Rag Dhiman

مربی توسعه نرم افزار
Rag Dhiman یک مهندس نرم افزار، معمار، رهبر فنی و مربی است.

عشق راگ به کامپیوتر، برنامه نویسی و طراحی زمانی شروع شد که اولین کامپیوتر خود را در سن هشت سالگی به دست آورد. از سال 2002، او به طور حرفه ای در توسعه نرم افزار، تسلط بر توسعه وب و موبایل، توسعه ابر، طراحی نرم افزار و متدولوژی ها، و مدیریت تیم کار کرده است. در طول این مسیر، Rag تجربیات خود را در توسعه و طراحی نرم افزار از طریق مشاوره، مربیگری و ارائه دوره های آموزشی به اشتراک گذاشته است. یادگیری فن‌آوری‌های جدید، کدنویسی و تکنیک‌های طراحی، Rag را با انگیزه نگه می‌دارد. راگ همچنین علاقه زیادی به ورزش موتوری، عکاسی و تناسب اندام دارد، در صورتی که با تکنولوژی بازی نمی کند.
دوره های این مدرس:

آموزش بسته بندی کد یاقوت با RubyGems

Packaging Ruby Code with RubyGems

این دوره به شما می آموزد که چگونه کد Ruby خود را به عنوان RubyGems برای به اشتراک گذاری با سایر برنامه های Ruby بسته بندی کنید ، به شما امکان می دهد آن را به صورت مرکزی حفظ و مدیریت کنید.


آموزش محدوده بندی و سازماندهی ریز خدمات .NET با استفاده از طوفان رویدادی

Scoping and Organizing .NET Microservices Using Event Storming

بیاموزید که برای شناسایی ریز سرویس ها در مدل نرم افزار خود و همچنین قراردادهای بین آنها ، از طوفان حوادث به عنوان یک روش محدود کردن استفاده کنید. شما همچنین خواهید آموخت که چگونه مدل طوفان رویداد را به مجموعه ای متشکل از برنامه های .NET تبدیل کنید.


آموزش اصول اولیه اپل واچ

Apple Watch Fundamentals

این دوره اصول توسعه اپلیکیشن اپل واچ را پوشش می دهد. اپل واچ محصول جدید و هیجان انگیز اپل است که روزی می تواند پیشتاز بازار گجت های پوشیدنی باشد.


آموزش معماری میکروسرویس ها: اصول طراحی

Microservices Architecture: The Design Principles

درک عمیقی از طراحی میکروسرویس و رویکرد فناوری به دست آورید. همه اینها در چارچوب اصول طراحی اصلی است که به شفاف سازی و سازماندهی دنیای گاهی اوقات فراگیر معماری میکروسرویس ها کمک می کند.


آموزش انتقال میکرو سرویس های شما

Your Microservices Transition

با استفاده از الگوی برنامه Strangler، نحوه انتقال به میکروسرویس ها از یک برنامه یکپارچه را بیاموزید. این الگویی است که مراحل افزایشی را برای انتقال میکروسرویس ها فراهم می کند و به شما کمک می کند از رویکرد انفجار بزرگ پرخطر اجتناب کنید.


آموزش مبانی تست واحد

Unit Testing Fundamentals

اصول اولیه تست واحد و بهترین شیوه ها را بیاموزید و مفاهیم اصلی، اصطلاحات و تکنیک ها را درک کنید. این دوره به شما اصول تست واحد را آموزش می دهد تا شروع به نوشتن تست های واحد خوب کنید.


آموزش Azure Arc Enabled SQL Server: First Look

Azure Arc Enabled SQL Server: First Look

نمونه های SQL Server را می توان بدون در نظر گرفتن پلت فرم و مکان آنها با استفاده از Azure Arc در داخل Azure قابل مشاهده کرد. این دوره به شما می آموزد که چگونه نمونه های SQL Server خود را بدون توجه به مکان و پلتفرم با استفاده از Azure Arc به Azure متصل کنید.


آموزش تست واحد با یاقوت

Unit Testing with Ruby

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از چارچوبهای آزمون واحد متداول ، برنامه Ruby خود را به صورت دستی و اتوماتیک آزمایش کنید.


