Gill Cleeren

گیل کلیرن مدیر منطقه ای مایکروسافت ، نویسنده MVP و Pluralsight است. گیل یک معمار مستقل راه حل است که در بلژیک زندگی می کند. او روی توسعه وب و موبایل تمرکز دارد و عاشق Xamarin است. وی همچنین سخنران مکرر بسیاری از کنفرانس های بین المللی است. گیل همچنین بزرگترین کنفرانس IT در بلژیک و هلند را Techorama تأسیس کرد. می توانید وب سایت وی را به آدرس www.snowball.be بیابید.
دوره های این مدرس:

آموزش اصول GitHub

GitHub Fundamentals

با نحوه استفاده کارآمد از Git و GitHub برای مدیریت پروژه‌های شخصی و حرفه‌ای خود، از جمله مخازن، درخواست‌های کششی، شاخه‌بندی و ادغام، فورکینگ، کلیات، مدیریت تیم، برچسب‌ها و موارد دیگر آشنا شوید.


آموزش برنامه نویسی شی گرا در سی شارپ 10

Object-oriented Programming in C# 10

سی شارپ یک زبان شی گرا و دارای تایپ قوی است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کلاس ها و سلسله مراتب کلاس های خود را با استفاده از اصول OO طراحی و بسازید.


آموزش ساخت یک برنامه سازمانی با ASP.NET Core MVC

Building an Enterprise Application with ASP.NET Core MVC

در این دوره عملی ، شما می آموزید که چگونه یک برنامه تجاری و سازمانی با ASP.NET Core MVC بسازید ، شامل موضوعاتی مانند امنیت ، ورود به سیستم ، آزمایش ، اعتبار سنجی و موارد دیگر.


آموزش ساخت برنامه های وب با ASP.NET Core MVC

Building Web Applications with ASP.NET Core MVC

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه یک برنامه کامل با ASP.NET Core 3.0/5.0 MVC با استفاده از Visual Studio 2019 به صورت عملی و عملی بسازید.


آموزش اولین برنامه وب اصلی ASP.NET خود را بسازید

Building Your First ASP.NET Core Web Application

در این دوره آموزشی، شما اولین برنامه وب MVC کاملاً کارآمد خود را با استفاده از چارچوب جدید ASP.NET Core MVC خواهید ساخت. شما از پروژه خالی شروع می کنید و با سایتی که در Azure اجرا می شود به پایان می رسانید.


آموزش راه اندازی و اجرای یک گروه کاربری موفق

Starting and Running a Successful User Group

گروه های کاربری راهی است که به افراد امکان می دهد با همسالان ارتباط برقرار کنند. اجرای یک گروه کاربری موفق کار زیادی است و به برخی مهارت های مدیریتی نیاز دارد. بگذارید این دوره راهنمای شما برای ایجاد و راه اندازی موفقیت آمیز گروه کاربری شما باشد.


آموزش قراردادها و برنامه های افزودنی در ویندوز 8

Contracts and Extensions in Windows 8

کار با قراردادهایی مانند جستجو و اشتراک گذاری و برخی از برنامه های افزودنی کمتر رایج مانند پخش خودکار.


آموزش ارتباطات ریز خدمات در ASP.NET Core

Microservices Communication in ASP.NET Core

این دوره به شما می آموزد که چگونه یک برنامه مبتنی بر ریز سرویس را معماری کنید و نحوه سازماندهی ارتباط بین ریز سرویس ها و همچنین جلوی های مختلف را نشان دهید.


آموزش Xamarin: تصویر بزرگ

Xamarin: The Big Picture

این دوره به شما عناصر سازنده Xamarin ، راه حل مایکروسافت برای ساخت برنامه های موبایلی را نشان می دهد که روی هر دستگاه و هر پلتفرمی اجرا می شوند و شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا سرمایه گذاری در آن است یا خیر.


آموزش ساخت یک معماری مبتنی بر MVVM برای برنامه های موبایل Xamarin

Building an MVVM-based Architecture for Xamarin Mobile Apps

Xamarin برای ساخت برنامه های iOS و Android با استفاده از NET بسیار محبوب است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه یک الگوی قابل استفاده مجدد و قابل نگهداری برای برنامه های موبایل Xamarin بر اساس الگوی MVVM و اشتراک کد ایجاد کنید.


