر موارد، همان آزمایشگاه ها در پایتون یا جاوا نیز ارائه می شوند. می توانید هر آزمایشگاه را به هر زبانی که ترجیح می دهید تکمیل کنید. این اولین دوره از سری توسعه برنامه های کاربردی با Google Cloud است. پس از اتمام این دوره، در دوره Securing and Integrating Components of Application خود ثبت نام کنید.


آموزش زیرساخت ابر ضروری: بنیاد

Essential Cloud Infrastructure: Foundation

در این دوره، Essential Cloud Infrastructure: Foundation، نحوه استقرار عناصر راه حل، از جمله اجزای زیرساخت مانند شبکه ها، ماشین های مجازی، خدمات برنامه های کاربردی و موارد دیگر را یاد خواهید گرفت.


آموزش MLOps (عملیات یادگیری ماشینی) مبانی

MLOps (Machine Learning Operations) Fundamentals

این دوره شرکت کنندگان را با ابزارهای MLOps و بهترین شیوه ها برای استقرار، ارزیابی، نظارت و اجرای سیستم های تولید ML در Google Cloud آشنا می کند.


آموزش طراحی API و مبانی Google Cloud's Apigee API Platform

API Design and Fundamentals of Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره ، API Design and Fundamentals of Google Cloud's Apigee API Platform ، اولین دوره از سری 3 دوره در توسعه API ها برای مسیر Google Cloud's Apigee API Platform است. این دوره شما را با طراحی API و ...


آموزش بهترین روش های امنیتی در Google Cloud

Security Best Practices in Google Cloud

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud Platform می دهد. شرکت‌کنندگان از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، مؤلفه‌های یک راه‌حل امن GCP، از جمله Cloud Identity، مدیر منابع GCP، Cloud IAM، فایروال‌های Google Virtual Private Cloud، Google Cloud Load balancing، Cloud CDN، را بررسی و اجرا می‌کنند. فناوری‌های کنترل دسترسی Cloud Storage، Stackdriver، کلیدهای امنیتی، کلیدهای رمزگذاری ارائه‌شده توسط مشتری، مرکز فرماندهی امنیتی، Google Data Loss Prevention API و Cloud Armor. شرکت‌کنندگان در بسیاری از نقاط زیرساخت مبتنی بر GCP، اقدامات کاهشی حملات را یاد می‌گیرند، از جمله حملات انکار سرویس توزیع‌شده، حملات فیشینگ، و تهدیدهایی که شامل طبقه‌بندی محتوا و استفاده می‌شوند.


آموزش استقرار برنامه، اشکال زدایی و عملکرد

App Deployment, Debugging, and Performance

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه اجزای اکوسیستم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: خدمات اصلی

Essential Google Cloud Infrastructure: Core Services

این دوره شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند. شرکت‌کنندگان از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدیویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، عناصر راه‌حل، از جمله اجزای زیرساخت مانند شبکه‌ها، سیستم‌ها و سرویس‌های برنامه‌ها را بررسی و به کار می‌گیرند. این دوره همچنین راه‌حل‌های عملی از جمله کلیدهای رمزگذاری ارائه‌شده توسط مشتری، مدیریت امنیت و دسترسی، سهمیه‌بندی و صورت‌حساب، و نظارت بر منابع را پوشش می‌دهد.


آموزش استقرار برنامه، اشکال زدایی و عملکرد در Google Cloud

App Deployment, Debugging, and Performance on Google Cloud

در این دوره، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن یاد می‌گیرند که چگونه اپلیکیشن‌های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به‌طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از پلتفرم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش ساختن سیستم‌های تحلیل جریان انعطاف‌پذیر در GCP

Building Resilient Streaming Analytics Systems on GCP

پردازش داده های جریانی به طور فزاینده ای محبوب می شود زیرا پخش جریانی به کسب و کارها امکان می دهد معیارهای زمان واقعی را در عملیات تجاری دریافت کنند. این دوره نحوه ایجاد خطوط لوله داده جریانی در Google Cloud Platform را پوشش می دهد. Cloud Pub/Sub برای مدیریت داده های جریان ورودی توضیح داده شده است. این دوره همچنین نحوه اعمال تجمیع‌ها و تبدیل‌ها به جریان داده‌ها را با استفاده از Cloud Dataflow و نحوه ذخیره رکوردهای پردازش شده در BigQuery یا Cloud Bigtable برای تجزیه و تحلیل را پوشش می‌دهد. یادگیرندگان با استفاده از QwikLabs در ساخت اجزای خط لوله داده جریانی در Google Cloud Platform تجربه عملی خواهند داشت.


آموزش مدرن کردن دریاچه‌های داده و انبارهای داده با Google Cloud

Modernizing Data Lakes and Data Warehouses with Google Cloud

دو جزء کلیدی هر خط لوله داده، دریاچه های داده و انبارها هستند.


آموزش MLOps (عملیات یادگیری ماشینی) مبانی

MLOps (Machine Learning Operations) Fundamentals

این دوره شرکت کنندگان را با ابزارهای MLOps و بهترین شیوه ها برای استقرار، ارزیابی، نظارت و اجرای سیستم های تولید ML در Google Cloud آشنا می کند. MLOps رشته‌ای است که بر استقرار، آزمایش، نظارت و اتوماسیون سیستم‌های ML در تولید متمرکز است. متخصصان مهندسی یادگیری ماشین از ابزارهایی برای بهبود مستمر و ارزیابی مدل‌های مستقر استفاده می‌کنند. آنها با دانشمندان داده کار می کنند (یا می توانند باشند) که مدل هایی را توسعه می دهند تا سرعت و دقت را در به کارگیری بهترین مدل ها فراهم کنند.


آموزش امنیت API در پلتفرم Apigee Google Cloud

API Security on Google Cloud's Apigee API Platform

در این دوره یاد می گیرید که چگونه API های خود را ایمن کنید. نگرانی های امنیتی که برای API های خود با آن مواجه خواهید شد را بررسی می کنید. با OAuth، روش مجوز اولیه برای REST API آشنا می شوید.


آموزش زیرساخت قابل اعتماد Google Cloud: طراحی و فرآیند

Reliable Google Cloud Infrastructure: Design and Process

این دوره دانش آموزان را برای ایجاد راه حل های بسیار قابل اعتماد و کارآمد در Google Cloud با استفاده از الگوهای طراحی اثبات شده مجهز می کند.


آموزش کاوش و آماده سازی داده های خود با BigQuery

Exploring and Preparing your Data with BigQuery

در این دوره، می‌بینیم که چالش‌های رایجی که تحلیل‌گران داده با آن مواجه هستند چیست و چگونه می‌توان آن‌ها را با ابزارهای کلان داده در Google Cloud حل کرد.


آموزش دستیابی به بینش پیشرفته با BigQuery

Achieving Advanced Insights with BigQuery

سومین دوره در این مجموعه دوره ها دستیابی به بینش پیشرفته با BigQuery است.


آموزش زیرساخت ابر ضروری - بنیاد

Essential Cloud Infrastructure - Foundation

این دوره ۲ هفته‌ای و برحسب تقاضا، شرکت‌کنندگان را با زیرساخت‌ها و خدمات پلتفرم جامع و انعطاف‌پذیر ارائه شده توسط Google Cloud Platform با تمرکز بر Compute Engine آشنا می‌کند. شرکت‌کنندگان از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدیویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، عناصر راه‌حل، از جمله اجزای زیرساختی مانند شبکه‌ها، ماشین‌های مجازی و سرویس‌های برنامه‌ها را بررسی و به کار می‌گیرند. نحوه استفاده از Google Cloud Platform را از طریق کنسول و Cloud Shell یاد خواهید گرفت. همچنین با نقش یک معمار ابر، رویکردهای طراحی زیرساخت و پیکربندی شبکه مجازی با استفاده از ابر خصوصی مجازی (VPC)، پروژه‌ها، شبکه‌ها، زیرشبکه‌ها، آدرس‌های IP، مسیرها و قوانین فایروال آشنا خواهید شد.


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes - بارهای کاری

Architecting with Google Kubernetes Engine - Workloads

در این دوره ، "معماری با موتور Google Kubernetes - بارهای کاری" ، شما در مورد انجام عملیات Kubernetes اطلاعات کسب خواهید کرد. ایجاد و مدیریت استقرارها ابزارهای شبکه GKE. و چگونه می توان بارهای کاری Kubernetes خود را ذخیره سازی مداوم کرد.


آموزش راه اندازی به یادگیری ماشین

Launching into Machine Learning

این دوره با بحث در مورد داده ها آغاز می شود: چگونگی بهبود کیفیت داده ها و انجام تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی.


آموزش Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud آشنا می کند.


آموزش ساخت خطوط لوله داده ای در GCP

Building Batch Data Pipelines on GCP

خطوط لوله داده به طور معمول در یکی از پارادایم های Extra-Load ، Extract-Load-Transform یا Extract-Transform-Load قرار می گیرند. این دوره توصیف می کند که از چه الگویی باید استفاده شود و چه زمانی برای داده های دسته ای.


آموزش استقرار و مدیریت بارهای کاری ویندوز در Google Cloud

Deploying and Managing Windows Workloads on Google Cloud

این دوره به شما درباره استقرار و مدیریت بارهای کاری Microsoft Windows® در Google Cloud می آموزد. این دوره از سخنرانی ها و آزمایشگاه های عملی استفاده می کند تا نحوه برنامه ریزی و پیکربندی Microsoft Windows Server و Microsoft SQL Server را در Google Cloud به شما نشان دهد.


آموزش معماری و نصب Apigee Hybrid API Platform

Architecting and Installing the Apigee Hybrid API Platform

این دوره شما را با اصول و اصول استفاده شده برای نصب و مدیریت Apigee API Platform Google Cloud برای ابر ترکیبی آشنا می کند. از طریق ترکیبی از سخنرانی ها ، آزمایشگاه های عملی و مواد تکمیلی ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه ...


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes - بارهای کاری

Architecting with Google Kubernetes Engine - Workloads

در این دوره، «معماری با موتور Google Kubernetes - بارهای کاری»، با انجام عملیات Kubernetes آشنا می شوید. ایجاد و مدیریت استقرار؛ ابزارهای شبکه GKE؛ و چگونه به بارهای کاری Kubernetes خود ذخیره سازی دائمی بدهید.


آموزش زیرساخت ابر ضروری: بنیاد

Essential Cloud Infrastructure: Foundation

این دوره شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش مقدمه ای بر هویت ابر

Introduction to Cloud Identity

مقدمه ای بر Cloud Identity به عنوان مکان آغازین برای هرگونه شناسه Cloud جدید ، Identity/Access Management/Mobile Device Manager هنگامی که سفر خود را برای مدیریت و ایجاد امنیت و مدیریت دسترسی به بهترین شکل آغاز می کنند ...


آموزش برنامه های مدرن سازی ابر ترکیبی با Anthos

Hybrid Cloud Modernizing Applications with Anthos

دوره چهارم از سری Anthos دانش آموزان را آماده می کند تا رویکردهای متعددی را برای مدرن کردن برنامه ها و خدمات در محیط های Anthos در نظر بگیرند.


آموزش دستیابی به بینش پیشرفته با BigQuery

Achieving Advanced Insights with BigQuery

سومین دوره در این مجموعه دوره ها دستیابی به بینش پیشرفته با BigQuery است.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: Foundation

Essential Google Cloud Infrastructure: Foundation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش اطلاعات کلان گوگل و اصول یادگیری ماشینی

Google Cloud Big Data and Machine Learning Fundamentals

این دوره شرکت کنندگان را با قابلیت های کلان داده Google Cloud آشنا می کند.


آموزش Google Cloud Infrastructure: خدمات اصلی

Essential Google Cloud Infrastructure: Core Services

این دوره شرکت کنندگان را با زیرساخت های جامع و انعطاف پذیر و خدمات بستر های نرم افزاری ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر موتور محاسبه می کند. از طریق ترکیبی از سخنرانی های ویدئویی ، دمو و آزمایشگاه های عملی ، شرکت کنندگان ...


آموزش ساخت اپلیکیشن با Eventarc در Google Cloud

Building Applications with Eventarc on Google Cloud

این دوره به شما می آموزد که چگونه برنامه های رویداد محور را با استفاده از Eventarc بسازید و ایمن کنید.


آموزش استقرار ، اشکال زدایی و عملکرد برنامه در Google Cloud

App Deployment, Debugging, and Performance on Google Cloud

در این دوره ، توسعه دهندگان برنامه ها می آموزند که چگونه برنامه های بومی Cloud را طراحی و توسعه دهند که خدمات مدیریت شده از Google Cloud را به طور یکپارچه ادغام کند. از طریق ترکیبی از ارائه ها ، دموها و آزمایشگاه های عملی ، شرکت کنندگان یاد می گیرند ...


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: Foundation

Essential Google Cloud Infrastructure: Foundation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش ایمن سازی و یکپارچه سازی اجزای برنامه شما

Securing and Integrating Components of your Application

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه اجزای اکوسیستم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش برنامه ریزی برای استقرار G Suite شما

Planning for your G Suite Deployment

برنامه ریزی برای G Suite Deployment شما آخرین دوره از مجموعه G Suite Administration است. در این دوره ، شما با روش استقرار و بهترین روش های Google آشنا می شوید. شما نقش جون ، سرپرست پروژه فنی را بر عهده خواهید گرفت ...


آموزش شبکه‌سازی در Google Cloud: تعریف و پیاده‌سازی شبکه‌ها

Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان امکان مطالعه گسترده گزینه های شبکه در Google Cloud را می دهد.


آموزش شروع کار با توسعه برنامه در Google Cloud

Getting Started With Application Development on Google Cloud

در این دوره ، توسعه دهندگان برنامه ها می آموزند که چگونه برنامه های بومی Cloud را طراحی و توسعه دهند که خدمات مدیریت شده از Google Cloud را به طور یکپارچه ادغام کند. شرکت کنندگان می آموزند که چگونه از بهترین روش ها برای توسعه برنامه استفاده کنند و از ...


آموزش Google Meet و Google Chat

Google Meet and Google Chat

در این دوره ما شما را با Google Meet و Google Chat، نرم افزار کنفرانس ویدیویی و چت گوگل همراه با Google Workspace آشنا می کنیم.


آموزش مدیریت پروژه های یادگیری ماشین با Google Cloud

Managing Machine Learning Projects with Google Cloud

حرفه ای های تجاری در نقش های غیر فنی فرصتی منحصر به فرد برای رهبری یا تأثیرگذاری بر پروژه های یادگیری ماشین دارند.


آموزش ایجاد تجارب گفتگو با Dialogflow

Building Conversational Experiences with Dialogflow

این دوره به شما می آموزد که چطور با استفاده از Dialogflow چت بات ایجاد کنید ، آن را با Cloud Natural Language API تقویت کرده و با استفاده از ابزار Google Cloud عملیاتی کنید.


آموزش زیرساخت ابر الاستیک - مقیاس بندی و اتوماسیون

Elastic Cloud Infrastructure - Scaling and Automation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud Platform آشنا می کند. از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدیویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان عناصر راه‌حل، از جمله شبکه‌های بهم پیوسته، متعادل‌سازی بار، مقیاس‌سازی خودکار، اتوماسیون زیرساخت و خدمات مدیریت‌شده را بررسی و به کار می‌گیرند.


آموزش کاوش و آماده سازی داده های خود با BigQuery

Exploring and Preparing your Data with BigQuery

در این دوره، می‌بینیم که چالش‌های رایجی که تحلیلگران داده با آن مواجه هستند چیست و چگونه می‌توان آن‌ها را با ابزارهای کلان داده در Google Cloud حل کرد.


آموزش MLOps (عملیات یادگیری ماشینی) مبانی

MLOps (Machine Learning Operations) Fundamentals

این دوره شرکت کنندگان را با ابزارهای MLOps و بهترین شیوه ها برای استقرار، ارزیابی، نظارت و اجرای سیستم های تولید ML در Google Cloud آشنا می کند.


آموزش شبکه در Google Cloud: اتصال ترکیبی و مدیریت شبکه

Networking in Google Cloud: Hybrid Connectivity and Network Management

این دوره مبتنی بر دوره Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks است و مطالعه شرکت کنندگان در مورد گزینه های شبکه در Google Cloud را افزایش می دهد. از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان فناوری‌های شبکه‌سازی Google Cloud، مانند اتصال بین شبکه‌ها، الگوهای طراحی شبکه رایج و استقرار خودکار شبکه‌ها با استفاده از Deployment Manager یا Terraform را بررسی و به کار می‌گیرند. این دوره همچنین قیمت‌گذاری و صورت‌حساب شبکه را پوشش می‌دهد تا به شما در بهینه‌سازی هزینه‌های شبکه و نظارت و گزارش‌گیری ویژگی‌هایی کمک کند که می‌تواند به شما در عیب‌یابی زیرساخت شبکه Google Cloud شما کمک کند.


آموزش سیستم های یادگیری ماشین تولید

Production Machine Learning Systems

این دوره نحوه پیاده سازی انواع مختلف سیستم های ML تولیدی را پوشش می دهد - آموزش استاتیک، پویا و مداوم. استنتاج استاتیک و پویا؛ و پردازش دسته ای و آنلاین.


آموزش مدیریت AppSheet

AppSheet Administration

این دوره به شما می آموزد که چگونه Google AppSheet را که یک پلتفرم توسعه برنامه بدون کد است، مدیریت کنید. در این دوره، یاد می گیرید که چگونه یک استراتژی انتشار AppSheet را در شرکت خود برنامه ریزی کنید. همچنین نحوه مدیریت تیم های AppSheet را با استفاده از استاندارد...


آموزش کاهش آسیب‌پذیری‌های امنیتی در Google Cloud

Mitigating Security Vulnerabilities on Google Cloud

در این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان اقدامات کاهشی حملات در بسیاری از نقاط زیرساخت مبتنی بر Google Cloud را یاد می‌گیرند، از جمله حملات انکار سرویس توزیع‌شده، حملات فیشینگ، و تهدیدهای مرتبط با طبقه‌بندی و استفاده محتوا.


آموزش مدرن کردن دریاچه‌های داده و انبارهای داده با Google Cloud

Modernizing Data Lakes and Data Warehouses with Google Cloud

دو جزء کلیدی هر خط لوله داده، دریاچه های داده و انبارها هستند. این دوره موارد استفاده را برای هر نوع ذخیره سازی برجسته می کند و با جزئیات فنی به راه حل های موجود در دریاچه داده و انبار در Google Cloud می پردازد.


آموزش توسعه مدل های داده با LookML

Developing Data Models with LookML

این دوره شما را قادر می سازد تا مدل های مقیاس پذیر و کاربردی LookML (زبان مدل سازی نگاهگر) را توسعه دهید که داده های استاندارد شده و آماده ای را که برای پاسخ به سؤالات خود به کاربران تجاری شما نیاز دارند، ارائه می دهد.


آموزش ساخت خطوط لوله داده دسته ای در Google Cloud

Building Batch Data Pipelines on Google Cloud

خطوط لوله داده معمولاً تحت یکی از پارادایم های Extra-Load، Extract-Load-Transform یا Extract-Transform-Load قرار می گیرند. این دوره توضیح می دهد که کدام پارادایم و چه زمانی باید برای داده های دسته ای استفاده شود.


آموزش یادگیری ماشین برای حرفه ای های کسب و کار

Machine Learning for Business Professionals

اگر می‌پرسید تبلیغات یادگیری ماشینی در مورد چیست یا می‌خواهید بدانید که بدون اصطلاحات فنی چه کاری می‌تواند برای شرکت شما انجام دهد، این دوره برای شما مناسب است.


آموزش امنیت Google Workspace

Google Workspace Security

Google Workspace Security سومین دوره از مجموعه Google Workspace Administration است. در این دوره شما بر جنبه های مختلف امنیت Google Workspace از جمله خط مشی های رمز عبور کاربر و نحوه فعال کردن و اجرای تایید دو مرحله ای (2SV) برای کاربران خود تمرکز خواهید کرد. با امنیت برنامه آشنا خواهید شد و نحوه ایجاد لیست سفید و مسدود کردن دسترسی API به حساب خود را خواهید فهمید. خواهید دید که چگونه Google Workspace می تواند به راحتی با تعدادی از برنامه های از پیش تعریف شده شخص ثالث ادغام شود. همچنین با گزینه های SSO در Google Workspace آشنا خواهید شد. در نهایت متوجه خواهید شد که چگونه خطرات امنیتی بالقوه را در سازمان خود شناسایی کنید و یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ابزارهای موجود در کنسول مدیریت به آنها رسیدگی کنید. پیش نیازها شما باید دوره‌های مقدمه Google Workspace و مدیریت Google Workspace را تکمیل کرده باشید.


آموزش ارتقا و نظارت بر پلت فرم Apigee Hybrid API

Upgrading and Monitoring the Apigee Hybrid API Platform

این دوره در مورد فرآیند ارتقا برای هیبریدی Apigee بحث می کند و به شما می آموزد که چگونه اجزای هواپیمای زمان اجرا ترکیبی را نظارت و عیب یابی کنید.


آموزش Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

این دوره شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud آشنا می کند. از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدیویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان عناصر راه‌حل، از جمله شبکه‌های بهم پیوسته ایمن، متعادل‌سازی بار، مقیاس‌سازی خودکار، اتوماسیون زیرساخت و خدمات مدیریت‌شده را بررسی و اجرا می‌کنند.


آموزش اصول چشم انداز رایانه با Google Cloud

Computer Vision Fundamentals with Google Cloud

این دوره انواع مختلفی از موارد استفاده از دید کامپیوتر را شرح می دهد و سپس استراتژی های مختلف یادگیری ماشین را برای حل این موارد استفاده برجسته می کند.


آموزش Google Cloud Digital Leader Cert Prep 2: نوآوری با داده و Google Cloud

Google Cloud Digital Leader Cert Prep 2: Innovating with Data and Google Cloud

با Google Cloud قدرت استفاده از داده ها برای نوآوری و تحول دیجیتال را کشف کنید.


آموزش امنیت API در پلتفرم Apigee Apigee Google Cloud (C2)

API Security on Google Cloud's Apigee API Platform (C2)

در این دوره یاد می گیرید که چگونه API های خود را ایمن کنید. نگرانی های امنیتی که برای API های خود با آن مواجه خواهید شد را بررسی می کنید.


آموزش مدیریت امنیت در Google Cloud

Managing Security in Google Cloud

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud می دهد.


آموزش آمادگی برای آزمون حرفه ای معماری ابر

Preparing for the Professional Cloud Architect Exam

هدف از این دوره کمک به کسانی است که واجد شرایط هستند، اعتماد به نفس خود را برای امتحان کردن ایجاد کنند، و به کسانی که هنوز واجد شرایط نیستند کمک کند تا برنامه خود را برای آمادگی ایجاد کنند.


آموزش سیستم های یادگیری ماشین تولید

Production Machine Learning Systems

در این دوره ، ما به اجزا و بهترین روشهای سیستم ML با عملکرد بالا در محیط های تولید شیرجه خواهیم زد.


آموزش یادگیری ماشین بدون سرور با Tensorflow در Google Cloud Platform

Serverless Machine Learning with Tensorflow on Google Cloud Platform

این دوره نحوه ساخت، مقیاس و عملیاتی کردن مدل‌های یادگیری ماشین را در Google Cloud Platform پوشش می‌دهد. شما مدل‌های ML را با TensorFlow، یک بسته ML منبع باز می‌سازید و می‌توانید با استفاده از Cloud ML Engine آن‌ها را به روشی بدون سرور آموزش دهید و مستقر کنید.


آموزش پرونده های گوگل

Google Docs

با Google Docs، اسناد شما در فضای ابری ذخیره می‌شوند و می‌توانید از هر رایانه یا دستگاهی به آنها دسترسی داشته باشید. شما اسناد را درست در مرورگر وب خود ایجاد و ویرایش می کنید. نرم افزار خاصی مورد نیاز نیست


آموزش شروع با توسعه اپلیکیشن

Getting Started With Application Development

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش مدیریت ایمیل Google Workspace

Google Workspace Mail Management

Google Workspace Mail Management چهارمین دوره از مجموعه Google Workspace Administration است. در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه از سازمان خود در برابر حملات هرزنامه، جعل، فیشینگ و بدافزار محافظت کنید. شما ایمیل را پیکربندی خواهید کرد...


آموزش مش سرویس ابری ترکیبی با Anthos

Hybrid Cloud Service Mesh with Anthos

این دوره درخواستی دانشجویان را برای درک و استفاده از سرویس مش مبتنی بر Istio با Anthos برای مشاهده متمرکز، مدیریت ترافیک و امنیت در سطح سرویس مجهز می کند. این دومین دوره از معماری ترکیبی ابر است...


آموزش معماری با Google Kubernetes Engine: Workloads

Architecting with Google Kubernetes Engine: Workloads

در این دوره، «معماری با موتور Google Kubernetes: Workloads»، با انجام عملیات Kubernetes آشنا می‌شوید. ایجاد و مدیریت استقرار؛ ابزارهای شبکه GKE؛ و چگونه به بارهای کاری Kubernetes خود ذخیره سازی دائمی بدهید.


آموزش ایمن سازی و یکپارچه سازی اجزای برنامه شما

Securing and Integrating Components of your Application

در این دوره، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن یاد می‌گیرند که چگونه اپلیکیشن‌های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به‌طور یکپارچه خدمات مدیریت‌شده را از پلتفرم Google Cloud یکپارچه کنند. از طریق ترکیبی از ارائه‌ها، دموها و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه برنامه‌های کاربردی امن‌تری توسعه دهند، مدیریت هویت فدرال را پیاده‌سازی کنند و اجزای برنامه را با استفاده از پیام‌رسانی، پردازش رویداد محور و دروازه‌های API یکپارچه کنند. زبان آموزان می توانند آزمایشگاه ها را به زبان مورد علاقه خود تکمیل کنند: Node.js، جاوا یا پایتون.


آموزش ارتقا و نظارت بر پلت فرم Apigee Hybrid API

Upgrading and Monitoring the Apigee Hybrid API Platform

این دوره در مورد فرآیند ارتقا برای هیبریدی Apigee بحث می کند و به شما می آموزد که چگونه اجزای هواپیمای زمان اجرا ترکیبی را نظارت و عیب یابی کنید.


آموزش آشنایی با امنیت و عملیات Google Cloud

Understanding Google Cloud Security and Operations

این دوره به بررسی مدیریت هزینه، امنیت و عملیات در فضای ابری می پردازد.


آموزش معماری با Google Kubernetes Engine: Workloads

Architecting with Google Kubernetes Engine: Workloads

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور Google Kubernetes: Workloads»، با انجام عملیات Kubernetes آشنا می‌شوید. ایجاد و مدیریت استقرار؛ ابزارهای شبکه GKE؛ و چگونه به بارهای کاری Kubernetes خود ذخیره سازی دائمی بدهید.


آموزش راه اندازی به یادگیری ماشین

Launching into Machine Learning

با شروع از تاریخچه یادگیری ماشین، در مورد اینکه چرا شبکه‌های عصبی امروزه در انواع مشکلات عملکرد خوبی دارند، بحث می‌کنیم. سپس در مورد چگونگی راه اندازی یک مشکل یادگیری نظارت شده و یافتن راه حل مناسب با استفاده از شیب نزول بحث می کنیم. این شامل ایجاد مجموعه داده هایی است که امکان تعمیم را فراهم می کند. ما در مورد روش های انجام این کار به روشی تکرارپذیر صحبت می کنیم تا از آزمایش پشتیبانی شود.


آموزش Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

این دوره شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud آشنا می کند. از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدیویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان عناصر راه‌حل، از جمله شبکه‌های بهم پیوسته ایمن، متعادل‌سازی بار، مقیاس‌سازی خودکار، اتوماسیون زیرساخت و خدمات مدیریت‌شده را بررسی و اجرا می‌کنند.


آموزش کاهش آسیب‌پذیری‌های امنیتی در Google Cloud

Mitigating Security Vulnerabilities on Google Cloud

در این دوره آموزشی خودگام، شرکت‌کنندگان اقدامات کاهشی حملات در بسیاری از نقاط زیرساخت مبتنی بر Google Cloud را یاد می‌گیرند، از جمله حملات انکار سرویس توزیع‌شده، حملات فیشینگ، و تهدیدات شامل طبقه‌بندی محتوا.


آموزش شروع کار با Google Kubernetes Engine

Getting Started with Google Kubernetes Engine

این دوره به دانش‌آموزان مجهز می‌شود تا بارهای کاری را در کانتینرهای Docker محفظه‌سازی کنند، آن‌ها را در خوشه‌های Kubernetes ارائه‌شده توسط Google Kubernetes Engine مستقر کنند و این حجم‌های کاری را برای مدیریت افزایش ترافیک مقیاس‌بندی کنند. دانش آموزان همچنین یاد می گیرند که چگونه به طور مداوم ...


آموزش مدیریت و ایمن سازی پلتفرم Apigee Hybrid API

Managing and Securing the Apigee Hybrid API Platform

این دوره در مورد چگونگی مدیریت محیط ها در ترکیبی Apigee و چگونگی ایمن سازی اجزای صفحه زمان اجرا بحث می کند. همچنین نحوه استقرار و اشکال زدایی پراکسی های API در ترکیبی Apigee و در مورد برنامه ریزی و مقیاس بندی ظرفیت را خواهید آموخت.


آموزش بهترین روشهای امنیتی در Google Cloud

Security Best Practices in Google Cloud

این دوره آموزشی گام به گام ، مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud Platform به شرکت کنندگان می دهد. از طریق سخنرانی های ضبط شده ، تظاهرات و آزمایشگاه های عملی ، شرکت کنندگان اجزای یک امنیت امن را کشف و به کار می گیرند ...


آموزش شبکه‌سازی در Google Cloud: تعریف و پیاده‌سازی شبکه‌ها

Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks

با طیف گسترده ای از گزینه های شبکه در Google Cloud آشنا شوید.


آموزش تقویم گوگل

Google Calendar

با Google Calendar، می‌توانید به سرعت جلسات و رویدادها را برنامه‌ریزی کنید و یادآوری‌هایی درباره فعالیت‌های آتی دریافت کنید، بنابراین همیشه می‌دانید که چه چیزی در آینده است. Google Calendar برای تیم ها طراحی شده است، بنابراین به راحتی می توانید برنامه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و ایجاد کنید...


آموزش کاهش آسیب‌پذیری‌های امنیتی در Google Cloud

Mitigating Security Vulnerabilities on Google Cloud

در این دوره آموزشی خودگام، شرکت‌کنندگان در بسیاری از نقاط زیرساخت مبتنی بر Google Cloud، اقدامات کاهشی حملات را از جمله حملات انکار سرویس توزیع‌شده، حملات فیشینگ، و تهدیدات مربوط به طبقه‌بندی محتوا را یاد می‌گیرند.


آموزش مبانی کلان داده و یادگیری ماشین پلتفرم Google Cloud

Google Cloud Platform Big Data and Machine Learning Fundamentals

این دوره شرکت‌کنندگان را با قابلیت‌های Big Data و یادگیری ماشین Google Cloud Platform (GCP) آشنا می‌کند. این یک نمای کلی سریع از Google Cloud Platform و بررسی عمیق تری از قابلیت های پردازش داده ها را ارائه می دهد.


آموزش شبکه در Google Cloud: اتصال ترکیبی و مدیریت شبکه

Networking in Google Cloud: Hybrid Connectivity and Network Management

با طیف گسترده ای از گزینه های شبکه در Google Cloud آشنا شوید. این دوره از سخنرانی‌ها، دموها و آزمایشگاه‌های عملی استفاده می‌کند تا به شما کمک کند فناوری‌های شبکه Google Cloud را کاوش و به کار بگیرید.


آموزش بهترین روش های امنیتی در Google Cloud

Security Best Practices in Google Cloud

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud می دهد.


آموزش پایه های زیرساخت ابر ترکیبی با Anthos

Hybrid Cloud Infrastructure Foundations with Anthos

"این دوره درخواستی دانش آموزان را برای ایجاد زیرساخت های چند خوشه ای Kubernetes قابل اعتماد و قابل کنترل با استفاده از Anthos GKE اعم از اینکه با Anthos در Google Cloud یا Anthos مستقر در VMware مستقر شود ، ایجاد می کند. این ادامه معماری است ...


آموزش آشنایی با امنیت و عملیات Google Cloud

Understanding Google Cloud Security and Operations

این دوره به بررسی مدیریت هزینه، امنیت و عملیات در فضای ابری می پردازد.


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes: مبانی

Architecting with Google Kubernetes Engine: Foundations

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور گوگل کوبرنتس: پایه‌ها»، مروری بر طرح‌بندی و اصول Google Cloud دریافت می‌کنید و سپس مقدمه‌ای برای ایجاد و مدیریت کانتینرهای نرم‌افزاری ارائه می‌کنید.


آموزش پردازش داده های بدون سرور با جریان داده: مبانی

Serverless Data Processing with Dataflow: Foundations

این دوره قسمت 1 از مجموعه 3 دوره ای در مورد پردازش داده های بدون سرور با جریان داده است. در این دوره اول، ما با تجدید نظر در مورد پرتو آپاچی و ارتباط آن با Dataflow شروع می کنیم. بعد، ما در مورد چشم انداز پرتو آپاچی و ... صحبت می کنیم.


آموزش شبکه در GCP - اتصال ترکیبی و مدیریت شبکه

Networking in GCP - Hybrid Connectivity and Network Management

از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، فن‌آوری‌های شبکه GCP، مانند اتصال بین شبکه‌ها، الگوهای طراحی شبکه رایج و استقرار خودکار شبکه‌ها با استفاده از Deployment Manager را بررسی و به کار خواهید برد.


آموزش بهترین روش های امنیتی در Google Cloud

Security Best Practices in Google Cloud

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud می دهد. شرکت‌کنندگان از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، مؤلفه‌های یک Google ایمن را کشف و اجرا می‌کنند.


آموزش شروع کار با Google Kubernetes Engine

Getting Started with Google Kubernetes Engine

در این دوره، هدف هر ماژول ایجاد توانایی شما در تعامل با GKE است و شامل آزمایشگاه‌های عملی می‌شود تا بتوانید عملکردها را به صورت دست اول تجربه کنید.


آموزش کاهش آسیب‌پذیری‌های امنیتی در Google Cloud Platform

Mitigating Security Vulnerabilities on Google Cloud Platform

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud Platform می دهد. شرکت‌کنندگان از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، مؤلفه‌های یک راه‌حل امن GCP، از جمله Cloud Identity، مدیر منابع GCP، Cloud IAM، فایروال‌های Google Virtual Private Cloud، Google Cloud Load balancing، Cloud CDN، را بررسی و به کار می‌گیرند. فناوری‌های کنترل دسترسی Cloud Storage، Stackdriver، کلیدهای امنیتی، کلیدهای رمزگذاری ارائه‌شده توسط مشتری، Google Data Loss Prevention API و Cloud Armor. شرکت‌کنندگان در بسیاری از نقاط زیرساخت مبتنی بر GCP، اقدامات کاهشی برای حملات را یاد می‌گیرند، از جمله حملات انکار سرویس توزیع‌شده، حملات فیشینگ، و تهدیدهایی که شامل طبقه‌بندی محتوا و استفاده می‌شوند.


