Jim Wilson

جیم ویلسون رئیس JW Hedgehog Inc است ، یک شرکت مشاوره متخصص در زمینه راه حل برای سیستم عامل های Android ، iOS و Microsoft. جیم بیش از 30 سال تجربه مهندسی نرم افزار دارد و در 15 سال گذشته تمرکز زیادی بر ایجاد راه حل های مبتنی بر مکان و تلفن همراه دارد. وی چندین شرکت نوپای مرتبط با نرم افزار را بنیان گذاری کرده و در چندین مشاور دیگر نیز در نقش مشاوره فعالیت کرده است. پس از نزدیک به یک دهه به عنوان MVP توسعه برنامه کاربردی دستگاه مایکروسافت ، جیم اکنون بر توسعه برنامه های دستگاه Android و iOS تمرکز دارد. علاقه جیم مربیگری توسعه دهندگان نرم افزار است. او به همان اندازه که از تجربه توسعه بومی Java در Android و Objective-C در iOS برخوردار است ، به همان اندازه تجربه توسعه cross-platform توسعه دستگاه مبتنی بر NET با Xamarin ، لذت می برد. جیم بیش از 30 مقاله در زمینه توسعه برنامه های دستگاه ها تألیف کرده و به عنوان یک متخصص مشارکت کننده در زمینه توسعه نرم افزارهای تلفن همراه در رسانه های مختلف خدمت کرده است. آخرین کتاب جیم ایجاد UI پویا با Android Fragment ها است. جیم و همسرش به همراه چندین گربه زمان خود را بین Celebration ، فلوریدا (فقط 3 مایلی از دنیای والت دیزنی) و ساحل Weirs ، نیوهمپشایر تقسیم کردند. وبلاگ جیم را بررسی کنید ، جایی که او در مورد انواع مسائل مربوط به توسعه نرم افزار تلفن همراه و همچنین سرگرمی زندگی در منطقه شلوغ "خانه موش" و سکوت دریاچه ها و کوههای NH صحبت می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش کار با ابزارهای Android و آزمایش

Working with Android Tools and Testing

در این دوره ، مهارت های لازم برای کار کارآمد به عنوان یک توسعه دهنده برنامه Android را شروع کنید و با آزمایش استفاده از مهمترین ابزار اصلی برای توسعه دهندگان Android ، Android Studio ، از طریق آزمایش نرم افزار با کیفیت را تضمین کنید.


آموزش اندروید برای توسعه دهندگان دات نت: 1 شروع به کار

Android for .NET Developers: 1 Getting Started

این دوره مروری بر ابزارهای مورد استفاده در فرآیند توسعه اندروید از جمله اندروید استودیو تازه منتشر شده ارائه می دهد. موضوعات از دیدگاه شخصی با تجربه دات نت پوشش داده می شود اما برای هر کسی که نرم افزار دارد مناسب است...


آموزش افشای داده ها و اطلاعات خارج از برنامه اندرویدی شما

Exposing Data and Information Outside Your Android App

اندروید به برنامه ها اجازه می دهد تا فراتر از مرزهای سنتی خود گسترش یابند. در این دوره آموزشی، یاد خواهید گرفت که چگونه از طریق استفاده از ارائه دهندگان محتوا، اعلان ها و PendingIntent از این قابلیت ها استفاده کنید.


آموزش آشنایی با Xamarin.Forms

Introduction to Xamarin.Forms

این دوره اصول اولیه توسعه برنامه های iOS، Android و Windows Phone چند پلتفرمی را با استفاده از Xamarin.Forms معرفی می کند. Xamarin.Forms با استفاده از یک رویکرد بسیار عملی با تعداد زیادی کد و مثال های کاربردی پوشش داده شده است.


آموزش ساخت اپلیکیشن Google Glass با C# و Xamarin

Creating a Google Glass App With C# and Xamarin

با ساختن یک بازی Scavenger Hunt با ویژگی‌های کامل با استفاده از مؤلفه Xamarin Glass Development Kit، توسعه برنامه‌ها برای Google Glass با C# و Xamarin را بیاموزید.


آموزش کنترل جریان برنامه در جاوا (گواهی برنامه‌نویس جاوا SE 11 1Z0-819)

Controlling Program Flow in Java (Java SE 11 Developer Certification 1Z0-819)

این دوره به شما نکات و ترفندهای مدیریت جریان کنترل برنامه در جاوا را آموزش می دهد تا شما را برای آزمون گواهینامه آماده کند.


