Jo Harder

جو هاردر از روزهای WinFrame/MetaFrame و دوره ابتدایی نظارت ها ، نزدیک به 20 سال است که درگیر فناوری های مجازی سازی است. وی کار فنی خود را در سال 1999 در سیتریکس آغاز کرد و در آنجا به یک معمار ارشد تبدیل شد. دوره 11 ساله تصدی وی ترکیبی از نقش های مشاور سیتریکس و آمادگی فنی بود. Post Postrix ، Jo موقعیت هایی را متمرکز بر خدمات مشاوره ای و خدمات ارائه دهنده میزبانی و همچنین ایجاد مواد فنی برای مخاطبان مختلف گرفته است. از فوریه 2015 ، او هر ساله برنده جایزه حرفه ای فناوری Citrix می شود.
دوره های این مدرس:

آموزش فعال کردن Load Balancing با Citrix ADC

Enabling Load Balancing with Citrix ADC

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه منابع سیستم را با استفاده از تعادل بار Citrix ADC بهینه کنید. با پرداختن به سناریوهای واقع بینانه که عمدتاً مبتنی بر وب سرورها هستند، با تنظیمات پیکربندی متعادل کننده بار آشنا خواهید شد و دموهای متعددی را مشاهده خواهید کرد.


آموزش استقرار دروازه Citrix در Citrix ADC

Deploying Citrix Gateway on Citrix ADC

این دوره به شما نحوه پیاده سازی و مدیریت Citrix Gateway را در Citrix ADC آموزش می دهد. موضوعات دوره شامل معماری، سیستم مورد نیاز و گزینه های تجربه کاربر و همچنین پیکربندی اولیه و پیشرفته است.


آموزش فعال کردن تعادل بار با Citrix NetScaler® 12

Enabling Load Balancing with Citrix NetScaler® 12

NetScaler® 12 Load Balancing می تواند ساده یا پیچیده باشد، بسته به نیازهای خاص، و پیکربندی مکان های زیادی را فراهم می کند که یک چک باکس کوچک می تواند تأثیر نامطلوبی داشته باشد. همه چیز را در مورد LB از طریق دموهای متعدد و مطالب دوره بیاموزید.


آموزش پرورش روابط م inثر در کار مجازی

Cultivating Effective Relationships in Virtual Work

این دوره در مورد چالش های منحصر به فرد تیم های مجازی ، از جمله درک ارتباطات غیرکلامی ، بهبود روابط و به حداکثر رساندن تعامل اعضای تیم ، به شما آموزش می دهد. علاوه بر این ، چالش های فرهنگی و جهانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


آموزش حاکمیت اطلاعات: GLBA

Information Governance: GLBA

این دوره به شما در مورد قانون Gramm-Leach-Billy و پیامدهای آن بر صنعت مالی آموزش می دهد. علاوه بر حفاظت از اطلاعات شخصی غیرعمومی (NPI)، GLBA چارچوب مؤسسه مالی و موارد دیگر را قانون گذاری می کند.


آموزش شروع کار با NetScaler 12 ملزومات

Getting Started with NetScaler 12 Essentials

این دوره به شما یاد می دهد که با NetScaler تبحر پیدا کنید و برای آزمون CCA-N آماده شوید. پس از پوشش برخی موارد قبل از اجرا ، با دموی محیط آزمایشگاه و گزینه های پیکربندی مبتنی بر VMware ESXi و Azure شروع خواهید کرد.


آموزش امنیت دسترسی کاربر به Citrix ADC

Securing User Access to Citrix ADC

این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید دسترسی کاربر به Citrix ADC را با تمرکز بر تأیید اعتبار SSO از جمله SAML کنترل کنید. به علاوه ، در مورد سایر ویژگی های امنیتی مانند مجوز ، ممیزی ، پارتیشن های مدیر و Smart Control/SmartAccess اطلاعات کسب کنید.


آموزش عیب یابی Citrix ADC

Troubleshooting Citrix ADC

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه به مشکلات پس از استقرار که ممکن است با Citrix ADC ایجاد شود، رسیدگی کنید. این شامل نحوه شناسایی و عیب یابی مشکلات مختلف Citrix ADC، از جمله شناسایی و استفاده از ابزار مناسب برای حل است.


آموزش Citrix ADC High Availability و Disaster Recovery

Citrix ADC High Availability and Disaster Recovery

در این دوره آموزشی، چگونگی و چرایی راه‌اندازی Citrix ADC برای دسترسی بالا/بازیابی فاجعه را خواهید آموخت. با حذف نقاط شکست، کاربران می توانند با وجود خرابی یک یا چند گره Citrix ADC به سیستم های راه دور دسترسی داشته باشند.


آموزش شبکه سیتریکس Deep Dive

Citrix Networking Deep Dive

این دوره نحوه درک ویژگیهای منحصر به فرد Citrix XenApp/XenDesktop را به شما شبکه ، فایروال و مدیران امنیت می آموزد. این دوره برای پر کردن شکاف بین دانش سطح CCNA و فناوری های Citrix در نظر گرفته شده است.


آموزش شروع کار با کنترل کننده تحویل برنامه Citrix (ADC) 13

Getting Started with Citrix Application Delivery Controller (ADC) 13

این دوره از طریق استقرار و پیکربندی اولیه Citrix ADC ، قبلا NetScaler ، پیش می رود. با استفاده از تفسیر مربی و نسخه های نمایشی متعدد ، زبان آموز جزئیات مربوط به مدیریت اساسی و ویژگی های Citrix ADC را جذب می کند.


آموزش پیاده سازی Citrix NetScaler 12 High Availability

Implementing Citrix NetScaler 12 High Availability

NetScaler 12 High Availability فراتر از جفت کردن دو گره است. علاوه بر یادگیری فرآیند پیاده سازی، در مورد گزینه های پیکربندی، ارتقاء و عیب یابی، دموهای متعددی را خواهید دید و خواهید دید.


آموزش پرورش تعالی ارتباطات

Cultivating Communication Excellence

این دوره به شما می آموزد که چگونه سبک ارتباطات خود را صیقل داده و تعاملات با همکاران و مدیریت را به عنوان بخشی از همکاری روزمره در محل کار خود - نوشتاری ، تلفنی ، پروژه ها و جلسات - بهبود ببخشید.


آموزش شروع به کار با Citrix® NetScaler® Gateway 11 برای مدیران XenDesktop®

Getting Started with Citrix® NetScaler® Gateway 11 for XenDesktop® Administrators

برای مدیران XenApp/XenDesktop®، NetScaler® Gateway اغلب پیچیده و دشوار تلقی می شود. حدود یک ساعت وقت بگذارید تا اصول اولیه NetScaler® Gateway 11.x را یاد بگیرید و برای پیاده سازی آماده شوید.