آموزش مقدمه ای بر Google Workspace

Introduction to Google Workspace

مقدمه‌ای بر Google Workspace اولین دوره از سری دوره‌های Google Workspace Administration است. این مجموعه به عنوان محل شروع هر سرپرست جدید Google Workspace خواهد بود، زیرا آنها سفر خود را برای مدیریت و ایجاد بهترین شیوه های Google Workspace برای سازمان خود آغاز می کنند. این دوره‌ها با هم به شما احساس اطمینان می‌کنند که از عملکردهای اصلی کنسول مدیریت برای مدیریت کاربران، کنترل دسترسی به خدمات، پیکربندی تنظیمات امنیتی و موارد دیگر استفاده کنید. از طریق مجموعه‌ای از خواندن‌ها و تمرین‌های عملی گام به گام و بررسی دانش، فراگیران می‌توانند انتظار داشته باشند که این آموزش را با تمام مهارت‌هایی که برای شروع به‌عنوان سرپرست Google Workspace نیاز دارند، ترک کنند. در این دوره شما برای یک حساب Google Workspace ثبت نام کرده و رکوردهای DNS خود را برای Google Workspace پیکربندی خواهید کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه کاربران خود را تهیه و مدیریت کنید و گروه ها و منابع تقویم را برای سازمان خود ایجاد کنید. شما با Cloud Directory خود آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه سازمان خود را به واحدهای سازمانی تقسیم کنید تا مدیریت کاربر و خدمات را ساده کنید. در نهایت یاد خواهید گرفت که چگونه امتیازات مدیریت را به سایر کاربران سازمان خود واگذار کنید. مهم - برای استفاده حداکثری از این دوره آموزشی، فراگیران باید آماده باشند: - یک دامنه جدید از طریق یک ثبت کننده مانند enom یا GoDaddy خریداری کنید. توجه: اگر از قبل دامنه‌ای دارید که می‌خواهید از آن برای آزمایش استفاده کنید، می‌توانید این کار را انجام دهید، اما این دوره مراحل دقیقی درباره نحوه مرتبط کردن دامنه موجود با حساب آزمایشی Google Workspace ارائه نمی‌کند. برای دستورالعمل های دقیق در مورد نحوه انجام این کار، لطفاً به این مقاله مرکز راهنمایی مراجعه کنید: https://support.google.com/a/topic/9196 - جزئیات کارت اعتباری را به عنوان بخشی از راه اندازی حساب Google Workspace ارائه دهید. در طول این دوره از یک حساب کاربری آزمایشی 14 روزه Google Workspace استفاده خواهید کرد. به عنوان بخشی از جریان ثبت نام، باید جزئیات کارت اعتباری را ارائه دهید. تا پایان دوره آزمایشی، هیچ هزینه‌ای برای Google Workspace از کارت اعتباری شما دریافت نمی‌شود. باید اطمینان حاصل کنید که اشتراک خود را قبل از پایان دوره آزمایشی لغو می‌کنید تا از آن جلوگیری کنید و هزینه‌ای را اعمال نکنید. این بسیار مهم است، پس فراموش نکنید! - آخرین نسخه مرورگر وب Chrome موجود در https://www.google.com/chrome/را نصب کنید و آماده استفاده از آن باشید.


آموزش آماده شدن برای آزمون مهندس داده حرفه ای Google Cloud

Preparing for the Google Cloud Professional Data Engineer Exam

هدف از این دوره کمک به کسانی است که واجد شرایط هستند، اعتماد به نفس خود را برای امتحان کردن ایجاد کنند، و به کسانی که هنوز واجد شرایط نیستند کمک کند تا برنامه خود را برای آمادگی ایجاد کنند.


آموزش آنتوس روی فلز لخت

Anthos on Bare Metal

دوره سوم از سری Anthos دانش آموزان را آماده می کند تا Anthos را در محیط داخلی مشتری، بر روی فلز خالی اجرا کنند.


آموزش اصول پلتفرم Google Cloud برای حرفه ای های AWS

Google Cloud Platform Fundamentals for AWS Professionals

این دوره با آزمایشگاه متخصصان AWS را با قابلیت‌های اصلی Google Cloud Platform (GCP) در چهار رکن فناوری: شبکه، محاسبات، ذخیره‌سازی و پایگاه داده آشنا می‌کند.


آموزش توسعه API در پلتفرم Apigee Google Cloud

API Development on Google Cloud's Apigee API Platform

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه API هایی ایجاد کنید که از چندین سرویس استفاده می کنند و چگونه می توانید از کد سفارشی در Apigee استفاده کنید.


آموزش تحول کسب و کار با Google Cloud

Business Transformation with Google Cloud

فناوری ابری یا علم داده چیست و همه چیز درباره چیست؟ مهمتر از آن، چه کاری می تواند برای شما، تیم شما و کسب و کار شما انجام دهد؟ اگر می خواهید در مورد فناوری ابری بیاموزید تا بتوانید در نقش خود برتر باشید،


آموزش جیمیل

Gmail

جیمیل سرویس ایمیل مبتنی بر ابر گوگل است که به شما امکان می دهد از هر رایانه یا دستگاهی فقط با یک مرورگر وب به پیام های خود دسترسی داشته باشید. در این دوره، نحوه نوشتن، ارسال و پاسخ به پیام ها را یاد خواهید گرفت.


آموزش یادگیری ماشینی در سازمان

Machine Learning in the Enterprise

این دوره شامل یک رویکرد عملی در دنیای واقعی به گردش کار ML است: یک رویکرد مطالعه موردی که یک تیم ML را با چندین مورد نیاز تجاری و موارد استفاده ML ارائه می دهد.


آموزش دستیابی به بینش پیشرفته با BigQuery

Achieving Advanced Insights with BigQuery

سومین دوره در این مجموعه دوره ها دستیابی به بینش پیشرفته با BigQuery است.


آموزش آماده شدن برای سفر مهندس ابری شما

Preparing for Your Associate Cloud Engineer Journey

این دوره به شما کمک می کند آمادگی خود را برای آزمون Associate Cloud Engineer ساختار دهید. با دامنه های Google Cloud تحت پوشش آزمون و نحوه ایجاد یک برنامه مطالعه برای بهبود دانش دامنه خود آشنا خواهید شد.


آموزش گوگل چگونه یادگیری ماشینی را انجام می دهد

How Google Does Machine Learning

این دوره به بررسی این موضوع می پردازد که ML چیست و چه مشکلاتی را می تواند حل کند.


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes - تولید

Architecting with Google Kubernetes Engine - Production

در این دوره، «معماری با موتور Google Kubernetes - تولید»، با امنیت Kubernetes و GKE آشنا خواهید شد. ثبت و نظارت؛ و با استفاده از سرویس‌های ذخیره‌سازی و پایگاه داده مدیریت شده Google Cloud از داخل GKE.


آموزش بنیادهای زیرساخت ابری ترکیبی با Anthos

Hybrid Cloud Infrastructure Foundations with Anthos

به بنیادهای زیرساخت ابری ترکیبی با Anthos خوش آمدید! این اولین دوره زیرساخت ابر ترکیبی معماری با مسیر Anthos است. Anthos شما را قادر می سازد تا برنامه های کاربردی مدرن را بسازید و مدیریت کنید و به شما آزادی عمل می دهد تا...


آموزش تقویم گوگل

Google Calendar

با Google Calendar، می‌توانید به سرعت جلسات و رویدادها را برنامه‌ریزی کنید و یادآوری‌هایی درباره فعالیت‌های آتی دریافت کنید، بنابراین همیشه می‌دانید که چه چیزی در آینده رخ می‌دهد.


آموزش اصول محصول Google Cloud

Google Cloud Product Fundamentals

این دوره با هدایت شما در سفر به لنزهای فناوری تحولات سازمانی ، بر مبنای Business Business with Google Cloud بنا شده است.


آموزش نوآوری با هوش مصنوعی Google Cloud

Innovating with Google Cloud Artificial Intelligence

هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) نشان دهنده یک تحول مهم در فناوری اطلاعات است که به سرعت طیف گسترده ای از صنایع را متحول می کند. «نوآوری با هوش مصنوعی Google Cloud» به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه سازمان‌ها می‌توانند از هوش مصنوعی و ML برای تغییر فرآیندهای تجاری خود استفاده کنند. بخشی از مسیر یادگیری Cloud Digital Leader، این دوره با هدف کمک به افراد در رشد نقش خود و ساختن آینده کسب و کارشان است.


آموزش کاهش آسیب‌پذیری‌های امنیتی در Google Cloud

Mitigating Security Vulnerabilities on Google Cloud

در این دوره آموزشی خودگام، شرکت‌کنندگان اقدامات کاهشی حملات در بسیاری از نقاط زیرساخت مبتنی بر Google Cloud را یاد می‌گیرند، از جمله حملات انکار سرویس توزیع‌شده، حملات فیشینگ، و تهدیدهایی که شامل طبقه‌بندی محتوا و استفاده می‌شوند. آنها همچنین در مورد مرکز فرماندهی امنیت، گزارش‌های ابری و گزارش حسابرسی، و استفاده از Forseti برای مشاهده انطباق کلی با خط‌مشی‌های امنیتی سازمان شما، یاد می‌گیرند.


آموزش مهندسی ویژگی

Feature Engineering

به Feature Engineering خوش آمدید که در آن ویژگی‌های خوب در مقابل بد و اینکه چگونه می‌توانید آن‌ها را برای استفاده بهینه در مدل‌های خود پیش پردازش و تبدیل کنید، مورد بحث قرار خواهیم داد.


آموزش کاهش آسیب‌پذیری‌های امنیتی در Google Cloud

Mitigating Security Vulnerabilities on Google Cloud

در این دوره آموزشی خودگام، شرکت‌کنندگان اقدامات کاهشی حملات در بسیاری از نقاط زیرساخت مبتنی بر Google Cloud را یاد می‌گیرند، از جمله حملات انکار سرویس توزیع‌شده، حملات فیشینگ، و تهدیدات شامل طبقه‌بندی محتوا...


آموزش مهندسی ویژگی

Feature Engineering

این دوره به بررسی مزایای استفاده از Vertex AI Feature Store، چگونگی بهبود دقت مدل‌های ML و چگونگی یافتن ستون‌های داده‌ای که بیشترین ویژگی‌ها را دارند، می‌پردازد.


آموزش معماری با Google Kubernetes Engine: Workloads

Architecting with Google Kubernetes Engine: Workloads

در این دوره آموزشی با انجام عملیات Kubernetes آشنا می شوید. ایجاد و مدیریت استقرار؛ ابزارهای شبکه GKE؛ و چگونه به بارهای کاری Kubernetes خود ذخیره سازی دائمی بدهید.


آموزش مقدمه ای بر TensorFlow

Introduction to TensorFlow

در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد مدل های یادگیری ماشینی در TensorFlow که ابزاری است که برای نوشتن برنامه های یادگیری ماشین استفاده خواهیم کرد، یاد خواهید گرفت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از کتابخانه های TensorFlow برای حل مسائل عددی استفاده کنید.


آموزش Google Cloud Digital Leader Cert Prep 6: Scaling with Google Cloud Operations

Google Cloud Digital Leader Cert Prep 6: Scaling with Google Cloud Operations


آموزش BigQuery برای تحلیلگران داده

BigQuery for Data Analysts

این دوره برای تحلیلگران داده طراحی شده است که می خواهند در مورد استفاده از BigQuery برای نیازهای تجزیه و تحلیل داده خود بیاموزند. ما از طریق ترکیبی از ویدئوها، آزمایشگاه‌ها و دموها، موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهیم که در مورد نحوه جذب، تبدیل و جستجوی داده‌های شما در...


آموزش Google Cloud Digital Leader Cert Prep 4: درک امنیت و عملیات Google Cloud

Google Cloud Digital Leader Cert Prep 4: Understanding Google Cloud Security and Operations

بهترین شیوه ها برای مدیریت هزینه ها، ایمن سازی داده ها و نظارت بر عملیات در Google Cloud را کاوش کنید.


آموزش معماری با Google Kubernetes Engine: Workloads

Architecting with Google Kubernetes Engine: Workloads

در این دوره، «معماری با موتور Google Kubernetes: Workloads»، با انجام عملیات Kubernetes آشنا می‌شوید. ایجاد و مدیریت استقرار؛ ابزارهای شبکه GKE؛ و چگونه به بارهای کاری Kubernetes خود ذخیره سازی دائمی بدهید.


آموزش نوآوری با داده و Google Cloud

Innovating with Data and Google Cloud

فناوری ابری به تنهایی تنها کسری از ارزش واقعی را برای یک کسب و کار فراهم می کند. هنگامی که با داده ها ترکیب می شود - تعداد زیادی از آنها - این قدرت را دارد که ارزش واقعی را باز کند و تجربیات جدیدی برای مشتریان ایجاد کند. در این دوره آموزشی، یاد خواهید گرفت که داده چیست، روش‌های تاریخی که شرکت‌ها از آن برای تصمیم‌گیری استفاده کرده‌اند و چرا برای یادگیری ماشین بسیار حیاتی است. این دوره همچنین یادگیرندگان را با مفاهیم فنی مانند داده های ساختاریافته و بدون ساختار آشنا می کند. پایگاه داده، انبار داده و دریاچه های داده. سپس رایج‌ترین و سریع‌ترین رشد محصولات Google Cloud را در مورد داده‌ها پوشش می‌دهد.


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای مهندس شبکه ابری شما

Preparing for Your Professional Cloud Network Engineer Journey

این دوره به شما کمک می کند آمادگی خود را برای آزمون حرفه ای مهندس ابری ساختار دهید.


آموزش ساخت سیستم های تجزیه و تحلیل جریان روان در GCP

Building Resilient Streaming Analytics Systems on GCP

پردازش داده های جریان به طور فزاینده ای محبوب می شود زیرا پخش جریانی کسب و کارها را قادر می سازد تا معیارهای عملکرد واقعی در زمان واقعی را دریافت کنند. این دوره نحوه ساخت خطوط لوله انتقال داده در Google Cloud Platform را پوشش می دهد.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: خدمات اصلی

Essential Google Cloud Infrastructure: Core Services

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش دستیابی به بینش پیشرفته با BigQuery

Achieving Advanced Insights with BigQuery

دستیابی به بینش پیشرفته با BigQuery به دانش شما در مورد SQL افزایش خواهد یافت ، زیرا ما در عملکردهای پیشرفته و نحوه تقسیم یک پرسش پیچیده در مراحل قابل کنترل قرار خواهیم گرفت. ما معماری داخلی BigQuery را پوشش خواهیم داد ...


آموزش پردازش زبان طبیعی در Google Cloud

Natural Language Processing on Google Cloud

این دوره به معرفی محصولات و راه حل های حل مشکلات NLP در Google Cloud می پردازد. علاوه بر این، فرآیندها، تکنیک‌ها و ابزارهای توسعه یک پروژه NLP با شبکه‌های عصبی را با استفاده از Vertex AI و TensorFlow بررسی می‌کند.


آموزش ساختن سیستم‌های تحلیل جریان انعطاف‌پذیر در Google Cloud

Building Resilient Streaming Analytics Systems on Google Cloud

پردازش داده های جریانی به طور فزاینده ای محبوب می شود زیرا پخش جریانی به کسب و کارها امکان می دهد معیارهای زمان واقعی را در عملیات تجاری دریافت کنند.


آموزش مهندسی ویژگی

Feature Engineering

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید دقت مدل های ML خود را بهبود ببخشید؟ در مورد چگونگی یافتن ستون های داده ای که مفیدترین ویژگی ها را دارند چطور؟ به مهندسی ویژگی خوش آمدید ، جایی که ما در مورد ویژگی های خوب و بد و اینکه چگونه می توانید پیش پردازش کنید و ... بحث خواهیم کرد.


آموزش توسعه مدل های داده با LookML

Developing Data Models with LookML

این دوره به شما امکان می دهد تا مدل های مقیاس پذیر و کاربردی LookML (زبان مدل سازی نگاهگر) را توسعه دهید که داده های استاندارد شده و آماده ای را که برای پاسخ به سؤالات خود به کاربران تجاری شما نیاز دارند، ارائه می دهد.


آموزش مدیریت امنیت در Google Cloud

Managing Security in Google Cloud

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud می دهد. شرکت‌کنندگان از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، مؤلفه‌های یک راه‌حل امن Google Cloud، از جمله Cloud Identity، Resource Manager، Cloud IAM، فایروال‌های Google Virtual Private Cloud، Google Cloud Load balancing، Cloud Peering، Cloud را کاوش و اجرا می‌کنند. اتصال، و کنترل های سرویس VPC.


آموزش شبکه در Google Cloud: اتصال ترکیبی و مدیریت شبکه

Networking in Google Cloud: Hybrid Connectivity and Network Management

این دوره آموزشی خودگام مبتنی بر دوره Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks است و مطالعه گزینه های شبکه در Google Cloud را افزایش می دهد.


آموزش یادگیری ماشین برای حرفه ای های کسب و کار

Machine Learning for Business Professionals

اگر می‌پرسید تبلیغات یادگیری ماشینی در مورد چیست یا می‌خواهید بدانید که بدون اصطلاحات فنی چه کاری می‌تواند برای شرکت شما انجام دهد، این دوره برای شما مناسب است.


آموزش مقدمه ای بر TensorFlow

Introduction to TensorFlow

این دوره با استفاده از انعطاف پذیری و "سهولت استفاده" TensorFlow 2.x و Keras برای ساخت ، آموزش و استقرار مدل های یادگیری ماشین متمرکز شده است. شما با سلسله مراتب API TensorFlow 2.x آشنا خواهید شد و با اجزای اصلی ...


آموزش ساختن سیستم‌های تحلیل جریان انعطاف‌پذیر در Google Cloud

Building Resilient Streaming Analytics Systems on Google Cloud

پردازش داده های جریانی به طور فزاینده ای محبوب می شود زیرا پخش جریانی به کسب و کارها امکان می دهد معیارهای زمان واقعی را در عملیات تجاری دریافت کنند.


آموزش شبکه در Google Cloud: اتصال ترکیبی و مدیریت شبکه

Networking in Google Cloud: Hybrid Connectivity and Network Management

با طیف گسترده ای از گزینه های شبکه در Google Cloud آشنا شوید.


آموزش مدیریت امنیت در Google Cloud

Managing Security in Google Cloud

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud می دهد. شرکت‌کنندگان از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، مؤلفه‌های یک راه‌حل امن Google Cloud، از جمله Cloud Identity، Resource Manager، Cloud IAM، Virtual Private Cloud فایروال‌ها، Cloud Load Balancing، Cloud Peering، Cloud Interconnect، را بررسی و اجرا می‌کنند. و کنترل های سرویس VPC.


آموزش سیستم های یادگیری ماشین تولید

Production Machine Learning Systems

این دوره نحوه پیاده سازی انواع مختلف سیستم های ML تولیدی را پوشش می دهد - آموزش استاتیک، پویا و مداوم. استنتاج استاتیک و پویا؛ و پردازش دسته ای و آنلاین.


آموزش مهاجرت به GCP

Migrating to GCP

این دوره آموزشی شرکت کنندگان را با انتقال بارهای کاری به پلتفرم Google Cloud آشنا می کند. این دوره استراتژی های مهاجرت از محیط منبع به ابر را توضیح می دهد.


آموزش دوتایی هوش مصنوعی در اسلایدهای گوگل

Duet AI in Google Slides

Duet AI in Workspace افزونه‌ای است که ویژگی‌های هوش مصنوعی را در Google Workspace به مشتریان ارائه می‌دهد. در این دوره کوتاه با ویژگی های کلیدی هوش مصنوعی Duet و نحوه استفاده از آنها برای بهبود بهره وری و کارایی در گوگل آشنا می شوید.


آموزش آماده شدن برای آزمون مهندس داده حرفه ای Google Cloud

Preparing for the Google Cloud Professional Data Engineer Exam

هدف از این دوره کمک به کسانی است که واجد شرایط هستند، اعتماد به نفس خود را برای امتحان کردن ایجاد کنند، و به کسانی که هنوز واجد شرایط نیستند کمک کند تا برنامه خود را برای آمادگی ایجاد کنند.


آموزش مهندسی ویژگی

Feature Engineering

آیا می خواهید در مورد فروشگاه ویژگی Vertex AI بدانید؟


آموزش ساخت خطوط لوله داده دسته ای در Google Cloud

Building Batch Data Pipelines on Google Cloud

خطوط لوله داده معمولاً تحت یکی از پارادایم های Extra-Load، Extract-Load-Transform یا Extract-Transform-Load قرار می گیرند.


آموزش عملیات ابری و مش سرویس با Anthos

Cloud Operations and Service Mesh with Anthos

دوره دوم از سری معماری ابر ترکیبی با آنتوس، دانشجویان را برای کار و مشاهده محیط های آنتوس آماده می کند.


آموزش استقرار برنامه، اشکال زدایی و عملکرد

App Deployment, Debugging, and Performance

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه اجزای اکوسیستم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش ساخت برنامه های بدون کد با AppSheet: پیاده سازی

Building No-Code Apps with AppSheet: Implementation

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از AppSheet قابلیت های مختلفی را که شامل سازماندهی و مدیریت داده ها، امنیت برنامه، اقدامات و ادغام در برنامه خود می شود، پیاده سازی کنید.


آموزش مدیریت امنیت در Google Cloud

Managing Security in Google Cloud

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud می دهد.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: Foundation

Essential Google Cloud Infrastructure: Foundation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش گوگل چگونه یادگیری ماشینی را انجام می دهد

How Google does Machine Learning

یادگیری ماشین چیست و چه نوع مشکلاتی را می تواند حل کند؟ گوگل در مورد یادگیری ماشینی کمی متفاوت فکر می کند - به جای صرفاً داده، منطق است. ما در مورد اینکه چرا چنین قاب بندی هنگام فکر کردن به ایجاد خط لوله ای از مدل های یادگیری ماشین مفید است صحبت می کنیم. سپس، ما در مورد پنج مرحله تبدیل یک مورد استفاده کاندید که توسط یادگیری ماشین هدایت می‌شود، بحث می‌کنیم و در نظر می‌گیریم که چرا مهم است که از مراحل نادیده گرفته نشوند. ما با شناخت سوگیری هایی که یادگیری ماشینی می تواند تقویت کند و نحوه تشخیص آن به پایان می رسیم.


آموزش گوگل چگونه یادگیری ماشینی را انجام می دهد

How Google Does Machine Learning

بهترین روش ها برای پیاده سازی یادگیری ماشین در Google Cloud چیست؟


آموزش مهاجرت پایگاه داده سازمانی

Enterprise Database Migration

این دوره در نظر گرفته شده است تا به معماران، مهندسان و توسعه دهندگان مهارت های مورد نیاز برای کمک به مشتریان سازمانی در معمار، برنامه ریزی، اجرا، و آزمایش پروژه های مهاجرت پایگاه داده بدهد.


آموزش یادگیری ماشینی در سازمان

Machine Learning in the Enterprise

این دوره شامل یک رویکرد عملی در دنیای واقعی به گردش کار ML است: یک رویکرد مطالعه موردی که یک تیم ML را با چندین مورد نیاز تجاری و موارد استفاده ML ارائه می دهد.


آموزش ورود به سیستم ، نظارت و مشاهده در Google Cloud

Logging, Monitoring and Observability in Google Cloud

این دوره سه روزه با هدایت مربیان ، تکنیک های نظارت ، عیب یابی و بهبود زیرساخت ها و عملکرد برنامه ها را در Google Cloud به شرکت کنندگان آموزش می دهد. با رعایت اصول مهندسی قابلیت اطمینان سایت (SRE) و ...


آموزش Google Meet

Google Meet

در این دوره شما را با Google Meet، نرم افزار کنفرانس ویدیویی گوگل همراه با Google Workspace آشنا می کنیم.


آموزش توسعه و استقرار برنامه های کاربردی ویندوز در Google Cloud

Develop and Deploy Windows Applications on Google Cloud

آموزش استقرار و اجرای برنامه های Microsoft Windows® در Google Cloud.


آموزش ساخت خطوط لوله داده دسته ای در Google Cloud

Building Batch Data Pipelines on Google Cloud

خطوط لوله داده معمولاً تحت یکی از پارادایم های Extra-Load، Extract-Load-Transform یا Extract-Transform-Load قرار می گیرند. این دوره توضیح می دهد که کدام پارادایم و چه زمانی برای داده های دسته ای باید استفاده شود.


آموزش Google Sheets

Google Sheets

در این دوره ما شما را با Google Sheets، نرم افزار صفحه گسترده مبتنی بر ابر گوگل، همراه با Google Workspace آشنا می کنیم.


آموزش مقدمه ای بر Google Docs

Introduction to Google Docs

اصول ایجاد، ویرایش، اشتراک‌گذاری و سفارشی‌سازی اسناد را در Google Docs، پلتفرم بسیار محبوب پردازش کلمه آنلاین Google، کشف کنید.


آموزش امنیت API در پلتفرم Apigee Google Cloud

API Security on Google Cloud's Apigee API Platform

اکنون که API های شما توسعه یافته اند، وقت آن است که در مورد نحوه ایمن سازی آنها صحبت کنیم. این دوره امنیت API را با استفاده از پلت فرم Apigee پوشش می دهد. با پوشش موضوعاتی مانند انواع OAuth، TLS، و SAML به نحوه صحیح ایمن سازی API های خود آشنا می شویم. ما این مفاهیم را در آزمایشگاه‌ها به کار می‌گیریم تا احراز هویت و اعتبارسنجی مناسب را در APIهای شما پیاده‌سازی کنیم.


آموزش طراحی API و مبانی پلتفرم Apigee Google Cloud

API Design and Fundamentals of Google Cloud's Apigee API Platform

در این دوره آموزشی، نحوه طراحی API و نحوه استفاده از مشخصات OpenAPI برای مستندسازی آنها را یاد می گیرید. شما در مورد چرخه زندگی API و اینکه چگونه پلت فرم Apigee API به شما کمک می کند تا تمام جنبه های چرخه زندگی را مدیریت کنید، آشنا می شوید. با نحوه طراحی API ها با استفاده از پراکسی های API و نحوه بسته بندی API ها به عنوان محصولات API برای استفاده توسط توسعه دهندگان برنامه آشنا می شوید. از طریق ترکیبی از سخنرانی‌ها، آزمایشگاه‌های عملی و مواد تکمیلی، نحوه طراحی، ساخت، ایمن کردن، استقرار و مدیریت راه‌حل‌های API را با استفاده از پلتفرم Apigee Apigee Google Cloud یاد خواهید گرفت.


آموزش بهترین روش های امنیتی در Google Cloud

Security Best Practices in Google Cloud

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud می دهد.


آموزش آماده شدن برای آزمون مهندس داده حرفه ای Google Cloud

Preparing for the Google Cloud Professional Data Engineer Exam

این دوره به داوطلبان احتمالی کمک می کند تا آمادگی خود را برای آزمون مهندس داده حرفه ای تنظیم کنند. این جلسه ساختار و قالب آزمون و همچنین ارتباط آن با سایر گواهینامه های Google Cloud را پوشش می دهد ...


آموزش ساخت خطوط لوله داده دسته ای در GCP

Building Batch Data Pipelines on GCP

خطوط لوله داده معمولاً تحت یکی از پارادایم های Extra-Load، Extract-Load-Transform یا Extract-Transform-Load قرار می گیرند. این دوره توضیح می دهد که کدام پارادایم و چه زمانی باید برای داده های دسته ای استفاده شود. علاوه بر این، این دوره چندین فناوری را در Google Cloud Platform برای تبدیل داده ها از جمله BigQuery، اجرای Spark در Cloud Dataproc، نمودارهای خط لوله در Cloud Data Fusion و پردازش داده های بدون سرور با Cloud Dataflow را پوشش می دهد. یادگیرندگان تجربه عملی در ساخت اجزای خط لوله داده در پلتفرم Google Cloud با استفاده از QwikLabs خواهند داشت.


آموزش بهترین روش های امنیتی در Google Cloud

Security Best Practices in Google Cloud

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud می دهد.


آموزش شبکه سازی در Google Cloud: اتصال ترکیبی و مدیریت شبکه

Networking in Google Cloud: Hybrid Connectivity and Network Management

این دوره مبتنی بر دوره شبکه در Google Cloud: دوره تعریف و پیاده سازی شبکه ها است و مطالعه شرکت کنندگان در مورد گزینه های شبکه در Google Cloud را افزایش می دهد. از طریق سخنرانی های ضبط شده ، تظاهرات و آزمایشگاه های عملی ، شرکت کنندگان ...


آموزش ساختن برنامه‌های بدون کد با AppSheet: پایه‌ها

Building No-Code Apps with AppSheet: Foundations

در این دوره شما اصول توسعه اپلیکیشن بدون کد را یاد می گیرید و موارد استفاده را برای اپلیکیشن های بدون کد تشخیص می دهید.


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes: تولید

Architecting with Google Kubernetes Engine: Production

در این دوره ، "معماری با Google Kubernetes Engine: تولید" ، شما در مورد امنیت Kubernetes و Google Kubernetes Engine (GKE) یاد خواهید گرفت. ورود به سیستم و نظارت ؛ و با استفاده از خدمات ذخیره سازی و بانک اطلاعاتی مدیریت شده Google Cloud از درون ...


آموزش استقرار برنامه، اشکال زدایی و عملکرد در Google Cloud

App Deployment, Debugging, and Performance on Google Cloud

در این دوره، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن یاد می‌گیرند که چگونه اپلیکیشن‌های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به‌طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از پلتفرم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش هنر و علم یادگیری ماشین

Art and Science of Machine Learning

به هنر و علم یادگیری ماشین خوش آمدید. این دوره در 6 ماژول ارائه می شود. این دوره مهارت های اساسی شهود ML ، قضاوت خوب و آزمایش مورد نیاز برای تنظیم دقیق و بهینه سازی مدل های ML برای بهترین موارد را پوشش می دهد ...


آموزش اصول پلتفرم Google Cloud برای حرفه ای های AWS

Google Cloud Platform Fundamentals for AWS Professionals

این دوره با آزمایشگاه متخصصان AWS را با قابلیت‌های اصلی Google Cloud Platform (GCP) در چهار رکن فناوری: شبکه، محاسبات، ذخیره‌سازی و پایگاه داده آشنا می‌کند.


آموزش مدیریت پروژه های یادگیری ماشین با Google Cloud

Managing Machine Learning Projects with Google Cloud

حرفه ای های تجاری در نقش های غیر فنی یک فرصت منحصر به فرد برای هدایت یا تأثیرگذاری بر پروژه های یادگیری ماشین دارند. اگر در مورد یادگیری ماشینی س questionsال دارید و می خواهید بدون استفاده از اصطلاحات فنی ، نحوه استفاده از آن را بفهمید ، این دوره ...


آموزش گوگل چگونه یادگیری ماشینی را انجام می دهد

How Google Does Machine Learning

بهترین روش ها برای پیاده سازی یادگیری ماشین در Google Cloud چیست؟


آموزش TensorFlow در Google Cloud

TensorFlow on Google Cloud

این دوره شامل طراحی و ساخت خط لوله داده ورودی TensorFlow، ساخت مدل‌های ML با TensorFlow و Keras، بهبود دقت مدل‌های ML، نوشتن مدل‌های ML برای استفاده مقیاس‌شده، و نوشتن مدل‌های تخصصی ML می‌شود.


آموزش اصول Google Cloud برای حرفه ای های لاجورد

Google Cloud Fundamentals for Azure Professionals

این دوره ، Azure حرفه ای ها را در چهار ستون فناوری شبکه ، محاسبه ، ذخیره سازی و پایگاه داده با قابلیت های اصلی Google Cloud آشنا می کند. این برای مدیران سیستم Azure ، Solution Architects و SysOps ...


آموزش ساخت برنامه های بدون کد با AppSheet: اتوماسیون

Building No-Code Apps with AppSheet: Automation

این دوره به شما کمک می کند تا نیاز به پیاده سازی اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار را در سازمان خود تشخیص دهید. شما در مورد الگوهای اتوماسیون و موارد استفاده و نحوه استفاده از ساختارهای AppSheet برای پیاده سازی اتوماسیون در برنامه خود یاد می گیرید.


آموزش تجزیه و تحلیل هوشمند، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در Google Cloud

Smart Analytics, Machine Learning, and AI on Google Cloud

گنجاندن یادگیری ماشین در خطوط لوله داده، توانایی کسب‌وکارها را برای استخراج بینش از داده‌هایشان افزایش می‌دهد. این دوره چندین روش را پوشش می دهد که یادگیری ماشین می تواند در خطوط لوله داده در Google Cloud بسته به سطح ...


آموزش راه اندازی به یادگیری ماشین

Launching into Machine Learning

با شروع از تاریخچه یادگیری ماشین، در مورد اینکه چرا شبکه‌های عصبی امروزه در انواع مشکلات عملکرد خوبی دارند، بحث می‌کنیم. سپس در مورد چگونگی راه اندازی یک مشکل یادگیری نظارت شده و یافتن راه حل مناسب با استفاده از شیب نزول بحث می کنیم.


آموزش شبکه‌سازی در Google Cloud: تعریف و پیاده‌سازی شبکه‌ها

Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks

این اولین دوره از مجموعه Networking in Google Cloud است. پس از گذراندن این دوره، در دوره Networking in Google Cloud: Hybrid Connectivity and Network Management ثبت نام کنید.


آموزش مدیریت امنیت در Google Cloud Platform

Managing Security in Google Cloud Platform

این دوره آموزشی گام به گام ، مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud Platform به شرکت کنندگان می دهد. از طریق سخنرانی های ضبط شده ، تظاهرات و آزمایشگاه های عملی ، شرکت کنندگان اجزای یک امنیت امن را کشف و به کار می گیرند ...


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes: مبانی

Architecting with Google Kubernetes Engine: Foundations

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور گوگل کوبرنتس: پایه‌ها»، مروری بر طرح‌بندی و اصول Google Cloud دریافت می‌کنید و سپس مقدمه‌ای برای ایجاد و مدیریت کانتینرهای نرم‌افزار و معماری Kubernetes می‌بینید.


آموزش امنیت API در پلتفرم API Apigee Google Cloud

API Security on Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره ، API Security on Google Cloud's Apigee API Platform ، دومین دوره از سه دوره آموزشی در حال توسعه APIs برای مسیر Google Cloud's Apigee API Platform است. دوره اول شما را با طراحی API و اصول ...