آموزش بهبود طراحی رابط کاربری با قطعات اندروید

Improving User Interface Design with Android Fragments

در این دوره به نحوه استفاده از Android Fragments برای بهبود سازگاری برنامه خود با تفاوت های دستگاه و افزایش تجربه کاربری برنامه خود می پردازیم.


آموزش مدیریت استثنا در جاوا SE 17

Exception Handling in Java SE 17

ثبات و قابلیت اطمینان برنامه برای موفقیت برنامه ضروری است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از استثناهای جاوا برای ساخت برنامه های جاوا پایدار و قابل اعتماد استفاده کنید.


آموزش ساختن اپلیکیشن‌های چند پلتفرمی iOS/Android با Xamarin، Visual Studio و C# - قسمت 2

Building Cross-Platform iOS/Android Apps with Xamarin, Visual Studio and C# - Part 2

بیاموزید که چگونه از Xamarin برای استفاده از مهارت‌های خود در Microsoft Visual Studio و C# استفاده کنید تا برنامه‌های متقابل پلتفرمی بسازید که هم در Android و هم iOS اجرا می‌شوند و ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر پلتفرم را در بر می‌گیرند.


آموزش برنامه های Android با Kotlin: اولین برنامه خود را بسازید

Android Apps with Kotlin: Build Your First App

کوتلین کار ایجاد برنامه های اندرویدی را بسیار ساده می کند. با توسعه درک خود از زبان Kotlin و ایجاد تجارب تعاملی با فعالیت های Android ، به یک توسعه دهنده Android موفق تبدیل شوید.


آموزش برنامه نویسی اندروید با Intent

Android Programming with Intents

تقریباً تمام تعاملات بین اجزای Android از طریق یک مفهوم پیام رسانی خاص به نام intent رخ می دهد. در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه به طور موثر با بسیاری از قابلیت های پلتفرم اندروید ارائه شده کار کنید و از آنها استفاده کنید...


آموزش اصول جاوا: زبان جاوا

Java Fundamentals: The Java Language

این دوره پوشش کاملی از زبان برنامه نویسی جاوا را ارائه می دهد و به عنوان پایه ای قوی برای همه محیط های توسعه مبتنی بر جاوا از جمله مبتنی بر مشتری، سمت سرور و اندروید عمل می کند.


آموزش برنامه های Android با Kotlin: ViewModel و Lifecycle

Android Apps with Kotlin: ViewModel and Lifecycle

مهارت های لازم برای حفظ موثر وضعیت فعالیت و ساده سازی هماهنگی با چرخه عمر فعالیت را با استفاده از ViewModel ، چرخه زندگی و سایر انواع مرتبط با Architecture Componets Componets بیاموزید.


آموزش گسترش درخواست تجدید نظر و دسترسی به Android

Broadening Android App Appeal and Reach

پلت فرم آندروید یک اکوسیستم غنی از کاربران و دستگاه ها را شامل می شود. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه برنامه هایی ایجاد کنید که به طور م thisثر از طریق پشتیبانی از زبان چندگانه ، سازگاری دستگاه ، قابلیت دسترسی و نمایش های سفارشی ، با این اکوسیستم درگیر شوند.


آموزش اصول ASP.NET آیفون

iPhone ASP.NET Fundamentals

یاد بگیرید که مهارت های ASP.NET خود را برای ایجاد برنامه های وب غنی و تعاملی iPhone و iPod Touch به کار ببرید.


آموزش مدیریت موارد استثنایی در جاوا

Handling Exceptions in Java

این دوره همه چیزهایی را که باید در مورد استثناهای جاوا برای ساختن برنامه های جاوا پایدار و قابل اعتماد بدانید ، در اختیار شما قرار می دهد.


آموزش افزودن متادیتا با حاشیه نویسی جاوا 11

Adding Metadata with Java 11 Annotations

ترکیب متادیتای سفارشی بخش ضروری کار در جاوا است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه ابرداده های سفارشی را با حاشیه نویسی جاوا اضافه کنید.


