S Panda

Subhasish یک مهندس DevOps ، SecOps و Cloud ، مربی ، و یک اقتصاددان نیمه وقت است. او از سال 2015 به عنوان مهندس DevOps و ابر مشغول به کار است. در اوقات فراغت خود ، افراد را در DevOps و فن آوری های ابری آموزش می دهد. Subhasish زیرساخت های ابری بسیاری از مشتریان را طراحی کرده و به آنها در راه اندازی خطوط لوله CI-CD ، نظارت ، ورود به سیستم و هشدار کمک کرده است. او در طراحی معماری 2 لایه و 3 لایه در هر دو ابر AWS و GCP تجربه دارد. او همچنین به فن آوری های ظرف سازی و ارکستراسیون علاقه مند است. او از سال 2017 روی داکر و کوبرنتس کار می کند و به مردم کمک می کند تا از مزایای ظرف سازی ، تنظیم و تحویل مداوم در تحویل نرم افزار و سودآوری کلی یک سازمان مطلع شوند. وی بسیاری از خوشه های k8s با درجه تولید را با استفاده از Kops و Rancher طراحی کرده است. Subhasish در یک سال گذشته جنبه های امنیتی عملیات نرم افزار را کاوش کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش استقرار TeamCity در فضای ابری

Deploying TeamCity in the Cloud

این دوره به شما مزایای استقرار سرور و عوامل TeamCity در فضای ابری را آموزش می دهد و نحوه انجام این کار را به خصوص در ابر AWS به شما نشان می دهد.


آموزش ادغام بامبو اطلسین

Integrating Atlassian Bamboo

این دوره به زبان آموز یاد می دهد که چگونه سرور بامبو را با مخازن خارجی ، برنامه ، سایر محصولات Atlassian ، قابلیت ها و غیره ادغام کند.


آموزش دسترسی، گسترش، و عیب یابی یک خوشه EKS

Accessing, Expanding, and Troubleshooting an EKS Cluster

این دوره راه‌های مختلفی را برای پیکربندی دسترسی به برنامه‌های مستقر در یک کلاستر EKS به شما آموزش می‌دهد. همچنین ابزارهای مختلفی را پوشش می‌دهد که می‌توانید برای مشاهده و بینش برنامه‌های مستقر در EKS نصب کنید.


آموزش بهینه سازی عوامل TeamCity برای قابلیت نگهداری

Optimizing TeamCity Agents for Maintainability

این دوره راه های مختلفی را برای بهینه سازی عوامل TeamCity برای نگهداری بهتر به شما آموزش می دهد.


آموزش اداره و نظارت بر بامبو Atlassian

Administering and Monitoring Atlassian Bamboo

این دوره به شما نحوه مدیریت ، پیکربندی ، نظارت و به روزرسانی سرور بامبو خود و همچنین گسترش قابلیت های سرور بامبو آنها با افزودن عوامل را آموزش می دهد.


آموزش مدیریت سرور HashiCorp Vault

Managing HashiCorp Vault Server

این دوره مدیریت کلی سرور خزانه را به شما آموزش می دهد.


آموزش مبانی Spinnaker

Spinnaker Fundamentals

این دوره اصول اولیه Spinnaker مانند نصب و پیکربندی، استفاده، عملکرد و عیب یابی را به شما آموزش می دهد.