آموزش توسعه API در پلتفرم Apigee Google Cloud

API Development on Google Cloud's Apigee API Platform

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه API هایی ایجاد کنید که از چندین سرویس استفاده می کنند و چگونه می توانید از کد سفارشی در Apigee استفاده کنید. همچنین در مورد مدیریت خطا و نحوه به اشتراک گذاری منطق بین پراکسی ها خواهید آموخت. شما در مورد مدیریت ترافیک و حافظه پنهان یاد می گیرید. شما همچنین یک پورتال توسعه دهنده ایجاد می کنید و API خود را در پورتال منتشر می کنید. شما در مورد ورود به سیستم و تجزیه و تحلیل، و همچنین CI/CD و مدل های مختلف استقرار پشتیبانی شده توسط Apigee یاد می گیرید. از طریق ترکیبی از سخنرانی‌ها، آزمایشگاه‌های عملی و مواد تکمیلی، نحوه طراحی، ساخت، ایمن کردن، استقرار و مدیریت راه‌حل‌های API را با استفاده از پلتفرم Apigee Apigee Google Cloud یاد خواهید گرفت.


آموزش Google Sheets - موضوعات پیشرفته

Google Sheets - Advanced Topics

این دوره بر پایه برخی از مفاهیمی است که در دوره قبلی Google Sheets ارائه شده است.


آموزش آماده شدن برای سفر مهندس ابری شما

Preparing for Your Associate Cloud Engineer Journey

این دوره به شما کمک می کند آمادگی خود را برای آزمون Associate Cloud Engineer ساختار دهید.


آموزش مکانیسم توجه

Attention Mechanism

این دوره شما را با مکانیسم توجه آشنا می‌کند، تکنیکی قدرتمند که به شبکه‌های عصبی اجازه می‌دهد بر روی بخش‌های خاصی از یک دنباله ورودی تمرکز کنند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه توجه کار می کند و چگونه می توان از آن برای بهبود عملکرد یک...


آموزش مبانی کلان داده و یادگیری ماشین پلتفرم Google Cloud

Google Cloud Platform Big Data and Machine Learning Fundamentals

این دوره شرکت‌کنندگان را با قابلیت‌های Big Data و یادگیری ماشین Google Cloud Platform (GCP) آشنا می‌کند. این یک نمای کلی سریع از Google Cloud Platform و بررسی عمیق تری از قابلیت های پردازش داده ها را ارائه می دهد.


آموزش مدیریت و ایمن سازی پلتفرم Apigee Hybrid API

Managing and Securing the Apigee Hybrid API Platform

این دوره در مورد چگونگی مدیریت محیط ها در ترکیبی Apigee و چگونگی ایمن سازی اجزای صفحه زمان اجرا بحث می کند.


آموزش ایجاد مجموعه داده های BigQuery جدید و تجسم بینش

Creating New BigQuery Datasets and Visualizing Insights

این دومین دوره از مجموعه دوره های Data to Insights است. در اینجا نحوه وارد کردن مجموعه داده های خارجی جدید در BigQuery و تجسم آنها با Google Data Studio را پوشش خواهیم داد. همچنین مفاهیم SQL میانی مانند JOIN های چند جدولی را پوشش خواهیم داد...


آموزش استقرار برنامه، اشکال زدایی و عملکرد

App Deployment, Debugging, and Performance

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه اجزای اکوسیستم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: خدمات اصلی

Essential Google Cloud Infrastructure: Core Services

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش ساخت خطوط لوله داده دسته ای در Google Cloud

Building Batch Data Pipelines on Google Cloud

خطوط لوله داده معمولاً تحت یکی از پارادایم های Extra-Load، Extract-Load-Transform یا Extract-Transform-Load قرار می گیرند.


آموزش درک هزینه های Google Cloud شما

Understanding Your Google Cloud Costs

درک هزینه‌های Google Cloud شما برای کسانی که در یک نقش فناوری یا مالی کار می‌کنند و مسئول مدیریت هزینه‌های Google Cloud هستند، مناسب‌تر است.


آموزش مقدمه ای بر TensorFlow

Introduction to TensorFlow

در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد مدل های یادگیری ماشینی در TensorFlow که ابزاری است که برای نوشتن برنامه های یادگیری ماشین استفاده خواهیم کرد، یاد خواهید گرفت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از کتابخانه های TensorFlow برای حل مسائل عددی استفاده کنید. هنگام نوشتن برنامه‌ها، اغلب می‌خواهید درباره اشتباهات رایجی که ممکن است به آن‌ها برخورد کنید و نحوه رفع خطاهای رایج بدانید. سپس، ما به تخمین‌گر API نگاه می‌کنیم، که بالاترین سطح انتزاع را در TensorFlow برای آموزش، ارزیابی و ارائه مدل‌های یادگیری ماشین ارائه می‌کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از tf_estimator برای ایجاد، آموزش و ارزیابی یک مدل ML استفاده کنید. در نهایت، نحوه اجرای مدل‌های TensorFlow را در پلتفرم Cloud AI، زیرساخت‌های مدیریت شده توسط Google برای اجرای TensorFlow یاد خواهید گرفت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با پلتفرم Cloud AI، مدل های ML را در مقیاس آموزش، استقرار و تولید کنید.


آموزش معماری و نصب پلتفرم Apigee Hybrid API

Architecting and Installing the Apigee Hybrid API Platform

این دوره شما را با اصول و شیوه های مورد استفاده برای نصب و مدیریت پلتفرم Apigee Apigee Google Cloud برای ابر هیبریدی آشنا می کند.


آموزش Elastic Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

Elastic Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

در این دوره آموزشی Elastic Cloud Infrastructure: Scaling and Automation، با استقرار راه حل های عملی از جمله شبکه های به هم پیوسته ایمن، کلیدهای رمزگذاری ارائه شده توسط مشتری، امنیت و مدیریت دسترسی و موارد دیگر آشنا خواهید شد.


آموزش مقدمه ای بر مدل های زبان بزرگ

Introduction to Large Language Models

این یک دوره آموزشی در سطح مقدماتی است که مدل‌های زبان بزرگ (LLM) را بررسی می‌کند، موارد استفاده از آن‌ها را بررسی می‌کند و چگونه می‌توانید از تنظیم سریع برای بهبود عملکرد LLM استفاده کنید. همچنین ابزارهای گوگل را پوشش می دهد تا به شما کمک کند...


آموزش ایمن سازی و یکپارچه سازی اجزای برنامه شما

Securing and Integrating Components of your Application

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش بهترین روش های امنیتی در Google Cloud

Security Best Practices in Google Cloud

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud می دهد. از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان اجزای یک راه‌حل امن Google Cloud را کشف و اجرا می‌کنند.


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes - مبانی

Architecting with Google Kubernetes Engine - Foundations

در این دوره آموزشی، معماری با موتور گوگل کوبرنتس - بنیادها، مروری بر چیدمان و اصول Google Cloud دریافت می کنید و سپس مقدمه ای بر ایجاد و مدیریت کانتینرهای نرم افزاری و مقدمه ای بر معماری Kubernetes می بینید.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: Foundation

Essential Google Cloud Infrastructure: Foundation

این دوره شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند. شرکت‌کنندگان از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدیویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، عناصر راه‌حل، از جمله اجزای زیرساختی مانند شبکه‌ها، ماشین‌های مجازی و سرویس‌های برنامه‌ها را بررسی و به کار می‌گیرند. نحوه استفاده از Google Cloud را از طریق Cloud Console و Cloud Shell یاد خواهید گرفت. همچنین با نقش یک معمار ابر، رویکردهای طراحی زیرساخت و پیکربندی شبکه مجازی با استفاده از ابر خصوصی مجازی (VPC)، پروژه‌ها، شبکه‌ها، زیرشبکه‌ها، آدرس‌های IP، مسیرها و قوانین فایروال آشنا خواهید شد.


آموزش تجزیه و تحلیل هوشمند ، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در Google Cloud

Smart Analytics, Machine Learning and AI on Google Cloud

گنجاندن یادگیری ماشین در خطوط داده ، توانایی کسب و کارها را برای استخراج بینش از داده هایشان افزایش می دهد. این دوره چندین روش را شامل می شود تا یادگیری ماشین در خطوط داده موجود در Google Cloud Platform گنجانده شود.


آموزش چت گوگل

Google Chat

در این دوره آموزشی، شما را با Google Chat، نرم افزار چت گوگل همراه با Google Workspace آشنا می کنیم.


آموزش ساخت میکروسرویس های جاوا مقیاس پذیر با Spring Boot و Spring Cloud

Building Scalable Java Microservices with Spring Boot and Spring Cloud

¨Microservices¨ یک الگوی طراحی نرم‌افزار را توصیف می‌کند که در آن یک برنامه کاربردی مجموعه‌ای از سرویس‌های به هم پیوسته آزاد است. این خدمات ریزدانه هستند و می توانند به صورت جداگانه نگهداری و مقیاس شوند. معماری میکروسرویس با تمرکز بر مقیاس بندی الاستیک با منابع درخواستی، برای ابر عمومی ایده آل است. در این دوره آموزشی با نحوه ساخت اپلیکیشن های جاوا با استفاده از Spring Boot و Spring Cloud در Google Cloud آشنا می شوید. شما از Spring Cloud Config برای مدیریت پیکربندی برنامه خود استفاده خواهید کرد. شما با Pub/Sub و Spring Integration پیام ارسال و دریافت خواهید کرد. شما همچنین از Cloud SQL به عنوان یک پایگاه داده رابطه ای مدیریت شده برای برنامه های جاوا خود استفاده خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه به Cloud Spanner که سرویس پایگاه داده کاملاً سازگار در سطح جهانی توزیع شده Google Cloud است، مهاجرت کنید. همچنین با ردیابی و اشکال زدایی برنامه های Spring خود با مجموعه عملیات Google Cloud آشنا خواهید شد. برای موفقیت در این دوره باید با زبان برنامه نویسی جاوا و ساخت اپلیکیشن جاوا با ابزارهایی مانند Maven یا Gradle آشنا باشید. همچنین باید اطلاعات کلی در مورد Google Cloud داشته باشید.


آموزش مهاجرت پایگاه داده سازمانی

Enterprise Database Migration

این دوره در نظر گرفته شده است تا به معماران، مهندسان و توسعه دهندگان مهارت های مورد نیاز برای کمک به مشتریان سازمانی در معمار، برنامه ریزی، اجرا و آزمایش پروژه های مهاجرت پایگاه داده را بدهد.


آموزش MLOps (عملیات یادگیری ماشینی) مبانی

MLOps (Machine Learning Operations) Fundamentals

این دوره شرکت کنندگان را با ابزارهای MLOps و بهترین شیوه ها برای استقرار، ارزیابی، نظارت و اجرای سیستم های تولید ML در Google Cloud آشنا می کند.


آموزش تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها در Looker

Analyzing and Visualizing Data in Looker

در این دوره آموزشی، نحوه کاوش و تجزیه و تحلیل داده ها را در Looker که قبلاً عمدتاً توسط توسعه دهندگان یا تحلیلگران SQL انجام می شد، یاد می گیرید. پس از اتمام این دوره، شما قادر خواهید بود از پلتفرم تحلیلی مدرن Looker برای یافتن و کاوش محتوای مرتبط در نمونه Looker سازمان خود استفاده کنید، از داده های خود سؤال بپرسید، در صورت نیاز معیارهای جدیدی ایجاد کنید، و تجسم ها و داشبوردهایی را برای تسهیل داده ها بسازید و به اشتراک بگذارید. -تصمیم گیری محوری


آموزش اعتماد و امنیت با Google Cloud

Trust and Security with Google Cloud

همانطور که سازمان ها داده ها و برنامه های کاربردی خود را به ابر منتقل می کنند، باید به چالش های امنیتی جدید بپردازند. دوره آموزشی Trust and Security with Google Cloud به بررسی اصول اولیه امنیت ابری، ارزش رویکرد چند لایه Google Cloud برای امنیت زیرساخت‌ها و چگونگی جلب اعتماد مشتریان و حفظ آن توسط Google در ابر می‌پردازد. بخشی از مسیر یادگیری Cloud Digital Leader، این دوره با هدف کمک به افراد در رشد نقش خود و ساختن آینده کسب و کارشان است.


آموزش کاوش و آماده سازی داده های خود با BigQuery

Exploring and Preparing your Data with BigQuery

در این دوره، می‌بینیم که چالش‌های رایجی که تحلیل‌گران داده با آن مواجه هستند چیست و چگونه می‌توان آن‌ها را با ابزارهای کلان داده در Google Cloud حل کرد.


آموزش امنیت API در پلتفرم Apigee Google Cloud

API Security on Google Cloud's Apigee API Platform

در این دوره یاد می گیرید که چگونه API های خود را ایمن کنید. نگرانی های امنیتی که برای API های خود با آن مواجه خواهید شد را بررسی می کنید. با OAuth، روش مجوز اولیه برای REST APIها آشنا می شوید. با JSON Web Tokens (JWTs) و امنیت فدرال آشنا خواهید شد. شما همچنین در مورد ایمن سازی در برابر درخواست های مخرب، ارسال ایمن درخواست ها در یک شبکه عمومی و نحوه ایمن سازی داده های خود برای کاربران Apigee یاد می گیرید. از طریق ترکیبی از سخنرانی‌ها، آزمایشگاه‌های عملی و مواد تکمیلی، نحوه طراحی، ساخت، ایمن کردن، استقرار و مدیریت راه‌حل‌های API را با استفاده از پلتفرم Apigee Apigee Google Cloud یاد خواهید گرفت.


آموزش استفاده از یادگیری ماشینی در داده های خود با Google Cloud

Applying Machine Learning to your Data with Google Cloud

در این دوره، ما تعریف می کنیم که یادگیری ماشین چیست و چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.


آموزش مهاجرت پایگاه داده سازمانی

Enterprise Database Migration

این دوره در نظر گرفته شده است تا مهارت های لازم برای کمک به مشتریان سازمانی ، پروژه های مهاجرت پایگاه داده ، برنامه ریزی ، اجرای و آزمایش را به معماران ، مهندسان و توسعه دهندگان ارائه دهد.


آموزش کاوش و آماده سازی داده های خود با BigQuery

Exploring and Preparing your Data with BigQuery

در این دوره، می‌بینیم که چالش‌های رایجی که تحلیلگران داده با آن مواجه هستند چیست و چگونه می‌توان آن‌ها را با ابزارهای داده بزرگ در Google Cloud Platform حل کرد.


آموزش مدیریت امنیت در Google Cloud Platform

Managing Security in Google Cloud Platform

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud Platform می دهد. شرکت‌کنندگان از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، مؤلفه‌های یک راه‌حل امن GCP، از جمله Cloud Identity، مدیر منابع GCP، Cloud IAM، فایروال‌های Google Virtual Private Cloud، Google Cloud Load balancing، Cloud CDN، را بررسی و اجرا می‌کنند. فناوری‌های کنترل دسترسی Cloud Storage، Stackdriver، کلیدهای امنیتی، کلیدهای رمزگذاری ارائه‌شده توسط مشتری، Google Data Loss Prevention API و Cloud Armor. شرکت‌کنندگان در بسیاری از نقاط زیرساخت مبتنی بر GCP، اقدامات کاهشی حملات را یاد می‌گیرند، از جمله حملات انکار سرویس توزیع‌شده، حملات فیشینگ، و تهدیدهایی که شامل طبقه‌بندی محتوا و استفاده می‌شوند.


آموزش جیمیل

Gmail

جیمیل سرویس ایمیل مبتنی بر ابر گوگل است که به شما امکان می دهد از هر رایانه یا دستگاهی فقط با یک مرورگر وب به پیام های خود دسترسی داشته باشید.


آموزش توسعه API در پلتفرم Apigee Google Cloud

API Development on Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره به شما یک نمای کلی از توسعه API در پلتفرم Apigee API می دهد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به درستی به توسعه API خود نزدیک شوید و اطمینان حاصل کنیم که از ابزارهای مختلف و سیاست‌های خارج از جعبه موجود در Apigee Edge که می‌توانند به شما در پیاده‌سازی کمک کنند آگاه هستید. به‌عنوان بخشی از تمرین‌های آزمایشگاهی، مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را ارائه می‌کنیم تا محیط رایگان Apigee خود را بچرخانید و شروع به توسعه یک API پایه از ابتدا کنید. با گذراندن این دوره، درک سطح بالایی از توسعه API خواهید داشت. تمام مطالب تکمیلی برای بررسی/مرجع آفلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگر می خواهید در مورد توسعه API بیاموزید، این دوره برای شما مناسب است!


آموزش کاهش آسیب‌پذیری‌های امنیتی در Google Cloud

Mitigating Security Vulnerabilities on Google Cloud

در این دوره آموزشی خودگام، شرکت‌کنندگان اقدامات کاهشی حملات در بسیاری از نقاط زیرساخت مبتنی بر Google Cloud را یاد می‌گیرند، از جمله حملات انکار سرویس توزیع‌شده، حملات فیشینگ، و تهدیدهایی که شامل طبقه‌بندی محتوا و استفاده می‌شوند. آنها همچنین در مورد مرکز فرماندهی امنیت، گزارش‌های ابری و گزارش حسابرسی، و استفاده از Forseti برای مشاهده انطباق کلی با خط‌مشی‌های امنیتی سازمان شما، یاد می‌گیرند.


آموزش مدیریت پروژه های یادگیری ماشین با Google Cloud

Managing Machine Learning Projects with Google Cloud

متخصصان کسب و کار در نقش های غیر فنی فرصتی منحصر به فرد برای رهبری یا تأثیرگذاری بر پروژه های یادگیری ماشین دارند.


آموزش ساخت خطوط لوله داده دسته ای در Google Cloud

Building Batch Data Pipelines on Google Cloud

خطوط لوله داده معمولاً تحت یکی از پارادایم های Extra-Load، Extract-Load-Transform یا Extract-Transform-Load قرار می گیرند. این دوره توضیح می دهد که کدام پارادایم و چه زمانی برای داده های دسته ای باید استفاده شود.


آموزش بهینه سازی هزینه های Google Cloud شما

Optimizing Your Google Cloud Costs

بهینه‌سازی هزینه‌های Google Cloud خود دومین دوره از یک سری دو قسمتی در مورد ضروریات صورت‌حساب Google Cloud و مدیریت هزینه است.


آموزش شروع با Google Sheets

Getting Started with Google Sheets

Google Sheets یک برنامه مبتنی بر ابر قدرتمند است که به شما امکان می دهد صفحات گسترده پیچیده ای ایجاد کنید. خواه در میز کار باشید ، یا از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود در حال کار ، Google Sheets به شما کمک می کند تا ...


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: خدمات اصلی

Essential Google Cloud Infrastructure: Core Services

این دوره شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند. شرکت‌کنندگان از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدئویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، عناصر راه‌حل، از جمله اجزای زیرساختی مانند شبکه‌ها، سیستم‌ها و سرویس‌های برنامه‌ها را بررسی و به کار می‌گیرند. این دوره همچنین راه‌حل‌های عملی از جمله کلیدهای رمزگذاری ارائه‌شده توسط مشتری، مدیریت امنیت و دسترسی، سهمیه‌بندی و صورت‌حساب، و نظارت بر منابع را پوشش می‌دهد.


آموزش چت گوگل

Google Chat

در این دوره آموزشی، شما را با Google Chat، نرم افزار چت گوگل همراه با Google Workspace آشنا می کنیم.


آموزش زیرساخت ابر ضروری - بنیاد

Essential Cloud Infrastructure - Foundation

این دوره ۲ هفته‌ای و برحسب تقاضا، شرکت‌کنندگان را با زیرساخت‌ها و خدمات پلتفرم جامع و انعطاف‌پذیر ارائه شده توسط Google Cloud Platform با تمرکز بر Compute Engine آشنا می‌کند. شرکت‌کنندگان از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدیویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، عناصر راه‌حل، از جمله اجزای زیرساختی مانند شبکه‌ها، ماشین‌های مجازی و سرویس‌های برنامه‌ها را بررسی و به کار می‌گیرند. نحوه استفاده از Google Cloud Platform را از طریق کنسول و Cloud Shell یاد خواهید گرفت. همچنین با نقش یک معمار ابر، رویکردهای طراحی زیرساخت و پیکربندی شبکه مجازی با استفاده از ابر خصوصی مجازی (VPC)، پروژه‌ها، شبکه‌ها، زیرشبکه‌ها، آدرس‌های IP، مسیرها و قوانین فایروال آشنا خواهید شد.


آموزش برنامه ریزی برای استقرار Google Workspace خود

Planning for your Google Workspace Deployment

برنامه‌ریزی برای استقرار Google Workspace آخرین دوره در مجموعه Google Workspace Administration است. در این دوره آموزشی با متدولوژی استقرار گوگل و بهترین روش ها آشنا می شوید. شما نقش جان، رهبر پروژه فنی گلکسی سولا را بازی خواهید کرد. وظیفه شما این است که Google Workspace را با کمترین اختلال برای کاربران خود مستقر کنید. شما بر روی زمینه های پروژه فنی اصلی تهیه، جریان نامه، انتقال داده ها و همزیستی تمرکز خواهید کرد. شما گزینه ها را با Tunj، مدیر I.T بررسی خواهید کرد و با هم یک استراتژی استقرار برای هر منطقه ایجاد خواهید کرد. همچنین با اهمیت مدیریت تغییر در استقرار Google Workspace آشنا می‌شوید، که اطمینان حاصل می‌کند که کاربران انتقال آرامی به Google Workspace انجام می‌دهند و از طریق ارتباطات، پشتیبانی و آموزش از مزایای تغییر کار بهره‌مند می‌شوند. این دوره مباحث تئوری را پوشش می دهد و فقط یک درس خواندنی است. هیچ تمرینی وجود ندارد، بنابراین اگر قبلاً این کار را انجام نداده‌اید، اکنون باید آزمایش Google Workspace خود را لغو کنید تا از هزینه‌های ناخواسته جلوگیری کنید.


آموزش Google Sheets: موضوعات پیشرفته

Google Sheets: Advanced Topics

در این دوره مهارت‌های پیشرفته برای برنامه صفحه‌گسترده آنلاین Google Sheets، توانایی‌های تجزیه و تحلیل داده و تجسم خود را ارتقا دهید.


آموزش نوسازی دریاچه های داده و انبارهای داده با GCP

Modernizing Data Lakes and Data Warehouses with GCP

دو جزء کلیدی هر خط لوله داده، دریاچه های داده و انبارها هستند. این دوره موارد استفاده را برای هر نوع ذخیره‌سازی برجسته می‌کند و با جزئیات فنی به راه‌حل‌های دریاچه داده و انبار موجود در Google Cloud Platform می‌پردازد. همچنین، این دوره، نقش یک مهندس داده، مزایای یک خط لوله داده موفق برای عملیات تجاری را شرح می دهد و بررسی می کند که چرا مهندسی داده باید در یک محیط ابری انجام شود. یادگیرندگان با استفاده از QwikLabs تجربه عملی با دریاچه ها و انبارهای داده در پلتفرم Google Cloud را خواهند داشت.


آموزش مقیاس‌پذیری با عملیات Google Cloud

Scaling with Google Cloud Operations

سازمان ها در هر اندازه ای از قدرت و انعطاف پذیری ابر استفاده می کنند تا نحوه عملکرد خود را تغییر دهند. با این حال، مدیریت و مقیاس بندی منابع ابری به طور موثر می تواند یک کار پیچیده باشد. مقیاس‌پذیری با Google Cloud Operations مفاهیم اساسی عملیات مدرن، قابلیت اطمینان و انعطاف‌پذیری در فضای ابری را بررسی می‌کند و چگونه Google Cloud می‌تواند به حمایت از این تلاش‌ها کمک کند. بخشی از مسیر یادگیری Cloud Digital Leader، این دوره با هدف کمک به افراد در رشد نقش خود و ساختن آینده کسب و کارشان است.


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای معمار ابری شما

Preparing for your Professional Cloud Architect Journey

این دوره به زبان آموزان کمک می کند تا یک برنامه مطالعاتی برای آزمون گواهینامه PCA (معمار حرفه ای ابر) ایجاد کنند.


آموزش نوآوری با داده و Google Cloud

Innovating with Data and Google Cloud

فناوری ابری به تنهایی تنها کسری از ارزش واقعی را برای یک کسب و کار فراهم می کند. هنگامی که با داده ها ترکیب می شود - تعداد زیادی از آنها - این قدرت را دارد که ارزش واقعی را باز کند و تجربیات جدیدی برای مشتریان ایجاد کند.


آموزش برنامه های Windows را در Google Cloud Platform توسعه و استقرار دهید

Develop and Deploy Windows Applications on Google Cloud Platform

آموزش نصب و اجرای برنامه های Microsoft Windows® در Google Cloud Platform (GCP) را بیاموزید. از طریق سخنرانی ها و آزمایشگاه های عملی ، نحوه پیکربندی و اجرای Microsoft Windows و Microsoft SQL Server در Google Compute Engine را بیاموزید. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه ...


آموزش مقدمه ای بر Google Sheets

Introduction to Google Sheets

با نحوه شروع کار با Google Sheets آشنا شوید، ویرایشگر صفحه‌گسترده آنلاین که به شما امکان می‌دهد صفحات گسترده را از هر دستگاهی و در هر مکانی ایجاد و ویرایش کنید.


آموزش آماده شدن برای آزمون Google Cloud Professional Cloud Architect

Preparing for the Google Cloud Professional Cloud Architect Exam

از دوره: "بهترین راه برای آمادگی در آزمون صلاحیت در مهارت های مورد نیاز شغل است." این دوره از یک روش از بالا به پایین برای شناخت دانش و مهارت های شناخته شده از قبل و برای اطلاعات و مهارت های سطح ...


آموزش Google Meet

Google Meet

در این دوره شما را با Google Meet، نرم افزار کنفرانس ویدیویی گوگل همراه با Google Workspace آشنا می کنیم.


آموزش گوگل چگونه یادگیری ماشینی را انجام می دهد

How Google Does Machine Learning

یادگیری ماشین چیست و چه نوع مشکلاتی را می تواند حل کند؟ گوگل در مورد یادگیری ماشینی کمی متفاوت فکر می کند - به جای صرفاً داده، منطق است.


آموزش زیرساخت الاستیک Google Cloud: مقیاس گذاری و اتوماسیون

Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

این دوره شرکت کنندگان را با زیرساخت های جامع و انعطاف پذیر و خدمات بستر های نرم افزاری ارائه شده توسط Google Cloud آشنا می کند. از طریق ترکیبی از سخنرانی های ویدئویی ، نسخه های نمایشی و آزمایشگاه های عملی ، شرکت کنندگان به کاوش و استقرار راه حل می پردازند


آموزش Google Cloud Fundamentals برای Azure Professionals

Google Cloud Fundamentals for Azure Professionals

Google Cloud Fundamentals for Azure Professionals مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند.


آموزش تجزیه و تحلیل داده های بدون سرور با Google BigQuery و Cloud Dataflow

Serverless Data Analysis with Google BigQuery and Cloud Dataflow

از طریق ترکیبی از ارائه‌ها، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی توسط مربی، یاد می‌گیرید که چگونه انبار داده بدون عملیات و پردازش خط لوله را انجام دهید.


آموزش مهندسی قابلیت اطمینان سایت: اندازه گیری و مدیریت قابلیت اطمینان

Site Reliability Engineering: Measuring and Managing Reliability

این دوره تئوری اهداف سطح خدمات (SLOs) ، روشی اصولی برای توصیف و اندازه گیری قابلیت اطمینان مطلوب یک سرویس را آموزش می دهد. پس از اتمام ، فراگیران باید بتوانند با استفاده از این اصول اولین SLO ها را برای ...


آموزش کاهش آسیب پذیری ها در Google Cloud

Mitigating Vulnerabilities on Google Cloud

این دوره آموزشی گام به گام ، مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud Platform به شرکت کنندگان می دهد. از طریق سخنرانی های ضبط شده ، تظاهرات و آزمایشگاه های عملی ، شرکت کنندگان اجزای یک امنیت امن را کشف و به کار می گیرند ...


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: Foundation

Essential Google Cloud Infrastructure: Foundation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش راه اندازی به یادگیری ماشین

Launching into Machine Learning

این دوره با بحث در مورد داده ها آغاز می شود: چگونگی بهبود کیفیت داده ها و انجام تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی.


آموزش امنیت G Suite

G Suite Security

در این دوره شما بر جنبه های مختلف G Suite Security از جمله سیاست های رمز عبور کاربر و نحوه فعال سازی و اجرای تأیید صحت دو مرحله ای (2SV) برای کاربران خود تمرکز خواهید کرد. شما در مورد امنیت برنامه یاد خواهید گرفت و نحوه ...


آموزش اسلایدهای گوگل

Google Slides

با اسلایدهای Google، می‌توانید ارائه‌های حرفه‌ای برای فروش، پروژه‌ها، ماژول‌های آموزشی و موارد دیگر ایجاد و ارائه کنید.


آموزش ثبت، نظارت و قابلیت مشاهده در Google Cloud

Logging, Monitoring and Observability in Google Cloud

نحوه نظارت، عیب یابی و بهبود عملکرد زیرساخت و برنامه خود را بیاموزید. این دوره با هدایت اصول مهندسی قابلیت اطمینان سایت (SRE)، ترکیبی از سخنرانی ها، دموها، آزمایشگاه های عملی و مطالعات موردی در دنیای واقعی را ارائه می دهد. در این دوره، شما تجربه ای در زمینه نظارت کامل، مدیریت و تجزیه و تحلیل گزارش بلادرنگ، اشکال زدایی کد در تولید، و پروفایل استفاده از CPU و حافظه کسب خواهید کرد.


آموزش در مورد مدیریت محوطه ، امنیت و به روزرسانی با Google Cloud's Apigee API Platform

On Premises Management, Security, and Upgrade with Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره به شما کمک می کند تا با برنامه های Apigee API Platform On-Premise نصب ، مدیریت و ارتقا ، تجربه عملی را ایجاد کنید. این مقاله بر ایجاد درک در مورد توانایی های مدیریتی Apigee API Platform ، چگونگی ...


آموزش ساختن سیستم‌های تحلیل جریان انعطاف‌پذیر در Google Cloud

Building Resilient Streaming Analytics Systems on Google Cloud

پردازش داده های جریانی به طور فزاینده ای محبوب می شود زیرا پخش جریانی به کسب و کارها امکان می دهد معیارهای زمان واقعی را در عملیات تجاری دریافت کنند. این دوره آموزشی نحوه ساخت خطوط لوله داده های جریانی در Google Cloud را پوشش می دهد. Pub/Sub برای رسیدگی به...


آموزش مهاجرت به Google Cloud

Migrating to Google Cloud

این دوره شرکت کنندگان را با استراتژی های مهاجرت از یک محیط منبع به Google Cloud آشنا می کند. شرکت کنندگان با مفاهیم اساسی Google Cloud و موضوعات عمیق تر، مانند ایجاد ماشین های مجازی، پیکربندی شبکه ها و مدیریت دسترسی و هویت آشنا می شوند. این دوره سپس فرآیند نصب و مهاجرت Migrate for Compute Engine را شامل می‌شود، از جمله ویژگی‌های ویژه مانند کلون‌های آزمایشی و مهاجرت‌های موج.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: Foundation

Essential Google Cloud Infrastructure: Foundation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش مدیریت Google Workspace

Managing Google Workspace

مدیریت Google Workspace دومین دوره از مجموعه مدیریت Google Workspace است.


آموزش ایجاد مجموعه داده های BigQuery جدید و تجسم بینش

Creating New BigQuery Datasets and Visualizing Insights

این دومین دوره از مجموعه دوره های Data to Insights است. در اینجا نحوه وارد کردن مجموعه داده های خارجی جدید در BigQuery و تجسم آنها با استودیو Looker را پوشش خواهیم داد. ما همچنین مفاهیم SQL میانی مانند JOIN های چند جدولی و ... را پوشش خواهیم داد.


آموزش مدرن کردن دریاچه‌های داده و انبارهای داده با Google Cloud

Modernizing Data Lakes and Data Warehouses with Google Cloud

دو جزء کلیدی هر خط لوله داده، دریاچه های داده و انبارها هستند.


آموزش اصول پلتفرم ابری گوگل: زیرساخت اصلی

Google Cloud Platform Fundamentals: Core Infrastructure

در این دوره آموزشی Google Cloud Platform Fundamentals: Core Infrastructure با ماشین های مجازی و شبکه ها در فضای ابری، ذخیره سازی در فضای ابری آشنا می شوید. همچنین در مورد توسعه، استقرار و نظارت در فضای ابری خواهید آموخت.


آموزش درک تصویر با TensorFlow در GCP

Image Understanding with TensorFlow on GCP

در این دوره ، ما نگاهی خواهیم انداخت به استراتژی های مختلف برای ساخت یک طبقه بندی تصویر با استفاده از شبکه های عصبی کانولوشن. ما با افزایش ، استخراج ویژگی ها و تنظیمات دقیق بیش از حد دقت مدل را بهبود خواهیم بخشید در حالی که ...


آموزش مقدمه ای بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در گوگل ابری

Introduction to AI and Machine Learning on Google Cloud

این دوره، پیشنهادات هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) را در Google Cloud معرفی می کند که از چرخه عمر داده به AI از طریق پایه های AI، توسعه AI و راه حل های AI پشتیبانی می کند.


آموزش استقرار برنامه، اشکال زدایی و عملکرد

App Deployment, Debugging, and Performance

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه اجزای اکوسیستم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش شبکه‌سازی در Google Cloud: تعریف و پیاده‌سازی شبکه‌ها

Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان امکان مطالعه گسترده گزینه های شبکه در Google Cloud را می دهد.


آموزش امنیت و یکپارچه سازی اجزای برنامه خود در Google Cloud

Securing and Integrating Components of your Application on Google Cloud

در این دوره ، توسعه دهندگان برنامه ها می آموزند که چگونه برنامه های بومی Cloud را طراحی و توسعه دهند که خدمات مدیریت شده از Google Cloud را به طور یکپارچه ادغام کند. از طریق ترکیبی از ارائه ها ، دموها و آزمایشگاه های عملی ، شرکت کنندگان می آموزند که چگونه ...


آموزش راه اندازی به یادگیری ماشین

Launching into Machine Learning

با شروع از تاریخ یادگیری ماشین ، ما بحث خواهیم کرد که چرا شبکه های عصبی امروزه در مشکلات مختلف عملکرد بسیار خوبی دارند. سپس ما در مورد چگونگی تنظیم یک مسئله یادگیری تحت نظارت و یافتن راه حل خوب با استفاده از نزولی شیب بحث می کنیم. این شامل ...


آموزش مقدمه ای بر هوش مصنوعی مولد

Introduction to Generative AI

این یک دوره آموزشی در سطح مقدماتی است که هدف آن توضیح این است که هوش مصنوعی مولد چیست، چگونه از آن استفاده می‌شود و چگونه با روش‌های یادگیری ماشین سنتی تفاوت دارد. همچنین ابزارهای گوگل را پوشش می دهد تا به شما در توسعه برنامه های هوش مصنوعی Gener خود کمک کند.


