Adhithi Ravichandran

Adhithi Ravichandran یک مشاور نرم افزار مستقر در کانزاس سیتی است. او علاقه زیادی به مهندسی نرم افزار ، آموزش ، بهداشت و موسیقی دارد. وی در حال حاضر در ساخت برنامه های React Native و React تخصص دارد. آدیثی سخنران منظم کنفرانس است و در مورد موضوعات مختلف فن آوری و مهارت های انسانی صحبت می کند. وی علاوه بر نقش خود به عنوان مشاور نرم افزار ، با دانشگاه کانزاس نیز به عنوان مدرس برنامه IT خود همکاری کرد. سخنرانی های وی بر روی آموزش بهترین روشهای صنعت ، معماری و طراحی نرم افزار و آخرین گرایشهای فناوری بود. آدیثی یک وبلاگ نویس مکرر است ، و می توانید مطالب مربوط به او را در وب سایت یا رسانه وی بخوانید. آدیثی همچنین یک نوازنده کلاسیک هندی حرفه ای است و صفحه کلید می نوازد. او چندین کنسرت برگزار کرده است و موسیقی او را می توانید در Youtube پیدا کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش Cypress: تست جاوا اسکریپت از پایان به پایان

Cypress: End-to-end JavaScript Testing

در این دوره ، شما با Cypress یک چارچوب آزمایش پایان به آخر برای برنامه وب خود آشنا خواهید شد. شما ویژگی های آن ، مفاهیم اصلی ، اکوسیستم آن و نحوه نوشتن آزمون برای یک برنامه آزمایشی را کشف خواهید کرد.


آموزش React Native: اجزای نمایشنامه

React Native: Components Playbook

این دوره به شما مهارت ساخت برنامه های React Native مقیاس پذیر را با استفاده از م componentsلفه های اصلی آن می آموزد.


آموزش سرو 9 مبانی

Cypress 9 Fundamentals

در این دوره آموزشی با Cypress، یک چارچوب تست جاوا اسکریپت سرتاسر برای اپلیکیشن وب خود آشنا خواهید شد. Cypress می تواند برای آزمایش هر چیزی که در مرورگر اجرا می شود استفاده شود.


آموزش GraphQL: تصویر بزرگ

GraphQL: The Big Picture

در این دوره ، شما با GraphQL ، مفاهیم اصلی آن و اینکه چرا باید GraphQL را برای ساخت API های خود انتخاب کنید ، آشنا خواهید شد. اکوسیستم در حال رشد GraphQL و ابزارهایی را که تجربه برتر توسعه دهنده را برای شما فراهم می کنند کاوش کنید.


آموزش مصرف یک GraphQL API با Apollo Client و React

Consuming a GraphQL API with Apollo Client and React

GraphQL این قدرت را در اختیار مشتریان قرار می دهد که آنچه را که نیاز دارند بخواهند و دقیقاً آن را در یک درخواست دریافت می کنند. این دوره مهارت های مصرف و تعامل با GraphQL API ها را با استفاده از Apollo Client و React به شما می آموزد.


آموزش React Native: The Big Picture

React Native: The Big Picture

در این دوره ، شما با React Native ، ویژگی های اصلی آن و اینکه چرا باید این فناوری را برای توسعه تلفن همراه خود انتخاب کنید ، آشنا خواهید شد. اکوسیستم متنوع React Native و آنچه را که برای ساخت برنامه های بومی چند منظوره ارائه می دهد ، کاوش کنید.


آموزش درک هوش فرهنگ

Understanding Culture Intelligence

این دوره به شما می آموزد که چگونه با داشتن هوشمندی فرهنگی در یک محل کار متنوع ارتباط برقرار کنید و به طور موثر کار کنید.


آموزش React Native: The Big Picture

React Native: The Big Picture

در این دوره آموزشی، با React Native، ویژگی‌های اصلی آن آشنا می‌شوید و اکوسیستم متنوع React Native را برای ساخت اپلیکیشن‌های بومی چند پلتفرمی کشف خواهید کرد.


آموزش Next.js 13 Fundamentals

Next.js 13 Fundamentals

در این دوره آموزشی با Next.js، یک فریمورک سریع و محبوب برای ساخت اپلیکیشن های React آشنا می شوید. Next.js یک تجربه توسعه‌دهنده عالی با چندین ویژگی داخلی ارائه می‌کند که توسعه React را بدون دردسر می‌کند.


آموزش مفاهیم برنامه نویسی کاربردی در جاوا اسکریپت

Functional Programming Concepts in JavaScript

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مفاهیم برنامه نویسی کاربردی در جاوا اسکریپت مدرن گنجانده شده است.