Richard Monson-Haefel

ریچارد بیش از 24 سال تجربه به عنوان یک توسعه دهنده و معمار نرم افزار حرفه ای دارد. او پنج کتاب در زمینه Java Enterprise نوشته است که شامل EJB ، JMS ، خدمات وب و معماری نرم افزار است. او در کمیته اجرایی JCP خدمت کرده است و چندین گروه متخصص از بنیانگذاران OpenEJB و Apache Geronimo است ، تحلیلگر ارشد گروه برتون (معروف به گارتنر) بود و سخنران مشهور عمومی است.
دوره های این مدرس:

آموزش کتابخانه های هسته جاوا: JDBC

Java Core Libraries: JDBC

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه مستقیماً در یک پایگاه داده رابطه ای با استفاده از JDBC API بخوانید و بنویسید:


آموزش کار با کلاس های منتخب از Java API (گواهینامه Java SE 8 Programmer I 1Z0-808)

Working with Selected Classes from the Java API (Java SE 8 Programmer I Certification 1Z0-808)

آزمون Java SE 8 Programmer I شامل سوالاتی در مورد انواع جاوا و نحوه استفاده از آنها می باشد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه ArrayLists، Strings، StringBuffers، Dates and Times و Lambda Predicates را اعلام و استفاده کنید.


آموزش Jakarta EE 9 Web Profile: The Big Picture

Jakarta EE 9 Web Profile: The Big Picture

Jakarta EE 9 Web Profile یکی از محبوب ترین فریم ورک های سمت سرور است. این دوره به شما کمک می کند تا ارزیابی کنید که آیا Jakarta EE 9 Web Profile چارچوب مناسبی برای شما است یا خیر، و شروع سفر شما به سمت تسلط بر Jakarta EE Web Profile است.


آموزش کار با انواع داده جاوا و API های رشته ای (گواهی توسعه دهنده جاوا SE 11 1Z0-819)

Working with Java Data Types and String APIs (Java SE 11 Developer Certification 1Z0-819)

این دوره به شما هشت نوع اولیه و بسته بندی آنها را آموزش می دهد. شامل پوشش متغیرها و قوانین محدوده، عملگرها، و همچنین انواع رشته، تاریخ و زمان.


آموزش توسعه برنامه جاوا با تامکت

Java Application Development with Tomcat

این دوره به شما کمک می کند تا توسعه برنامه های وب جاوا برای Tomcat را شروع کنید. شما می توانید Servlet API ، JavaServer Pages ، JSTL ، بسته بندی پرونده های WAR و استقرار در Tomcat را بیاموزید.


آموزش مقدمه ای بر توسعه AWS Lambdas در جاوا

Introduction to Developing AWS Lambdas in Java

این دوره به شما می آموزد که توابع AWS Lambda کاملاً کاربردی را به زبانی که می شناسید و دوست دارید توسعه داده و به کار ببرید.


آموزش شروع با Swagger Tools

Getting Started with Swagger Tools

Swagger Tools بستر اصلی در توصیف خدمات وب RESTful است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه از Swagger Tools برای توصیف ، مستند سازی ، تولید کد و آزمایش RESTful Web API ها بر اساس استاندارد OpenAPI استفاده کنید.


آموزش Jakarta EE 10 Web Profile: Big Picture

Jakarta EE 10 Web Profile: Big Picture

Jakarta EE 10: Web Profile یکی از محبوب ترین فریم ورک های سمت سرور است. این دوره به شما مفاهیم اصلی را می آموزد که برای ارزیابی اینکه آیا Jakarta EE 10: Web Profile چارچوب وب سمت سرور مناسب برای شما است یا خیر.


آموزش مدیریت رویدادهای فرم با استفاده از jQuery

Handling Form Events Using jQuery

جی کوئری فرم های HTML را قدرتمندتر و پویاتر می کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از jQuery برای پردازش رویدادهای فرم، اعتبارسنجی فیلدها و پیوند داده های فرم با استفاده از jQuery، Node.js، Angular یا Knockout استاندارد استفاده کنید.


آموزش ساخت برنامه های تلفن همراه با React Native

Building Mobile Apps with React Native

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیمایش ، حرکات چند لمسی و تماس با API های وب ، از مهارت های React Native جدید خود استفاده خواهید کرد. این دوره به شما یاد می دهد که با استفاده از برنامه های کاربردی تلفن همراه ثروتمندتر ، جذاب تر ، چند پلتفرمی (iOS و Android) توسعه دهید.


آموزش تامکت برای توسعه جاوا

Tomcat for Java Development

استاد Apache Tomcat برای توسعه برنامه های وب جاوا. در این دوره کوتاه ، شما با نحوه پیکربندی ، استقرار ، عیب یابی و ایمن سازی برنامه های وب جاوا در Tomcat آشنا خواهید شد.