Jose Paumard

خوزه با علاقه بیش از 20 سال در مورد برنامه نویسی رایانه ها ، اولین بار در مونتاژ و C ، C برای ماشین های موازی SIMD قبل از استفاده از جاوا به عنوان یک زبان شی گرا ، برای بسیاری از عمده ترین برنامه های مدرن ضروری بود. او تخصص و ظرفیت خود را برای تجزیه و تحلیل و ترکیب در بسیاری از پروژه ها ، عمدتا در لایه های پایین تر ، نزدیک به داده ها ، بلکه همچنین در مورد طراحی پیچیده رابط کاربر یا مرورگر ، به ارمغان می آورد. دکترای ریاضیات کاربردی و علوم کامپیوتر ، استادیار دانشگاه پاریس نور به مدت 15 سال ، خوزه همچنین اشتیاق زیادی به آموزش و انتقال دانش دارد. او برای هزاران نفر از توسعه دهندگان فرانسوی زبان در سراسر جهان ، وبلاگ ، جاوا le soir ، منبع مستند فرانسه در مورد فن آوری های جاوا می نویسد. وی عضوی از گروه کاربران فرانسوی جاوا در پاریس و از سازمان دهندگان کنفرانس Devoxx France است.
دوره های این مدرس:

آموزش برنامه نویسی همزمان در جاوا با موضوعات مجازی

Concurrent Programming in Java with Virtual Threads

برنامه نویسی واکنشی باعث بهبود توان عملیاتی میکروسرویس ها می شود. این دوره توضیح می‌دهد که چگونه رشته‌های مجازی و همزمانی ساختاریافته، مدل برنامه‌نویسی واکنشی را با نوشتن کد ساده‌تر که نگهداری و اشکال‌زدایی آسان‌تر است، بهبود می‌بخشد.


آموزش کار با وراثت (Java SE 8 Programmer I Certification 1Z0-808)

Working with Inheritance (Java SE 8 Programmer I Certification 1Z0-808)

داشتن درک خوب از سیستم نوع جاوا برای نگهداری و گسترش هر برنامه جاوا الزامی است. این دوره به شما توضیح می دهد که چگونه کپسوله سازی، انتزاع، وراثت و چند شکلی در زبان جاوا پیاده سازی شده است.


آموزش جریان ها ، گردآورندگان و گزینه های پردازش داده در جاوا 8

Streams, Collectors, and Optionals for Data Processing in Java 8

این دوره الگوهای پیشرفته ای را برای پردازش داده ها در Java 8 با استفاده از lambdas ، streams ، spliters ، اختیاری و جمع کننده نشان می دهد. این نشان می دهد که چگونه می توان جداکننده های خود را ایجاد کرد تا جریان ها را به منابع داده غیراستاندارد متصل کرده و ...


آموزش مبانی جاوا: NIO و NIO2

Java Fundamentals: NIO and NIO2

Java NIO و NIO2 دو تکامل Java I/O API هستند. به هیچ وجه جاوا I/O را منسوخ نمی کند ، بلکه فقط ویژگی های بیشتری را به همراه دارد ، از قابلیت های سیستم های پرونده استفاده می کند ، که توسط Java I/O استفاده نمی شود.


آموزش پیاده سازی الگوهای طراحی با استفاده از Java 8 Lambda

Implementing Design Patterns Using Java 8 Lambda

توانایی طراحی یک API ساده و روان برای سهولت در خواندن برنامه های تجاری شما همان چیزی است که با دنبال کردن این دوره به دست خواهید آورد. تمام ابزارهای آورده شده توسط جاوا 8 برای اجرای الگوهای استاندارد طراحی با بسیاری از نسخه های نمایشی زنده پوشانده شده است.


آموزش مبانی جاوا: ورودی/خروجی

Java Fundamentals: Input/Output

جاوا I/O یکی از چهار API اصلی JDK است که بسیاری دیگر روی آن ساخته شده است ، از جمله دسترسی به پایگاه داده ، خدمات وب و سرویس های REST. در این دوره ، هر آنچه برای نوشتن و درک کد جاوا I/O نیاز دارید را فرا خواهید گرفت.


آموزش استفاده از همزمانی و چند رشته ای در الگوهای رایج جاوا

Applying Concurrency and Multi-threading to Common Java Patterns

اگر می خواهید برنامه های جاوا چند موضوعی بنویسید ، این دوره برای شما مناسب است. شما در مورد مشکلات برنامه نویسی همزمان در پردازنده چند هسته ای و به اشتراک گذاری کاذب یاد خواهید گرفت. همچنین با مدل حافظه جاوا و موارد دیگر آشنا خواهید شد.