آموزش HTML5 عملی

Practical HTML5

HTML5 مدتی است که وجود دارد. اما چگونه می توان سرت را به گردن همه چیزهایی که با آن همراه است ، گرفت؟ پاسخ با انجام دادن است. در این دوره عملی HTML5 ، می توانید دقیقاً این کار را با ساختن یک سایت از ابتدا ، اضافه کردن HTML5 ، CSS3 و ... جدید انجام دهید.


آموزش آشنایی با سیستم نوع C#

Introduction to the C# Type System

C# یک زبان قوی تایپ شده است. در این دوره ، نحوه کار با انواع داده های داخلی ، کلاس ها ، رابط ها و وراثت را خواهید آموخت.


آموزش با استفاده از Blazor با C # برنامه های Rich Web بسازید

Build Rich Web Applications with C# Using Blazor

چارچوب هایی مانند Angular و TypeScript ایجاد برنامه های تعاملی غنی و غنی را برای وب آسان کرده است. اما منحنی یادگیری برای برخی از توسعه دهندگان می تواند کمی شیب دار باشد.


آموزش MVVM عملی

Practical MVVM

بیاموزید که چگونه الگوی MVVM را به صورت عملی اعمال کنید.


آموزش Windows 8.1: ویژگی های جدید برای برنامه نویسان C#/XAML

Windows 8.1: New Features for C#/XAML Developers

با تمام ویژگی های جدید اضافه شده توسط مایکروسافت در ویندوز 8.1 آشنا شوید. توسعه دهندگان گزینه های بیشتری برای ایجاد تجربیات قانع کننده با API بسیار توسعه یافته خواهند داشت.


آموزش موارد جدید در دات نت 6

What's New in .NET 6

NET 6 نسخه بعدی است و با تغییراتی همراه است. در کنار آن، Visual Studio 2022 نیز به صورت موازی منتشر می شود. این دوره به شما چیزهای جدیدی را در این آخرین نسخه پلتفرم و IDE آن می آموزد.


آموزش ساخت Xamarin. برنامه ها را با XAML شکل می دهد

Building Xamarin.Forms Applications with XAML

نحوه ساخت Xamarin را بیاموزید. با ساخت یک برنامه از ابتدا ، برنامه ها را برای iOS ، Android و Windows با استفاده از XAML و C # شکل می دهید.


آموزش بلازور: شروع کار

Blazor: Getting Started

بیاموزید که چگونه اولین برنامه خود را با استفاده از Blazor ، راه حل مایکروسافت برای استفاده از C # برای نوشتن UI های تعاملی وب بدون JavaScript ، به صورت عملی ایجاد کنید.


آموزش ساخت یک برنامه ASP.NET Core 6 مبتنی بر داده با EF Core

Building a Data-driven ASP.NET Core 6 Application with EF Core

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک برنامه وب مبتنی بر داده کامل با استفاده از ASP.NET Core و Entity Framework Core بسازید.


آموزش دات نت 6 نگاه اول

.NET 6 First Look

.NET 6.0 با تغییرات بسته بندی شده است. در کنار ، ویژوال استودیو 2022 به طور موازی منتشر می شود. این دوره آنچه را که می توانید در این آخرین تکرار این سکو و IDE آن انتظار داشته باشید ، به شما آموزش می دهد.


آموزش C# 10 اصول

C# 10 Fundamentals

C# 10 زبان ترجیحی برای ساخت برنامه های دات نت است. در این دوره شما اصول اولیه زبان سی شارپ را یاد می گیرید و اپلیکیشن های سی شارپ خود را ایجاد می کنید


آموزش استفاده از MVVM در Xamarin.Forms Applications

Applying MVVM in Xamarin.Forms Applications

بیاموزید که چگونه Xamarin خود را ایجاد کنید. با استفاده از الگوی MVVM (نمایش مدل) برنامه ها را ایجاد می کنید تا یک کد کد آزمایش پذیرتر و با نگهداری آسان تر ایجاد کنید.