آموزش Android for .NET توسعه دهندگان: 3 پذیرش ذهنیت اندروید

Android for .NET Developers: 3 Adopting The Android Mindset

این دوره به شما می آموزد که چگونه مانند یک توسعه دهنده اندروید فکر کنید. این شما را فراتر از استفاده از مهارت‌های موجود خود به سمت ایجاد برنامه‌های اندرویدی سوق می‌دهد که از قابلیت‌های منحصربه‌فرد پلتفرم اندروید برای ملاقات و پیشی گرفتن از کاربر بهره می‌برند...


آموزش ساخت برنامه های iOS/Android با Xamarin، Visual Studio و C# - قسمت اول

Building Cross-Platform iOS/Android Apps with Xamarin, Visual Studio, and C# - Part 1

بیاموزید که چگونه از Xamarin برای استفاده از مهارت های خود در Microsoft Visual Studio و C# استفاده کنید تا برنامه های متقابل پلتفرمی بسازید که هم در Android و هم در iOS اجرا می شوند.


آموزش ایجاد یک برنامه Google Glass با کیت توسعه شیشه

Creating a Google Glass App With the Glass Development Kit

با ساختن یک بازی Scavenger Hunt کامل با استفاده از Glass Development Kit، توسعه برنامه‌ها برای Google Glass را بیاموزید.


آموزش رویاها، ابزارک ها و اعلان ها اندروید: زندگی خارج از برنامه شما

Android Dreams, Widgets and Notifications: Life Outside Your App

این دوره به شما می آموزد که چگونه از طریق استفاده موثر از رویاها، ویجت ها و اعلان ها اندروید، تجربه ای غنی و تعاملی را بدون نیاز به باز کردن برنامه خود به کاربران ارائه دهید.


آموزش برنامه نویسی عکس و فیلم اندروید

Android Photo and Video Programming

در این دوره آموزشی به نحوه استفاده از دوربین اندروید در برنامه‌های خود برای گرفتن عکس‌ها و ویدیوهای ثابت می‌پردازیم. ما هم به مورد ساده استفاده از برنامه دوربین داخلی و هم به سناریوی دقیق تر کنترل مستقیم دوربین نگاه می کنیم.


آموزش کار با کلاسها و رابط ها در جاوا

Working with Classes and Interfaces in Java

این دوره همه چیزهایی را که برای شروع کار با سیستم غنی از جاوا باید بدانید در اختیار شما قرار می دهد و به عنوان پایه محکمی برای همه محیط های توسعه مبتنی بر جاوا از جمله کلاینت ، سرور ، اندروید و داده های بزرگ عمل می کند.


آموزش مبانی اندروید: قابلیت دسترسی

Android Fundamentals: Accessibility

با بهره گیری از ویژگی های قابلیت دسترسی اندروید ، می توانید دسترسی برنامه Android خود را افزایش دهید و برنامه خود را برای همه کاربران کاربرپسندتر کنید. این دوره به شما می آموزد که چطور فقط این کار را انجام دهید.


آموزش شروع با برنامه نویسی در جاوا

Getting Started with Programming in Java

این دوره همه چیزهایی را که برای شروع برنامه نویسی در جاوا باید بدانید در اختیار شما قرار می دهد و به عنوان پایه ای محکم برای تمام محیط های توسعه مبتنی بر جاوا از جمله سیستم عامل های کلاینت محور ، سمت سرور ، اندروید و سیستم های داده بزرگ عمل می کند.


آموزش افزایش تجربه برنامه Android

Enhancing the Android Application Experience

شروع به یادگیری مهارت های لازم برای ایجاد برنامه های Android کنید که نوعی تجربه غنی ، با کیفیت و جذاب را برای کاربران فراهم می کند.


آموزش مبانی جاوا: بستر اصلی

Java Fundamentals: The Core Platform

این دوره با پوشش کامل بستر اصلی جاوا ، مهارت های لازم را برای شروع توسعه در Java Runtime Environment (JRE) به شما می دهد و به عنوان بنیادی محکم برای تمام محیط های توسعه مبتنی بر جاوا عمل می کند.


آموزش برنامه های Android با Kotlin: ابزارها و تست ها

Android Apps with Kotlin: Tools and Testing

مهارت های لازم برای اطمینان از کیفیت نرم افزار را از طریق تست با یادگیری استفاده موثر از تنها مهمترین ابزار برای توسعه دهندگان Android ، Android Studio بیاموزید.