آموزش شبکه‌سازی در Google Cloud: تعریف و پیاده‌سازی شبکه‌ها

Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks

با طیف گسترده ای از گزینه های شبکه در Google Cloud آشنا شوید. این دوره از سخنرانی‌ها، دموها و آزمایشگاه‌های عملی استفاده می‌کند تا به شما کمک کند فناوری‌های شبکه Google Cloud، از جمله شبکه‌های ابر خصوصی مجازی (VPC)، زیرشبکه‌ها و فایروال‌ها را کاوش کرده و به کار بگیرید. اتصال بین شبکه ها؛ تعادل بار؛ Cloud DNS؛ Cloud CDN؛ و Cloud NAT. همچنین با الگوهای رایج طراحی شبکه و استقرار خودکار با استفاده از Cloud Deployment Manager یا Terraform آشنا خواهید شد.


آموزش معماری با موتور گوگل کوبرنتس: مبانی

Architecting with Google Kubernetes Engine: Foundations

در این دوره، مروری بر چیدمان و اصول Google Cloud خواهید داشت و سپس مقدمه ای بر ایجاد و مدیریت کانتینرهای نرم افزار و مقدمه ای بر معماری Kubernetes خواهید داشت.


آموزش مدیریت امنیت در Google Cloud Platform

Managing Security in Google Cloud Platform

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud Platform می دهد. شرکت‌کنندگان از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، مؤلفه‌های یک راه‌حل امن GCP، از جمله Cloud Identity، مدیر منابع GCP، Cloud IAM، فایروال‌های Google Virtual Private Cloud، Google Cloud Load balancing، Cloud CDN، را بررسی و اجرا می‌کنند. فناوری‌های کنترل دسترسی Cloud Storage، Stackdriver، کلیدهای امنیتی، کلیدهای رمزگذاری ارائه‌شده توسط مشتری، Google Data Loss Prevention API و Cloud Armor. شرکت‌کنندگان در بسیاری از نقاط زیرساخت مبتنی بر GCP، اقدامات کاهشی حملات را یاد می‌گیرند، از جمله حملات انکار سرویس توزیع‌شده، حملات فیشینگ، و تهدیدهایی که شامل طبقه‌بندی محتوا و استفاده می‌شوند.


آموزش مقدمه ای بر تبدیل دیجیتال با Google Cloud

Introduction to Digital Transformation with Google Cloud

فناوری ابری یا علم داده چیست؟ مهمتر از آن، چه کاری می تواند برای شما، تیم شما و کسب و کار شما انجام دهد؟


آموزش ایمن سازی و یکپارچه سازی اجزای برنامه خود در Google Cloud

Securing and Integrating Components of your Application on Google Cloud

در این دوره، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن یاد می‌گیرند که چگونه اپلیکیشن‌های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به‌طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از پلتفرم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش تحول دیجیتال با Google Cloud

Digital Transformation with Google Cloud

هیجان زیادی در مورد فناوری ابری و تحول دیجیتال وجود دارد، اما اغلب سوالات بی پاسخ بسیاری وجود دارد.


آموزش تحول کسب و کار با Google Cloud

Business Transformation with Google Cloud

اگر می‌خواهید در مورد فناوری ابری بیاموزید تا بتوانید در نقش خود برتر باشید، به ساختن آینده کسب‌وکارتان کمک کنید و در عصر ابر پیشرفت کنید، پس «تحول کسب‌وکار با Google Cloud» برای شما مناسب است.


آموزش توسعه مدل های داده با LookML

Developing Data Models with LookML

این دوره به شما قدرت می‌دهد تا مدل‌های LookML (زبان مدل‌سازی نگاهگر) مقیاس‌پذیر و کارآمد را توسعه دهید که داده‌های استاندارد شده و آماده‌ای را برای کاربران کسب‌وکار شما فراهم می‌کند که برای پاسخ به سؤالات خود نیاز دارند. پس از اتمام این دوره، می توانید شروع به ساخت و نگهداری مدل های LookML برای مدیریت و مدیریت داده ها در نمونه Looker سازمان خود کنید.


آموزش شبکه سازی در Google Cloud: تمرین عملی

Networking in Google Cloud: Hands-On Practice

این دوره از یک سری آزمایشگاه ها تشکیل شده است ، که به منظور ارائه تجربه عملی زبان آموزان در زمینه انجام کارهای مختلف مربوط به راه اندازی و نگهداری شبکه های Google VPC آنها ، طراحی شده است.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: خدمات اصلی

Essential Google Cloud Infrastructure: Core Services

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش شروع کار با Google Kubernetes Engine

Getting Started with Google Kubernetes Engine

این دوره دانش آموزان را قادر می سازد تا بارهای موجود در محفظه های Docker را محدود كنند ، آنها را در خوشه های Kubernetes كه توسط Google Kubernetes Engine ارائه شده است مستقر كنند و آنها را برای مقابله با افزایش ترافیك مقیاس بندی كنند. دانش آموزان همچنین می آموزند که چگونه به طور مداوم ...


آموزش Google Sheets - موضوعات پیشرفته

Google Sheets - Advanced Topics

این دوره بر پایه برخی از مفاهیمی است که در دوره قبلی Google Sheets ارائه شده است.


آموزش کاهش آسیب‌پذیری‌های امنیتی در Google Cloud Platform

Mitigating Security Vulnerabilities on Google Cloud Platform

این دوره به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud Platform می دهد.


آموزش تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها در Looker

Analyzing and Visualizing Data in Looker

در این دوره آموزشی، نحوه کاوش و تجزیه و تحلیل داده ها را در Looker که قبلاً عمدتاً توسط توسعه دهندگان یا تحلیلگران SQL انجام می شد، یاد می گیرید.


آموزش تماس با AI AI: عملیات و پیاده سازی

Contact Center AI: Operations and Implementation

به "سومین دوره از" تجربه مشتری با هوش مصنوعی مرکز تماس "به" Contact Center AI: Operations and Implementation "خوش آمدید.


آموزش شروع با توسعه اپلیکیشن

Getting Started With Application Development

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش هوش مصنوعی Duet در جیمیل

Duet AI in Gmail

Duet AI in Workspace افزونه‌ای است که ویژگی‌های هوش مصنوعی را در Google Workspace به مشتریان ارائه می‌دهد. در این دوره کوتاه، با ویژگی‌های کلیدی هوش مصنوعی Duet و نحوه استفاده از آنها برای بهبود بهره‌وری و کارایی در Gmail آشنا می‌شوید.


آموزش شروع کار با Google Kubernetes Engine

Getting Started with Google Kubernetes Engine

در این دوره، هدف هر ماژول ایجاد توانایی شما در تعامل با GKE است و شامل آزمایشگاه‌های عملی می‌شود تا بتوانید عملکردها را به صورت دست اول تجربه کنید.


آموزش مبانی محصول Google Cloud

Google Cloud Product Fundamentals

این دوره آموزشی بر پایه دوره «تحول کسب و کار با Google Cloud» استوار است و شما را به سفری به لنز فناوری تحول یک سازمان می‌برد.


آموزش شبکه در Google Cloud: تعریف و پیاده سازی شبکه ها

Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks

این دوره به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای درباره گزینه های شبکه در Google Cloud می دهد. از طریق سخنرانی های ضبط شده ، تظاهرات و آزمایشگاه های عملی ، شرکت کنندگان فن آوری های شبکه Google Cloud ، مانند Google Virtual Private ... را کاوش کرده و به کار می گیرند.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: Foundation

Essential Google Cloud Infrastructure: Foundation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند. شرکت‌کنندگان از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدیویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، عناصر راه‌حل، از جمله اجزای زیرساختی مانند شبکه‌ها، ماشین‌های مجازی و سرویس‌های برنامه‌ها را بررسی و به کار می‌گیرند. نحوه استفاده از Google Cloud را از طریق کنسول و Cloud Shell یاد خواهید گرفت. همچنین با نقش یک معمار ابر، رویکردهای طراحی زیرساخت و پیکربندی شبکه مجازی با استفاده از ابر خصوصی مجازی (VPC)، پروژه‌ها، شبکه‌ها، زیرشبکه‌ها، آدرس‌های IP، مسیرها و قوانین فایروال آشنا خواهید شد.


آموزش دستیابی به بینش پیشرفته با BigQuery

Achieving Advanced Insights with BigQuery

سومین دوره در این مجموعه دوره ها دستیابی به بینش پیشرفته با BigQuery است.


آموزش آماده شدن برای آزمون Google Cloud Professional Cloud Architect

Preparing for the Google Cloud Professional Cloud Architect Exam

از دوره: "بهترین راه برای آمادگی برای امتحان، داشتن مهارت در مهارت های مورد نیاز شغل است." این دوره از یک رویکرد از بالا به پایین برای شناخت دانش و مهارت‌هایی که قبلاً شناخته شده‌اند استفاده می‌کند و برای آماده‌سازی بیشتر، اطلاعات و زمینه‌های مهارتی را نشان می‌دهد. شما می توانید از این دوره برای کمک به ایجاد برنامه آماده سازی سفارشی خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند آنچه را که می دانید از آنچه که نمی دانید تشخیص دهید. و به شما کمک می‌کند مهارت‌های مورد نیاز تمرین‌کنندگانی را که این کار را انجام می‌دهند، توسعه و تمرین کنید. این دوره از سازماندهی طرح راهنمای امتحان پیروی می کند، و مفاهیم بالاترین سطح، "سنگ محک" را ارائه می دهد تا شما تعیین کنید که آیا نسبت به دانش خود در مورد آن حوزه و مفاهیم وابسته به آن اطمینان دارید یا اینکه مطالعه بیشتری می خواهید. شما همچنین در مورد مهارت های شغلی کلیدی، از جمله مهارت های شناختی مانند تجزیه و تحلیل موارد، شناسایی نقاط نظارت فنی، و توسعه راه حل های پیشنهادی، یاد خواهید گرفت و فرصتی برای تمرین خواهید داشت. اینها مهارت های شغلی هستند که مهارت های امتحانی هم هستند. همچنین توانایی های اولیه خود را با Activity Tracking Challenge Labs آزمایش خواهید کرد. و شما نمونه سوالات زیادی مشابه سوالات امتحان، از جمله راه حل خواهید داشت. پایان دوره شامل یک مسابقه امتحانی تمرینی درجه بندی نشده است، و به دنبال آن یک مسابقه امتحانی تمرینی درجه بندی شده که تجربه امتحان را شبیه سازی می کند.


آموزش گوگل چگونه یادگیری ماشینی را انجام می دهد

How Google Does Machine Learning

یادگیری ماشین چیست و چه نوع مشکلاتی را می تواند حل کند؟ گوگل در مورد یادگیری ماشینی کمی متفاوت فکر می کند - به جای صرفاً داده، منطق است.


آموزش تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها در Looker

Analyzing and Visualizing Data in Looker

در این دوره یاد می گیرید که چگونه نوع کاوش داده ها و تجزیه و تحلیل در Looker که قبلاً عمدتاً توسط توسعه دهندگان یا تحلیلگران SQL انجام می شد. پس از اتمام این دوره، شما قادر خواهید بود از تجزیه و تحلیل مدرن Looker استفاده کنید بستری برای یافتن و کاوش محتوای مرتبط در نمونه Looker سازمان شما، از داده های خود سؤال بپرسید، در صورت نیاز معیارهای جدیدی ایجاد کنید، و تجسم ها را بسازید و به اشتراک بگذارید و داشبوردها برای تسهیل تصمیم گیری مبتنی بر داده.


آموزش آشنایی با امنیت و عملیات Google Cloud

Understanding Google Cloud Security and Operations

این دوره به بررسی مدیریت هزینه، امنیت و عملیات در فضای ابری می پردازد.


آموزش معماری با Google Kubernetes Engine: Workloads

Architecting with Google Kubernetes Engine: Workloads

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور Google Kubernetes: Workloads»، با انجام عملیات Kubernetes آشنا می‌شوید. ایجاد و مدیریت استقرار؛ ابزارهای شبکه GKE؛ و چگونه به بارهای کاری Kubernetes خود ذخیره سازی دائمی بدهید.


آموزش کاوش و آماده سازی داده های خود با BigQuery

Exploring and Preparing your Data with BigQuery

در این دوره، می‌بینیم که چالش‌های رایجی که تحلیلگران داده با آن مواجه هستند چیست و چگونه می‌توان آن‌ها را با ابزارهای داده بزرگ در Google Cloud Platform حل کرد.


آموزش Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud آشنا می کند.


آموزش زیرساخت قابل اعتماد Google Cloud: طراحی و فرآیند

Reliable Google Cloud Infrastructure: Design and Process

این دوره دانش آموزان را برای ایجاد راه حل های بسیار قابل اعتماد و کارآمد در Google Cloud با استفاده از الگوهای طراحی اثبات شده مجهز می کند.


آموزش مدل های ترانسفورماتور و مدل BERT

Transformer Models and BERT Model

این دوره شما را با معماری ترانسفورماتور و مدل رمزگذار دوطرفه از ترانسفورماتورها (BERT) آشنا می کند. شما با اجزای اصلی معماری ترانسفورماتور مانند مکانیسم توجه به خود و ... آشنا می شوید.


آموزش شبکه در Google Cloud: اتصال ترکیبی و مدیریت شبکه

Networking in Google Cloud: Hybrid Connectivity and Network Management

این دوره آموزشی خودگام مبتنی بر دوره Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks است و مطالعه گزینه های شبکه در Google Cloud را افزایش می دهد.


آموزش شروع کار با Google Kubernetes Engine

Getting Started with Google Kubernetes Engine

در این دوره، هدف هر ماژول ایجاد توانایی شما در تعامل با GKE است و شامل آزمایشگاه‌های عملی می‌شود تا بتوانید عملکردها را به صورت دست اول تجربه کنید.


آموزش ساختن سیستم‌های جریان انعطاف‌پذیر در پلتفرم Google Cloud

Building Resilient Streaming Systems on Google Cloud Platform

شما یاد خواهید گرفت که با استفاده از Google cloud Pub/Sub و Dataflow خطوط لوله انتقال داده بسازید تا تصمیم گیری در زمان واقعی را فعال کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه داشبوردهایی بسازید تا خروجی مناسبی برای مخاطبان ذینفع مختلف ارائه دهید.


آموزش سیستم های پیشنهادی با TensorFlow در GCP

Recommendation Systems with TensorFlow on GCP

در این دوره ، شما دانش خود را در مورد مدل های طبقه بندی و تعبیه شده برای ساخت یک خط لوله ML که به عنوان موتور توصیه استفاده می کند ، استفاده کنید.


آموزش اصول مراقبت از مشتری Google Cloud

Google Cloud Customer Care Fundamentals

این دوره به شما می آموزد که چگونه از پشتیبانی Google Cloud بیشترین بهره را ببرید.


آموزش ساخت میکروسرویس های جاوا مقیاس پذیر با Spring Boot و Spring Cloud

Building Scalable Java Microservices with Spring Boot and Spring Cloud

¨Microservices" یک الگوی طراحی نرم‌افزار را توصیف می‌کند که در آن یک برنامه کاربردی مجموعه‌ای از سرویس‌های بدون اتصال است. این سرویس‌ها ریز دانه هستند و می‌توانند به صورت جداگانه نگهداری و مقیاس شوند.


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای مهندس شبکه ابری شما

Preparing for Your Professional Cloud Network Engineer Journey

این دوره به شما کمک می کند آمادگی خود را برای آزمون حرفه ای مهندس ابری ساختار دهید.


آموزش شروع کار با Google Kubernetes Engine

Getting Started with Google Kubernetes Engine

در این دوره، هدف هر ماژول ایجاد توانایی شما در تعامل با GKE است و شامل آزمایشگاه‌های عملی می‌شود تا بتوانید عملکردها را به صورت دست اول تجربه کنید. در اولین ماژول، با طیف وسیعی از خدمات Google Cloud آشنا می شوید و...


آموزش استقرار برنامه، اشکال زدایی و عملکرد

App Deployment, Debugging, and Performance

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه اجزای اکوسیستم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: خدمات اصلی

Essential Google Cloud Infrastructure: Core Services

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش MLOps (عملیات یادگیری ماشینی) مبانی

MLOps (Machine Learning Operations) Fundamentals

این دوره شرکت کنندگان را با ابزارهای MLOps و بهترین شیوه ها برای استقرار، ارزیابی، نظارت و اجرای سیستم های تولید ML در Google Cloud آشنا می کند.


آموزش معماری با موتور گوگل کوبرنتس: مبانی

Architecting with Google Kubernetes Engine: Foundations

در این دوره، مروری بر طرح‌بندی و اصول Google Cloud دریافت می‌کنید، سپس مقدمه‌ای برای ایجاد و مدیریت کانتینرهای نرم‌افزار و مقدمه‌ای بر معماری Kubernetes می‌بینید.


آموزش Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud آشنا می کند.


آموزش ایمن سازی و یکپارچه سازی اجزای برنامه شما

Securing and Integrating Components of your Application

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش ساختن سیستم‌های تحلیل جریان انعطاف‌پذیر در Google Cloud

Building Resilient Streaming Analytics Systems on Google Cloud

پردازش داده های جریانی به طور فزاینده ای محبوب می شود زیرا پخش جریانی به کسب و کارها امکان می دهد معیارهای زمان واقعی را در عملیات تجاری دریافت کنند.


آموزش طراحی API و مبانی پلتفرم Apigee Google Cloud

API Design and Fundamentals of Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره نگاهی مقدماتی به پلتفرم Apigee API و طراحی API به طور کلی به شما می دهد. ما موضوعاتی مانند نحوه صحیح پیمایش در رابط کاربری Apigee Edge و همچنین نحوه نزدیک شدن به طراحی API و اطمینان از رعایت بهترین شیوه های صنعت را پوشش خواهیم داد. ما همچنین پشته فناوری Apigee را بررسی خواهیم کرد تا از درک کامل همه اجزای پلتفرم اطمینان حاصل کنیم.


آموزش ساخت میکروسرویس های جاوا مقیاس پذیر با Spring Boot و Spring Cloud

Building Scalable Java Microservices with Spring Boot and Spring Cloud

در این دوره آموزشی با نحوه ساخت اپلیکیشن های جاوا با استفاده از Spring Boot و Spring Cloud در Google Cloud آشنا می شوید.


آموزش MLOps (عملیات یادگیری ماشینی) مبانی

MLOps (Machine Learning Operations) Fundamentals

این دوره شرکت کنندگان را با ابزارهای MLOps و بهترین شیوه ها برای استقرار، ارزیابی، نظارت و اجرای سیستم های تولید ML در Google Cloud آشنا می کند.


آموزش سیستم های یادگیری ماشین تولید

Production Machine Learning Systems

این دوره نحوه پیاده‌سازی انواع سیستم‌های ML تولیدی - آموزش استاتیک، پویا و مداوم را پوشش می‌دهد. استنتاج استاتیک و پویا؛ و پردازش دسته ای و آنلاین.


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای مهندس امنیت ابری شما

Preparing for Your Professional Cloud Security Engineer Journey

این دوره به زبان آموزان کمک می کند تا برای آزمون گواهینامه مهندس امنیت ابر حرفه ای (PCSE) آماده شوند. فراگیران از طریق مجموعه ای از سخنرانی ها، سوالات تشخیصی و بررسی دانش با موضوعات امتحانی آشنا می شوند و با آنها درگیر می شوند.


آموزش معرفی Google Meet

Introduction to Google Meet

با Google Meet، برنامه ارتباط تصویری Google که به شما امکان زمان‌بندی و مدیریت کنفرانس‌های ویدیویی مجازی را می‌دهد، راه‌اندازی کنید.


آموزش شبکه در Google Cloud: اتصال ترکیبی و مدیریت شبکه

Networking in Google Cloud: Hybrid Connectivity and Network Management

این دوره آموزشی خودگام مبتنی بر دوره Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks است و مطالعه گزینه های شبکه در Google Cloud را افزایش می دهد.


آموزش Google Cloud Fundamentals برای حرفه ای های AWS

Google Cloud Fundamentals for AWS Professionals

این دوره متخصصان AWS را با قابلیت های اصلی Google Cloud در چهار رکن فناوری: شبکه، محاسبات، ذخیره سازی و پایگاه داده آشنا می کند. این برای مدیران سیستم AWS، معماران راه حل و SysOps طراحی شده است.


آموزش شبکه در Google Cloud: اتصال ترکیبی و مدیریت شبکه

Networking in Google Cloud: Hybrid Connectivity and Network Management

این دوره مبتنی بر دوره Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks است و مطالعه گزینه‌های شبکه در Google Cloud را برای شرکت‌کنندگان افزایش می‌دهد. از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان فناوری‌های شبکه‌سازی Google Cloud، مانند اتصال بین شبکه‌ها، الگوهای طراحی شبکه رایج و استقرار خودکار شبکه‌ها با استفاده از Deployment Manager یا Terraform را بررسی و به کار می‌گیرند. این دوره همچنین قیمت‌گذاری و صورت‌حساب شبکه را پوشش می‌دهد تا به شما در بهینه‌سازی هزینه‌های شبکه و نظارت و گزارش‌گیری ویژگی‌هایی کمک کند که می‌تواند به شما در عیب‌یابی زیرساخت شبکه Google Cloud شما کمک کند.


آموزش شروع با توسعه برنامه در Google Cloud

Getting Started With Application Development on Google Cloud

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه اجزای اکوسیستم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش آشنایی با امنیت و عملیات Google Cloud

Understanding Google Cloud Security and Operations

این دوره به بررسی مدیریت هزینه، امنیت و عملیات در فضای ابری می پردازد. ابتدا، بررسی می‌کند که چگونه کسب‌وکارها می‌توانند با خرید خدمات فناوری اطلاعات از یک ارائه‌دهنده ابری، برخی از زیرساخت‌های خود را حفظ کنند یا هیچ کدام را حفظ کنند. سپس توضیح می‌دهد که چگونه مسئولیت امنیت داده‌ها بین ارائه‌دهنده ابر و کسب‌وکار به اشتراک گذاشته می‌شود، و امنیت دفاعی عمیق تعبیه‌شده در Google Cloud را بررسی می‌کند. در نهایت، این موضوع را پوشش می‌دهد که چگونه تیم‌های فناوری اطلاعات و رهبران کسب‌وکار باید در مورد مدیریت منابع فناوری اطلاعات در فضای ابری تجدیدنظر کنند و چگونه ابزارهای نظارت بر منابع Google Cloud می‌توانند به آنها در حفظ کنترل و دید بر روی محیط ابری خود کمک کنند.


آموزش اینترنت اشیا Industrial صنعتی در Google Cloud

Industrial IoT on Google Cloud

به دوره ، اینترنت صنعتی اشیا (IoT) در Google Cloud خوش آمدید. این دوره شامل کل معماری شبکه اینترنت اشیا صنعتی از حسگرها و دستگاه ها گرفته تا تجزیه و تحلیل است. این دوره در مورد سنسورها و دستگاه ها بحث می کند اما تمرکز بر ...


آموزش ایمن سازی و یکپارچه سازی اجزای برنامه خود در Google Cloud

Securing and Integrating Components of your Application on Google Cloud

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از Google Cloud را ادغام کنند. از طریق ترکیبی از ارائه‌ها، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه بهترین روش‌ها را برای توسعه برنامه‌ها به کار ببرند و از سرویس‌های ذخیره‌سازی Google Cloud مناسب برای ذخیره‌سازی اشیا، داده‌های رابطه‌ای، حافظه پنهان و تجزیه و تحلیل استفاده کنند. زبان آموزان می توانند آزمایشگاه ها را به زبان مورد علاقه خود تکمیل کنند: Node.js، جاوا یا پایتون.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: خدمات اصلی

Essential Google Cloud Infrastructure: Core Services

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش معرفی G Suite

Introduction to G Suite

مقدمه ای بر G Suite اولین دوره در مسیر یادگیری مدیریت G Suite است. این مجموعه به عنوان مکان آغازین برای هر مدیر جدید G Suite به محض آغاز سفر خود برای مدیریت و ایجاد بهترین شیوه های G Suite برای ...


آموزش Google Meet و Google Chat

Google Meet and Google Chat

در این دوره شما را با Google Meet و Google Chat، نرم افزار کنفرانس ویدیویی و چت Google همراه با Google Workspace آشنا می کنیم.


آموزش دستیابی به بینش پیشرفته با BigQuery

Achieving Advanced Insights with BigQuery

سومین دوره در این مجموعه دوره ها دستیابی به بینش پیشرفته با BigQuery است.


آموزش مدرن کردن دریاچه‌های داده و انبارهای داده با Google Cloud

Modernizing Data Lakes and Data Warehouses with Google Cloud

دو جزء کلیدی هر خط لوله داده، دریاچه های داده و انبارها هستند.


آموزش Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند.


آموزش تجزیه و تحلیل داده های بدون سرور با Google BigQuery و Cloud Dataflow

Serverless Data Analysis with Google BigQuery and Cloud Dataflow

از طریق ترکیبی از ارائه‌ها، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی توسط مربی، یاد می‌گیرید که چگونه انبار داده بدون عملیات و پردازش خط لوله را انجام دهید.


آموزش ساختن برنامه‌های بدون کد با AppSheet: پایه‌ها

Building No-Code Apps with AppSheet: Foundations

در این دوره شما اصول توسعه اپلیکیشن بدون کد را یاد خواهید گرفت و موارد استفاده برای اپلیکیشن های بدون کد را تشخیص می دهید.


آموزش زیرساخت ابر قابل اعتماد - طراحی و فرآیند

Reliable Cloud Infrastructure - Design and Process

از طریق ترکیبی از ارائه‌ها، چالش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که استقرارهای GCP را طراحی کنند که بسیار قابل اعتماد و ایمن هستند. و نحوه اجرای استقرار GCP به روشی بسیار در دسترس و مقرون به صرفه.


آموزش معماری با Google Kubernetes Engine: تولید

Architecting with Google Kubernetes Engine: Production

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور Google Kubernetes: تولید»، با امنیت Kubernetes و Google Kubernetes Engine (GKE) آشنا خواهید شد. ثبت و نظارت؛ و با استفاده از سرویس‌های ذخیره‌سازی و پایگاه داده مدیریت شده Google Cloud از درون GKE.


آموزش معماری با موتور گوگل کوبرنتس: مبانی

Architecting with Google Kubernetes Engine: Foundations

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور گوگل کوبرنتس: مبانی»، مروری بر طرح‌بندی و اصول Google Cloud دریافت می‌کنید، سپس مقدمه‌ای برای ایجاد و مدیریت کانتینرهای نرم‌افزار و مقدمه‌ای بر ...


آموزش مهاجرت پایگاه داده سازمانی

Enterprise Database Migration

این دوره در نظر گرفته شده است تا به معماران، مهندسان و توسعه دهندگان مهارت های مورد نیاز برای کمک به مشتریان سازمانی در معمار، برنامه ریزی، اجرا، و آزمایش پروژه های مهاجرت پایگاه داده بدهد.


آموزش زیرساخت اساسی ابر: خدمات اصلی

Essential Cloud Infrastructure: Core Services

در این دوره، Essential Cloud Infrastructure: Core Services، نحوه استقرار عناصر راه حل، از جمله اجزای زیرساخت مانند شبکه ها، سیستم ها، و سرویس های برنامه های کاربردی و موارد دیگر را خواهید آموخت.


آموزش اطلاعات کلان گوگل و اصول یادگیری ماشینی

Google Cloud Big Data and Machine Learning Fundamentals

این دوره به معرفی محصولات و سرویس‌های کلان داده و یادگیری ماشین Google Cloud می‌پردازد که از چرخه عمر داده به هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند.


آموزش Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند.


آموزش مهندسی ویژگی

Feature Engineering

این دوره به بررسی مزایای استفاده از Vertex AI Feature Store، چگونگی بهبود دقت مدل‌های ML و چگونگی یافتن ستون‌های داده می‌پردازد. این دوره همچنین شامل محتوا و آزمایشگاه های مهندسی ویژگی با استفاده از...


آموزش مدرن سازی دریاچه های داده و انبارهای داده با GCP

Modernizing Data Lakes and Data Warehouses with GCP

دو جز key اصلی هر خط لوله داده ، دریاچه های داده و انبارها هستند. این دوره موارد استفاده را برای هر نوع ذخیره سازی برجسته می کند و به جزئیات فنی در دریاچه داده و راه حل های انبار موجود در Google Cloud Platform فرو می رود.


آموزش کاوش و آماده سازی داده های خود با BigQuery

Exploring and Preparing your Data with BigQuery

در این دوره ، ما می بینیم که چالش های مشترک تحلیل گران داده چیست و چگونه می توان آنها را با ابزارهای داده بزرگ در Google Cloud Platform حل کرد. در این راه مقداری SQL برداشته و با استفاده از BigQuery و Cloud بسیار آشنا خواهید شد ...


آموزش توسعه فرهنگ SRE Google

Developing a Google SRE Culture

این دوره به معرفی شیوه های کلیدی Google SRE و نقش مهمی که رهبران فناوری اطلاعات و کسب و کار در موفقیت پذیرش سازمانی SRE ایفا می کنند، می پردازد.


آموزش طراحی API و مبانی پلتفرم Apigee Google Cloud

API Design and Fundamentals of Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره نگاهی مقدماتی به پلتفرم Apigee API و طراحی API به طور کلی به شما می دهد. ما موضوعاتی مانند نحوه صحیح پیمایش در رابط کاربری Apigee Edge و همچنین نحوه نزدیک شدن به طراحی API و اطمینان از رعایت بهترین شیوه های صنعت را پوشش خواهیم داد. ما همچنین پشته فناوری Apigee را بررسی خواهیم کرد تا از درک کامل همه اجزای پلتفرم اطمینان حاصل کنیم.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: خدمات اصلی

Essential Google Cloud Infrastructure: Core Services

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش توسعه و استقرار برنامه های کاربردی ویندوز در Google Cloud

Develop and Deploy Windows Applications on Google Cloud

آموزش استقرار و اجرای برنامه های Microsoft Windows® در Google Cloud. از طریق سخنرانی‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، یاد بگیرید که چگونه Microsoft Windows و Microsoft SQL Server را در Compute Engine پیکربندی و اجرا کنید.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: خدمات اصلی

Essential Google Cloud Infrastructure: Core Services

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes - تولید

Architecting with Google Kubernetes Engine - Production

در این دوره، «معماری با موتور Google Kubernetes - تولید»، با امنیت Kubernetes و GKE آشنا خواهید شد. ثبت و نظارت؛ و با استفاده از سرویس های ذخیره سازی مدیریت شده و پایگاه داده GCP از داخل GKE.


آموزش مقدمه ای بر اسلایدهای گوگل

Introduction to Google Slides

مقدمه ای با استفاده از Google Slides، برنامه ارائه رایگان مبتنی بر ابر که همراه با Google Workspace ارائه می شود، دریافت کنید.


آموزش Google Meet و Google Chat

Google Meet and Google Chat

در این دوره شما را با Google Meet و Google Chat، نرم افزار کنفرانس ویدیویی و چت گوگل همراه با Google Workspace آشنا می کنیم. نحوه ایجاد و مدیریت جلسات ویدئو کنفرانس را با استفاده از Google Meet خواهید آموخت.


آموزش بنیادهای زیرساخت ابری ترکیبی با Anthos

Hybrid Cloud Infrastructure Foundations with Anthos

به بنیادهای زیرساخت ابر ترکیبی با Anthos خوش آمدید! این اولین دوره زیرساخت ابر ترکیبی معماری است با مسیر آنتوس


آموزش توسعه عامل مجازی CCAI در Dialogflow ES برای توسعه دهندگان نرم افزار

CCAI Virtual Agent Development in Dialogflow ES for Software Developers

به "توسعه عامل مجازی CCAI در Dialogflow ES برای توسعه دهندگان نرم افزار"، سومین دوره از مجموعه "تجارب مشتری با هوش مصنوعی مرکز تماس" خوش آمدید.


آموزش توسعه API در بستر API Google Cloud's Apigee

API Development on Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره ، توسعه API در Google Cloud's Apigee API Platform ، سومین دوره از سه دوره در توسعه API ها برای مسیر Google Cloud's Apigee API Platform است. دوره اول شما را با طراحی API و اصول ...


آموزش مش سرویس ابر ترکیبی با Anthos

Hybrid Cloud Service Mesh with Anthos

این دوره درخواستی دانش آموزان را برای درک و اتخاذ سرویس مشبک مبتنی بر Istio با Anthos برای مشاهده متمرکز ، مدیریت ترافیک و امنیت در سطح خدمات آماده می کند.


آموزش ارکستراسیون خدمات و رقص در Google Cloud

Service Orchestration and Choreography on Google Cloud

این دوره شما را با برنامه های کاربردی مبتنی بر رویداد آشنا می کند و به شما می آموزد که چگونه از ارکستراسیون خدمات و رقص برای هماهنگ کردن میکروسرویس ها استفاده کنید.


آموزش مقدمه ای بر تبدیل دیجیتال با Google Cloud

Introduction to Digital Transformation with Google Cloud

فناوری ابری یا علم داده چیست؟ مهمتر از آن، چه کاری می تواند برای شما، تیم شما و کسب و کار شما انجام دهد؟ اگر می خواهید در مورد فناوری ابری بیاموزید تا بتوانید در نقش خود برتر باشید و به ساختن آینده کسب و کار خود کمک کنید، پس این دوره مقدماتی تحول دیجیتال برای شما مناسب است. این دوره اصطلاحات اساسی مانند ابر، داده و تبدیل دیجیتال را تعریف می کند. همچنین نمونه‌هایی از شرکت‌هایی را در سراسر جهان که از فناوری ابری برای متحول کردن تجارت خود استفاده می‌کنند، بررسی می‌کند. این دوره مروری بر انواع فرصت‌ها و چالش‌هایی که شرکت‌ها اغلب در سفر تحول دیجیتال خود با آن‌ها مواجه می‌شوند، ارائه می‌کند و آنها را با ستون‌های راه‌حل Google Cloud هماهنگ می‌کند. اما تحول دیجیتال فقط استفاده از فناوری جدید نیست. برای دگرگونی واقعی، سازمان ها همچنین باید نوآور باشند و ذهنیت نوآوری را در سراسر سازمان توسعه دهند. این دوره بهترین شیوه ها را برای کمک به شما در دستیابی به این امر ارائه می دهد.


آموزش ایجاد مجموعه داده های BigQuery جدید و تجسم بینش

Creating New BigQuery Datasets and Visualizing Insights

این دومین دوره از مجموعه دوره های Data to Insights است. در اینجا نحوه وارد کردن مجموعه داده های خارجی جدید در BigQuery و تجسم آنها با استودیو Looker را پوشش خواهیم داد.


آموزش بهینه سازی هزینه های Google Cloud شما

Optimizing Your Google Cloud Costs

بهینه سازی هزینه های Google Cloud خود دومین دوره از یک سری دو قسمتی در مورد ضروریات صورت حساب Google Cloud و مدیریت هزینه است.


آموزش مدیریت و امنیت برنامه Apigee Hybrid API

Managing and Securing the Apigee Hybrid API Platform

این دوره در مورد چگونگی مدیریت محیط در ترکیبی Apigee و نحوه ایمن سازی اجزای صفحه زمان اجرا بحث می کند. همچنین نحوه استقرار و اشکال زدایی پروکسی های API در برنامه ترکیبی Apigee و برنامه ریزی و مقیاس سازی ظرفیت را فرا خواهید گرفت.


