Robert Smallshire

رابرت اسمالشایر بنیانگذار Sixty North ، یک محصول نرم افزاری و مشاوره ای در نروژ است. رابرت در نقش های ارشد معماری و مدیریت فنی برای شرکت های نرم افزاری در بخش انرژی کار کرده است که انبوه اطلاعاتی را که از میدان های نفتی دیجیتال امروزی جریان دارند ، پردازش می کند. وی برای نرم افزارهای پیشرفته علمی و شرکتی در پایتون ، C ++ و C # معماری های موثری طراحی و پیاده سازی کرده است. رابرت سخنران منظمی در کنفرانس ها ، گردهمایی ها و رویدادهای نرم افزاری سازمانی است که در آن می توان در مورد موضوعات متنوعی از جمله اقتصاد اقتصادی رفتاری در توسعه نرم افزار تا پیاده سازی خدمات وب در میکروکنترلرهای 8 بیتی صحبت کرد. او سازمان دهنده گروه پایتون اسلو است و دارای مدرک دکترای تخصصی است. در یک علم طبیعی
دوره های این مدرس:

آموزش Core Python: منابع قوی و مدیریت خطاها

Core Python: Robust Resource and Error Handling

موارد استثنا در پایتون همه جا وجود دارد. در این دوره ، دانش خود را در مورد استثناها و نحوه کار با آنها گسترش می دهید. همچنین شما می توانید با مدیران زمینه ، تسهیلات پایتون برای مدیریت ایمن و خودکار منابع آشنا شوید.


آموزش هسته پایتون: کلاس های پایه انتزاعی

Core Python: Abstract Base Classes

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه در مورد پشتیبانی پایتون از کلاس های پایه انتزاعی و وراثت مجازی استفاده کنید و استدلال کنید.


آموزش پایتون پیشرفته

Advanced Python

این دوره فراتر از Python روزمره است و به تکنیک های مورد نیاز برنامه نویسان باتجربه و توسعه دهندگان کتابخانه و چارچوب می رسد.


آموزش Core Python: کنترل جریان پیشرفته

Core Python: Advanced Flow Control

بعضاً ، ساختارهای بنیادی جریان کنترل پایتون می توانند ناشیانه یا محدود کننده باشند. این دوره به شما برنامه های افزودنی و جایگزینی برای این ساختارهای اساسی می آموزد که می تواند به شما در نوشتن کد و احتمال درست بودن آن کمک کند.


آموزش Core Python: اجرای تکرارکننده ها ، تکرارپذیرها و مجموعه ها

Core Python: Implementing Iterators, Iterables and Collections

تکرار کننده ها ، تکرارپذیرها و مجموعه ها در کارکرد پایتون نقش اساسی دارند. در این دوره ، شما فراتر از مجموعه کتابخانه داخلی و استاندارد حرکت خواهید کرد و خواهید آموخت که چگونه از ابتدا ، تکرارها ، تکرارها و مجموعه های خود را بسازید.


آموزش Core Python: سازماندهی برنامه های بزرگتر

Core Python: Organizing Larger Programs

این دوره مقدمه ای بر ویژگی های زبان پایتون است که به شما کمک می کند تا پس از عبور از چند ماژول پایتون ، کد خود را ساختار دهید. شما می آموزید که از کجا شروع کنید بعلاوه الگوهایی که برای رشد پروژه های پایتون خود باید دنبال کنید.


آموزش اصول پایتون

Python Fundamentals

Python Fundamentals شما را با پایتون، یک زبان پویا و محبوب برای توسعه وب، داده های بزرگ، علم و اسکریپت نویسی شروع می کند.


آموزش Core Python: برنامه نویسی بایت گرا

Core Python: Byte Oriented Programming

این دوره به شما در مورد ویژگی های بایت گرا پایتون که هنگام کار با داده های باینری استفاده می شود ، می آموزد.


آموزش هسته پایتون 3: ویژگی ها و توصیفگرهای سفارشی

Core Python 3: Custom Attributes and Descriptors

پایتون پویایی دارد که می تواند به اشیاء ما قدرت های فوق العاده بدهد. این دوره به شما می آموزد که چگونه رابط های بسیار انعطاف پذیر را با جایی که ویژگی های اشیاء در همان لحظه تعیین می شوند، به جای اینکه توسط کلاس ها از قبل تعیین شوند، پیاده سازی کنید.


آموزش Core Python: شروع کار

Core Python: Getting Started

در این دوره ، شما ملزومات زبان پایتون ، فرهنگ توسعه و بخشهای مهم کتابخانه استاندارد پایتون را به شما معرفی خواهیم کرد. این دوره به شما کمک می کند بنیادی را که برای کار در هر پروژه پایتون نیاز دارید ، ایجاد کنید.


آموزش Core Python: انواع عددی ، تاریخ ها و زمان ها

Core Python: Numeric Types, Dates, and Times

پایتون شامل مجموعه ای قدرتمند از انواع عددی فراتر از int و float اساسی است. در این دوره با این نوع ، کاستی هایی که در انواع عددی اساسی دارند و نحوه و زمان استقرار آنها در برنامه های پایتون آشنا خواهید شد.


آموزش اصول پایتون

Python Fundamentals

Python Fundamentals شما را با پایتون، یک زبان پویا و محبوب برای توسعه وب، داده های بزرگ، علم و اسکریپت نویسی شروع می کند.


آموزش هسته پایتون: متاکلاس ها و تخصیص

Core Python: Metaclasses and Allocation

این دوره به شما جزئیات نحوه ایجاد اشیاء کلاس و تخصیص نمونه های کلاس توسط پایتون را آموزش می دهد.


آموزش پایتون - فراتر از اصول

Python – Beyond the Basics

پایتون - فراتر از اصول اولیه ، دانش شما در مورد پایتون ، یک زبان پویا که برای توسعه وب ، داده های بزرگ ، علوم و اسکریپت نویسی محبوب است ، تعمیق و گسترش می یابد.


آموزش Core Python: توابع و برنامه نویسی عملکردی

Core Python: Functions and Functional Programming

کلید بیانگر پایتون در مدل عملکردها و ابزاری است که برای کار با آنها فراهم می کند. در این دوره ، شما با مفهوم پایتون در مورد "اشیا cal قابل تماس" و برخی از روشهای پیچیده استفاده از آنها در برنامه های خود آشنا خواهید شد.


آموزش هسته پایتون: درون نگری

Core Python: Introspection

در این دوره ، شما به پشتیبانی پایتون از درون نگری ، توانایی بررسی اشیا، ، انواع و وضعیت برنامه در زمان اجرا نگاه خواهید کرد. گرچه در هر برنامه ای نیازی به آن نیست ، اما درون نگری می تواند کلید طراحی زیبا و رفع اشکال در مشکلات پیچیده باشد.


آموزش Core Python: کلاسها و شی گرا بودن

Core Python: Classes and Object-orientation

کلاسها و اشیا central در چگونگی کار پایتون نقش اساسی دارند. این دوره دانش شما را در مورد برنامه نویسی شی گرا در پایتون عمیق تر خواهد کرد ، مفاهیمی را که با آنها آشنا هستید گسترش می دهد و ابزارهای جدیدی را ارائه می دهد که پالت طراحی پایتون را گسترش می دهد.