آموزش مقدمه ای بر Xamarin.Forms

Introduction to Xamarin.Forms

مهارت های لازم برای ایجاد برنامه های چند پلتفرمی را با Xamarin بیاموزید. فرم هایی که یک تجربه کاربری غنی را ارائه می دهند و بطور طبیعی در iOS ، Android و Platform Windows Windows (UWP) از یک پایگاه کد C # به اشتراک گذاشته می شوند.


آموزش برنامه نویسی و خدمات Android Async

Android Async Programming and Services

بیاموزید که چگونه از طریق خدمات Android و پردازش ناهمزمان، تجربه کاربری پاسخگوتر را در برنامه های Android خود ارائه دهید.


آموزش برنامه های Android با Kotlin: منابع ، سبک ها و مضامین

Android Apps with Kotlin: Resources, Styles, and Themes

مهارت های لازم برای ایجاد برنامه های جذاب را که از سیستم منابع Android استفاده می کنند برای ارائه یک ظاهر زیبا و یک تجربه کاربری کارآمد که به طور خودکار با نیازهای گسترده پایگاه های متنوع کاربری Android سازگار است ، بیاموزید.


آموزش Android for .NET Developers: 2 ساخت اپلیکیشن با Android Studio

Android for .NET Developers: 2 Building Apps With Android Studio

این دوره مقدمه ای بر ساخت برنامه های اندروید با استفاده از اندروید استودیو با تمرکز بر روی موضوعاتی ارائه می دهد که برای توسعه دهندگان با تجربه برنامه های دسکتاپ و مبتنی بر وب آشنا هستند. موضوعات مطرح شده شامل رابط کاربری ...


آموزش برنامه های Android با Kotlin: RecyclerView و Navigation Drawer

Android Apps with Kotlin: RecyclerView and Navigation Drawer

با یادگیری استفاده م effectivelyثر از RecyclerView و کشوی پیمایش ، مهارت های لازم برای ارائه نمایش داده های غنی و ناوبری آسان برای استفاده را بیاموزید.


آموزش برنامه های مبتنی بر مکان اندروید

Android Location-Based Apps

در این دوره ما طیف گسترده ای از قابلیت های مکان یابی پلتفرم اندروید از جمله تعیین مکان کاربر، مدیریت انرژی، ترجمه داده های موقعیت مکانی به آدرس های خیابانی قابل خواندن توسط انسان و موارد دیگر را پوشش می دهیم.


آموزش آشنایی با مبانی برنامه های اندروید

Understanding Android Application Basics

یادگیری مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس موفق اندروید را با توسعه درک خود از توسعه برنامه اندروید و ایجاد تجربیات تعاملی کاربر با فعالیت های Android آغاز کنید.


آموزش استفاده از قدرت بستر های نرم افزاری Android

Leveraging the Power of the Android Platform

اندروید یک مدل رشته ای قدرتمند و قابلیت های اجرای پس زمینه غنی را ارائه می دهد. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از طریق استفاده از AsyncTask ، Handlers ، Services ، Job Scheduler ، Broadcast Receivers و موارد دیگر از این قابلیت ها استفاده کنید.


آموزش ویژگی های جدید اندروید 4.0

Android 4.0 New Features

این دوره ویژگی های جدید توسعه دهنده موجود در اندروید 4.0 (ساندویچ بستنی) را معرفی می کند.


آموزش Java SE 17 Fundamentals

Java SE 17 Fundamentals

جاوا یکی از پرتقاضاترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در جهان است. این دوره هر آنچه را که برای شروع برنامه نویسی در جاوا باید بدانید را به شما آموزش می دهد.


آموزش Android for .NET Developers: 4 درک پلت فرم اندروید

Android for .NET Developers: 4 Understanding The Android Platform

این دوره به ویژگی‌های منحصر به فرد پلتفرم اندروید و چگونگی تأثیر آن ویژگی‌ها و اجزای مرتبط بر نحوه ایجاد برنامه‌ها می‌پردازد.


آموزش بهبود تعامل کاربر با ActionBar اندروید

Improving User Interaction with the Android ActionBar

در این دوره ما به نحوه ارائه یک تجربه کاربری غنی با استفاده کامل از ActionBar در برنامه های خود می پردازیم.


آموزش مدیریت داده های برنامه Android با SQLite

Managing Android App Data with SQLite

ذخیره مداوم داده ها در قلب بیشتر برنامه های مدرن قرار دارد. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از SQLite ، پرکاربردترین راه حل ذخیره سازی مداوم داده برای Android استفاده کنید.