آموزش تجزیه و تحلیل هوشمند، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در Google Cloud

Smart Analytics, Machine Learning, and AI on Google Cloud

گنجاندن یادگیری ماشین در خطوط لوله داده، توانایی کسب و کارها را برای استخراج بینش از داده های خود افزایش می دهد.


آموزش آمادگی برای آزمون کاردانی مهندس ابر

Preparing for the Associate Cloud Engineer Examination

این دوره درخواستی به داوطلبان آینده نگر کمک می کند تا آمادگی خود را برای آزمون Associate Cloud Engineer ایجاد کنند. این جلسه ساختار و قالب امتحان و همچنین ارتباط آن با سایر Google Cloud را پوشش خواهد داد.


آموزش اصول پلتفرم ابری گوگل: زیرساخت اصلی

Google Cloud Platform Fundamentals: Core Infrastructure

در این دوره آموزشی Google Cloud Platform Fundamentals: Core Infrastructure با ماشین های مجازی و شبکه ها در فضای ابری، ذخیره سازی در فضای ابری آشنا می شوید. همچنین در مورد توسعه، استقرار و نظارت در فضای ابری خواهید آموخت.


آموزش نوآوری با داده و Google Cloud

Innovating with Data and Google Cloud

فناوری ابری به تنهایی تنها کسری از ارزش واقعی را برای یک کسب و کار فراهم می کند. هنگامی که با داده ها ترکیب می شود - تعداد زیادی از آنها - این قدرت را دارد که ارزش واقعی را باز کند و تجربیات جدیدی برای مشتریان ایجاد کند.


آموزش مقدمه ای بر تقویم گوگل

Introduction to Google Calendar

با نحوه شروع استفاده از Google Calendar برای برنامه‌ریزی جلسات و رویدادها، اشتراک‌گذاری تقویم‌ها با تیم خود و حل چالش‌های تجاری پیچیده آشنا شوید.


آموزش درک Cloud Spanner

Understanding Cloud Spanner

در این دوره آموزشی با Cloud Spanner آشنا خواهید شد. شما مقدمه ای برای Cloud Spanner خواهید داشت و آن را با سایر محصولات پایگاه داده مقایسه می کنید تا بفهمید چه زمانی و چگونه از Spanner برای رفع نیازهای پایگاه داده رابطه ای خود در مقیاس استفاده کنید. شما خواهید ...


آموزش مدیریت Google Workspace

Managing Google Workspace

مدیریت Google Workspace دومین دوره از مجموعه مدیریت Google Workspace است.


آموزش طراحی API و مبانی پلتفرم Apigee Google Cloud

API Design and Fundamentals of Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره نگاهی مقدماتی به پلتفرم Apigee API و طراحی API به طور کلی به شما می دهد. ما موضوعاتی مانند نحوه صحیح پیمایش در رابط کاربری Apigee Edge و همچنین نحوه نزدیک شدن به طراحی API و اطمینان از رعایت بهترین شیوه های صنعت را پوشش خواهیم داد. ما همچنین پشته فناوری Apigee را بررسی خواهیم کرد تا از درک کامل همه اجزای پلتفرم اطمینان حاصل کنیم.


آموزش Google Sheets - موضوعات پیشرفته

Google Sheets - Advanced Topics

این دوره بر پایه برخی از مفاهیمی است که در دوره قبلی Google Sheets ارائه شده است. در این دوره آموزشی، نحوه اعمال و سفارشی کردن تم ها در Google Sheets و بررسی گزینه های قالب بندی شرطی را خواهید آموخت. با برخی از ...


آموزش مبانی محصول Google Cloud

Google Cloud Product Fundamentals

این دوره آموزشی بر پایه دوره «تحول کسب و کار با Google Cloud» استوار است و شما را به سفری به لنز فناوری تحول یک سازمان می‌برد.


آموزش Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند.


آموزش معماری و نصب پلتفرم Apigee Hybrid API

Architecting and Installing the Apigee Hybrid API Platform

این دوره شما را با اصول و شیوه های مورد استفاده برای نصب و مدیریت پلتفرم Apigee Apigee Google Cloud برای ابر هیبریدی آشنا می کند.


آموزش اطلاعات کلان گوگل و اصول یادگیری ماشینی

Google Cloud Big Data and Machine Learning Fundamentals

این دوره به معرفی محصولات و سرویس‌های کلان داده و یادگیری ماشین Google Cloud می‌پردازد که از چرخه عمر داده به هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند.


آموزش هنر و علم ML

The Art and Science of ML

آیا می خواهید بدانید چگونه می توانید دقت مدل های ML خود را بهبود بخشید؟ در مورد اینکه چگونه می توان یافت کدام ستون داده ها مفیدترین ویژگی ها را دارند چطور؟ به Feature Engineering خوش آمدید، جایی که ویژگی‌های خوب در مقابل بد و اینکه چگونه می‌توانید آنها را برای استفاده بهینه در مدل‌های خود از قبل پردازش کرده و تبدیل کنید، خوش آمدید.


آموزش TensorFlow در Google Cloud

TensorFlow on Google Cloud

این دوره شامل طراحی و ساخت خط لوله داده ورودی TensorFlow 2.x، ساخت مدل‌های ML با TensorFlow 2.x و Keras، بهبود دقت مدل‌های ML، نوشتن مدل‌های ML برای استفاده مقیاس‌پذیر و نوشتن مدل‌های تخصصی ML می‌شود.


آموزش Google Cloud Digital Leader Cert Prep 1: Transformation Digital with Google Cloud

Google Cloud Digital Leader Cert Prep 1: Digital Transformation with Google Cloud

برای شروع مدرن سازی زیرساخت فناوری اطلاعات خود با Google Cloud، مزایای کلیدی تحول دیجیتال را برای شرکت ها کاوش کنید.


آموزش مقدمه ای بر Google Workspace Administration

Introduction to Google Workspace Administration

مقدمه ای بر Google Workspace Administration اولین دوره از سری دوره های Google Workspace Administration است. این مجموعه به عنوان محل شروع برای هر سرپرست جدید Google Workspace که سفر مدیریتی خود را آغاز می کند، عمل می کند.


آموزش Google Sheets

Google Sheets

در این دوره ما شما را با Google Sheets، نرم افزار صفحه گسترده مبتنی بر ابر گوگل، همراه با Google Workspace آشنا می کنیم.


آموزش توسعه برنامه ها با Google Cloud: Foundations

Developing Applications with Google Cloud: Foundations

<p>در این دوره، اصول توسعه اپلیکیشن در Google Cloud را یاد می گیرید. شما بهترین روش‌ها را برای برنامه‌های ابری و نحوه انتخاب گزینه‌های محاسباتی و داده‌ای برای مطابقت با موارد استفاده برنامه‌تان یاد می‌گیرید. شما معرفی شده اید ...


آموزش نوسازی زیرساخت و برنامه با Google Cloud

Infrastructure and Application Modernization with Google Cloud

بسیاری از شرکت‌های سنتی از سیستم‌ها و برنامه‌های کاربردی قدیمی استفاده می‌کنند که اغلب برای دستیابی به مقیاس و سرعت مورد نیاز برای برآورده کردن انتظارات مشتری مدرن تلاش می‌کنند.


آموزش هنر و علم ML

The Art and Science of ML

در این دوره علم داده، مهارت های ضروری شهود ML، قضاوت خوب و آزمایش را برای تنظیم دقیق و بهینه سازی مدل های ML خود برای بهترین عملکرد یاد خواهید گرفت.


آموزش سیستم های یادگیری ماشین تولید

Production Machine Learning Systems

این دوره نحوه پیاده سازی انواع مختلف سیستم های ML تولیدی را پوشش می دهد - آموزش استاتیک، پویا و مداوم. استنتاج استاتیک و پویا؛ و پردازش دسته ای و آنلاین. شما در سطوح انتزاعی TensorFlow، سطوح مختلف...


آموزش در محل نصب و اصول با پلتفرم Apigee Google Cloud

On Premises Installation and Fundamentals with Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره مقدمه ای برای Apigee API Platform On-Premises ارائه می دهد. این مواد شما را در بررسی اجمالی قابلیت های محصول Apigee، ویژگی های معماری، پشته فناوری و اصول طراحی توپولوژی راهنمایی می کند. به عنوان بخشی از...


آموزش بهینه سازی هزینه های Google Cloud Platform (GCP) شما

Optimizing Your Google Cloud Platform (GCP) Costs

این دومین دوره از یک دوره دو بخشی در مورد موارد ضروری صورتحساب GCP و مدیریت هزینه است. این دوره برای افرادی که دارای نقش مالی و/یا فناوری اطلاعات هستند و مسئول بهینه سازی زیرساخت های ابری سازمانشان هستند ، مناسب ترین است. اینجا...


آموزش معماری و نصب پلتفرم Apigee Hybrid API

Architecting and Installing the Apigee Hybrid API Platform

این دوره شما را با اصول و روش های مورد استفاده برای نصب و مدیریت پلتفرم Apigee Apigee Google Cloud برای ابر ترکیبی آشنا می کند.


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes - بارهای کاری

Architecting with Google Kubernetes Engine - Workloads

در این دوره، «معماری با موتور Google Kubernetes - بارهای کاری»، با انجام عملیات Kubernetes آشنا می شوید. ایجاد و مدیریت استقرار؛ ابزارهای شبکه GKE؛ و چگونه به بارهای کاری Kubernetes خود ذخیره سازی دائمی بدهید.


آموزش سیستم های یادگیری ماشین تولید

Production Machine Learning Systems

این دوره نحوه پیاده‌سازی انواع سیستم‌های ML تولیدی - آموزش استاتیک، پویا و مداوم را پوشش می‌دهد. استنتاج استاتیک و پویا؛ و پردازش دسته ای و آنلاین.


آموزش آمادگی برای آزمون حرفه ای معماری ابر

Preparing for the Professional Cloud Architect Exam

هدف از این دوره کمک به کسانی است که واجد شرایط هستند، اعتماد به نفس خود را برای امتحان کردن ایجاد کنند، و به کسانی که هنوز واجد شرایط نیستند کمک کند تا برنامه خود را برای آمادگی ایجاد کنند.


آموزش شبکه در Google Cloud: اتصال ترکیبی و مدیریت شبکه

Networking in Google Cloud: Hybrid Connectivity and Network Management

این دوره مبتنی بر دوره Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks است و مطالعه گزینه‌های شبکه در Google Cloud را برای شرکت‌کنندگان افزایش می‌دهد. از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان فناوری‌های شبکه‌سازی Google Cloud، مانند اتصال بین شبکه‌ها، الگوهای طراحی شبکه رایج و استقرار خودکار شبکه‌ها با استفاده از Deployment Manager یا Terraform را بررسی و به کار می‌گیرند. این دوره همچنین قیمت‌گذاری و صورت‌حساب شبکه را پوشش می‌دهد تا به شما در بهینه‌سازی هزینه‌های شبکه و نظارت و گزارش‌گیری ویژگی‌هایی کمک کند که می‌تواند به شما در عیب‌یابی زیرساخت شبکه Google Cloud شما کمک کند.


آموزش بهترین روش های امنیتی در Google Cloud

Security Best Practices in Google Cloud

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud می دهد. شرکت‌کنندگان از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، مؤلفه‌های یک راه‌حل امن Google Cloud، از جمله فناوری‌های کنترل دسترسی فضای ذخیره‌سازی ابری، کلیدهای امنیتی، کلیدهای رمزگذاری ارائه‌شده توسط مشتری، کنترل‌های دسترسی API، محدوده، ماشین‌های مجازی محافظت‌شده، را بررسی و به کار می‌گیرند. رمزگذاری و URL های امضا شده همچنین امنیت محیط های Kubernetes را پوشش می دهد.


آموزش پرونده های گوگل

Google Docs

با Google Docs، اسناد شما در فضای ابری ذخیره می‌شوند و می‌توانید از هر رایانه یا دستگاهی به آنها دسترسی داشته باشید.


آموزش توسعه عامل مجازی در Dialogflow CX برای Citizen Devs

Virtual Agent Development in Dialogflow CX for Citizen Devs

به "توسعه عامل مجازی در Dialogflow CX برای Citizen Devs"، دومین دوره از مجموعه "تجارب مشتری با هوش مصنوعی مرکز تماس" خوش آمدید. در این دوره آموزشی، یاد بگیرید که چگونه با استفاده از مرکز تماس، راه حل های مکالمه مشتری را توسعه دهید...


آموزش برنامه ریزی برای استقرار Google Workspace

Planning for a Google Workspace Deployment

برنامه ریزی برای استقرار Google Workspace آخرین دوره از سری Google Workspace Administration است.


آموزش شبکه سازی در Google Cloud: تمرین عملی

Networking in Google Cloud: Hands-On Practice

این دوره شامل مجموعه‌ای از آزمایشگاه‌ها است که برای ارائه تجربه عملی به زبان‌آموز در انجام انواع وظایف مربوط به راه‌اندازی و نگهداری شبکه‌های Google VPC طراحی شده‌اند.


آموزش قابلیت مشاهده در Google Cloud

Observability in Google Cloud

<p>به بخش دوم دوره دو قسمتی، مشاهده پذیری در Google Cloud، خوش آمدید. </p> <p>این دوره درباره ابزارهای مدیریت عملکرد برنامه، از جمله گزارش خطا، Cloud Trace و Cloud Profiler است.</p>


آموزش تجزیه و تحلیل هوشمند، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در Google Cloud

Smart Analytics, Machine Learning, and AI on Google Cloud

گنجاندن یادگیری ماشین در خطوط لوله داده، توانایی کسب و کارها را برای استخراج بینش از داده های خود افزایش می دهد.


آموزش شروع کار با Google Kubernetes Engine

Getting Started with Google Kubernetes Engine

در این دوره آموزشی با طیف وسیعی از خدمات و ویژگی‌های Google Cloud آشنا می‌شوید، با ایجاد یک کانتینر با استفاده از Cloud Build آشنا می‌شوید، ویژگی‌های Kubernetes و Google Kubernetes را مقایسه و مقایسه می‌کنید و یک خوشه Kubernetes را به کار می‌گیرید.


آموزش مقدمه ای بر Google Workspace Administration

Introduction to Google Workspace Administration

مقدمه ای بر Google Workspace Administration اولین دوره از سری دوره های Google Workspace Administration است.


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای معمار ابری شما

Preparing for your Professional Cloud Architect Journey

این دوره به زبان آموزان کمک می کند تا یک برنامه مطالعاتی برای آزمون گواهینامه PCA (معمار حرفه ای ابر) ایجاد کنند.


آموزش TensorFlow در Google Cloud

TensorFlow on Google Cloud

این دوره شامل طراحی و ساخت خط لوله داده ورودی TensorFlow، ساخت مدل‌های ML با TensorFlow و Keras، بهبود دقت مدل‌های ML، نوشتن مدل‌های ML برای استفاده مقیاس‌شده، و نوشتن مدل‌های تخصصی ML می‌شود.


آموزش شبکه‌سازی در Google Cloud: تعریف و پیاده‌سازی شبکه‌ها

Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks

این دوره به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای از گزینه های شبکه در Google Cloud می دهد. شرکت‌کنندگان از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، فناوری‌های شبکه Google Cloud، مانند شبکه‌های Google Virtual Private Cloud (VPC)، زیرشبکه‌ها و فایروال‌ها را کاوش و به کار می‌گیرند. این دوره همچنین کنترل دسترسی به شبکه ها، شبکه های اشتراک گذاری و تعادل بار را پوشش می دهد.


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای معمار ابری شما

Preparing for your Professional Cloud Architect Journey

این دوره به زبان آموزان کمک می کند تا یک برنامه مطالعاتی برای آزمون گواهینامه PCA (معمار حرفه ای ابر) ایجاد کنند. فراگیران وسعت و دامنه حوزه های تحت پوشش امتحان را بررسی می کنند.


آموزش شروع کار با Google Kubernetes Engine

Getting Started with Google Kubernetes Engine

شما یاد خواهید گرفت که بارهای کاری را در کانتینرهای Docker محفظه کنید، آنها را در خوشه های Kubernetes ارائه شده توسط Google Kubernetes Engine مستقر کنید، و این حجم کاری را برای مدیریت ترافیک افزایش یافته مقیاس دهید.


آموزش Google Cloud Fundamentals برای حرفه ای های AWS

Google Cloud Fundamentals for AWS Professionals

Google Cloud Fundamentals for AWS Professionals مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند.


آموزش خطوط لوله ML در Google Cloud

ML Pipelines on Google Cloud

در این دوره، شما از مهندسان و مربیان ML که با پیشرفته ترین توسعه خطوط لوله ML در اینجا در Google Cloud کار می کنند، یاد خواهید گرفت. چند ماژول اول در مورد TensorFlow Extended (یا TFX) را پوشش می دهد.


آموزش طراحی API و مبانی پلتفرم Apigee Google Cloud

API Design and Fundamentals of Google Cloud's Apigee API Platform

در این دوره آموزشی، نحوه طراحی API و نحوه استفاده از مشخصات OpenAPI برای مستندسازی آنها را یاد می گیرید.


آموزش Google Cloud Fundamentals برای حرفه ای های AWS

Google Cloud Fundamentals for AWS Professionals

Google Cloud Fundamentals for AWS Professionals مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند.


آموزش ارتقا و نظارت بر ظرفیت در محوطه با پلتفرم Apigee Apigee Google Cloud

On Premises Capacity Upgrade and Monitoring with Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره به شما کمک می کند تا در مورد ملاحظات کلیدی برای برنامه ریزی ظرفیت و نحوه افزودن و حذف ظرفیت منطقی و فیزیکی به پلتفرم، درک درستی داشته باشید. در اینجا یاد می گیرید که چگونه عناصر منطقی مانند سازمان ها و... را اضافه و حذف کنید.


آموزش ارتقا و نظارت بر ظرفیت در محوطه با پلتفرم Apigee Apigee Google Cloud

On Premises Capacity Upgrade and Monitoring with Google Cloud's Apigee API Platform

با نحوه ارتقای ظرفیت Apigee برای نصب پلت فرم ابر خصوصی و نحوه نظارت بر پلتفرم آشنا شوید.


آموزش اطلاعات کلان گوگل و اصول یادگیری ماشینی

Google Cloud Big Data and Machine Learning Fundamentals

این دوره به معرفی محصولات و سرویس‌های کلان داده و یادگیری ماشین Google Cloud می‌پردازد که از چرخه عمر داده به هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند.


آموزش درایو گوگل

Google Drive

Google Drive سرویس ذخیره سازی فایل مبتنی بر ابر گوگل است. Google Drive به شما امکان می دهد تمام کارهای خود را در یک مکان نگه دارید، فرمت های فایل های مختلف را بدون نیاز به نرم افزار اضافی مشاهده کنید و از هر دستگاهی به فایل های خود دسترسی داشته باشید.


آموزش Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند.


آموزش شروع با توسعه برنامه در Google Cloud

Getting Started With Application Development on Google Cloud

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از Google Cloud را ادغام کنند. شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه بهترین شیوه‌ها را برای توسعه برنامه‌های کاربردی به کار ببرند و از سرویس‌های ذخیره‌سازی Google Cloud مناسب برای ذخیره‌سازی اشیا، داده‌های رابطه‌ای، حافظه پنهان و تجزیه و تحلیل استفاده کنند.


آموزش مدیریت امنیت در Google Cloud

Managing Security in Google Cloud

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud می دهد. شرکت‌کنندگان از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، مؤلفه‌های یک Google ایمن را کشف و اجرا می‌کنند.


آموزش Elastic Cloud Infrastructure: Containers and Services

Elastic Cloud Infrastructure: Containers and Services

در این دوره، Elastic Cloud Infrastructure: Containers and Services، بین گزینه های GCP و ابزارهای موجود برای توسعه و همکاری تفاوت قائل می شوید.


آموزش زیرساخت ابر ضروری - خدمات اصلی

Essential Cloud Infrastructure - Core Services

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud Platform با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند. شرکت‌کنندگان از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدیویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، عناصر راه‌حل، از جمله اجزای زیرساخت مانند شبکه‌ها، سیستم‌ها و سرویس‌های برنامه‌ها را بررسی و به کار می‌گیرند. این دوره همچنین راه‌حل‌های عملی از جمله کلیدهای رمزگذاری ارائه‌شده توسط مشتری، مدیریت امنیت و دسترسی، سهمیه‌بندی و صورت‌حساب، و نظارت بر منابع را پوشش می‌دهد.


آموزش شروع با توسعه اپلیکیشن

Getting Started With Application Development

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه اجزای اکوسیستم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش استفاده از یادگیری ماشینی در داده های خود با Google Cloud

Applying Machine Learning to your Data with Google Cloud

در این دوره، ما تعریف می کنیم که یادگیری ماشین چیست و چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. چند نمونه نمایشی از ML را در عمل خواهید دید و اصطلاحات کلیدی ML مانند نمونه‌ها، ویژگی‌ها و برچسب‌ها را یاد خواهید گرفت. در آزمایشگاه های تعاملی، فراخوانی ...


آموزش توسعه فرهنگ SRE Google

Developing a Google SRE Culture

در بسیاری از سازمان‌های فناوری اطلاعات، مشوق‌ها بین توسعه‌دهندگانی که برای چابکی تلاش می‌کنند و اپراتورهایی که بر ثبات تمرکز می‌کنند، هماهنگ نیست.


آموزش زیرساخت قابل اعتماد Google Cloud: طراحی و فرآیند

Reliable Google Cloud Infrastructure: Design and Process

این دوره دانش آموزان را برای ایجاد راه حل های بسیار قابل اعتماد و کارآمد در Google Cloud با استفاده از الگوهای طراحی اثبات شده مجهز می کند. این ادامه دوره معماری با موتور محاسباتی گوگل یا معماری با موتور گوگل کوبرنتس است و تجربه عملی با فناوری های تحت پوشش هر یک از این دوره ها را در نظر می گیرد. از طریق ترکیبی از ارائه‌ها، فعالیت‌های طراحی و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که الزامات تجاری و فنی را برای طراحی پیاده‌سازی‌های Google Cloud که بسیار قابل اعتماد، بسیار در دسترس، ایمن و مقرون‌به‌صرفه هستند، تعریف و متعادل کنند.


آموزش سیستم های یادگیری ماشین تولید

Production Machine Learning Systems

این دوره نحوه پیاده سازی انواع مختلف سیستم های ML تولیدی را پوشش می دهد - آموزش استاتیک، پویا و مداوم. استنتاج استاتیک و پویا؛ و پردازش دسته ای و آنلاین.


آموزش آشنایی با امنیت و عملیات Google Cloud

Understanding Google Cloud Security and Operations

این دوره به بررسی مدیریت هزینه، امنیت و عملیات در فضای ابری می پردازد. ابتدا، بررسی می‌کند که چگونه کسب‌وکارها می‌توانند با خرید خدمات فناوری اطلاعات از یک ارائه‌دهنده ابری، برخی از زیرساخت‌های خود را حفظ کنند یا هیچ کدام را حفظ کنند. سپس توضیح می‌دهد که چگونه مسئولیت امنیت داده‌ها بین ارائه‌دهنده ابر و کسب‌وکار به اشتراک گذاشته می‌شود، و امنیت دفاعی عمیق تعبیه‌شده در Google Cloud را بررسی می‌کند. در نهایت، این موضوع را پوشش می‌دهد که چگونه تیم‌های فناوری اطلاعات و رهبران کسب‌وکار باید در مورد مدیریت منابع فناوری اطلاعات در فضای ابری تجدیدنظر کنند و چگونه ابزارهای نظارت بر منابع Google Cloud می‌توانند به آنها در حفظ کنترل و دید بر روی محیط ابری خود کمک کنند.


آموزش استقرار برنامه، اشکال زدایی و عملکرد

App Deployment, Debugging, and Performance

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه اجزای اکوسیستم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش شروع با توسعه اپلیکیشن

Getting Started With Application Development

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش در مورد مدیریت محل، امنیت و ارتقاء با پلتفرم Apigee Google Cloud

On Premises Management, Security, and Upgrade with Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره در مورد مدیریت و بهره برداری از پلتفرم Apigee برای ابر خصوصی بحث می کند. <br> این شامل موضوعاتی در مورد شیوه های عملیاتی، استقرار API، تجزیه و تحلیل، امنیت و ارتقاء پلت فرم است.


آموزش اطلاعات کلان گوگل و اصول یادگیری ماشینی

Google Cloud Big Data and Machine Learning Fundamentals

این دوره به معرفی محصولات و سرویس‌های کلان داده و یادگیری ماشین Google Cloud می‌پردازد که از چرخه عمر داده به هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند.


آموزش مهندسی قابلیت اطمینان سایت: اندازه گیری و مدیریت قابلیت اطمینان

Site Reliability Engineering: Measuring and Managing Reliability

در این دوره، دانش‌آموزان روش‌هایی را برای ابداع SLI و SLO مناسب و مدیریت قابلیت اطمینان از طریق استفاده از بودجه خطا یاد می‌گیرند.


آموزش شبکه در Google Cloud: اتصال ترکیبی و مدیریت شبکه

Networking in Google Cloud: Hybrid Connectivity and Network Management

این دوره آموزشی خودگام مبتنی بر دوره Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks است و مطالعه گزینه های شبکه در Google Cloud را افزایش می دهد. از طریق سخنرانی های ضبط شده، نمایش ها، و آزمایشگاه های عملی، شما...


آموزش گوگل چگونه یادگیری ماشینی را انجام می دهد

How Google Does Machine Learning

بهترین روش ها برای پیاده سازی یادگیری ماشین در Google Cloud چیست؟


آموزش عملیات یادگیری ماشین (MLOps): شروع به کار

Machine Learning Operations (MLOps): Getting Started

این دوره شرکت کنندگان را با ابزارهای MLOps و بهترین شیوه ها برای استقرار، ارزیابی، نظارت و اجرای سیستم های تولید ML در Google Cloud آشنا می کند.


آموزش استقرار برنامه، اشکال زدایی و عملکرد

App Deployment, Debugging, and Performance

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه اجزای اکوسیستم Google Cloud را ادغام کنند. از طریق ترکیبی از ارائه‌ها، دموها و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه با در نظر گرفتن زیرساخت به‌عنوان کد، استقرارهای تکرارپذیر ایجاد کنند، محیط اجرای برنامه مناسب را برای یک برنامه انتخاب کنند و عملکرد برنامه را نظارت کنند. زبان آموزان می توانند آزمایشگاه ها را به زبان مورد علاقه خود تکمیل کنند: Node.js، جاوا یا پایتون.


آموزش مدیریت امنیت در Google Cloud Platform

Managing Security in Google Cloud Platform

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud Platform می دهد. شرکت‌کنندگان از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، مؤلفه‌های یک راه‌حل امن GCP، از جمله Cloud Identity، مدیر منابع GCP، Cloud IAM، فایروال‌های Google Virtual Private Cloud، Google Cloud Load balancing، Cloud CDN، را بررسی و اجرا می‌کنند. فناوری‌های کنترل دسترسی Cloud Storage، Stackdriver، کلیدهای امنیتی، کلیدهای رمزگذاری ارائه‌شده توسط مشتری، Google Data Loss Prevention API و Cloud Armor. شرکت‌کنندگان در بسیاری از نقاط زیرساخت مبتنی بر GCP، اقدامات کاهشی حملات را یاد می‌گیرند، از جمله حملات انکار سرویس توزیع‌شده، حملات فیشینگ، و تهدیدهایی که شامل طبقه‌بندی محتوا و استفاده می‌شوند. برای استفاده حداکثری از این دوره، شرکت‌کنندگان باید * تکمیل مقدمات پلتفرم ابری Google: زیرساخت اصلی یا تجربه مشابه * تکمیل قبلی GCP و شبکه‌های ترکیبی Deep Dive یا تجربه معادل آن * آشنایی با مفاهیم اساسی در امنیت اطلاعات، مانند * آسیب پذیری، تهدید، سطح حمله * محرمانه بودن، یکپارچگی، در دسترس بودن * انواع تهدیدهای رایج و استراتژی های کاهش آنها * رمزنگاری کلید عمومی * جفت کلید عمومی و خصوصی * گواهی ها * انواع رمز * مقامات گواهی * امنیت لایه حمل و نقل/سوکت های امن لایه ارتباطات رمزگذاری شده * زیرساخت های کلید عمومی * خط مشی امنیتی * تسلط اولیه با ابزارهای خط فرمان و محیط های سیستم عامل لینوکس * تجربه عملیات سیستمی، استقرار و مدیریت برنامه ها، در محل یا در یک محیط ابر عمومی * درک خواندن کد در پایتون یا جاوا اسکریپت


آموزش درایو گوگل

Google Drive

Google Drive سرویس ذخیره سازی فایل مبتنی بر ابر گوگل است. Google Drive به شما امکان می دهد تمام کارهای خود را در یک مکان نگه دارید، فرمت های فایل های مختلف را بدون نیاز به نرم افزار اضافی مشاهده کنید و از هر دستگاهی به فایل های خود دسترسی داشته باشید.


آموزش ورود و نظارت در Google Cloud

Logging and Monitoring in Google Cloud

این دوره به شرکت کنندگان تکنیک هایی برای نظارت و بهبود عملکرد زیرساخت و برنامه در Google Cloud آموزش می دهد. شرکت کنندگان با استفاده از ترکیبی از ارائه ها، دموها، آزمایشگاه های عملی و مطالعات موردی در دنیای واقعی، به دست می آورند...


آموزش Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud آشنا می کند.


آموزش ارتقا و نظارت بر پلت فرم Apigee Hybrid API

Upgrading and Monitoring the Apigee Hybrid API Platform

این دوره در مورد فرآیند ارتقا برای هیبریدی Apigee بحث می کند و به شما می آموزد که چگونه اجزای هواپیمای زمان اجرا ترکیبی را نظارت و عیب یابی کنید.


آموزش نوآوری با داده و Google Cloud

Innovating with Data and Google Cloud

در این دوره آموزشی، یاد خواهید گرفت که داده چیست، روش‌های تاریخی که شرکت‌ها از آن برای تصمیم‌گیری استفاده کرده‌اند و چرا برای یادگیری ماشین بسیار حیاتی است.


آموزش کار با نوت بوک در Vertex AI

Working with Notebooks in Vertex AI

این دوره مقدمه‌ای است بر نوت‌بوک‌های هوش مصنوعی Vertex، که محیط‌های مبتنی بر نوت‌بوک Jupyter هستند که یک پلتفرم یکپارچه برای کل گردش کار یادگیری ماشین، از آماده‌سازی داده تا استقرار مدل و نظارت، ارائه می‌کنند. دوره...


آموزش توسعه برنامه ها با Cloud Run در Google Cloud: Fundamentals

Developing Applications with Cloud Run on Google Cloud: Fundamentals

این دوره به معرفی پلت فرم بدون سرور Cloud Run برای اجرای برنامه ها می پردازد.


آموزش شروع کار با Google Kubernetes Engine

Getting Started with Google Kubernetes Engine

در این دوره، هدف هر ماژول ایجاد توانایی شما در تعامل با GKE است و شامل آزمایشگاه‌های عملی است تا بتوانید عملکردها را به صورت دست اول تجربه کنید.


آموزش کاهش آسیب‌پذیری‌های امنیتی در Google Cloud

Mitigating Security Vulnerabilities on Google Cloud

در این دوره آموزشی خودگام، شرکت‌کنندگان در بسیاری از نقاط زیرساخت مبتنی بر Google Cloud، اقدامات کاهشی حملات را یاد می‌گیرند.


آموزش استفاده از یادگیری ماشینی در داده های خود با GCP

Applying Machine Learning to your Data with GCP

آیا می خواهید بدانید که چگونه داده های پتابایت را در عرض چند ثانیه جستجو و پردازش کنید؟ آیا در مورد تجزیه و تحلیل داده ها که با رشد داده های شما به طور خودکار مقیاس می شوند ، کنجکاو هستید؟ به دوره Data Insights خوش آمدید! این دوره آنلاین سریع به شرکت کنندگان می آموزد که چگونه ...


آموزش Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند.


آموزش توسعه API در پلتفرم Apigee Google Cloud

API Development on Google Cloud's Apigee API Platform

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه API هایی ایجاد کنید که از چندین سرویس استفاده می کنند و چگونه می توانید از کد سفارشی در Apigee استفاده کنید. همچنین در مورد مدیریت خطا و نحوه به اشتراک گذاری منطق بین پراکسی ها خواهید آموخت.


آموزش زیرساخت قابل اعتماد Google Cloud: طراحی و فرآیند

Reliable Google Cloud Infrastructure: Design and Process

این دوره دانش آموزان را برای ایجاد راه حل های بسیار قابل اعتماد و کارآمد در Google Cloud با استفاده از الگوهای طراحی اثبات شده مجهز می کند.


آموزش جستجو و جاسازی های برداری

Vector Search and Embeddings

این دوره Vertex AI Vector Search را معرفی می کند و توضیح می دهد که چگونه می توان از آن برای ساخت یک برنامه جستجو با APIهای مدل زبان بزرگ (LLM) برای جاسازی استفاده کرد. این دوره شامل درس های مفهومی در مورد جستجوی برداری و جاسازی متن،...


آموزش مقدمه ای بر Google Workspace Administration

Introduction to Google Workspace Administration

مقدمه ای بر Google Workspace Administration اولین دوره از سری دوره های Google Workspace Administration است.


آموزش مدیریت Google Workspace

Managing Google Workspace

مدیریت Google Workspace دومین دوره از مجموعه مدیریت Google Workspace است. این دوره بر روی خدمات اصلی Google Workspace مانند Gmail، Calendar و Drive & Docs تمرکز دارد. شما با تنظیمات مختلف سرویس آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه آنها را برای همه یا فقط زیر مجموعه ای از کاربران خود فعال کنید. شما درک درستی از Google Vault، سرویس ediscovery گوگل به دست خواهید آورد. شما گزارش های مختلف کنسول مدیریت موجود را درک خواهید کرد و می توانید اطلاعات موجود در این گزارش ها را جستجو و فیلتر کنید. در نهایت خواهید دید که چگونه می توان از چندین دامنه با Google Workspace استفاده کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه یک دامنه جدید به حساب خود اضافه کنید.


آموزش زیرساخت قابل اعتماد Google Cloud: طراحی و فرآیند

Reliable Google Cloud Infrastructure: Design and Process

این دوره دانش آموزان را برای ایجاد راه حل های بسیار قابل اعتماد و کارآمد در Google Cloud با استفاده از الگوهای طراحی اثبات شده مجهز می کند. این ادامه دوره های معماری با موتور محاسباتی گوگل یا معماری با موتور گوگل کوبرنتس است و تجربه عملی با فناوری های تحت پوشش هر یک از این دوره ها را در نظر می گیرد. از طریق ترکیبی از ارائه‌ها، فعالیت‌های طراحی و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که الزامات تجاری و فنی را برای طراحی پیاده‌سازی‌های Google Cloud که بسیار قابل اعتماد، بسیار در دسترس، ایمن و مقرون‌به‌صرفه هستند، تعریف و متعادل کنند.