آموزش اصول برنامه ساعت هوشمند Pebble

Pebble Smart Watch App Fundamentals

این دوره به شما آموزش می دهد که برای شروع توسعه برنامه های ساعت هوشمند Pebble از جمله برنامه های Pebble که با برنامه های تلفیقی ادغام می شوند ، باید همه چیز را بدانید.


آموزش راهکارهایی برای مقیاس پذیری و در دسترس بودن میکروسرویس در ASP.NET Core

Strategies for Microservice Scalability and Availability in ASP.NET Core

این دوره به شما می آموزد که چگونه می توان از خدمات NET. برای بهبود عملکرد و در دسترس بودن نرم افزار خود با استفاده از ریز سرویس های بدون حالت دارای تراز بار ، صف و حافظه پنهان ، استفاده کرد.


آموزش کتاب راهنمای الگوهای طراحی معماری Microservices

Microservices Architectural Design Patterns Playbook

در این دوره آموزشی نحوه پیاده سازی معماری میکروسرویس ها با استفاده از ابزارها، الگوهای طراحی و تکنیک ها را خواهید آموخت.


آموزش اصول iad

iAd Fundamentals

این دوره به توسعه دهندگان اپلیکیشن iOS می آموزد که چگونه تبلیغات iAd را در برنامه های خود ادغام کنند.


آموزش معماری ریز خدمات

Microservices Architecture

معماری میکرو سرویس ها روش بهتری برای پیاده سازی معماری سرویس گرا است. این امکان را به شما می دهد تا نرم افزاری رقابتی ، قابل توسعه ، انعطاف پذیر و قابل اعتماد ایجاد کنید. در این دوره ، اصول طراحی را برای ...


آموزش توسعه ویژوال استودیو در مک

Visual Studio Development on a Mac

این دوره توسعه دهندگان ویژوال استودیو را با توسعه ویژوال استودیو در مک آشنا می کند.


آموزش الگوهای طراحی معماری میکروسرویس

Microservices Architectural Design Patterns Playbook

تئوری معماری میکرو سرویس ها نرم افزاری انعطاف پذیر و رقابتی را ارتقا می دهد. در این دوره یاد بگیرید که چگونه روش را با استفاده از ابزارها ، الگوهای طراحی و تکنیک ها پیاده سازی و به کار بگیرید.


آموزش بررسی های اصلی سلامت ASP.NET

ASP.NET Core Health Checks

بیاموزید که چگونه با استفاده از بررسی های سلامت ASP.Net Core ، گزارش بهداشت سلامت برنامه را به صورت real-time به برنامه ASP.NET Core خود اضافه کنید. ببینید که چگونه می توان چک های بهداشتی سفارشی را برای پاسخگویی به همه برنامه های شما ، نظارت بر بهداشت و گزارش های بهداشتی ارائه داد.


آموزش میکروسرویس های پیشرفته: فورک تاکتیکی

Advanced Microservices: Tactical Forking

بیاموزید که چگونه از فورکینگ تاکتیکی برای تبدیل معماری نرم افزار موجود به معماری مبتنی بر میکروسرویس ها استفاده کنید.


آموزش اصول کیت iOS Sprite

iOS Sprite Kit Fundamentals

این دوره آموزشی iOS Sprite Kit شما را با اصول مورد نیاز برای ایجاد برنامه های بصری خیره کننده با استفاده از گرافیک های سریع دو بعدی و انیمیشن آشنا می کند.


آموزش معماری Micro Frontends

Micro Frontends Architecture

این دوره به شما یاد می‌دهد که چگونه می‌توانید پیشانی‌های مدولار انعطاف‌پذیر ایجاد کنید که نگهداری آنها با استفاده از معماری میکرو فرانت‌اند آسان‌تر است.


آموزش کارهای پس زمینه .NET ساده شده با Hangfire

Simplified .NET Background Tasks with Hangfire

آیا برای مشاغل .NET طولانی مدت/برنامه ریزی شده به راه حلی نیاز دارید؟ Hangfire چارچوبی است که می تواند برای ایجاد ، پردازش و مدیریت قابل اعتماد مشاغل زمینه ای ناهمگام .NET مورد استفاده قرار گیرد. در این دوره ، یاد بگیرید که چگونه از Hangfire در برنامه های دات نت خود استفاده کنید.