آموزش استفاده از جریانهای موازی برای پردازش سریع داده در جاوا

Leveraging Parallel Streams for Fast Data Processing in Java

موازی بودن یک ویژگی شگفت انگیز است که توسط Stream API در جاوا 8 آورده شده است. در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه جریانهای موازی زیر هود کار می کنند ، چگونه از آنها برای بهبود عملکرد برنامه های خود استفاده کنید و چه زمانی از آنها جلوگیری کنید.


آموزش گرفتگی برای توسعه دهندگان جاوا

Eclipse for Java Developers

Eclipse یکی از محبوب ترین IDE ها برای توسعه جاوا است که هر توسعه دهنده جاوا باید آن را کاملاً بشناسد. این دوره مهمترین ویژگی های خود را در دموی گام به گام کاملاً واضح و بدون جزئیات در گوشه های تاریک به شما ارائه می دهد.


آموزش برنامه نویسی ناهمزمان در جاوا SE 17

Asynchronous Programming in Java SE 17

جاوا SE 17 با مدل برنامه نویسی ناهمزمان خود ارائه می شود. این دوره به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از این API برای راه‌اندازی سیستم‌های ناهمزمان، راه‌اندازی وظایف در تکمیل سایر وظایف، و نحوه گزارش خطاها یا بازیابی از آنها استفاده کنید.


آموزش کار با Files در جاوا با استفاده از Java NIO API

Working with Files in Java Using the Java NIO API

Java I/O یکی از چهار API اصلی JDK است که بسیاری دیگر از جمله دسترسی به پایگاه داده و REST Services بر روی آن ساخته شده است. در این دوره ، نحوه کار با فایلها در سیستم فایل و نحوه دسترسی به پرونده های متنی را یاد خواهید گرفت.


آموزش استفاده از عبارات Lambda در جاوا کد

Using Lambda Expressions in Java Code

Lambda Expressions یکی از پایه های زبان جاوا است که از جاوا 8 در دسترس است. در این دوره ، شما یک روش بسیار ساده برای نوشتن عبارات لامبدا که همیشه کار می کند و نحوه زنجیره و ترکیب آنها را یاد خواهید گرفت.


آموزش از مجموعه ها به جریان های جاوا 8 با استفاده از عبارات Lambda

From Collections to Streams in Java 8 Using Lambda Expressions

این دوره الگوهای جدیدی را نشان می دهد که در Java 8 ارائه شده اند ، مبتنی بر عبارات lambda ، رابط های عملکردی ، Collection Framework و Stream API.


آموزش What's New in Java 8

What's New in Java 8

مروری سریع بر بسیاری از ویژگیهای جدید جاوا 8. این دوره عبارات lambda و Stream API را شامل می شود و همچنین بسیاری از موارد اضافی دیگر که در سراسر JDK پراکنده شده اند. JavaFX و Nashorn نیز به سرعت تحت پوشش قرار می گیرند.


آموزش استفاده از جریان های جاوا برای پردازش و تجزیه و تحلیل داده ها در حافظه

Using Java Streams to Process and Analyze Data in Memory

Stream API پیاده سازی حافظه ای الگوی نقشه/فیلتر/کاهش است که در جاوا 8 معرفی شده است. در این دوره ، اصول این API ، نحوه استفاده از آن برای بهبود کد و نحوه اجرای این برنامه را خواهید آموخت. در داخل کار می کند


آموزش الگوهای پیشرفته همزمان جاوا

Advanced Java Concurrent Patterns

تسلط بر همزبانی یک موضوع سخت است. این دوره جاوا شما را از اصول اولیه ای که قبلاً می دانید (قابل اجرا و همگام سازی) به سطح بعدی می برد: java.util.concurrent API.


آموزش Java Fundamentals: روشهای Java Reflection API

Java Fundamentals: The Java Reflection API Method Handles

Reflection API درون گرایی کلاس و شی را به جاوا می آورد ، که در بالای آن Spring و Hibernate ساخته شده است. این دوره شامل ایجاد شی object ، اصلاح زمینه و فراخوانی روش و همچنین دسته های متد و Var برای بهبود ...


آموزش مبانی جاوا: برنامه نویسی ناهمزمان با استفاده از CompletionStage

Java Fundamentals: Asynchronous Programming Using CompletionStage

برنامه نویسی ناهمزمان همان چیزی است که API CompletionStage از JDK برای شما به ارمغان می آورد. این دوره تمام الگوهای مورد نیاز شما برای ایجاد خطوط لوله پردازش داده های ناهمزمان کارآمد را شامل می شود ، از جمله کنترل رشته و بازیابی خطا


آموزش کار با Java I/O API در برنامه های Java SE (گواهی برنامه نویس Java SE 11 1Z0-819)

Working with Java I/O API in Java SE Applications (Java SE 11 Developer Certification 1Z0-819)

در این دوره آموزشی، نحوه سازماندهی و کارکرد API، نحوه حل مشکلات رایج با I/O و راهنمایی هایی در مورد نحوه آماده شدن برای صدور گواهینامه را خواهید آموخت.