آموزش Hybrid Cloud Multi-Cluster with Anthos

Hybrid Cloud Multi-Cluster with Anthos

این دوره درخواستی دانش آموزان را برای درک ، پیکربندی و نگهداری زیرساخت های چند خوشه ای Kubernetes با استفاده از Anthos GKE و مش سرویس مبتنی بر Istio ، چه با Anthos در Google Cloud و چه Anthos مستقر در VMware ، آماده می کند.


آموزش زیرساخت قابل اعتماد Google Cloud: طراحی و فرآیند

Reliable Google Cloud Infrastructure: Design and Process

این دوره دانش آموزان را برای ایجاد راه حل های بسیار قابل اعتماد و کارآمد در Google Cloud با استفاده از الگوهای طراحی اثبات شده مجهز می کند.


آموزش پردازش زبان طبیعی در Google Cloud

Natural Language Processing on Google Cloud

این دوره به معرفی محصولات و راه حل های حل مشکلات NLP در Google Cloud می پردازد. علاوه بر این، فرآیندها، تکنیک‌ها و ابزارهای توسعه یک پروژه NLP با شبکه‌های عصبی را با استفاده از Vertex AI و TensorFlow بررسی می‌کند.


آموزش شروع کار با Google Kubernetes Engine

Getting Started with Google Kubernetes Engine

به دوره شروع با موتور Google Kubernetes خوش آمدید. اگر به Kubernetes علاقه مند هستید، یک لایه نرم افزاری که بین برنامه های کاربردی و زیرساخت سخت افزاری شما قرار می گیرد، پس در جای مناسبی هستید! گوگل کوبرنتس...


آموزش تجزیه و تحلیل هوشمند، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در Google Cloud

Smart Analytics, Machine Learning, and AI on Google Cloud

گنجاندن یادگیری ماشین در خطوط لوله داده، توانایی کسب و کارها را برای استخراج بینش از داده های خود افزایش می دهد.


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes: تولید

Architecting with Google Kubernetes Engine: Production

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور Google Kubernetes: تولید»، با امنیت Kubernetes و Google Kubernetes Engine (GKE) آشنا خواهید شد. ثبت و نظارت؛ و با استفاده از سرویس‌های ذخیره‌سازی و پایگاه داده مدیریت شده Google Cloud از داخل GKE.


آموزش معماری با Google Kubernetes Engine: Workloads

Architecting with Google Kubernetes Engine: Workloads

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور Google Kubernetes: Workloads»، با انجام عملیات Kubernetes آشنا می‌شوید. ایجاد و مدیریت استقرار؛ ابزارهای شبکه GKE؛ و چگونه به بارهای کاری Kubernetes خود ذخیره سازی دائمی بدهید.


آموزش آماده شدن برای سفر مهندس ابری شما

Preparing for Your Associate Cloud Engineer Journey

این دوره به شما کمک می کند آمادگی خود را برای آزمون Associate Cloud Engineer ساختار دهید. با دامنه های Google Cloud تحت پوشش آزمون و نحوه ایجاد یک برنامه مطالعه برای بهبود دانش دامنه خود آشنا خواهید شد.


آموزش عملیات یادگیری ماشین (MLOps): شروع به کار

Machine Learning Operations (MLOps): Getting Started

این دوره شرکت کنندگان را با ابزارهای MLOps و بهترین شیوه ها برای استقرار، ارزیابی، نظارت و اجرای سیستم های تولید ML در Google Cloud آشنا می کند.


آموزش شروع کار با Google Kubernetes Engine

Getting Started with Google Kubernetes Engine

در این دوره، هدف هر ماژول ایجاد توانایی شما در تعامل با GKE است و شامل آزمایشگاه‌های عملی می‌شود تا بتوانید عملکردها را به صورت دست اول تجربه کنید.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: خدمات اصلی

Essential Google Cloud Infrastructure: Core Services

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش شبکه سازی در GCP - تعریف و پیاده سازی شبکه ها

Networking in GCP - Defining and Implementing Networks

در این دوره، شما فناوری‌های شبکه GCP، مانند شبکه‌های ابر خصوصی مجازی Google (VPC)، زیرشبکه‌ها و فایروال‌ها را از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی کشف و اجرا می‌کنید.


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes - تولید

Architecting with Google Kubernetes Engine - Production

در این دوره، «معماری با موتور Google Kubernetes - تولید»، با امنیت Kubernetes و GKE آشنا خواهید شد. ثبت و نظارت؛ و با استفاده از سرویس های ذخیره سازی مدیریت شده و پایگاه داده GCP از داخل GKE.


آموزش زیرساخت قابل اعتماد Google Cloud: طراحی و فرآیند

Reliable Google Cloud Infrastructure: Design and Process

این دوره دانش آموزان را برای ایجاد راه حل های بسیار قابل اعتماد و کارآمد در Google Cloud با استفاده از الگوهای اثبات شده طراحی می کند. این ادامه دوره Architecting with Google Compute Engine یا Architecting with Google Kubernetes Engine و ... است.


آموزش شروع کار با Google Kubernetes Engine

Getting Started with Google Kubernetes Engine

در این دوره، هدف هر ماژول ایجاد توانایی شما در تعامل با GKE است و شامل آزمایشگاه‌های عملی می‌شود تا بتوانید عملکردها را به صورت دست اول تجربه کنید.


آموزش پرونده های گوگل

Google Docs

با Google Docs، اسناد شما در فضای ابری ذخیره می‌شوند و می‌توانید از هر رایانه یا دستگاهی به آنها دسترسی داشته باشید. شما اسناد را درست در مرورگر وب خود ایجاد و ویرایش می کنید. نرم افزار خاصی مورد نیاز نیست


آموزش ایمن سازی و یکپارچه سازی اجزای برنامه شما

Securing and Integrating Components of your Application

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه اجزای اکوسیستم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش آماده شدن برای سفر مهندس ابری شما

Preparing for Your Associate Cloud Engineer Journey

این دوره به شما کمک می کند آمادگی خود را برای آزمون Associate Cloud Engineer ساختار دهید.


آموزش طراحی API و مبانی پلتفرم Apigee Google Cloud

API Design and Fundamentals of Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره اولین دوره از سه دوره در توسعه APIها برای مجموعه پلتفرم Apigee Apigee Google Cloud است. این دوره شما را با طراحی API و اصول پلتفرم Apigee آشنا می کند.


آموزش ثبت، نظارت و قابلیت مشاهده در Google Cloud

Logging, Monitoring and Observability in Google Cloud

نحوه نظارت، عیب یابی و بهبود عملکرد زیرساخت و برنامه خود را بیاموزید.


آموزش مدیریت امنیت در Google Cloud

Managing Security in Google Cloud

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud می دهد.


آموزش آماده شدن برای آزمون Google Cloud Professional Data Engineer

Preparing for the Google Cloud Professional Data Engineer Exam

هدف از این دوره کمک به کسانی است که واجد شرایط هستند، اعتماد به نفس خود را برای امتحان کردن ایجاد کنند، و به کسانی که هنوز واجد شرایط نیستند کمک کند تا برنامه خود را برای آمادگی ایجاد کنند.


آموزش یادگیری ماشینی در سازمان

Machine Learning in the Enterprise

این دوره شامل یک رویکرد عملی در دنیای واقعی به گردش کار ML است: یک رویکرد مطالعه موردی که یک تیم ML را با چندین مورد نیاز تجاری و موارد استفاده ML ارائه می دهد.


آموزش اصول Google Cloud Platform - زیرساخت اصلی

Google Cloud Platform Fundamentals - Core Infrastructure

این دوره مروری دارد بر محصولات و خدمات Google Cloud Platform. از طریق ترکیبی از ارائه ها ، نسخه های نمایشی و آزمایشگاه های عملی ، شرکت کنندگان از ارزش Google Cloud Platform و چگونگی تلفیق راه حل های مبتنی بر cloud یاد می گیرند ...


آموزش عملیات ابری و مش سرویس با Anthos

Cloud Operations and Service Mesh with Anthos

دوره دوم از سری Architecting Hybrid Cloud with Anthos دانشجویان را برای کار و مشاهده محیط های Anthos آماده می کند.


آموزش ساختن برنامه‌های بدون کد با AppSheet: پایه‌ها

Building No-Code Apps with AppSheet: Foundations

در این دوره شما اصول توسعه اپلیکیشن بدون کد را یاد خواهید گرفت و موارد استفاده برای اپلیکیشن های بدون کد را تشخیص می دهید.


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای مهندس امنیت ابری شما

Preparing for Your Professional Cloud Security Engineer Journey

این دوره به زبان آموزان کمک می کند تا برای آزمون گواهینامه مهندس امنیت ابر حرفه ای (PCSE) آماده شوند.


آموزش مهاجرت به Google Cloud

Migrating to Google Cloud

این دوره شرکت کنندگان را با استراتژی های مهاجرت از یک محیط منبع به Google Cloud آشنا می کند. شرکت کنندگان با مفاهیم اساسی Google Cloud و موضوعات عمیق تر، مانند ایجاد ماشین های مجازی، پیکربندی شبکه ها و مدیریت دسترسی و هویت آشنا می شوند. این دوره سپس فرآیند نصب و مهاجرت Migrate for Compute Engine را شامل می‌شود، از جمله ویژگی‌های ویژه مانند کلون‌های آزمایشی و مهاجرت‌های موج.


آموزش استفاده از داده های بدون ساختار با Cloud Dataproc در Google Cloud Platform

Leveraging Unstructured Data with Cloud Dataproc on Google Cloud Platform

نحوه ایجاد و مدیریت خوشه‌های محاسباتی برای اجرای کارهای Hadoop، Spark، Pig و/یا Hive در Google Cloud Platform را خواهید آموخت.


آموزش آماده شدن برای سفر مهندس ابری شما

Preparing for Your Associate Cloud Engineer Journey

این دوره به شما کمک می کند آمادگی خود را برای آزمون Associate Cloud Engineer ساختار دهید. با دامنه های Google Cloud تحت پوشش آزمون و نحوه ایجاد یک برنامه مطالعه برای بهبود دانش دامنه خود آشنا خواهید شد.


آموزش شروع با توسعه برنامه در Google Cloud

Getting Started With Application Development on Google Cloud

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه اجزای اکوسیستم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud آشنا می کند. از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدیویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان عناصر راه‌حل، از جمله شبکه‌های بهم پیوسته ایمن، متعادل‌سازی بار، مقیاس‌سازی خودکار، اتوماسیون زیرساخت و خدمات مدیریت‌شده را بررسی و اجرا می‌کنند.


آموزش Google Cloud Fundamentals for Azure Professionals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals for Azure Professionals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals for Azure Professionals مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند.


آموزش راه اندازی به یادگیری ماشین

Launching into Machine Learning

با شروع از تاریخچه یادگیری ماشین، در مورد اینکه چرا شبکه‌های عصبی امروزه در انواع مشکلات عملکرد خوبی دارند، بحث می‌کنیم. سپس در مورد چگونگی راه اندازی یک مشکل یادگیری نظارت شده و یافتن راه حل مناسب با استفاده از شیب نزول بحث می کنیم.


آموزش Elastic Cloud Infrastructure: Containers and Services

Elastic Cloud Infrastructure: Containers and Services

در این دوره، Elastic Cloud Infrastructure: Containers and Services، بین گزینه های GCP و ابزارهای موجود برای توسعه و همکاری تفاوت قائل می شوید.


آموزش مقدمه ای بر هوش مصنوعی Duet در Google Workspace

Introduction to Duet AI in Google Workspace

Duet AI در Google Workspace افزونه‌ای است که ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد در Google Workspace را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در این مسیر یادگیری، با ویژگی‌های کلیدی هوش مصنوعی Duet و نحوه استفاده از آنها برای بهبود بهره‌وری و کارایی در...


آموزش نوسازی زیرساخت و برنامه با Google Cloud

Infrastructure and Application Modernization with Google Cloud

بسیاری از شرکت‌های سنتی از سیستم‌ها و برنامه‌های کاربردی قدیمی استفاده می‌کنند که اغلب برای دستیابی به مقیاس و سرعت مورد نیاز برای برآورده کردن انتظارات مشتری مدرن تلاش می‌کنند. رهبران کسب و کار و تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات دائماً باید بین تعمیر و نگهداری یکی را انتخاب کنند...


آموزش مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل داده ها در Google Cloud

Introduction to Data Analytics on Google Cloud

این دوره مقدماتی اصول تجزیه و تحلیل داده ها از جمله جمع آوری، ذخیره سازی، کاوش، تجسم و به اشتراک گذاری را بررسی می کند. این دوره همچنین ابزارها و سرویس های تجزیه و تحلیل داده گوگل کلود را معرفی می کند.


آموزش زیرساخت ابر الاستیک - مقیاس بندی و اتوماسیون

Elastic Cloud Infrastructure - Scaling and Automation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud Platform آشنا می کند. از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدیویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان عناصر راه‌حل، از جمله شبکه‌های بهم پیوسته، متعادل‌سازی بار، مقیاس‌سازی خودکار، اتوماسیون زیرساخت و خدمات مدیریت‌شده را بررسی و به کار می‌گیرند.


آموزش شروع کار با Google Kubernetes Engine

Getting Started with Google Kubernetes Engine

در این دوره، هدف هر ماژول ایجاد توانایی شما در تعامل با GKE است و شامل آزمایشگاه‌های عملی است تا بتوانید عملکردها را به صورت دست اول تجربه کنید. در اولین ماژول، با طیف وسیعی از خدمات و ویژگی‌های Google Cloud آشنا می‌شوید تا به شما در انتخاب سرویس‌های Google Cloud مناسب برای ایجاد راه‌حل ابری خود کمک کند. در مورد ایجاد یک کانتینر با استفاده از Cloud Build و ذخیره یک کانتینر در Container Registry خواهید آموخت. همچنین می‌توانید ویژگی‌های Kubernetes و Google Kubernetes Engine را که GKE نیز نامیده می‌شود، مقایسه و مقایسه کنید. علاوه بر مفهوم سازی معماری Kubernetes، شما می توانید یک خوشه Kubernetes را با استفاده از GKE مستقر کنید، Pods را در یک خوشه GKE مستقر کنید، و اشیاء Kubernetes را مشاهده و مدیریت کنید.


آموزش مدیریت نامه G Suite

G Suite Mail Management

مدیریت نامه G Suite چهارمین دوره از مجموعه مدیریت G Suite است. در این دوره می آموزید که چگونه از سازمان خود در برابر حملات هرزنامه ، جعل اسناد ، فیشینگ و بدافزار محافظت کنید. شما مطابقت ایمیل را پیکربندی کرده و یاد خواهید گرفت ...


آموزش مدیریت امنیت در Google Cloud

Managing Security in Google Cloud

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud می دهد.


آموزش طراحی API و مبانی پلتفرم Apigee Google Cloud

API Design and Fundamentals of Google Cloud's Apigee API Platform

در این دوره آموزشی، نحوه طراحی API و نحوه استفاده از مشخصات OpenAPI برای مستندسازی آنها را یاد می گیرید.


آموزش زیرساخت اساسی ابر: خدمات اصلی

Essential Cloud Infrastructure: Core Services

در این دوره، Essential Cloud Infrastructure: Core Services، نحوه استقرار عناصر راه حل، از جمله اجزای زیرساخت مانند شبکه ها، سیستم ها، و سرویس های برنامه های کاربردی و موارد دیگر را خواهید آموخت.


آموزش سیستم های توصیه در Google Cloud

Recommendation Systems on Google Cloud

در این دوره، دانش خود را در مورد مدل‌های طبقه‌بندی و تعبیه‌ها برای ایجاد خط لوله ML که به عنوان یک موتور توصیه عمل می‌کند، به کار می‌گیرید.


آموزش ایمن سازی و یکپارچه سازی اجزای برنامه خود در Google Cloud

Securing and Integrating Components of your Application on Google Cloud

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از Google Cloud را ادغام کنند. از طریق ترکیبی از ارائه‌ها، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه بهترین شیوه‌ها را برای توسعه برنامه‌ها به کار ببرند و از سرویس‌های ذخیره‌سازی Google Cloud مناسب برای ذخیره‌سازی اشیا، داده‌های رابطه‌ای، حافظه پنهان و تجزیه و تحلیل استفاده کنند. زبان آموزان می توانند آزمایشگاه ها را به زبان مورد علاقه خود تکمیل کنند: Node.js، جاوا یا پایتون.


آموزش شبکه‌سازی در Google Cloud: تعریف و پیاده‌سازی شبکه‌ها

Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان امکان مطالعه گسترده گزینه های شبکه در Google Cloud را می دهد.


آموزش مدیریت Google Workspace

Managing Google Workspace

مدیریت Google Workspace دومین دوره از مجموعه Google Workspace Administration است.


آموزش مدیریت و ایمن سازی پلتفرم Apigee Hybrid API

Managing and Securing the Apigee Hybrid API Platform

این دوره در مورد چگونگی مدیریت محیط ها در ترکیبی Apigee و چگونگی ایمن سازی اجزای صفحه زمان اجرا بحث می کند. همچنین نحوه استقرار و اشکال‌زدایی پراکسی‌های API در ترکیبی Apigee و برنامه‌ریزی ظرفیت و مقیاس‌سازی را خواهید آموخت.


آموزش تجزیه و تحلیل هوشمند، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در GCP

Smart Analytics, Machine Learning, and AI on GCP

گنجاندن یادگیری ماشین در خطوط لوله داده، توانایی کسب و کارها را برای استخراج بینش از داده های خود افزایش می دهد. این دوره چندین روش را پوشش می دهد که یادگیری ماشین می تواند در خطوط لوله داده در Google Cloud Platform بسته به سطح سفارشی سازی مورد نیاز گنجانده شود. برای سفارشی سازی اندک یا بدون سفارشی سازی، این دوره AutoML را پوشش می دهد. برای قابلیت‌های یادگیری ماشینی مناسب‌تر، این دوره نوت‌بوک‌های پلتفرم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین BigQuery را معرفی می‌کند. همچنین، این دوره نحوه تولید راه حل های یادگیری ماشین با استفاده از Kubeflow را پوشش می دهد. یادگیرندگان با استفاده از QwikLabs در ساخت مدل‌های یادگیری ماشین در Google Cloud Platform تجربه عملی خواهند داشت.


آموزش زیرساخت ها و برنامه ها را با Google Cloud مدرن کنید

Modernize Infrastructure and Applications with Google Cloud

بسیاری از شرکت‌های سنتی از سیستم‌ها و برنامه‌های قدیمی استفاده می‌کنند که نمی‌توانند با انتظارات مشتریان مدرن به‌روز باشند. رهبران کسب و کار اغلب باید بین حفظ سیستم های قدیمی فناوری اطلاعات یا سرمایه گذاری در محصولات و خدمات جدید یکی را انتخاب کنند. «مدرن سازی زیرساخت ها و برنامه ها با Google Cloud» این چالش ها را بررسی می کند و راه حل هایی برای غلبه بر آنها با استفاده از فناوری ابر ارائه می دهد. بخشی از مسیر یادگیری Cloud Digital Leader، این دوره با هدف کمک به افراد در رشد نقش خود و ساختن آینده کسب و کارشان است.


آموزش معماری با Google Kubernetes Engine: Production (C3)

Architecting with Google Kubernetes Engine: Production (C3)

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور Google Kubernetes: تولید»، با امنیت Kubernetes و Google Kubernetes Engine (GKE) آشنا خواهید شد. ثبت و نظارت؛ و با استفاده از سرویس‌های ذخیره‌سازی و پایگاه داده مدیریت شده Google Cloud از داخل GKE.


آموزش در حال توسعه Google SRE فرهنگ

Developing a Google SRE Culture

در بسیاری از سازمانهای فناوری اطلاعات ، انگیزه ها بین توسعه دهندگانی که برای چابکی تلاش می کنند و اپراتورهایی که تمرکز آنها روی ثبات است ، مطابقت ندارند. مهندسی قابلیت اطمینان سایت یا SRE ، چگونگی همسویی Google برای انگیزه ها بین توسعه و عملیات و ... است.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: خدمات اصلی

Essential Google Cloud Infrastructure: Core Services

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: Foundation

Essential Google Cloud Infrastructure: Foundation

این دوره شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند. شرکت‌کنندگان از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدیویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، عناصر راه‌حل، از جمله اجزای زیرساختی مانند شبکه‌ها، ماشین‌های مجازی و سرویس‌های برنامه‌ها را بررسی و به کار می‌گیرند. نحوه استفاده از Google Cloud را از طریق Cloud Console و Cloud Shell یاد خواهید گرفت. همچنین با نقش یک معمار ابر، رویکردهای طراحی زیرساخت و پیکربندی شبکه مجازی با استفاده از ابر خصوصی مجازی (VPC)، پروژه‌ها، شبکه‌ها، زیرشبکه‌ها، آدرس‌های IP، مسیرها و قوانین فایروال آشنا خواهید شد.


آموزش چند خوشه ابری ترکیبی با Anthos

Hybrid Cloud Multi-Cluster with Anthos

این دوره بر اساس تقاضا دانش آموزان را برای درک، پیکربندی و نگهداری تجهیز می کند زیرساخت های چند خوشه ای Kubernetes با استفاده از Anthos GKE و مبتنی بر Istio سرویس مش، چه با Anthos در Google Cloud یا با Anthos مستقر شده باشد روی VMware مستقر شده است. این سومین و آخرین دوره از معماری ابر ترکیبی است زیرساخت با سری Anthos. تکمیل مسیر معماری با موتور Google Kubernetes یک است پیش نیاز این دوره


آموزش Google Cloud Fundamentals برای حرفه ای های AWS

Google Cloud Fundamentals for AWS Professionals

Google Cloud Fundamentals for AWS Professionals مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند.


آموزش Google Cloud Platform مبانی کلان داده و یادگیری ماشین

Google Cloud Platform Big Data and Machine Learning Fundamentals

این دوره شرکت کنندگان را با قابلیت های کلان داده Google Cloud آشنا می کند. از طریق ترکیبی از ارائه ها ، نسخه های نمایشی و آزمایشگاه های عملی ، شرکت کنندگان یک نمای کلی از Google Cloud و یک نمای دقیق از پردازش داده ها و ماشین می گیرند ...


آموزش در محل نصب و اصول با پلتفرم Apigee Google Cloud

On Premises Installation and Fundamentals with Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره شما را با اصول و روش های پیشرفته قابل اجرا در نصب و مدیریت پلت فرم Apigee Google Cloud برای ابر خصوصی آشنا می کند. از طریق ترکیبی از سخنرانی ها، آزمایشگاه های عملی، و مکمل ها...


آموزش اینترنت اشیاء صنعتی در Google Cloud

Industrial IoT on Google Cloud

به دوره آموزشی اینترنت اشیاء صنعتی (IoT) در Google Cloud خوش آمدید. این دوره کل معماری شبکه صنعتی IoT از حسگرها و دستگاه ها تا تجزیه و تحلیل را پوشش می دهد. این دوره درباره حسگرها و دستگاه‌ها بحث می‌کند، اما تمرکز روی سمت ابر است. شما در مورد اهمیت مقیاس بندی، ارتباط دستگاه، و پردازش داده های جریانی یاد خواهید گرفت. این دوره از دستگاه‌های شبیه‌سازی‌شده در آزمایشگاه‌ها استفاده می‌کند تا به شما این امکان را می‌دهد که روی یادگیری جنبه ابری IIoT تمرکز کنید. این دوره با اکثر دوره های Google Cloud کمی متفاوت است زیرا ویدیو بسیار کمی وجود دارد. بیشتر یادگیری با خواندن های کوتاه، آزمون ها و آزمایشگاه ها انجام می شود. این دوره حدود 11-12 ساعت کار می کند که 6 ساعت از آن در آزمایشگاه سپری می شود. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود: ایجاد یک خط لوله داده جریانی، ایجاد رجیستری با Cloud IoT Core، موضوعات و اشتراک‌ها با Cloud Pub/Sub، ذخیره داده‌ها در Google Cloud Storage، جستجوی داده‌ها در BigQuery، و با Dataprep بینش داده را به دست آورید. شما این مهارت ها را در آزمایشگاه های عملی یاد خواهید گرفت و تمرین خواهید کرد.


آموزش تحول تجاری با Google Cloud

Business Transformation with Google Cloud

فناوری ابری یا علم داده چیست و همه هیاهوی تبلیغاتی چیست؟ از همه مهمتر ، چه کاری می تواند برای شما ، تیم شما و تجارت شما انجام دهد؟ اگر می خواهید در مورد فناوری ابری بیاموزید تا بتوانید در نقش خود سرآمد باشید ، در ساختن آینده ...


آموزش زیرساخت های اساسی ابر: بنیاد

Essential Cloud Infrastructure: Foundation

این دوره شرکت کنندگان را با زیرساخت های جامع و انعطاف پذیر و خدمات بستر های نرم افزاری ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر موتور محاسبه می کند.


آموزش مدل های توالی برای سری های زمانی و پردازش زبان طبیعی در Google Cloud

Sequence Models for Time Series and Natural Language Processing on Google Cloud

در این دوره ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه توالی داده ها را پیش بینی کنیم.


آموزش آماده شدن برای سفر مهندس ابری شما

Preparing for Your Associate Cloud Engineer Journey

این دوره به شما کمک می کند آمادگی خود را برای آزمون Associate Cloud Engineer ساختار دهید. با دامنه های Google Cloud تحت پوشش آزمون و نحوه ایجاد یک برنامه مطالعه برای بهبود دانش دامنه خود آشنا خواهید شد.


آموزش پردازش داده های بدون سرور با جریان داده: عملیات

Serverless Data Processing with Dataflow: Operations

در آخرین قسمت از سری دوره های Dataflow به معرفی اجزای مدل عملیاتی Dataflow می پردازیم. ما ابزارها و تکنیک های عیب یابی و بهینه سازی عملکرد خط لوله را بررسی خواهیم کرد. سپس تست را بررسی خواهیم کرد، ...


آموزش تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها در Looker

Analyzing and Visualizing Data in Looker

در این دوره آموزشی، نحوه کاوش و تجزیه و تحلیل داده ها را در Looker که قبلاً عمدتاً توسط توسعه دهندگان یا تحلیلگران SQL انجام می شد، یاد می گیرید.


آموزش استقرار برنامه، اشکال زدایی و عملکرد

App Deployment, Debugging, and Performance

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه اجزای اکوسیستم Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش معرفی گوگل درایو

Introduction to Google Drive

یک معرفی جامع برای Google Drive، پلتفرم ذخیره‌سازی فایل امن و مبتنی بر ابر که از هر دستگاهی قابل دسترسی است، دریافت کنید.


آموزش یادگیری ماشینی در سازمان

Machine Learning in the Enterprise

این دوره از طریق مطالعه موردی یک رویکرد دنیای واقعی به گردش کار ML دارد. یک تیم ML با چندین مورد نیاز تجاری و موارد استفاده ML مواجه است.


آموزش توسعه مدل های داده با LookML

Developing Data Models with LookML

این دوره به شما قدرت می‌دهد تا مدل‌های LookML (زبان مدل‌سازی نگاهگر) مقیاس‌پذیر و کارآمد را توسعه دهید که داده‌های استاندارد شده و آماده‌ای را برای کاربران کسب‌وکار شما فراهم می‌کند که برای پاسخ به سؤالات خود نیاز دارند. پس از اتمام این دوره، می توانید شروع به ساخت و نگهداری مدل های LookML برای مدیریت و مدیریت داده ها در نمونه Looker سازمان خود کنید.


آموزش مهاجرت به Google Cloud

Migrating to Google Cloud

این دوره شرکت کنندگان را با استراتژی های مهاجرت از یک محیط منبع به Google Cloud آشنا می کند. شرکت کنندگان با مفاهیم اساسی Google Cloud و موضوعات عمیق تر مانند ایجاد ماشین های مجازی ، پیکربندی ... آشنا می شوند.


آموزش امنیت API در پلتفرم Apigee Google Cloud

API Security on Google Cloud's Apigee API Platform

در این دوره یاد می گیرید که چگونه API های خود را ایمن کنید. نگرانی های امنیتی که برای API های خود با آن مواجه خواهید شد را بررسی می کنید.


آموزش استقرار SAP در Google Cloud

Deploying SAP on Google Cloud

این دوره تجربه ای جامع از پیکربندی بهینه SAP در Google Cloud را ارائه می دهد. شرکت‌کنندگان پیکربندی SAP را در Google Cloud و بهترین روش‌ها یاد خواهند گرفت.


آموزش طراحی API و مبانی پلتفرم Apigee Google Cloud

API Design and Fundamentals of Google Cloud's Apigee API Platform

در این دوره آموزشی، نحوه طراحی API و نحوه استفاده از مشخصات OpenAPI برای مستندسازی آنها را یاد می گیرید.


آموزش ارتقا و نظارت بر پلت فرم Apigee Hybrid API

Upgrading and Monitoring the Apigee Hybrid API Platform

این دوره در مورد فرآیند ارتقا برای هیبریدی Apigee بحث می کند و به شما می آموزد که چگونه اجزای هواپیمای زمان اجرا ترکیبی را نظارت و عیب یابی کنید.


آموزش آماده شدن برای آزمون Google Cloud Associate Cloud Engineer

Preparing for the Google Cloud Associate Cloud Engineer Exam

این دوره یک هفته ای تقاضا به داوطلبان احتمالی کمک می کند تا آمادگی خود را برای آزمون Associate Cloud Engineer تنظیم کنند. این جلسه ساختار و قالب آزمون و همچنین ارتباط آن با سایر Google Cloud را پوشش می دهد ...


آموزش هنر و علم ML

The Art and Science of ML

در این دوره علم داده، مهارت های ضروری شهود ML، قضاوت خوب و آزمایش را برای تنظیم دقیق و بهینه سازی مدل های ML خود برای بهترین عملکرد یاد خواهید گرفت.


آموزش پردازش داده های بدون سرور با جریان داده: توسعه خطوط لوله

Serverless Data Processing with Dataflow: Develop Pipelines

در این قسمت دوم از سری دوره های Dataflow، ما قصد داریم در توسعه خطوط لوله با استفاده از Beam SDK بیشتر غواصی کنیم. ما با بررسی مفاهیم پرتو آپاچی شروع می کنیم. در مرحله بعد، ما در مورد پردازش داده های جریان با استفاده از ویندوز،...


آموزش توسعه فرهنگ SRE Google

Developing a Google SRE Culture

در بسیاری از سازمان‌های فناوری اطلاعات، مشوق‌ها بین توسعه‌دهندگانی که برای چابکی تلاش می‌کنند و اپراتورهایی که بر ثبات تمرکز می‌کنند، هماهنگ نیست.


آموزش امنیت API در پلتفرم Apigee Google Cloud

API Security on Google Cloud's Apigee API Platform

اکنون که API های شما توسعه یافته اند، وقت آن است که در مورد نحوه ایمن سازی آنها صحبت کنیم. این دوره امنیت API را با استفاده از پلت فرم Apigee پوشش می دهد. با پوشش موضوعاتی مانند انواع OAuth، TLS، و SAML به نحوه صحیح ایمن سازی API های خود آشنا می شویم. ما این مفاهیم را در آزمایشگاه‌ها به کار می‌گیریم تا احراز هویت و اعتبارسنجی مناسب را در APIهای شما پیاده‌سازی کنیم.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: خدمات اصلی

Essential Google Cloud Infrastructure: Core Services

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند. شرکت‌کنندگان از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدیویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، عناصر راه‌حل، از جمله اجزای زیرساخت مانند شبکه‌ها، سیستم‌ها و سرویس‌های برنامه‌ها را بررسی و به کار می‌گیرند. این دوره همچنین راه‌حل‌های عملی از جمله کلیدهای رمزگذاری ارائه‌شده توسط مشتری، مدیریت امنیت و دسترسی، سهمیه‌بندی و صورت‌حساب، و نظارت بر منابع را پوشش می‌دهد.


آموزش Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud آشنا می کند. از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدیویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان عناصر راه‌حل، از جمله شبکه‌های بهم پیوسته، متعادل‌سازی بار، مقیاس‌سازی خودکار، اتوماسیون زیرساخت و خدمات مدیریت‌شده را بررسی و به کار می‌گیرند.


آموزش معماری با موتور گوگل کوبرنتس: مبانی

Architecting with Google Kubernetes Engine: Foundations

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور Google Kubernetes: Foundations»، مروری بر طرح‌بندی و اصول Google Cloud دریافت می‌کنید، سپس مقدمه‌ای برای ایجاد و مدیریت کانتینرهای نرم‌افزار و مقدمه‌ای بر معماری Kubernetes می‌بینید. <p>این اولین دوره از سری معماری با Google Kubernetes Engine است. پس از اتمام این دوره، در دوره معماری با Google Kubernetes Engine: Workloads ثبت نام کنید.</p>


آموزش توسعه و استقرار برنامه های کاربردی ویندوز در Google Cloud

Develop and Deploy Windows Applications on Google Cloud

آموزش استقرار و اجرای برنامه های Microsoft Windows® در Google Cloud. از طریق سخنرانی‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، یاد بگیرید که چگونه Microsoft Windows و Microsoft SQL Server را در Compute Engine پیکربندی و اجرا کنید. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه توسعه و استقرار ...


آموزش درک هزینه های Google Cloud شما

Understanding Your Google Cloud Costs

درک هزینه‌های Google Cloud شما برای کسانی که در یک نقش فناوری یا مالی کار می‌کنند و مسئول مدیریت هزینه‌های Google Cloud هستند، مناسب‌تر است.


آموزش توسعه فرهنگ SRE Google

Developing a Google SRE Culture

در بسیاری از سازمان‌های فناوری اطلاعات، مشوق‌ها بین توسعه‌دهندگانی که برای چابکی تلاش می‌کنند و اپراتورهایی که بر ثبات تمرکز می‌کنند، هماهنگ نیست.


آموزش استفاده از داده های بدون ساختار با Cloud Dataproc در Google Cloud Platform

Leveraging Unstructured Data with Cloud Dataproc on Google Cloud Platform

نحوه ایجاد و مدیریت خوشه‌های محاسباتی برای اجرای کارهای Hadoop، Spark، Pig و/یا Hive در Google Cloud Platform را خواهید آموخت.


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای مهندس امنیت ابری شما

Preparing for Your Professional Cloud Security Engineer Journey

این دوره به زبان آموزان کمک می کند تا برای آزمون گواهینامه مهندس امنیت ابر حرفه ای (PCSE) آماده شوند. فراگیران از طریق مجموعه ای از سخنرانی ها، سوالات تشخیصی و بررسی دانش با موضوعات امتحانی آشنا می شوند و با آنها درگیر می شوند.


