Gerald Britton

جرالد بریتون نویسنده و متخصص Pluralsight در زمینه برنامه نویسی پایتون و توسعه و مدیریت Microsoft SQL Server است. جرالد ، چندین سال جایزه Microsoft MVP ، کلاسهای مقدماتی را در پایتون و SQL برای رویدادهای تحت حمایت صنعت در دانشگاه های رایرسون ، تورنتو و دانشگاه تورنتو (مادربزرگ وی) برگزار کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش الگوهای طراحی در پایتون 3

Design Patterns in Python 3

این دوره به شما می آموزد که چگونه از الگوهای طراحی شی گرا استفاده کنید تا به طور قابل توجهی پایداری، تست پذیری و قابلیت نگهداری توسعه پایتون خود را افزایش دهید و در عین حال زمان توسعه خود را کاهش دهید.


آموزش شروع کار با پایتون در SQL Server

Getting Started with Python on SQL Server

پایتون به دلیل منحنی آرام یادگیری و تجزیه و تحلیل گسترده داده ها و کتابخانه های یادگیری ماشین ، اخیراً مورد علاقه دانشمندان داده قرار گرفته است. این دوره نحوه نصب ، مدیریت و استفاده از پایتون در SQL Server برای یادگیری ماشین را شامل می شود.


آموزش مدیریت محیط های گزارشگری SSRS

Managing SSRS Reporting Environments

این دوره مهارتهای حیاتی مورد نیاز برای مدیریت سیستم SQL Server Reporting Services (SSRS) از طریق نصب از طریق مدیریت و گزارش دهی متا را به شما می آموزد.


آموزش برنامه نویسی عملکردی با پایتون

Functional Programming with Python

پایتون امروزه یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است. برنامه نویسی عملکردی نیز از یک محبوبیت دوباره برخوردار است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه با این دو ازدواج کرده و اصول برنامه نویسی کاربردی را در پایتون اعمال کنید.


آموزش عملکردهای PostgreSQL

PostgreSQL Functions Playbook

اکثر زبان های برنامه نویسی دارای توابع داخلی هستند و SQL نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این دوره ، شما در مورد توابع ANSI SQL و اپراتورهای پیاده سازی شده توسط PostgreSQL و بخش عمده ای از این سیستم های محبوب یاد خواهید گرفت.


آموزش برنامه نویسی تابعی در پایتون 3

Functional Programming in Python 3

این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از برنامه نویسی تابعی (FP) در پایتون استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که FP چیست، چرا جایگزینی جذاب برای پارادایم های دیگر است، چگونه کد تابعی پایتونیک بنویسید، و چگونه از FP در یک محیط تجاری استفاده کنید.


آموزش الگوها را با پایتون طراحی کنید

Design Patterns with Python

این دوره هشت الگوی طراحی نرم افزار کلاسیک و نحوه پیاده سازی آنها در پایتون را برای کمک به شما در ایجاد برنامه هایی حرفه ای ، قابل تمدید و قابل نگهداری به شما معرفی می کند.


آموزش کتاب راهنمای الگوهای طراحی پایتون 3

Python 3 Design Patterns Playbook

این دوره به شما می آموزد که چگونه از الگوهای طراحی شی گرا اثبات شده استفاده کنید تا به طور قابل توجهی ثبات، آزمایش پذیری و قابلیت نگهداری توسعه پایتون خود را افزایش دهید و در عین حال زمان توسعه خود را کاهش دهید.


آموزش تکنیک های جستجوی پیشرفته در SQL Server

Advanced Querying Techniques in SQL Server

موتور داده SQL Server به طور سنتی داده های رابطه ای را ذخیره می کند، اما می تواند برای ذخیره داده ها در طرحواره های غیر رابطه ای نیز استفاده شود. با یک مثال آشنا خواهید شد - Entity, Attribute, Value (EAV).


آموزش طراحی و اجرای جداول و نماهای SQL Server

Designing and Implementing SQL Server Tables and Views

هر پایگاه داده عالی با یک طراحی عالی شروع می شود و جداول و نماها بستر اصلی آن طراحی هستند. این دوره به شما نحوه ایجاد جداول و نماهایی را نشان می دهد که از انواع داده ها ، محدودیت ها و نمایه های مناسب برای تأمین کلیه نیازهای تجاری استفاده می کنند.


آموزش ساخت بیشتر الگوهای طراحی پایتون

Building More Python Design Patterns

پایتون امروزه یک زبان برنامه نویسی محبوب در جهان است و محبوبیت آن در حال افزایش است! توسعه برنامه های بزرگ و پیچیده در پایتون به مواردی فراتر از فقط دانش نحو نیاز دارد. این دوره بر اساس الگوهای طراحی با پایتون ساخته شده است.


آموزش مدیریت همزمانی پایگاه داده SQL سرور

Managing SQL Server Database Concurrency

این دوره در هنگام مدیریت پایگاه داده SQL Server به مباحثی از قبیل بن بست ، سطح انزوا و موارد دیگر می پردازد.


آموزش گرفتن منطق با توابع سفارشی در PostgreSQL

Capturing Logic with Custom Functions in PostgreSQL

خواه برای اولین بار وارد PostgreSQL شوید یا یک توسعه دهنده باتجربه که می خواهد در نوشتن عملکرد به صورت عمیق تری کاوش کند ، این دوره برای شما مناسب است. شما دانش بنیادی در مورد چگونگی ساخت توابع خود را در PostgreSQL فرا خواهید گرفت.


آموزش کتابچه نگهداری پایگاه داده SSIS

SSIS Database Maintenance Playbook

نگهداری پایگاه داده بخشی گریزناپذیر از زندگی مدیر پایگاه داده است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از SQL Server Integration Services (SSIS) برای خودكار كردن این كار و صرفه جویی در وقت استفاده كنید.