آموزش ASP.NET Core 6 Fundamentals

ASP.NET Core 6 Fundamentals

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های وب مدرن را با استفاده از ASP.NET Core 6 بسازید.


آموزش اتصال داده در Xamarin.Forms

Data Binding in Xamarin.Forms

با نحوه ایجاد برنامه های متصل به داده در Xamarin.Forms آشنا شوید.


آموزش ASP.NET Core 6 Blazor Fundamentals

ASP.NET Core 6 Blazor Fundamentals

Blazor فناوری مایکروسافت برای ایجاد برنامه های کاربردی وب غنی با استفاده از C# و HTML است. این دوره همه چیزهایی را که برای ساختن یک برنامه کامل Blazor با استفاده از NET 6 نیاز دارید به شما آموزش می دهد.


آموزش ایجاد وب سایت با HTML

Building Websites with HTML

با ساخت یک وب سایت کامل از ابتدا HTML را به روشی عملی بیاموزید.


آموزش اصول GitHub

GitHub Fundamentals

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Git و GitHub برای مدیریت موثر کد منبع خود، مدیریت پروژه و همکاری با سایر اعضا استفاده کنید.


آموزش ساخت یک معماری واقعی ویندوز 8 با استفاده از MVVM

Building A Real-World Windows 8 Application Architecture Using MVVM

بیاموزید که چگونه با استفاده از فناوری های اثبات شده مانند MVVM، یک پایه کد قابل آزمایش و قابل نگهداری برای برنامه های ویندوز 8 خود بسازید. این دوره با استفاده از معماری جامد مبتنی بر MVVM یک برنامه کاربردی کاملاً کارآمد برای ویندوز 8 می سازد. پس از دنبال کردن ...


آموزش کار با داده های از راه دور در Xamarin.Forms برنامه های کاربردی

Working with Remote Data in Xamarin.Forms Applications

بیاموزید که چگونه برنامه Xamarin.Forms شما می تواند برای نیازهای داده خود با API ارتباط برقرار کند.


آموزش ساخت اولین برنامه ASP.NET Core 2.1 MVC با ویژوال استودیو 2017

Building Your First ASP.NET Core 2.1 MVC Application with Visual Studio 2017

در این دوره آموزشی، نحوه ساخت یک برنامه کامل با ASP.NET Core 2.1 MVC با استفاده از Visual Studio 2017 را به صورت عملی و عملی یاد خواهید گرفت.


آموزش معماری برنامه های اصلی ASP.NET: بهترین روش ها

Architecting ASP.NET Core Applications: Best Practices

ایجاد یک برنامه قابل آزمایش و نگهداری در .NET Core نیاز به یک پایه محکم دارد. این دوره بهترین روش ها را برای ایجاد معماری برای برنامه های اصلی ASP.NET به شما می آموزد.


آموزش اصول GitHub

GitHub Fundamentals

با نحوه استفاده کارآمد از Git و GitHub برای مدیریت پروژه‌های شخصی و حرفه‌ای خود، از جمله مخازن، درخواست‌های کششی، شاخه‌بندی و ادغام، فورکینگ، کلیات، مدیریت تیم، برچسب‌ها و موارد دیگر آشنا شوید.


آموزش Xamarin.Android: شروع کار

Xamarin.Android: Getting Started

آیا می خواهید بیاموزید که چگونه می توانید از مهارت های C # ، .NET و Visual Studio برای ساخت برنامه های بومی Android استفاده کنید؟ در این دوره عملی ، یاد می گیرید که چگونه با ساختن یک برنامه کاربردی با استفاده از Xamarin.Android این کار را انجام دهید.


آموزش GitHub: شروع کار

GitHub: Getting Started

بیاموزید که چگونه با Git و GitHub به روشی کارآمد کار کنید. در این دوره ، شما در ویژگی های اصلی GitHub ، از جمله درخواست های کشش ، شماره ها ، شاخه ها ، ویکی ها و موارد دیگر غرق می شوید.