آموزش استقرار برنامه، اشکال زدایی و عملکرد در Google Cloud

App Deployment, Debugging, and Performance on Google Cloud

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را به صورت یکپارچه طراحی و توسعه دهند خدمات مدیریت شده را از Google Cloud یکپارچه کنید. از طریق ترکیبی از ارائه ها، دموها، و آزمایشگاه های عملی، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه بهترین شیوه‌ها را برای توسعه برنامه‌ها به کار ببرند و از Google Cloud مناسب استفاده کنند خدمات ذخیره سازی برای ذخیره سازی اشیاء، داده های رابطه ای، حافظه پنهان و تجزیه و تحلیل. فراگیران می توانند برای تکمیل آزمایشگاه ها انتخاب کنند به زبان مورد علاقه آنها: Node.js، جاوا یا پایتون.


آموزش معماری با Google Kubernetes Engine: Production (C3)

Architecting with Google Kubernetes Engine: Production (C3)

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور Google Kubernetes: تولید»، با امنیت Kubernetes و Google Kubernetes Engine (GKE) آشنا خواهید شد. ثبت و نظارت؛ و با استفاده از سرویس‌های ذخیره‌سازی و پایگاه داده مدیریت شده Google Cloud از داخل GKE.


آموزش نوسازی زیرساخت و برنامه با Google Cloud

Infrastructure and Application Modernization with Google Cloud

بسیاری از شرکت‌های سنتی از سیستم‌ها و برنامه‌های کاربردی قدیمی استفاده می‌کنند که اغلب برای دستیابی به مقیاس و سرعت مورد نیاز برای برآورده کردن انتظارات مشتری مدرن تلاش می‌کنند. رهبران کسب‌وکار و تصمیم‌گیرندگان فناوری اطلاعات دائماً باید بین نگهداری سیستم‌های قدیمی و سرمایه‌گذاری در محصولات و خدمات نوآورانه یکی را انتخاب کنند. این دوره به بررسی چالش‌های یک زیرساخت قدیمی فناوری اطلاعات می‌پردازد و چگونه کسب‌وکارها می‌توانند آن را با استفاده از فناوری ابری مدرن‌سازی کنند. این کار با بررسی گزینه‌های محاسباتی مختلف موجود در فضای ابری و مزایای هر یک، قبل از روی آوردن به نوسازی برنامه‌ها و رابط‌های برنامه‌نویسی برنامه (API) آغاز می‌شود. این دوره همچنین طیف وسیعی از راه‌حل‌های Google Cloud را در نظر می‌گیرد که می‌تواند به کسب‌وکارها برای توسعه و مدیریت بهتر سیستم‌های خود، مانند Compute Engine، App Engine و Apigee کمک کند.


آموزش اطلاعات کلان گوگل و اصول یادگیری ماشینی

Google Cloud Big Data and Machine Learning Fundamentals

این دوره به معرفی محصولات و سرویس‌های کلان داده و یادگیری ماشین Google Cloud می‌پردازد که از چرخه عمر داده به هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند. این فرآیندها، چالش‌ها و مزایای ساخت خط لوله داده بزرگ و مدل‌های یادگیری ماشین را با...


آموزش تقویم گوگل

Google Calendar

با Google Calendar، می‌توانید به سرعت جلسات و رویدادها را برنامه‌ریزی کنید و یادآوری‌هایی درباره فعالیت‌های آتی دریافت کنید، بنابراین همیشه می‌دانید که چه چیزی در آینده است.


آموزش زیرساخت ابر ضروری - خدمات اصلی

Essential Cloud Infrastructure - Core Services

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud Platform با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند. شرکت‌کنندگان از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدیویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، عناصر راه‌حل، از جمله اجزای زیرساخت مانند شبکه‌ها، سیستم‌ها و سرویس‌های برنامه‌ها را بررسی و به کار می‌گیرند. این دوره همچنین راه‌حل‌های عملی از جمله کلیدهای رمزگذاری ارائه‌شده توسط مشتری، مدیریت امنیت و دسترسی، سهمیه‌بندی و صورت‌حساب، و نظارت بر منابع را پوشش می‌دهد.


آموزش مقدمه ای بر پیش بینی راس و سری های زمانی در عمل

Introduction to Vertex Forecasting and Time Series in Practice

این دوره مقدمه ای بر ساخت راه حل های پیش بینی با Google Cloud است.


آموزش شبکه در Google Cloud: اتصال ترکیبی و مدیریت شبکه

Networking in Google Cloud: Hybrid Connectivity and Network Management

با طیف گسترده ای از گزینه های شبکه در Google Cloud آشنا شوید. این دوره از سخنرانی‌ها، دموها و آزمایشگاه‌های عملی استفاده می‌کند تا به شما کمک کند فناوری‌های شبکه Google Cloud، از جمله شبکه‌های ابر خصوصی مجازی (VPC)، زیرشبکه‌ها و فایروال‌ها را کاوش کرده و به کار بگیرید. اتصال بین شبکه ها؛ تعادل بار؛ Cloud DNS؛ Cloud CDN؛ و Cloud NAT. همچنین با الگوهای رایج طراحی شبکه و استقرار خودکار با استفاده از Terraform آشنا خواهید شد. این دومین و آخرین دوره از مجموعه Networking in Google Cloud است.


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای مهندس امنیت ابری شما

Preparing for Your Professional Cloud Security Engineer Journey

این دوره به زبان آموزان کمک می کند تا برای آزمون گواهینامه مهندس امنیت ابر حرفه ای (PCSE) آماده شوند.


آموزش درک هزینه های Google Cloud شما

Understanding Your Google Cloud Costs

درک هزینه‌های Google Cloud شما برای کسانی که در یک نقش فناوری یا مالی کار می‌کنند و مسئول مدیریت هزینه‌های Google Cloud هستند، مناسب‌تر است.


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes - تولید

Architecting with Google Kubernetes Engine - Production

در این دوره ، "معماری با Google Kubernetes Engine - Production" ، شما در مورد امنیت Kubernetes و GKE اطلاعات کسب خواهید کرد. ورود به سیستم و نظارت و استفاده از سرویس ذخیره سازی و پایگاه داده Google Cloud از داخل GKE.


آموزش نوسازی دریاچه های داده و انبارهای داده با GCP

Modernizing Data Lakes and Data Warehouses with GCP

دو جزء کلیدی هر خط لوله داده، دریاچه های داده و انبارها هستند. این دوره موارد استفاده را برای هر نوع ذخیره‌سازی برجسته می‌کند و با جزئیات فنی به راه‌حل‌های دریاچه داده و انبار موجود در Google Cloud Platform می‌پردازد. همچنین، این دوره، نقش یک مهندس داده، مزایای یک خط لوله داده موفق برای عملیات تجاری را شرح می دهد و بررسی می کند که چرا مهندسی داده باید در یک محیط ابری انجام شود. یادگیرندگان با استفاده از QwikLabs تجربه عملی با دریاچه ها و انبارهای داده در پلتفرم Google Cloud را خواهند داشت.


آموزش Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud آشنا می کند.


آموزش توسعه API در پلتفرم Apigee Google Cloud

API Development on Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره به شما یک نمای کلی از توسعه API در پلتفرم Apigee API می دهد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به درستی به توسعه API خود نزدیک شوید و اطمینان حاصل کنیم که از ابزارهای مختلف و سیاست‌های خارج از جعبه موجود در Apigee Edge که می‌توانند به شما در پیاده‌سازی کمک کنند آگاه هستید. به‌عنوان بخشی از تمرین‌های آزمایشگاهی، مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را ارائه می‌کنیم تا محیط رایگان Apigee خود را بچرخانید و شروع به توسعه یک API پایه از ابتدا کنید. با گذراندن این دوره، درک سطح بالایی از توسعه API خواهید داشت. تمام مطالب تکمیلی برای بررسی/مرجع آفلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگر می خواهید در مورد توسعه API بیاموزید، این دوره برای شما مناسب است!


آموزش Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

این دوره شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud آشنا می کند. از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدیویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان عناصر راه‌حل، از جمله شبکه‌های بهم پیوسته ایمن، متعادل‌سازی بار، مقیاس‌سازی خودکار، اتوماسیون زیرساخت و خدمات مدیریت‌شده را بررسی و اجرا می‌کنند.


آموزش توسعه برنامه های کانتینری در Google Cloud

Developing Containerized Applications on Google Cloud

در این دوره با کانتینرها و نحوه ساخت و بسته بندی تصاویر کانتینر آشنا می شوید.


آموزش امنیت در Google Cloud: تمرین عملی

Security in Google Cloud: Hands-On Practice

این دوره از مجموعه ای از آزمایشگاه ها تشکیل شده است ، که به منظور ارائه تجربه عملی زبان آموزان در زمینه انجام کارهای مختلف مربوط به امنیت محیط Google Cloud آنها ، طراحی شده است.


آموزش مقدمه ای بر چت گوگل

Introduction to Google Chat

یک معرفی جامع برای Google Chat، نرم افزار چت پرکاربرد Google که در Google Workspace ارائه شده است، دریافت کنید.


آموزش مهاجرت به Google Cloud

Migrating to Google Cloud

این دوره شرکت کنندگان را با استراتژی های مهاجرت از یک محیط منبع به Google Cloud آشنا می کند. شرکت کنندگان با مفاهیم اساسی Google Cloud و موضوعات عمیق تر، مانند ایجاد ماشین های مجازی، پیکربندی شبکه ها و مدیریت دسترسی و هویت آشنا می شوند. این دوره سپس فرآیند نصب و مهاجرت Migrate for Compute Engine را شامل می‌شود، از جمله ویژگی‌های ویژه مانند کلون‌های آزمایشی و مهاجرت‌های موج.


آموزش پیش‌بینی راس و سری‌های زمانی در عمل

Vertex Forecasting and Time Series in Practice

این دوره مقدمه ای بر ساخت راه حل های پیش بینی با Google Cloud است. شما با مدل های دنباله ای و مبانی سری های زمانی شروع می کنید.


آموزش معماری با Google Kubernetes Engine: Production (C3)

Architecting with Google Kubernetes Engine: Production (C3)

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور Google Kubernetes: تولید»، با امنیت Kubernetes و Google Kubernetes Engine (GKE) آشنا خواهید شد. ثبت و نظارت؛ و با استفاده از سرویس‌های ذخیره‌سازی و پایگاه داده مدیریت شده Google Cloud از داخل GKE.


آموزش مهاجرت به Google Cloud

Migrating to Google Cloud

این دوره شرکت کنندگان را با استراتژی های مهاجرت از یک محیط منبع به Google Cloud آشنا می کند.


آموزش جیمیل

Gmail

جیمیل سرویس ایمیل مبتنی بر ابر گوگل است که به شما امکان می دهد از هر رایانه یا دستگاهی فقط با یک مرورگر وب به پیام های خود دسترسی داشته باشید.


آموزش اطلاعات کلان گوگل و اصول یادگیری ماشینی

Google Cloud Big Data and Machine Learning Fundamentals

این دوره به معرفی محصولات و سرویس‌های کلان داده و یادگیری ماشین Google Cloud می‌پردازد که از چرخه عمر داده به هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند.


آموزش هوش مصنوعی Duet در Google Meet

Duet AI in Google Meet

Duet AI در Google Workspace افزونه‌ای است که به کاربران امکان دسترسی به ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد را می‌دهد. این دوره به بررسی قابلیت‌های Duet AI در Google Meet می‌پردازد. از طریق درس های ویدیویی، فعالیت های عملی و مثال های عملی، شما...


آموزش ساختن برنامه‌های بدون کد با AppSheet: پایه‌ها

Building No-Code Apps with AppSheet: Foundations

در این دوره شما اصول توسعه اپلیکیشن بدون کد را یاد خواهید گرفت و موارد استفاده برای اپلیکیشن های بدون کد را تشخیص می دهید.


آموزش آماده شدن برای آزمون مهندس داده حرفه ای Google Cloud

Preparing for the Google Cloud Professional Data Engineer Exam

این دوره به داوطلبان آینده نگر کمک می کند تا آمادگی خود را برای آزمون مهندس داده های حرفه ای تشکیل دهند. این جلسه ساختار و قالب امتحان و همچنین ارتباط آن با سایر گواهینامه های Google Cloud را پوشش می دهد.


آموزش هوش مصنوعی Duet در Google Docs

Duet AI in Google Docs

Duet AI در Google Workspace افزونه‌ای است که به کاربران امکان دسترسی به ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد را می‌دهد. این دوره با استفاده از درس‌های ویدیویی، فعالیت‌های عملی و مثال‌های عملی به قابلیت‌های Duet AI در Google Docs می‌پردازد. شما یاد می گیرید که چگونه از هوش مصنوعی Duet برای تولید محتوای نوشته شده بر اساس درخواست ها استفاده کنید. همچنین با استفاده از هوش مصنوعی Duet برای ویرایش متنی که قبلاً نوشته‌اید کاوش می‌کنید و به شما کمک می‌کند بهره‌وری کلی خود را بهبود بخشید. در پایان این دوره، شما به دانش و مهارت هایی مجهز خواهید شد تا با اطمینان از هوش مصنوعی Duet در Google Docs برای بهبود نوشتار خود استفاده کنید.


آموزش مقدمه ای بر TensorFlow

Introduction to TensorFlow

در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد مدل های یادگیری ماشینی در TensorFlow که ابزاری است که برای نوشتن برنامه های یادگیری ماشین استفاده خواهیم کرد، یاد خواهید گرفت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از کتابخانه های TensorFlow برای حل مسائل عددی استفاده کنید.


آموزش مهندسی ویژگی

Feature Engineering

آیا می خواهید در مورد فروشگاه ویژگی Vertex AI بدانید؟ آیا می خواهید بدانید چگونه می توانید دقت مدل های ML خود را بهبود بخشید؟


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes - مبانی

Architecting with Google Kubernetes Engine - Foundations

در این دوره ، Architecting with Google Kubernetes Engine: Foundations ، شما یک مرور در مورد طرح و اصول Google Cloud دریافت می کنید و به دنبال آن مقدمه ای برای ایجاد و مدیریت ظروف نرم افزاری و معرفی معماری ...


آموزش مدیریت تغییر هنگام انتقال به Google Cloud

Managing Change when Moving to Google Cloud

حرکت به سمت ابر فرصت های بی شماری را برای شروع کار به روش جدید ایجاد می کند و نیروی کار را برای همکاری بهتر و نوآوری بیشتر می کند. اما این نیز یک تغییر بزرگ است. بعضی اوقات موفقیت در تغییر به خود تغییر بستگی ندارد ، بلکه ...


آموزش مبانی طراحی مکالمه CCAI

CCAI Conversational Design Fundamentals

به "مبانی طراحی مکالمه CCAI"، اولین دوره از مجموعه "تجارب مشتری با هوش مصنوعی مرکز تماس" خوش آمدید.


آموزش شروع با توسعه اپلیکیشن

Getting Started With Application Development

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از Google Cloud را ادغام کنند. شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه بهترین شیوه‌ها را برای توسعه برنامه‌های کاربردی به کار ببرند و از سرویس‌های ذخیره‌سازی Google Cloud مناسب برای ذخیره‌سازی اشیا، داده‌های رابطه‌ای، حافظه پنهان و تجزیه و تحلیل استفاده کنند.


آموزش شروع با توسعه برنامه در Google Cloud

Getting Started With Application Development on Google Cloud

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از Google Cloud را ادغام کنند. شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه بهترین شیوه‌ها را برای توسعه اپلیکیشن به کار ببرند.


آموزش Google Cloud Fundamentals برای حرفه ای های AWS

Google Cloud Fundamentals for AWS Professionals

Google Cloud Fundamentals for AWS Professionals مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند.


آموزش طراحی API و مبانی پلتفرم Apigee Google Cloud

API Design and Fundamentals of Google Cloud's Apigee API Platform

در این دوره آموزشی، نحوه طراحی API و نحوه استفاده از مشخصات OpenAPI برای مستندسازی آنها را یاد می گیرید.


آموزش بهترین روش های امنیتی در Google Cloud

Security Best Practices in Google Cloud

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud می دهد.


آموزش کاوش و آماده سازی داده های خود با BigQuery

Exploring and Preparing your Data with BigQuery

در این دوره، می‌بینیم که چالش‌های رایجی که تحلیل‌گران داده با آن مواجه هستند چیست و چگونه می‌توان آن‌ها را با ابزارهای کلان داده در Google Cloud حل کرد.


آموزش چند خوشه ابری ترکیبی با Anthos

Hybrid Cloud Multi-Cluster with Anthos

این دوره بر اساس تقاضا دانش آموزان را برای درک، پیکربندی و نگهداری زیرساخت های چند خوشه ای Kubernetes با استفاده از Anthos GKE و سرویس مش مبتنی بر Istio، چه با Anthos در Google Cloud یا با Anthos مستقر در ...


آموزش استفاده از یادگیری ماشینی در داده های خود با Google Cloud

Applying Machine Learning to your Data with Google Cloud

در این دوره، ما تعریف می کنیم که یادگیری ماشین چیست و چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: Foundation

Essential Google Cloud Infrastructure: Foundation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش شبکه‌سازی در Google Cloud: تعریف و پیاده‌سازی شبکه‌ها

Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان امکان مطالعه گسترده گزینه های شبکه در Google Cloud را می دهد.


آموزش کاوش تغییر شکل داده با Google Cloud

Exploring Data Transformation with Google Cloud

فناوری ابری می‌تواند ارزش زیادی برای یک سازمان به ارمغان بیاورد و ترکیب قدرت فناوری ابری با داده‌ها این پتانسیل را دارد که ارزش بیشتری را باز کند و تجربیات جدیدی برای مشتری ایجاد کند. «کاوش در تبدیل داده‌ها با Google Cloud» ارزشی را که داده‌ها برای یک سازمان به ارمغان می‌آورند و راه‌هایی را که Google Cloud می‌تواند داده‌ها را مفید و قابل دسترس کند بررسی می‌کند. بخشی از مسیر یادگیری Cloud Digital Leader، این دوره با هدف کمک به افراد در رشد نقش خود و ساختن آینده کسب و کارشان است.


آموزش امنیت Google Workspace

Google Workspace Security

Google Workspace Security سومین دوره از مجموعه Google Workspace Administration است.


آموزش مقدمه ای بر جیمیل

Introduction to Gmail

با نحوه شروع استفاده از ویژگی‌های یکپارچه Gmail، سرویس ایمیل مبتنی بر ابر از Google آشنا شوید.


آموزش زیرساخت قابل اعتماد Google Cloud: طراحی و فرآیند

Reliable Google Cloud Infrastructure: Design and Process

این دوره دانش آموزان را برای ایجاد راه حل های بسیار قابل اعتماد و کارآمد در Google Cloud با استفاده از الگوهای طراحی اثبات شده مجهز می کند. این ادامه دوره های معماری با موتور محاسباتی گوگل یا معماری با موتور گوگل کوبرنتس است.


آموزش ساخت خطوط لوله داده دسته ای در GCP

Building Batch Data Pipelines on GCP

خطوط لوله داده معمولاً تحت یکی از پارادایم های Extra-Load، Extract-Load-Transform یا Extract-Transform-Load قرار می گیرند. این دوره توضیح می دهد که کدام پارادایم و چه زمانی باید برای داده های دسته ای استفاده شود. علاوه بر این، این دوره چندین فناوری را در Google Cloud Platform برای تبدیل داده ها از جمله BigQuery، اجرای Spark در Cloud Dataproc، نمودارهای خط لوله در Cloud Data Fusion و پردازش داده های بدون سرور با Cloud Dataflow را پوشش می دهد. یادگیرندگان تجربه عملی در ساخت اجزای خط لوله داده در پلتفرم Google Cloud با استفاده از QwikLabs خواهند داشت.


آموزش کاهش آسیب‌پذیری‌های امنیتی در Google Cloud

Mitigating Security Vulnerabilities on Google Cloud

در این دوره آموزشی خودگام، شرکت‌کنندگان در بسیاری از نقاط زیرساخت مبتنی بر Google Cloud، اقدامات کاهشی حملات را از جمله حملات انکار سرویس توزیع‌شده، حملات فیشینگ، و تهدیدهایی که شامل طبقه‌بندی محتوا می‌شوند، یاد می‌گیرند.


آموزش شروع با توسعه اپلیکیشن

Getting Started With Application Development

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش ثبت، نظارت و قابلیت مشاهده در Google Cloud

Logging, Monitoring and Observability in Google Cloud

نحوه نظارت، عیب یابی و بهبود عملکرد زیرساخت و برنامه خود را بیاموزید.


آموزش مقدمه ای بر Google Workspace Administration

Introduction to Google Workspace Administration

https://www.google.com/chrome/


آموزش Google Cloud Fundamentals برای حرفه ای های AWS

Google Cloud Fundamentals for AWS Professionals

Google Cloud Fundamentals for AWS Professionals مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند.


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes - تولید

Architecting with Google Kubernetes Engine - Production

در این دوره، «معماری با موتور Google Kubernetes - تولید»، با امنیت Kubernetes و GKE آشنا خواهید شد. ثبت و نظارت؛ و با استفاده از سرویس های ذخیره سازی مدیریت شده و پایگاه داده GCP از داخل GKE.


آموزش طراحی API و مبانی پلتفرم Apigee Google Cloud

API Design and Fundamentals of Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره نگاهی مقدماتی به پلتفرم Apigee API و طراحی API به طور کلی به شما می دهد. ما موضوعاتی مانند نحوه صحیح پیمایش در رابط کاربری Apigee Edge و همچنین نحوه نزدیک شدن به طراحی API و اطمینان از رعایت بهترین شیوه های صنعت را پوشش خواهیم داد. ما همچنین پشته فناوری Apigee را بررسی خواهیم کرد تا از درک کامل همه اجزای پلتفرم اطمینان حاصل کنیم.


آموزش مبانی MLOps (عملیات یادگیری ماشین)

MLOps (Machine Learning Operations) Fundamentals

این دوره شرکت کنندگان را با ابزارها و بهترین شیوه های MLOps برای استقرار ، ارزیابی ، نظارت و بهره برداری از سیستم های تولید ML در Google Cloud آشنا می کند. MLOps بر استقرار ، آزمایش ، نظارت و اتوماسیون سیستم های ML متمرکز است.


آموزش زیرساخت ابر قابل اعتماد - طراحی و فرآیند

Reliable Cloud Infrastructure - Design and Process

از طریق ترکیبی از ارائه‌ها، چالش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که استقرارهای GCP را طراحی کنند که بسیار قابل اعتماد و ایمن هستند. و نحوه اجرای استقرار GCP به روشی بسیار در دسترس و مقرون به صرفه.


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای مهندس امنیت ابری شما

Preparing for Your Professional Cloud Security Engineer Journey

این دوره به زبان آموزان کمک می کند تا برای آزمون گواهینامه مهندس امنیت ابر حرفه ای (PCSE) آماده شوند.


آموزش تجزیه و تحلیل هوشمند، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در Google Cloud

Smart Analytics, Machine Learning, and AI on Google Cloud

گنجاندن یادگیری ماشین در خطوط لوله داده، توانایی استخراج بینش از داده ها را افزایش می دهد. این دوره روش‌هایی را که می‌توان یادگیری ماشین را در خطوط لوله داده در Google Cloud گنجاند، پوشش می‌دهد. برای سفارشی سازی اندک یا بدون سفارشی سازی، این دوره AutoML را پوشش می دهد. برای قابلیت‌های یادگیری ماشینی مناسب‌تر، این دوره نوت‌بوک‌ها و یادگیری ماشینی BigQuery (BigQuery ML) را معرفی می‌کند. همچنین، این دوره نحوه تولید راه حل های یادگیری ماشین را با استفاده از Vertex AI پوشش می دهد.


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای معمار ابری شما

Preparing for Your Professional Cloud Architect Journey

این دوره به زبان آموزان کمک می کند تا یک برنامه مطالعاتی برای آزمون گواهینامه PCA (معمار حرفه ای ابر) ایجاد کنند. فراگیران وسعت و دامنه حوزه های تحت پوشش امتحان را بررسی می کنند.


آموزش معماری و نصب پلتفرم Apigee Hybrid API

Architecting and Installing the Apigee Hybrid API Platform

این دوره شما را با اصول و روش های مورد استفاده آشنا می کند برای نصب و مدیریت پلتفرم Apigee Apigee Google Cloud برای ابر هیبریدی. از طریق ترکیبی از سخنرانی‌ها، آزمایشگاه‌های عملی و مواد تکمیلی، شما یاد خواهید گرفت که چگونه پلتفرم Apigee Apigee را نصب و راه اندازی کنید.


آموزش مدیریت ایمیل Google Workspace

Google Workspace Mail Management

Google Workspace Mail Management چهارمین دوره از مجموعه Google Workspace Administration است. در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه از سازمان خود در برابر حملات هرزنامه، جعل، فیشینگ و بدافزار محافظت کنید. شما انطباق ایمیل را پیکربندی خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه پیشگیری از از دست دادن داده (DLP) را برای سازمان خود پیاده سازی کنید. شما درک درستی از گزینه های مسیریابی نامه در دسترس خواهید داشت و یاد خواهید گرفت که چگونه فرستندگان را در لیست سفید قرار دهید و مسدود کنید. همچنین با سایر گزینه‌های ایمیل مانند دروازه‌های ورودی و خروجی، بایگانی ایمیل شخص ثالث و ژورنال کردن در Vault آشنا خواهید شد. پیش نیازها شما باید دوره های مقدمه ای بر Google Workspace، مدیریت Google Workspace و امنیت Google Workspace را تکمیل کرده باشید.


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes: تولید

Architecting with Google Kubernetes Engine: Production

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور Google Kubernetes: تولید»، با امنیت Kubernetes و Google Kubernetes Engine (GKE) آشنا خواهید شد. ثبت و نظارت؛ و با استفاده از سرویس‌های ذخیره‌سازی و پایگاه داده مدیریت شده Google Cloud از داخل GKE. این آخرین دوره از سری معماری با موتور Google Kubernetes است. پس از اتمام این دوره، در دوره آموزشی Reliable Google Cloud Infrastructure: Design and Process یا دوره Hybrid Cloud Infrastructure Foundations with Anthos ثبت نام کنید.


آموزش مهندسی ویژگی

Feature Engineering

به Feature Engineering خوش آمدید که در آن ویژگی‌های خوب در مقابل بد و اینکه چگونه می‌توانید آن‌ها را برای استفاده بهینه در مدل‌های خود پیش پردازش و تبدیل کنید، مورد بحث قرار خواهیم داد.


آموزش معماری و نصب پلتفرم Apigee Hybrid API

Architecting and Installing the Apigee Hybrid API Platform

این دوره شما را با اصول و روش های مورد استفاده آشنا می کند برای نصب و مدیریت پلتفرم Apigee Apigee Google Cloud برای ابر هیبریدی. از طریق ترکیبی از سخنرانی‌ها، آزمایشگاه‌های عملی و مواد تکمیلی، شما یاد خواهید گرفت که چگونه پلتفرم Apigee Apigee را نصب و راه اندازی کنید.


آموزش استفاده از یادگیری ماشینی در داده های خود با Google Cloud

Applying Machine Learning to your Data with Google Cloud

در این دوره، ما تعریف می کنیم که یادگیری ماشین چیست و چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.


آموزش Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند.


آموزش ساختن برنامه‌های بدون کد با AppSheet: پایه‌ها

Building No-Code Apps with AppSheet: Foundations

در این دوره شما اصول توسعه اپلیکیشن بدون کد را یاد خواهید گرفت و موارد استفاده برای اپلیکیشن های بدون کد را تشخیص می دهید.


آموزش به روزرسانی و نظارت بر پلت فرم API ترکیبی Apigee

Upgrading and Monitoring the Apigee Hybrid API Platform

این دوره در مورد روند به روزرسانی برای Apigee hybrid بحث می کند و به شما نحوه نظارت و عیب یابی اجزای هواپیمای زمان اجرا ترکیبی را آموزش می دهد.


آموزش شروع کار با Terraform برای Google Cloud

Getting Started with Terraform for Google Cloud

این دوره مقدمه ای برای استفاده از Terraform برای Google Cloud ارائه می دهد. این زبان آموزان را قادر می سازد تا توصیف کنند که چگونه Terraform می تواند برای پیاده سازی زیرساخت به عنوان کد استفاده شود.


آموزش اسلایدهای گوگل

Google Slides

با اسلایدهای Google، می‌توانید ارائه‌های حرفه‌ای برای فروش، پروژه‌ها، ماژول‌های آموزشی و موارد دیگر ایجاد و ارائه کنید. ارائه‌های اسلایدهای Google با خیال راحت در فضای ابری ذخیره می‌شوند.


آموزش استقرار SAP در Google Cloud

Deploying SAP on Google Cloud

این دوره یک تجربه جامع از پیکربندی بهینه SAP در Google Cloud را فراهم می کند. شرکت کنندگان یاد می گیرند SAP را در Google Cloud پیکربندی کنند ، و بهترین روشها چیست ، دوره را با تجربه عملی برای پیکربندی SAP در ...


آموزش مبانی کلان داده و یادگیری ماشین پلتفرم Google Cloud

Google Cloud Platform Big Data and Machine Learning Fundamentals

این دوره 1 هفته‌ای سریع درخواستی، شرکت‌کنندگان را با قابلیت‌های Big Data و یادگیری ماشین Google Cloud Platform (GCP) آشنا می‌کند. این یک نمای کلی سریع از Google Cloud Platform و بررسی عمیق تری از قابلیت های پردازش داده ها را ارائه می دهد.


آموزش ساختن سیستم‌های تحلیل جریان انعطاف‌پذیر در GCP

Building Resilient Streaming Analytics Systems on GCP

پردازش داده های جریانی به طور فزاینده ای محبوب می شود زیرا پخش جریانی به کسب و کارها امکان می دهد معیارهای زمان واقعی را در عملیات تجاری دریافت کنند. این دوره نحوه ایجاد خطوط لوله داده جریانی در Google Cloud Platform را پوشش می دهد. Cloud Pub/Sub برای مدیریت داده های جریان ورودی توضیح داده شده است. این دوره همچنین نحوه اعمال تجمیع‌ها و تبدیل‌ها به جریان داده‌ها را با استفاده از Cloud Dataflow و نحوه ذخیره رکوردهای پردازش شده در BigQuery یا Cloud Bigtable برای تجزیه و تحلیل را پوشش می‌دهد. یادگیرندگان با استفاده از QwikLabs در ساخت اجزای خط لوله داده جریانی در Google Cloud Platform تجربه عملی خواهند داشت.


آموزش مدیریت ایمیل Google Workspace

Google Workspace Mail Management

Google Workspace Mail Management چهارمین دوره از مجموعه Google Workspace Administration است.


آموزش Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud آشنا می کند.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: خدمات اصلی

Essential Google Cloud Infrastructure: Core Services

این دوره شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند. شرکت‌کنندگان از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های ویدئویی، نمایش‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های عملی، عناصر راه‌حل، از جمله اجزای زیرساختی مانند شبکه‌ها، سیستم‌ها و سرویس‌های برنامه‌ها را بررسی و به کار می‌گیرند. این دوره همچنین راه‌حل‌های عملی از جمله کلیدهای رمزگذاری ارائه‌شده توسط مشتری، مدیریت امنیت و دسترسی، سهمیه‌بندی و صورت‌حساب، و نظارت بر منابع را پوشش می‌دهد.


آموزش Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud آشنا می کند.


آموزش چگونه Google یادگیری ماشینی را انجام می دهد

How Google does Machine Learning

یادگیری ماشینی چیست و چه نوع مشکلاتی را می تواند حل کند؟ Google به یادگیری ماشین کمی متفاوت فکر می کند - داشتن منطق ، و نه فقط داده. ما در مورد اینکه چرا چنین قاب بندی هنگام استفاده از فکر مفید است ، صحبت می کنیم ...


آموزش ایجاد مجموعه داده های BigQuery جدید و تجسم بینش

Creating New BigQuery Datasets and Visualizing Insights

این دومین دوره از مجموعه دوره های Data to Insights است.


آموزش سیستم های یادگیری ماشین تولید

Production Machine Learning Systems

این دوره نحوه پیاده سازی انواع مختلف سیستم های ML تولیدی را پوشش می دهد - آموزش استاتیک، پویا و مداوم. استنتاج استاتیک و پویا؛ و پردازش دسته ای و آنلاین.


آموزش توسعه API در پلتفرم Apigee Google Cloud

API Development on Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره به شما یک نمای کلی از توسعه API در پلتفرم Apigee API می دهد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به درستی به توسعه API خود نزدیک شوید و اطمینان حاصل کنیم که از ابزارهای مختلف و سیاست‌های خارج از جعبه موجود در Apigee Edge که می‌توانند به شما در پیاده‌سازی کمک کنند آگاه هستید. به‌عنوان بخشی از تمرین‌های آزمایشگاهی، مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را ارائه می‌کنیم تا محیط رایگان Apigee خود را بچرخانید و شروع به توسعه یک API پایه از ابتدا کنید. با گذراندن این دوره، درک سطح بالایی از توسعه API خواهید داشت. تمام مطالب تکمیلی برای بررسی/مرجع آفلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگر می خواهید در مورد توسعه API بیاموزید، این دوره برای شما مناسب است!


آموزش Google Cloud Fundamentals for Azure Professionals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals for Azure Professionals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals for Azure Professionals مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند.


آموزش مدیریت پروژه های یادگیری ماشین با Google Cloud

Managing Machine Learning Projects with Google Cloud

حرفه ای های تجاری در نقش های غیر فنی فرصتی منحصر به فرد برای رهبری/تأثیرگذاری بر پروژه های یادگیری ماشین دارند. اگر در مورد یادگیری ماشین سوالی دارید و می خواهید نحوه استفاده از آن را بدانید، این دوره برای شما مناسب است.


آموزش تجزیه و تحلیل هوشمند، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در GCP

Smart Analytics, Machine Learning, and AI on GCP

گنجاندن یادگیری ماشین در خطوط لوله داده، توانایی کسب و کارها را برای استخراج بینش از داده های خود افزایش می دهد. این دوره چندین روش را پوشش می دهد که یادگیری ماشین می تواند در خطوط لوله داده در Google Cloud Platform بسته به سطح سفارشی سازی مورد نیاز گنجانده شود. برای سفارشی سازی اندک یا بدون سفارشی سازی، این دوره AutoML را پوشش می دهد. برای قابلیت‌های یادگیری ماشینی مناسب‌تر، این دوره نوت‌بوک‌های پلتفرم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین BigQuery را معرفی می‌کند. همچنین، این دوره نحوه تولید راه حل های یادگیری ماشین با استفاده از Kubeflow را پوشش می دهد. یادگیرندگان با استفاده از QwikLabs در ساخت مدل‌های یادگیری ماشین در Google Cloud Platform تجربه عملی خواهند داشت.


آموزش مدیریت امنیت در Google Cloud Platform

Managing Security in Google Cloud Platform

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud Platform می دهد. شرکت‌کنندگان از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، مؤلفه‌های یک راه‌حل امن GCP، از جمله Cloud Identity، مدیر منابع GCP، Cloud IAM، فایروال‌های Google Virtual Private Cloud، Google Cloud Load balancing، Cloud CDN، را بررسی و اجرا می‌کنند. فناوری‌های کنترل دسترسی Cloud Storage، Stackdriver، کلیدهای امنیتی، کلیدهای رمزگذاری ارائه‌شده توسط مشتری، Google Data Loss Prevention API و Cloud Armor. شرکت‌کنندگان در بسیاری از نقاط زیرساخت مبتنی بر GCP، اقدامات کاهشی حملات را یاد می‌گیرند، از جمله حملات انکار سرویس توزیع‌شده، حملات فیشینگ، و تهدیدهایی که شامل طبقه‌بندی محتوا و استفاده می‌شوند. برای استفاده حداکثری از این دوره، شرکت‌کنندگان باید * تکمیل مقدمات پلتفرم ابری Google: زیرساخت اصلی یا تجربه مشابه * تکمیل قبلی GCP و شبکه‌های ترکیبی Deep Dive یا تجربه معادل آن * آشنایی با مفاهیم اساسی در امنیت اطلاعات، مانند * آسیب پذیری، تهدید، سطح حمله * محرمانه بودن، یکپارچگی، در دسترس بودن * انواع تهدیدهای رایج و استراتژی های کاهش آنها * رمزنگاری کلید عمومی * جفت کلید عمومی و خصوصی * گواهی ها * انواع رمز * مقامات گواهی * امنیت لایه حمل و نقل/سوکت های امن لایه ارتباطات رمزگذاری شده * زیرساخت های کلید عمومی * خط مشی امنیتی * تسلط اولیه با ابزارهای خط فرمان و محیط های سیستم عامل لینوکس * تجربه عملیات سیستمی، استقرار و مدیریت برنامه ها، در محل یا در یک محیط ابر عمومی * درک خواندن کد در پایتون یا جاوا اسکریپت


آموزش مهاجرت به Google Cloud

Migrating to Google Cloud

این دوره شرکت کنندگان را با استراتژی های مهاجرت آشنا می کند از یک محیط منبع به Google Cloud. شرکت کنندگان معرفی می شوند مفاهیم اساسی Google Cloud و موضوعات عمیق تر، مانند ایجاد ماشین های مجازی، پیکربندی شبکه ها و مدیریت دسترسی و هویت. سپس این دوره مراحل نصب و مهاجرت Migrate را پوشش می دهد برای Compute Engine، از جمله ویژگی‌های ویژه مانند تست کلون و موج مهاجرت ها


آموزش کاهش آسیب‌پذیری‌های امنیتی در Google Cloud Platform

Mitigating Security Vulnerabilities on Google Cloud Platform

این دوره به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud Platform می دهد.


آموزش آشنایی با امنیت و عملیات Google Cloud

Understanding Google Cloud Security and Operations

این دوره به بررسی مدیریت هزینه، امنیت و عملیات در فضای ابری می پردازد.


آموزش ماشین به پایان با TensorFlow در GCP

End-to-End Machine Learning with TensorFlow on GCP

این دوره به عنوان کارگاهی تنظیم شده است که در آن شما یادگیری ماشین End-to-End Machine را با TensorFlow در Google Cloud Platform انجام خواهید داد. این شامل ساخت یک مدل از انتها به انتها از طریق کاوش داده ها تا راه اندازی یک مدل ML و دریافت پیش بینی ها است ...


آموزش امنیت Google Workspace

Google Workspace Security

Google Workspace Security سومین دوره از مجموعه Google Workspace Administration است.


آموزش نوآوری با داده و Google Cloud

Innovating with Data and Google Cloud

فناوری ابری به تنهایی تنها کسری از ارزش واقعی را برای یک کسب و کار فراهم می کند. هنگامی که با داده ها ترکیب می شود - تعداد زیادی از آنها - این قدرت را دارد که ارزش واقعی را باز کند و تجربیات جدیدی برای مشتریان ایجاد کند.


آموزش اینترنت اشیاء صنعتی در Google Cloud

Industrial IoT on Google Cloud

اینترنت صنعتی اشیا را در Google Cloud بیاموزید


آموزش تحول کسب و کار با Google Cloud

Business Transformation with Google Cloud

اگر می‌خواهید در مورد فناوری ابری بیاموزید تا بتوانید در نقش خود برتر باشید، به ساختن آینده کسب‌وکارتان کمک کنید و در عصر ابر پیشرفت کنید، پس «تحول کسب‌وکار با Google Cloud» برای شما مناسب است.


آموزش مدیریت و ایمن سازی پلتفرم Apigee Hybrid API

Managing and Securing the Apigee Hybrid API Platform

این دوره در مورد چگونگی مدیریت محیط ها در ترکیبی Apigee و چگونگی ایمن سازی اجزای صفحه زمان اجرا بحث می کند.


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای مهندس شبکه ابری

Preparing for the Professional Cloud Network Engineer Journey

این دوره به شما کمک می کند آمادگی خود را برای آزمون حرفه ای مهندس ابری ساختار دهید. با دامنه های Google Cloud تحت پوشش آزمون و نحوه ایجاد یک برنامه مطالعه برای بهبود دانش دامنه خود آشنا خواهید شد.


آموزش توسعه عامل مجازی در Dialogflow ES برای Citizen Devs

Virtual Agent Development in Dialogflow ES for Citizen Devs

به "توسعه عامل مجازی در Dialogflow ES برای Citizen Devs"، دومین دوره از مجموعه "تجارب مشتری با هوش مصنوعی مرکز تماس" خوش آمدید.


آموزش توسعه API در پلتفرم Apigee Google Cloud

API Development on Google Cloud's Apigee API Platform

این دوره به شما یک نمای کلی از توسعه API در پلتفرم Apigee API می دهد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به درستی به توسعه API خود نزدیک شوید و اطمینان حاصل کنیم که از ابزارهای مختلف و سیاست‌های خارج از جعبه موجود در Apigee Edge که می‌توانند به شما در پیاده‌سازی کمک کنند آگاه هستید. به‌عنوان بخشی از تمرین‌های آزمایشگاهی، مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را ارائه می‌کنیم تا محیط رایگان Apigee خود را بچرخانید و شروع به توسعه یک API پایه از ابتدا کنید. با گذراندن این دوره، درک سطح بالایی از توسعه API خواهید داشت. تمام مطالب تکمیلی برای بررسی/مرجع آفلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگر می خواهید در مورد توسعه API بیاموزید، این دوره برای شما مناسب است!


آموزش مدیریت G Suite

Managing G Suite

این دوره بر روی سرویسهای اصلی G Suite مانند Gmail ، Calendar و Drive & Docs تمرکز دارد. با تنظیمات مختلف سرویس آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چگونه آنها را برای همه یا فقط زیر مجموعه کاربران خود فعال کنید. شما یک ...


آموزش شبکه‌سازی در Google Cloud: تعریف و پیاده‌سازی شبکه‌ها

Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks

این دوره به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای از گزینه های شبکه در Google Cloud می دهد. شرکت‌کنندگان از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، فناوری‌های شبکه Google Cloud، مانند شبکه‌های Google Virtual Private Cloud (VPC)، زیرشبکه‌ها و فایروال‌ها را کاوش و به کار می‌گیرند. این دوره همچنین کنترل دسترسی به شبکه ها، شبکه های اشتراک گذاری و تعادل بار را پوشش می دهد.


آموزش مدیریت و ایمن سازی پلت فرم API Hybrid Apigee

Managing and Securing the Apigee Hybrid API Platform

این دوره در مورد نحوه مدیریت محیط ها در Apigee Hybrid و چگونگی ایمن شدن اجزای هواپیمای زمان اجرا بحث می کند. همچنین یاد می گیرید که چگونه می توانید پروکسی های API را در Apigee Hybrid و در مورد برنامه ریزی و مقیاس بندی ظرفیت مستقر و اشکال زدایی کنید.


آموزش استفاده از یادگیری ماشینی در داده های خود با Google Cloud

Applying Machine Learning to your Data with Google Cloud

در این دوره، ما تعریف می کنیم که یادگیری ماشین چیست و چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. چند نمونه نمایشی از ML را در عمل خواهید دید و اصطلاحات کلیدی ML مانند نمونه‌ها، ویژگی‌ها و برچسب‌ها را یاد خواهید گرفت.


آموزش شروع کار با Google Kubernetes Engine

Getting Started with Google Kubernetes Engine

در این دوره، هدف هر ماژول ایجاد توانایی شما در تعامل با GKE است و شامل آزمایشگاه‌های عملی است تا بتوانید عملکردها را به صورت دست اول تجربه کنید. در اولین ماژول، با طیف وسیعی از خدمات و ویژگی های Google Cloud آشنا می شوید.


آموزش ساختن سیستم‌های جریان انعطاف‌پذیر در پلتفرم Google Cloud

Building Resilient Streaming Systems on Google Cloud Platform

شما یاد خواهید گرفت که با استفاده از Google cloud Pub/Sub و Dataflow خطوط لوله انتقال داده بسازید تا تصمیم گیری در زمان واقعی را فعال کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه داشبوردهایی بسازید تا خروجی مناسبی برای مخاطبان ذینفع مختلف ارائه دهید.


آموزش بنیادهای زیرساخت ابری ترکیبی با Anthos

Hybrid Cloud Infrastructure Foundations with Anthos

این دوره بر اساس تقاضا دانش آموزان را برای ساخت قابل اعتماد و قابل مدیریت مجهز می کند زیرساخت‌های چند خوشه‌ای Kubernetes با استفاده از Anthos GKE، چه مستقر شده باشند با Anthos در Google Cloud یا با Anthos مستقر در VMware. این اولین دوره از معماری زیرساخت ابر ترکیبی با مسیر آنتوس. پس از اتمام این دوره، فراگیران باید ادامه دهند خدمات مش ترکیبی ابری با دوره آموزشی آنتوس. تکمیل مسیر معماری با موتور Google Kubernetes یک است پیش نیاز این دوره


آموزش اسلایدهای گوگل

Google Slides

<p>با اسلایدهای Google، می‌توانید ارائه‌های حرفه‌ای برای فروش، پروژه‌ها، ماژول‌های آموزشی و موارد دیگر ایجاد و ارائه کنید. </p> <p></p> <p>نمایش های اسلایدهای Google به طور ایمن در فضای ابری ذخیره می شوند. شما ارائه ها را درست در خود می سازید...


آموزش کاوش و آماده سازی داده های خود با BigQuery

Exploring and Preparing your Data with BigQuery

در این دوره، می‌بینیم که چالش‌های رایجی که تحلیل‌گران داده با آن مواجه هستند چیست و چگونه می‌توان آن‌ها را با ابزارهای کلان داده در Google Cloud حل کرد.


آموزش آماده شدن برای سفر مهندس داده حرفه ای شما

Preparing for your Professional Data Engineer Journey

این دوره به زبان آموزان کمک می کند تا یک برنامه مطالعاتی برای آزمون گواهینامه PDE (مهندس داده حرفه ای) ایجاد کنند. فراگیران وسعت و دامنه حوزه های تحت پوشش امتحان را بررسی می کنند. فراگیران آمادگی خود را برای امتحان ارزیابی می کنند و فردی خود را ایجاد می کنند ...


آموزش عملیات و پیاده سازی CCAI

CCAI Operations and Implementation

به "عملیات و پیاده سازی CCAI"، چهارمین دوره از مجموعه "تجارب مشتری با مرکز تماس با هوش مصنوعی" خوش آمدید.


آموزش ساخت میکروسرویس های جاوا مقیاس پذیر با Spring Boot و Spring Cloud

Building Scalable Java Microservices with Spring Boot and Spring Cloud

"¨Microservices"" یک الگوی طراحی نرم‌افزار را توصیف می‌کند که در آن یک برنامه کاربردی مجموعه‌ای از سرویس‌های بدون اتصال است. این سرویس‌ها دانه‌ریز هستند و می‌توانند به صورت جداگانه نگهداری و مقیاس شوند. معماری میکروسرویس‌ها برای...


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای معمار ابری شما

Preparing for your Professional Cloud Architect Journey

این دوره به زبان آموزان کمک می کند تا یک برنامه مطالعاتی برای آزمون گواهینامه PCA (معمار حرفه ای ابر) ایجاد کنند.


آموزش توسعه عامل مجازی در DIALOGFLOW CX برای نرم افزار DEVS

Virtual Agent Development in Dialogflow CX for Software Devs

به "توسعه عامل مجازی در Dialogflow CX برای توسعه دهندگان نرم افزار"، سومین دوره از مجموعه "تجارب مشتری با هوش مصنوعی مرکز تماس" خوش آمدید.


آموزش سیستم های توصیه با TensorFlow در Google Cloud

Recommendation Systems with TensorFlow on Google Cloud

در این دوره، دانش خود را در مورد مدل‌های طبقه‌بندی و تعبیه‌ها برای ایجاد خط لوله ML که به عنوان یک موتور توصیه عمل می‌کند، به کار می‌گیرید. این پنجمین و آخرین دوره از مجموعه یادگیری ماشین پیشرفته در Google Cloud است.


آموزش ثبت، نظارت و قابلیت مشاهده در Google Cloud

Logging, Monitoring and Observability in Google Cloud

نحوه نظارت، عیب یابی و بهبود عملکرد زیرساخت و برنامه خود را بیاموزید.


آموزش شبکه در Google Cloud: اتصال ترکیبی و مدیریت شبکه

Networking in Google Cloud: Hybrid Connectivity and Network Management

این دوره آموزشی خودگام مبتنی بر دوره Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks است و مطالعه گزینه های شبکه در Google Cloud را افزایش می دهد.


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای مهندس شبکه ابری شما

Preparing for Your Professional Cloud Network Engineer Journey

این دوره به شما کمک می کند آمادگی خود را برای آزمون حرفه ای مهندس ابری ساختار دهید.


آموزش ایمن سازی و یکپارچه سازی اجزای برنامه شما

Securing and Integrating Components of your Application

در این دوره، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن یاد می‌گیرند که چگونه اپلیکیشن‌های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به‌طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش نوآوری با داده و Google Cloud

Innovating with Data and Google Cloud

فناوری ابری به تنهایی تنها کسری از ارزش واقعی را برای یک کسب و کار فراهم می کند. هنگامی که با داده ها ترکیب می شود - مقدار زیادی از آنها - این قدرت را دارد که ارزش واقعی را باز کند و تجربیات جدیدی برای مشتریان ایجاد کند.


آموزش استقرار برنامه، اشکال زدایی و عملکرد

App Deployment, Debugging, and Performance

در این دوره، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن یاد می‌گیرند که چگونه اپلیکیشن‌های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به‌طور یکپارچه خدمات مدیریت‌شده را از پلتفرم Google Cloud یکپارچه کنند. شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه با در نظر گرفتن زیرساخت به‌عنوان کد، محیط اجرای مناسب برنامه را برای یک برنامه کاربردی، و اشکال‌زدایی/نظارت عملکرد برنامه، استقرارهای تکرارپذیر ایجاد کنند.


آموزش معماری با Google Kubernetes Engine: Workloads (C2)

Architecting with Google Kubernetes Engine: Workloads (C2)

در این دوره، «معماری با موتور Google Kubernetes: Workloads»، با انجام عملیات Kubernetes آشنا می‌شوید. ایجاد و مدیریت استقرار؛ ابزارهای شبکه GKE؛ و چگونه به بارهای کاری Kubernetes خود ذخیره سازی دائمی بدهید.


آموزش ایمن سازی و یکپارچه سازی اجزای برنامه شما

Securing and Integrating Components of your Application

در این دوره، توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد می گیرند که چگونه اپلیکیشن های بومی ابری را طراحی و توسعه دهند که به طور یکپارچه خدمات مدیریت شده از Google Cloud را ادغام کنند.


آموزش مهندسی ویژگی

Feature Engineering

آیا می خواهید بدانید چگونه می توانید دقت مدل های ML خود را بهبود بخشید؟ در مورد اینکه چگونه می توان یافت کدام ستون داده ها مفیدترین ویژگی ها را دارند چطور؟ به Feature Engineering خوش آمدید، جایی که ویژگی‌های خوب در مقابل بد و اینکه چگونه می‌توانید آنها را برای استفاده بهینه در مدل‌های خود از قبل پردازش کرده و تبدیل کنید، خوش آمدید.


آموزش طراحی API و مبانی پلتفرم Apigee Google Cloud

API Design and Fundamentals of Google Cloud's Apigee API Platform

در این دوره آموزشی، نحوه طراحی API و نحوه استفاده از مشخصات OpenAPI برای مستندسازی آنها را یاد می گیرید.


آموزش مدرن کردن دریاچه‌های داده و انبارهای داده با Google Cloud

Modernizing Data Lakes and Data Warehouses with Google Cloud

دو جزء کلیدی هر خط لوله داده، دریاچه های داده و انبارها هستند.


آموزش مهاجرت به Google Cloud

Migrating to Google Cloud

<p>این دوره شرکت‌کنندگان را با استراتژی‌های مهاجرت از یک محیط منبع به Google Cloud آشنا می‌کند. شرکت کنندگان با مفاهیم اساسی Google Cloud و موضوعات عمیق تر، مانند ایجاد ماشین های مجازی، پیکربندی شبکه ها و مدیریت دسترسی و هویت آشنا می شوند. این دوره سپس فرآیند نصب و انتقال Migrate for Compute Engine را پوشش می‌دهد، از جمله ویژگی‌های خاصی مانند کلون‌های آزمایشی و مهاجرت‌های موج.</p>


آموزش مدرن کردن دریاچه‌های داده و انبارهای داده با Google Cloud

Modernizing Data Lakes and Data Warehouses with Google Cloud

دو جزء کلیدی هر خط لوله داده، دریاچه های داده و انبارها هستند. این دوره موارد استفاده را برای هر نوع ذخیره سازی برجسته می کند و با جزئیات فنی به راه حل های موجود در دریاچه داده و انبار در Google Cloud می پردازد. همچنین، این دوره، نقش یک مهندس داده، مزایای یک خط لوله داده موفق برای عملیات تجاری را شرح می دهد و بررسی می کند که چرا مهندسی داده باید در یک محیط ابری انجام شود. <p></p> <p>این اولین دوره از سری مهندسی داده در Google Cloud است. پس از تکمیل این دوره، در دوره Building Batch Data Pipelines on Google Cloud ثبت نام کنید.</p>


آموزش توسعه برنامه با استفاده از Cloud Run

Application Development with Cloud Run

این دوره شما را با اصول، شیوه‌ها، قابلیت‌ها و ابزارهای قابل استفاده برای توسعه برنامه‌های کاربردی مدرن ابری با استفاده از Google Cloud Run آشنا می‌کند.


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: خدمات اصلی

Essential Google Cloud Infrastructure: Core Services

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش آماده شدن برای آزمون Google Cloud Professional Cloud Architect

Preparing for the Google Cloud Professional Cloud Architect Exam

از دوره: "بهترین راه برای آمادگی برای امتحان، داشتن مهارت در مهارت های مورد نیاز شغل است." این دوره از یک رویکرد از بالا به پایین برای شناخت دانش و مهارت‌هایی که قبلاً شناخته شده‌اند استفاده می‌کند و برای آماده‌سازی بیشتر، اطلاعات و زمینه‌های مهارتی را نشان می‌دهد. شما می توانید از این دوره برای کمک به ایجاد برنامه آماده سازی سفارشی خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند آنچه را که می دانید از آنچه که نمی دانید تشخیص دهید. و به شما کمک می‌کند مهارت‌های مورد نیاز تمرین‌کنندگانی را که این کار را انجام می‌دهند، توسعه و تمرین کنید. این دوره از سازماندهی طرح راهنمای امتحان پیروی می کند، و مفاهیم بالاترین سطح، "سنگ محک" را ارائه می دهد تا شما تعیین کنید که آیا نسبت به دانش خود در مورد آن حوزه و مفاهیم وابسته به آن اطمینان دارید یا اینکه مطالعه بیشتری می خواهید. شما همچنین در مورد مهارت های شغلی کلیدی، از جمله مهارت های شناختی مانند تجزیه و تحلیل موارد، شناسایی نقاط نظارت فنی، و توسعه راه حل های پیشنهادی، یاد خواهید گرفت و فرصتی برای تمرین خواهید داشت. اینها مهارت های شغلی هستند که مهارت های امتحانی هم هستند. همچنین توانایی های اولیه خود را با Activity Tracking Challenge Labs آزمایش خواهید کرد. و شما نمونه سوالات زیادی مشابه سوالات امتحان، از جمله راه حل خواهید داشت. پایان دوره شامل یک مسابقه امتحانی تمرینی درجه بندی نشده است، و به دنبال آن یک مسابقه امتحانی تمرینی درجه بندی شده که تجربه امتحان را شبیه سازی می کند.


آموزش معماری با موتور گوگل کوبرنتس: مبانی

Architecting with Google Kubernetes Engine: Foundations

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور Google Kubernetes: Foundations»، مروری بر طرح‌بندی و اصول Google Cloud دریافت می‌کنید، سپس مقدمه‌ای برای ایجاد و مدیریت کانتینرهای نرم‌افزار و مقدمه‌ای بر معماری Kubernetes می‌بینید.


آموزش ارتقا و نظارت بر پلت فرم Apigee Hybrid API

Upgrading and Monitoring the Apigee Hybrid API Platform

این دوره در مورد فرآیند ارتقا برای هیبریدی Apigee بحث می کند و به شما می آموزد که چگونه اجزای هواپیمای زمان اجرا ترکیبی را نظارت و عیب یابی کنید.


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes - تولید

Architecting with Google Kubernetes Engine - Production

در این دوره، «معماری با موتور Google Kubernetes - تولید»، با امنیت Kubernetes و GKE آشنا خواهید شد. ثبت و نظارت؛ و با استفاده از سرویس های ذخیره سازی مدیریت شده و پایگاه داده GCP از داخل GKE.


آموزش Google Cloud Fundamentals for Azure Professionals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals for Azure Professionals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals for Azure Professionals مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند.


آموزش Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure

Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure مفاهیم و اصطلاحات مهمی را برای کار با Google Cloud معرفی می کند. این دوره از طریق ویدیوها و آزمایشگاه‌های عملی، بسیاری از خدمات محاسباتی و ذخیره‌سازی Google Cloud را به همراه ابزارهای مدیریت منابع و سیاست‌های مهم ارائه و مقایسه می‌کند.


آموزش امنیت Google Workspace

Google Workspace Security

Google Workspace Security سومین دوره از مجموعه Google Workspace Administration است. در این دوره شما بر روی جنبه های مختلف امنیت Google Workspace از جمله سیاست های رمز عبور کاربر و نحوه فعال کردن و اجرای دو مرحله ای تمرکز خواهید کرد.


آموزش شبکه سازی در GCP - تعریف و پیاده سازی شبکه ها

Networking in GCP - Defining and Implementing Networks

در این دوره، شما فناوری‌های شبکه GCP، مانند شبکه‌های ابر خصوصی مجازی Google (VPC)، زیرشبکه‌ها و فایروال‌ها را از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی کشف و اجرا می‌کنید.


آموزش Elastic Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

Elastic Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

در این دوره آموزشی Elastic Cloud Infrastructure: Scaling and Automation، با استقرار راه حل های عملی از جمله شبکه های به هم پیوسته ایمن، کلیدهای رمزگذاری ارائه شده توسط مشتری، امنیت و مدیریت دسترسی و موارد دیگر آشنا خواهید شد.


آموزش بهترین روش های امنیتی در Google Cloud

Security Best Practices in Google Cloud

این دوره آموزشی خودگام به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای در مورد کنترل ها و تکنیک های امنیتی در Google Cloud می دهد.


آموزش ساخت سرویس های کوچک مقیاس پذیر جاوا با Spring Boot و Spring Cloud در Google Cloud

Building Scalable Java Microservices with Spring Boot and Spring Cloud on Google Cloud

میکروسرویس ها الگوی طراحی نرم افزار را توصیف می کنند که در آن یک برنامه کاربردی مجموعه ای از خدمات به هم پیوسته است. این خدمات ریز ریز هستند و می توانند به صورت جداگانه نگهداری و مقیاس بندی شوند. معماری ریز خدمات برای ایده آل ...


آموزش TensorFlow در Google Cloud

TensorFlow on Google Cloud

این دوره شامل طراحی و ساخت خط لوله داده ورودی TensorFlow، ساخت مدل‌های ML با TensorFlow و Keras، بهبود دقت مدل‌های ML، نوشتن مدل‌های ML برای استفاده مقیاس‌شده، و نوشتن مدل‌های تخصصی ML می‌شود.


آموزش مدرن کردن دریاچه‌های داده و انبارهای داده با Google Cloud

Modernizing Data Lakes and Data Warehouses with Google Cloud

دو جزء کلیدی هر خط لوله داده، دریاچه های داده و انبارها هستند.


آموزش راه اندازی به یادگیری ماشین

Launching into Machine Learning

این دوره با بحث در مورد داده ها آغاز می شود: چگونگی بهبود کیفیت داده ها و انجام تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی.


آموزش شبکه در Google Cloud: اتصال ترکیبی و مدیریت شبکه

Networking in Google Cloud: Hybrid Connectivity and Network Management

با طیف گسترده ای از گزینه های شبکه در Google Cloud آشنا شوید. این دوره از سخنرانی‌ها، دموها و آزمایشگاه‌های عملی استفاده می‌کند تا به شما کمک کند فناوری‌های شبکه Google Cloud، از جمله شبکه‌های ابر خصوصی مجازی (VPC)، زیرشبکه‌ها و فایروال‌ها را کاوش کرده و به کار بگیرید. اتصال بین شبکه ها؛ تعادل بار؛ Cloud DNS؛ Cloud CDN؛ و Cloud NAT. همچنین با الگوهای رایج طراحی شبکه و استقرار خودکار با استفاده از Cloud Deployment Manager یا Terraform آشنا خواهید شد.


آموزش معماری با Google Kubernetes Engine: Foundations (C1)

Architecting with Google Kubernetes Engine: Foundations (C1)

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور Google Kubernetes: Foundations»، مروری بر طرح‌بندی و اصول Google Cloud دریافت می‌کنید، سپس مقدمه‌ای برای ایجاد و مدیریت کانتینرهای نرم‌افزار و مقدمه‌ای بر معماری Kubernetes می‌بینید.


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای مهندس شبکه ابری شما

Preparing for Your Professional Cloud Network Engineer Journey

این دوره به شما کمک می کند آمادگی خود را برای آزمون حرفه ای مهندس ابری ساختار دهید.


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes: تولید

Architecting with Google Kubernetes Engine: Production

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور Google Kubernetes: تولید»، با امنیت Kubernetes و Google Kubernetes Engine (GKE) آشنا خواهید شد. ثبت و نظارت؛ و با استفاده از سرویس‌های ذخیره‌سازی و پایگاه داده مدیریت شده Google Cloud از داخل GKE.


آموزش شبکه‌سازی در Google Cloud: تعریف و پیاده‌سازی شبکه‌ها

Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks

این دوره به شرکت کنندگان مطالعه گسترده ای از گزینه های شبکه در Google Cloud می دهد. شرکت‌کنندگان از طریق سخنرانی‌های ضبط‌شده، نمایش‌ها و آزمایشگاه‌های عملی، فناوری‌های شبکه Google Cloud، مانند شبکه‌های Google Virtual Private Cloud (VPC)، زیرشبکه‌ها و فایروال‌ها را کاوش و به کار می‌گیرند. این دوره همچنین کنترل دسترسی به شبکه ها، شبکه های اشتراک گذاری و تعادل بار را پوشش می دهد.


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes - مبانی

Architecting with Google Kubernetes Engine - Foundations

در این دوره، معماری با Google Kubernetes Engine:Foundations، مروری بر چیدمان و اصول پلتفرم Google Cloud دریافت می‌کنید، سپس مقدمه‌ای برای ایجاد و مدیریت کانتینرهای نرم‌افزار و مقدمه‌ای بر معماری Kubernetes می‌بینید.


آموزش راه اندازی به یادگیری ماشین

Launching into Machine Learning

این دوره با بحث در مورد داده ها آغاز می شود: چگونگی بهبود کیفیت داده ها و انجام تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی. ما Vertex AI AutoML و نحوه ساخت، آموزش و استقرار یک مدل ML را بدون نوشتن یک خط کد توضیح می دهیم. شما خواهید ...


آموزش زیرساخت ضروری Google Cloud: Foundation

Essential Google Cloud Infrastructure: Foundation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud با تمرکز بر Compute Engine آشنا می کند.


آموزش نوآوری با داده و Google Cloud

Innovating with data and Google Cloud

فناوری ابری به تنهایی تنها کسری از ارزش واقعی را برای یک کسب و کار فراهم می کند. هنگامی که با داده ها ترکیب می شود - تعداد زیادی از آنها - این قدرت را دارد که ارزش واقعی را باز کند و تجربیات جدیدی برای مشتریان ایجاد کند. در این دوره آموزشی، یاد خواهید گرفت که داده چیست، روش‌های تاریخی که شرکت‌ها از آن برای تصمیم‌گیری استفاده کرده‌اند و چرا برای یادگیری ماشین بسیار حیاتی است. این دوره همچنین یادگیرندگان را با مفاهیم فنی مانند داده های ساختاریافته و بدون ساختار آشنا می کند. پایگاه داده، انبار داده و دریاچه های داده. سپس رایج‌ترین و سریع‌ترین رشد محصولات Google Cloud را در مورد داده‌ها پوشش می‌دهد.


آموزش مرکز تماس AI: مبانی طراحی مکالمه

Contact Center AI: Conversational Design Fundamentals

به Contact Center AI: اصول طراحی مکالمه ، اولین دوره از مجموعه دوره های "تجربه مشتری با Contact Center AI" خوش آمدید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از (CCAI) راه حل های مکالمه مشتری را طراحی ، توسعه و استقرار دهید.


آموزش معماری با موتور Google Kubernetes - بارهای کاری

Architecting with Google Kubernetes Engine - Workloads

در این دوره، «معماری با موتور Google Kubernetes - بارهای کاری»، با انجام عملیات Kubernetes آشنا می شوید. ایجاد و مدیریت استقرار؛ ابزارهای شبکه GKE؛ و چگونه به بارهای کاری Kubernetes خود ذخیره سازی دائمی بدهید.


آموزش معماری با Google Kubernetes Engine: Workloads

Architecting with Google Kubernetes Engine: Workloads

در این دوره آموزشی، «معماری با موتور Google Kubernetes: Workloads»، با انجام عملیات Kubernetes آشنا می‌شوید. ایجاد و مدیریت استقرار؛ ابزارهای شبکه GKE؛ و چگونه به بارهای کاری Kubernetes خود ذخیره سازی دائمی بدهید. این دومین دوره از سری Architecting with Google Kubernetes Engine است. پس از اتمام این دوره، در دوره معماری با موتور گوگل Kubernetes: Production ثبت نام کنید.


آموزش Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

Elastic Google Cloud Infrastructure: Scaling and Automation

این دوره سریع درخواستی شرکت کنندگان را با زیرساخت ها و خدمات پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه شده توسط Google Cloud آشنا می کند.


آموزش تماس با AI AI: ساخت یک عامل مجازی پویا

Contact Center AI: Building a Dynamic Virtual Agent

به دوره دوم "Contact Center AI: Building a Dynamic Virtual Agent" خوش آمدید. بیاموزید که چگونه راه حل های مکالمه مشتری سفارشی را با استفاده از (CCAI) توسعه دهید.


آموزش مدیریت ایمیل Google Workspace

Google Workspace Mail Management

Google Workspace Mail Management چهارمین دوره از مجموعه Google Workspace Administration است.


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای مهندس امنیت ابری شما

Preparing for Your Professional Cloud Security Engineer Journey

این دوره به زبان آموزان کمک می کند تا برای آزمون گواهینامه مهندس امنیت ابر حرفه ای (PCSE) آماده شوند.


آموزش شروع کار با Google Kubernetes Engine

Getting Started with Google Kubernetes Engine

شما یاد خواهید گرفت که بارهای کاری را در کانتینرهای Docker محفظه کنید، آنها را در خوشه های Kubernetes ارائه شده توسط Google Kubernetes Engine مستقر کنید، و این حجم کاری را برای مدیریت ترافیک افزایش یافته مقیاس دهید.


آموزش Google Cloud Digital Leader Cert Prep 3: زیرساخت و نوسازی برنامه با Google Cloud

Google Cloud Digital Leader Cert Prep 3: Infrastructure and Application Modernization with Google Cloud

بیاموزید که چگونه از ویژگی های قدرتمند Google Cloud برای مدرن کردن زیرساخت ها و برنامه های خود استفاده کنید.


آموزش زیرساخت ابر ضروری: بنیاد

Essential Cloud Infrastructure: Foundation

در این دوره، Essential Cloud Infrastructure: Foundation، نحوه استقرار عناصر راه حل، از جمله اجزای زیرساخت مانند شبکه ها، ماشین های مجازی، خدمات برنامه های کاربردی و موارد دیگر را یاد خواهید گرفت.


آموزش آماده شدن برای سفر حرفه ای مهندس امنیت ابری شما

Preparing for Your Professional Cloud Security Engineer Journey

این دوره به زبان آموزان کمک می کند تا برای آزمون گواهینامه مهندس امنیت ابر حرفه ای (PCSE) آماده شوند.


آموزش پرونده های گوگل

Google Docs

با Google Docs، اسناد شما در فضای ابری ذخیره می‌شوند و می‌توانید از هر رایانه یا دستگاهی به آنها دسترسی داشته باشید.


آموزش شبکه‌سازی در Google Cloud: تعریف و پیاده‌سازی شبکه‌ها

Networking in Google Cloud: Defining and Implementing Networks

با طیف گسترده ای از گزینه های شبکه در Google Cloud آشنا شوید. این دوره از سخنرانی‌ها، دموها و آزمایشگاه‌های عملی استفاده می‌کند تا به شما کمک کند فناوری‌های شبکه Google Cloud، از جمله شبکه‌های ابر خصوصی مجازی (VPC)، زیرشبکه‌ها و فایروال‌ها را کاوش کرده و به کار بگیرید. اتصال بین شبکه ها؛ تعادل بار؛ Cloud DNS؛ Cloud CDN؛ و Cloud NAT. همچنین با الگوهای رایج طراحی شبکه و استقرار خودکار با استفاده از Cloud Deployment Manager یا Terraform آشنا خواهید شد.


آموزش مدیریت Google Workspace

Managing Google Workspace

مدیریت Google Workspace دومین دوره از مجموعه مدیریت Google Workspace است.


آموزش Google Sheets

Google Sheets

در این دوره شما را با Google Sheets، نرم افزار صفحه گسترده مبتنی بر ابر گوگل، همراه با Google Workspace آشنا می کنیم. با Google Sheets، می‌توانید صفحات گسترده را مستقیماً در مرورگر وب خود ایجاد و ویرایش کنید—نیازی به نرم افزار خاصی نیست.


آموزش مهاجرت به GCP

Migrating to GCP

این دوره آموزشی شرکت کنندگان را با انتقال بارهای کاری به پلتفرم Google Cloud آشنا می کند. این دوره استراتژی های مهاجرت از محیط منبع به ابر را توضیح می دهد.