آموزش ساختن اولین برنامه Xamarin.Android از شروع تا فروشگاه

Building Your First Xamarin.Android App from Start to Store

در این دوره آموزشی، نحوه ساخت یک برنامه کامل و کامل Xamarin.Android را با استفاده از سی شارپ یاد خواهید گرفت. Xamarin.Android به روشی بسیار کاربردی و عملی پوشش داده شده است که می توانید آن را دنبال کنید.


آموزش ساخت اولین برنامه ASP.NET Core 2 MVC

Building Your First ASP.NET Core 2 MVC Application

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه یک برنامه کامل با ASP.NET Core 2 MVC با استفاده از Visual Studio 2017 به صورت عملی و عملی بسازید.


آموزش ساخت اولین برنامه ASP.NET Core 2.1 MVC با ویژوال استودیو 2017

Building Your First ASP.NET Core 2.1 MVC Application with Visual Studio 2017

در این دوره آموزشی، نحوه ساخت یک برنامه کامل با ASP.NET Core 2.1 MVC با استفاده از Visual Studio 2017 را به صورت عملی و عملی یاد خواهید گرفت.


آموزش موارد جدید در NET 8

What's New in .NET 8

دات نت 8 شامل تغییرات جالب و ویژگی های جدید است. همراه با انتشار دات نت 8، نسخه جدید سی شارپ و ویژوال استودیو نیز گنجانده شده است. این دوره به شما می آموزد که در آخرین نسخه پلتفرم چه انتظاری دارید.


آموزش بوت استرپ: شروع کار

Bootstrap: Getting Started

Bootstrap محبوب ترین چارچوب CSS برای ایجاد وب سایت های دارای پاسخگو و همراه اول است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه اولین صفحات خود را از یک سایت واقعی با استفاده از چارچوب Bootstrap ایجاد کنید.


آموزش پردازش پس‌زمینه و مدیریت چرخه حیات ویندوز 8

Windows 8 Background Processing and Lifecycle Management

ایجاد وظایف پس‌زمینه و مدیریت وضعیت در برنامه‌های فروشگاه ویندوز 8


آموزش ساخت یک برنامه Enterprise Mobile با Xamarin.Forms

Building an Enterprise Mobile Application with Xamarin.Forms

Xamarin.Forms روش پیشنهادی مایکروسافت در ساخت برنامه های موبایل و چند پلتفرمی است. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از الگوی MVVM ، تزریق وابستگی ، دستور دادن ، آزمایش و موارد دیگر ، برنامه های تلفن همراه را برای شرکت بسازید.


آموزش ASP.NET Core 6 Clean Architecture

ASP.NET Core 6 Clean Architecture

ایجاد یک برنامه کاربردی قابل آزمایش و نگهداری در NET Core نیاز به یک پایه محکم دارد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از اصول معماری پاک برای برنامه های ASP.NET Core خود استفاده کنید.


آموزش بوت استرپ 5: اصول

Bootstrap 5: Fundamentals

بوت استرپ محبوب ترین فریم ورک CSS برای ایجاد وب سایت های واکنش گرا با اولین موبایل است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه اولین صفحات یک وب سایت خود را با استفاده از چارچوب Bootstrap v5 ایجاد کنید.


آموزش ساخت اولین برنامه Xamarin.iOS خود از ابتدا تا ذخیره

Building Your First Xamarin.iOS App from Start to Store

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه یک برنامه Xamarin.iOS کامل و کاملاً کارا با استفاده از C # بسازید. Xamarin.iOS کاملاً عملی و عملی پوشانده شده است که می توانید آن را دنبال کنید.


آموزش موارد جدید در NET 7

What's New in .NET 7

دات نت 7 نسخه بعدی دات نت است و دارای تغییرات جالب و ویژگی های جدید زیادی از جمله نسخه جدید سی شارپ است. این دوره به شما می آموزد که در آخرین نسخه پلتفرم چه انتظاری دارید.


آموزش ساخت وب سایت با HTML و CSS

Building Websites with HTML and CSS

HTML و CSS اسکلت وب هستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک وب سایت کامل از ابتدا با استفاده از HTML و CSS بسازید.